gladidag Skrevet 21 timer siden #101861 Del Skrevet 21 timer siden Wenda skrev (1 time siden): Ja de har ikke vist barna på SoMe på lenge nå og tjener nok til å bygge hus til 15 mill+++, kjøpe to biler på til sammen 2,5 mill (pluss en til som skal stå i Norge) Så man kan visst tjene penger uten å vise frem barna sine 🤷♀️🤪 Men at noen ORKER å følge med på hva de to gørrkjedelige, materialistiske, fasade folkene driver m skjønner eg ikke. 😏Etter at snap ble en pengemaskin har eg kutta alle griske influensere. Holder å snike innom IG iblant hos noen av de. Men sånne gøye som f.eks. Henrik Troy, Utlending.memes, FruJohansen, Rammnieu er artig 🙃 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 18 timer siden #101862 Del Skrevet 18 timer siden Hallepalle2 skrev (12 timer siden): Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må være en elendig deal for Schanke. Hun har et stort navn innen teater og har fremstått både talentfull og klok, mens hun nå reduseres til en bablende og fnisende wannabe… ja, hva, egentlig? Influenser? Totalt ødeleggende for henne. Blir dratt ned på plan D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 18 timer siden #101863 Del Skrevet 18 timer siden Snødronninga skrev (3 timer siden): Så lite kan man gjøre for å inspirere. En oppfordring om å komme seg ut i frisk luft, det gjør alltid godt for hode, kropp og sjel. Et enkelt og næringsrikt måltid som ser fristende ut. Se og lær, Caroline. Kan ikke huske at Caroline noen sinne har laget en story med oppfordring om å komme oss ut i naturen. Hun viser hva hun holder på med, that’s it. Nå har jeg løpt, nå skal jeg løpe, jeg skal trene styrke i dag. Hvorfor handler det bare om henne og ikke om kundene? Heia influencere som fremmer helse, trivsel og velvære fremfor utseendefokus. Story hos Desiree https://www.instagram.com/desireeandersen.no?igsh=MXRxdjUyZWN3eDkwbw== Caroline er kun opptatt av seg og sitt og hva hun kan få puttet inn av egen trening… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet 16 timer siden #101864 Del Skrevet 16 timer siden Veldig mye hår på alt hun legger ut og hvorfor filmes alt fra venstre side? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KroniskEngasjert Skrevet 15 timer siden #101865 Del Skrevet 15 timer siden Caroline og Guri hadde jeg ikke likt å møte. Så ovenfra og ned i blikkene deres. Vh «Kronisk dårlig selvtillit» 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 13 timer siden #101866 Del Skrevet 13 timer siden Teflonhjernen skrev (2 timer siden): Veldig mye hår på alt hun legger ut og hvorfor filmes alt fra venstre side? Veldig mye hår i ansiktet hele tiden. Ser mye bedre ut med håret vekk fra ansiktet, men det henger kanskhe sammen med usikkerhet? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 10 timer siden #101867 Del Skrevet 10 timer siden Podcasten burde hete; Vi har ingenting å snakke om. 22 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 8 timer siden #101868 Del Skrevet 8 timer siden På Podtsil.com sin liste over de 200 mest hørte podcastene i Norge ligger poden deres på #112. Faktisk foran Med hjerte i hånden med Ida Fladen og Bak fasaden. Jeg er ikke stor fan av noen av de to heller, men man føler i det minste ikke at hjernecellene dør om man hører på dem. Og som undertittel til Eriksen og Schanke ligger blant annet kunst? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 7 timer siden #101869 Del Skrevet 7 timer siden På Spotify sin toppliste ligger den på 85 plass. Det betyr jo att en del hører på den. Ble overrasket av at de lå over enkelte poder med gode, etablerte navn, men tror kanskje det kan forklares med at det ikke har kommet nye episoder på en stund. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 7 timer siden #101870 Del Skrevet 7 timer siden Hvor kan man se ratingen til podden deres? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elina123 Skrevet 6 timer siden #101871 Del Skrevet 6 timer siden Både CBE og GS har delt en positiv tilbakemelding på podden på instagram. Den er fra Carolines storesøster… 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 6 timer siden #101872 Del Skrevet 6 timer siden Elina123 skrev (6 minutter siden): Både CBE og GS har delt en positiv tilbakemelding på podden på instagram. Den er fra Carolines storesøster… Helt objektiv, da. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 6 timer siden #101873 Del Skrevet 6 timer siden Ironisk nok kan de muligens takke Kvinneguiden for lyttertallene. All reklame er god reklame, sies det, og jeg vet at mange av dere har lyttet (i hvert fall prøvd å lytte) for å avgjøre om de er så dårlige som anmeldelsene mine gir inntrykk av. Hvis podcasten hadde vært bedre, hadde dette vært en kjempegod drahjelp. Men dessverre vil jo denne nysgjerrigheten dø ut. Det kommer jo ingenting nytt i den podcasten. Damene er like uforberedte, like skingrende i stemmene og har de samme utfordringene med det norske språket i hver eneste episode. Og hvor mange ganger orker man egentlig å høre om dietten til Guri? Eller angsten til Guri? Eller samlivsbruddene til Guri. Det er så kjedelig at jeg ikke vet om jeg orker å skrive anmeldelser lenger, for jeg føler det er veldig vanskelig å få noe som helst ut av den repeterende smørja. Og hvis jeg føler det sånn, som tross alt koser meg med å skrive anmeldelser, så tar det nok ikke så lang tid før lyttertallene reflekterer det. Jeg håper, for damenes skyld, at de utvikler seg og lærer. Forbereder seg før innspilling, øver litt på formuleringer, kanskje til og med jobber med en stemmecoach, hvis de virkelig mener alvor med dette podcasteventyret. Og så må innholdet snart bestå av noe mer enn psykologtimer for Guri, for ingen orker å høre om andres (innbilte) sykdom i time etter time. Det er i hvert fall de menneskene jeg forsøker å unngå i selskap😅 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5 timer siden #101874 Del Skrevet 5 timer siden At podcasten er lavmål-innhold (jeg hørte den første, nesten hele😫) er en ting, men at noen faktisk har tenkt at dette er et produkt som kan selges, er faktisk provoserende, særlig på kvinners vegne. Jeg lover at om mine samtaler denne uka med mine tre super -morsomme og kloke venninner hadde blitt innspilt, hadde det vært mer interessant å lytte til - selv om samtalene der også var uten manus eller plan. 🤭 Det høres skrytete ut, men jeg er sikker på at de aller fleste kan si det samme. Får håpe ingen tror at kvinner snakker sammen på den infantile og språkfattige måten de fremviser. Jeg blir fortsatt flau av å tenke på første episode. 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 5 timer siden #101875 Del Skrevet 5 timer siden Elina123 skrev (1 time siden): Både CBE og GS har delt en positiv tilbakemelding på podden på instagram. Den er fra Carolines storesøster… Det er så ekstremt flaut… 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 3 timer siden #101876 Del Skrevet 3 timer siden Andrea59 skrev (2 timer siden): Det er så ekstremt flaut… Ikke tante «heldige kaffekopp» enda..? Kommer vel snart 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 3 timer siden #101877 Del Skrevet 3 timer siden (endret) Feil Endret 2 timer siden av Snødronninga 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2 timer siden #101878 Del Skrevet 2 timer siden Kommentaren ligger der, men som svar under en annen kommentar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 2 timer siden #101879 Del Skrevet 2 timer siden Kollontaj skrev (1 minutt siden): Kommentaren ligger der, men som svar under en annen kommentar. Stemmer, min feil...da sletter jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå