Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Sol79 skrev (5 timer siden):

Om du ser på filmsnutten, så sitter minst halvparten av alle de andre på akkurat samme måten som CBE.

Jeg syns også hun er kjempetøff som blir med på KL. Hadde aldri gjort det!

Halvparten? Det er bare tull. La merke til nå at Ahmed var den eneste som satt litt slik som Caroline. Tror ikke han er så opptatt av vinkling, men det vet jeg og alle som ser på CBE sine kanaler, at hun er veldig opptatt av det. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

loffen skrev (36 minutter siden):

Så fint å se henne slik hun ser ut på ekte! https://www.instagram.com/p/DCy2Ywots3n/?img_index=3

Her har hun både hud og et helt flott ansikt, på begge sider!

Er helt sikker på at hun hadde fått flere følgere om hun hadde vært seg selv oftere. Og latt være å bruke barna for klikk. 

Tipper hun kommer langt jeg, i KL. Gleder meg til å se. Jeg sitter nesten alltid igjen med et bedre inntrykk av de som er med der enn jeg hadde før. Folk tør mer enn de tror. 

(Bortsett fra Aleksander Sæterstøl da. 😬)  

Og også en skjønnhetsflekk på kinnet! Og hun påstår at hun verken redigerer eller bruker filter…

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

siesta skrev (10 timer siden):

Tror ikke hun fikk legge ut noe på SOMe før alt var ferdig. Det varer ikke så lenge. Men vinner, det vet vi ikke før programmet er over. 

Uansett synes jeg at de som er med er utrolig tøffe, jeg hadde ikke klart en halv dag    

Spoiler

Tror CBE klarte å avsløre at hun ikke vant da hun la ut om en togtur med VY en stund etter at hun kom hjem. Man kan spekulere om hun skulle av sted tilbake til finalen  

Legger ut mine spekulasjoner om hun vant eller ikke. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (1 time siden):

Så fint å se henne slik hun ser ut på ekte! https://www.instagram.com/p/DCy2Ywots3n/?img_index=3

Er helt sikker på at hun hadde fått flere følgere om hun hadde vært seg selv oftere. Og latt være å bruke barna for klikk. 

Tipper hun kommer langt jeg, i KL. Gleder meg til å se. Jeg sitter nesten alltid igjen med et bedre inntrykk av de som er med der enn jeg hadde før. Folk tør mer enn de tror. 

Bortsett fra at dette ikke er slik hun ser ut på ekte.

Den ekte CBE forsvant en eller annen gang med alle injeksjonene hun har tatt siste årene.

Dette er den hun ser ut etter utallige kosmetiske injeksjoner og hva enn annet hun gjør med kroppen sin av helt unødvendige kosmetiske inngrep fordi hun føler behov for å endre eget utseende.

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

123Frustrert skrev (5 timer siden):

Det provoserer meg at hun fortsatt eksponerer barna sine i så stor grad. På dager hvor KL-deltakere slippes og muligheten for ekstra klikk øker, ser vi en ekstrem økning i innhold der barna brukes. Det virker som om hun ikke har utviklet seg i det hele tatt de siste årene. Det er det samme som før: fokus på kropp, overforbruk og innhold uten substans eller mening. Hun nærmer seg 40, men livet hennes ser fortsatt ut til å dreie seg om å vise fram kroppen og trekke inn magen. Det er trist at slike personer får plass på TV-skjermen.

Det er helt tydelig at denne grelle barneeksponeringen er gjennomført planlagt bedriftsstrategi fra eiernes side.

Og det viser bare hvor uendelig lite disse to har å komme med selv. De greier ikke produsere innhold selv som selger.

Hver eneste gang de bruker barneeksponering, bildejuks og begår lovbrudd på sine kanaler så bekrefter de at de ikke greier å produsere et godt nok innhold selv.

Om med å gjøre dette nå viser Caroline Berg Eriksen at hun ikke vokste all verden på den KL-erfaringen, uansett hva hun selv påstår. Hun lærte i hvert fall ikke noe som fikk henne til å ønske å drive ærlig arbeid og ikke utnytte egne barn som bedriftsinnhold.

• Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun virker så utrolig selvbevisst og usikker. På det siste hun har lagt ut nå hvor de andre er helt naturlige, og hun prøver usikkert å følge på før hun overdrevent ler. Veldig ofte er framtoningen slik når hun ikke har regien selv. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

cerruti skrev (1 time siden):

Jeg synes hun virker så utrolig selvbevisst og usikker. På det siste hun har lagt ut nå hvor de andre er helt naturlige, og hun prøver usikkert å følge på før hun overdrevent ler. Veldig ofte er framtoningen slik når hun ikke har regien selv. 

Gapskratting er blitt CBE sin greie i alle typer situasjoner. Er enig i at det utstråler usikkerhet. Selvbevisst er hun til tusen, det er enkelt å se i alt hun legger ut

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (7 timer siden):

Det ene neseboret er jo faktisk større enn det andre!

(Sorry, klarte ikke la være. Lasse er jo "HELT SJUK I HUET") 

Endret av Jojo345
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo345 skrev (12 minutter siden):

Det ene neseboret er jo faktisk større end det andre!

(Sorry, klarte ikke la være. Lasse er jo "HELT SJUK I HUET") 

Tenkte det samme😂🤭👃🏼Er det siden med det lille nesebordet hun viser eller?😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Unødvendige kommentarer! ☹️

Det er noe LKE sa om henne selv i en utrolig klein video for et par dager siden, se bakover i tråden.

Så syntes kanskje du skal skjønne hva du snakker om før du kritiserer.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (9 timer siden):

Ja, jeg vet det. Prøvd å være litt ironisk:-) Hun bør tilsynelatende være den som er best rustet. 

Men det er stor forskjell på kvalitet kontra kvantitet i treningen ja. 

Blir også spennende å se henne i Stockholm Hyrox. Mange sterke damer med der. Som ikke bare trener for å holde seg tynn.

Hvordan vil det fungere i hyrox? Hun må jo løfte de samme vektene som de andre jentene? Ut i fra videoene jeg har sett hos treningsfrue og co fra hyroxkonkurransene er de jentene som deltar gjennomtrente og utrolig flotte, sterke jenter. De ser overhodet ikke ut som CBE og er veldig mye sterkere enn henne

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo345 skrev (14 minutter siden):

Det er noe LKE sa om henne selv i en utrolig klein video for et par dager siden, se bakover i tråden.

Så syntes kanskje du skal skjønne hva du snakker om før du kritiserer.

Jeg vet det, men det var unødvendig likevel. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (22 minutter siden):

Jeg vet det, men det var unødvendig likevel. 

Skjønner ikke problemet når det kommer fra LKE selv. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jojo345 skrev (3 minutter siden):

Skjønner ikke problemet når det kommer fra LKE selv. 

Har ikke fått med meg dette, hvilken video er det snakk om?🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (13 timer siden):

Om du ser på filmsnutten, så sitter minst halvparten av alle de andre på akkurat samme måten som CBE.

Jeg syns også hun er kjempetøff som blir med på KL. Hadde aldri gjort det!

De som sitter som henne har intervjueren på motsatt side, så de ser på han. Kanskje produsenten har fanget opp problemet med den ene siden hennes og plasserte seg akkurat slik for å se hva hun gjorde for å bare vise godsida😅 Er jo ikke første gang hun vrenger seg bort frå intervjueren.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melkebart1 skrev (12 timer siden):

Men hva ER det med høyresiden som ikke bør vises? Noen som veit? 😅

Om man googler henne, da ser man stor forskjell fra tidligere ja, og det har ingenting med alder å gjøre som tidligere nevnt av noen.
Jeg så en filmsnutt av henne veldig nærme, da hun deltok i podcasten til Niklas Baarli og Benjamin Silseth. Det ser ut som et helt annet menneske. Rynker, ujevn hud osv. Vanskelig å slutte med retusjering og filter når man har begynt kanskje.. 🙄
Men må si jeg gleder meg til å se henne i den serien, møkkete, svett (and not in the sexy way…) og uten filter og perfekte vinkler. 

Ja, hva ER det liksom. Det finnes vel knapt noen som har ett helt symetrisk ansikt, men utstråling og ekte smil skjuler «skavankene»😍

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LKE elsker neseborenes ulikhet på CBE, mens Vegard elsker det korte håret og usminkede ansiktet til SE. Hvilke flere partnere er det som plutselig offentlig elsker det ellers usynlig jordnære på sine influencerbreadwinners akkurat nå?

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...