Stargaze Skrevet 7. november #101541 Del Skrevet 7. november Hørte litt, men måtte gi meg. Helt seriøst…noe av det dårligste jeg har hørt fra to voksne damer. Jeg hører på podcaster hver dag, men denne tar bunnprisen. Vitner om svært lite innhold i livet, null interesse for hva som rører på seg i samfunnet og de bare pjatter om seg selv. Høres virkelig ut som to pubertale tenåringer som snakker om livet sitt. Hvem er målgruppen? Kontent skriver dette om Caroline: Caroline har lojale følgere som har fulgt henne fra hun startet, og i dag er en stor av hennes følgere på samme sted i livet som henne selv. Dette er en målgruppe som er spesielt attraktiv for mange annonsører, da de har god økonomi og faste inntekt. Hun treffer ikke dem med det hun driver med nå om dagen i hvert fall. Mulig hun traff kvinner på sin egen alder for 8-10 år siden. Men ikke i dag. Kontent kan umulig følge med. Man kan jo også lure på om Batong kvalitetssjekker det de publiserer… 38 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 7. november #101542 Del Skrevet 7. november Stargaze skrev (3 minutter siden): Kontent skriver dette om Caroline: Caroline har lojale følgere som har fulgt henne fra hun startet, og i dag er en stor av hennes følgere på samme sted i livet som henne selv. Dette er en målgruppe som er spesielt attraktiv for mange annonsører, da de har god økonomi og faste inntekt. Hun treffer ikke dem med det hun driver med nå om dagen i hvert fall. Mulig hun traff kvinner på sin egen alder for 8-10 år siden. Men ikke i dag. Kontent kan umulig følge med. Man kan jo også lure på om Batong kvalitetssjekker det de publiserer… Kontent har misset totalt når det gjelder det å innlemme CBE i stallen sin, men det vil de neppe innrømme vil jeg tro 😛 Og når det gjelder Batong Media, ja, hva skal man si......tror nok Stein Morten Lier lot seg sjarmere av CBE og GS når de var sammen på Camp Kulinaris, men snakk om å ha på sveisebriller når det gjelder det å faktisk gå med på å la de ha en pod under Batong-paraplyen.....skulle gjerne likt å høre hva han har å si om dette makkverket av en pod 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ellie77 Skrevet 8. november Populært innlegg #101543 Del Skrevet 8. november Det eneste de har lykkes med med den podkasten er å framstå som relativt enkle mennesker. Guri har definitivt mer evne til refleksjon og er en ok formidler (men ingen content creator, som nevnt) enn sin makker. Hos sistnevnte virker det jo fullstendig kullmørkt! Hvilken godt voksen kvinne snakker i dypeste alvor om helt banale fornærmelser begått mot seg selv som barn og ungdom, 20-30 år senere? Fornærmelser av en art de fleste har opplevd i samme livsfase, men som denne personen framstiller som viktige hendelser i sin ellers plettfri, rosemalte barndom? Og repeterer igjen og igjen som skjellsettende opplevelser? Jo, en person som kanskje ikke har «opplevd verden» og derfor mangler evnen til å reflektere over banalitetene de selv kommer med. Et krenkbart menneske med såre tær. En person uten det helt store samfunnsengasjement, kanskje? Jeg har hørt meg gjennom mange dårlige podkaster, og jeg kan til og med like skravle-podkaster. Men når man til enhver tid enten falt ut på grunn av manglende substans, eller sågar begynte å stille spørsmålstegn ved vertenes intellekt, da var det på tide å «pull the plug» midt i et «nei, guuuuud». Terningkast 1 virker raust. 41 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 8. november #101544 Del Skrevet 8. november Var de ikke ute og ble intervjuet i media ifbm lanseringen av podcasten? Noen som har sett noe til det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galdame Skrevet 8. november #101545 Del Skrevet 8. november Skrottefar skrev (11 timer siden): Kontent har misset totalt når det gjelder det å innlemme CBE i stallen sin, men det vil de neppe innrømme vil jeg tro 😛 Og når det gjelder Batong Media, ja, hva skal man si......tror nok Stein Morten Lier lot seg sjarmere av CBE og GS når de var sammen på Camp Kulinaris, men snakk om å ha på sveisebriller når det gjelder det å faktisk gå med på å la de ha en pod under Batong-paraplyen.....skulle gjerne likt å høre hva han har å si om dette makkverket av en pod Jeg mener å huske at jeg leste anmeldelsene og at han hadde gitt 5 stjerner og skrevet at det var interessant 🫣 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 8. november #101546 Del Skrevet 8. november Skrottefar skrev (13 timer siden): Og når det gjelder Batong Media, ja, hva skal man si......tror nok Stein Morten Lier lot seg sjarmere av CBE og GS når de var sammen på Camp Kulinaris, men snakk om å ha på sveisebriller når det gjelder det å faktisk gå med på å la de ha en pod under Batong-paraplyen.....skulle gjerne likt å høre hva han har å si om dette makkverket av en pod Tja, det dreier seg selvsagt om penger igjen. Jeg har lurt litt på hvorfor Batong med sitt hardtslående, lettere maskuline og faktaorienterte meny, plutselig slang inn noe rååsa og stereotypisk kvinnelig (migrenefremkallende) småpludder. Jeg har ikke abo på Kampanje, men av det lille jeg kunne lese dreier det seg om manglende overskudd. Internskravlingen til Guri og Malla...eh.. Carro var nok ment til å nå ut til flere lyttere (kvinner) og gi en vinn-vinn for Batong, Treasures og Guri, men samarbeidet sålangt ser kanskje ikke ut til å kunne bidra nevneverdig til høyere overskudd for Batong som håpet. https://kampanje.com/premium/august-2024/innsikt/avhort-produsent-henter-nye-kjendis-par-til-podkast-satsing--vi-trenger-flre-bein-a-sta-pa/ 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 8. november #101547 Del Skrevet 8. november Rev. Revenge skrev (15 minutter siden): Tja, det dreier seg selvsagt om penger igjen. Jeg har lurt litt på hvorfor Batong med sitt hardtslående, lettere maskuline og faktaorienterte meny, plutselig slang inn noe rååsa og stereotypisk kvinnelig (migrenefremkallende) småpludder. Jeg har ikke abo på Kampanje, men av det lille jeg kunne lese dreier det seg om manglende overskudd. Internskravlingen til Guri og Malla...eh.. Carro var nok ment til å nå ut til flere lyttere (kvinner) og gi en vinn-vinn for Batong, Treasures og Guri, men samarbeidet sålangt ser kanskje ikke ut til å kunne bidra nevneverdig til høyere overskudd for Batong som håpet. https://kampanje.com/premium/august-2024/innsikt/avhort-produsent-henter-nye-kjendis-par-til-podkast-satsing--vi-trenger-flre-bein-a-sta-pa/ Det tyder på at Batong har gjort ca 0 research rundt cbe. For min del fremstår også Guri som mye mindre intelligent enn jeg faktisk trodde. De fornærmer oss kvinner som er i "samme livsfase" ved å tro at det er dette vi vil høre på. 35 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minthia Skrevet 8. november Populært innlegg #101548 Del Skrevet 8. november (endret) Felis skrev (På 7.11.2024 den 11.31): Guri: Vet du, Caroline, vet du nå tror jeg ... at... vi har vært så mye sammen nå.... at universet begynner... liksom å, å , åååå surre til litte grann, tror jeg? Ja! Jeg fikk... en pakke... fra... ehh ehhh... jeg har bestilt noen... ting på Gymgrossisten ehhhh noen ganger... ehhh og det er jo da... ehhh det har vært mat da, pasta ... og litt sånne ting Caroline: Ja, for jeg vet jo at du ehhh nå hadde jeg et lite håp om at.. hhhh... har ho bestilt seg noe treningsutstyr, tenkte jeg? Men det vakke det, du Guri: ÅÅÅÅåÅÅåååååååååÅÅÅÅÅH NEI DA, Det var pasta! Nei det var ris! Øk.. k ..Økolo... Økologisk rispasta, som er veldig god. Og den er faktisk mye billigere enn andre steder, så jeg best... eh hadde forleden dag... ehhhh... bestilt ... jeg fikk en svær kasse med det. Men SÅ fikk jeg en melding om at det var en kasse ... noe nytt til meg. Fra Gymgrossisten. Så seg tenkte hva ehhhhr det jeg har bestilt? Jeg kunne ikke liksom huske det. Og sånn. Og så var jeg og hentet den i går. Og hva var det, Caroline? Caroline: Ja? Hva var det? Guri: Det var proteinpulver! Det var wheypulver, og du vet... det driver ikke jeg med! Caroline: HA HA HA Det driver ikke DU med! Guri: Så assa, er dette et spark fra universet omatte okey Guri, du må trene mer, eller har de blandet oss nå? Har de tatt feil? Caroline: Det har gått så langt nå at de rett og slett bare... Guri og Caroline... Guri: Har mikset.... Caroline: Caroline og Guri same same Guri: Ja? Ja? Hvem er hvem? Lissom? Caroline: Det er litt interessant Guri: Det er litt interessant Caroline: Så hva skal du gjøre, da? Guri: Ja hva skal jeg gjøre? Slik er hele podcasten. Det er fullstendig utmattende å lytte til, samtidig som at temaet er gørrkjedelig. Alternativ versjon: Guri: Du, Caroline, vet du hva som skjedde i dag? Jeg fikk en pakke fra Gymgrossisten, og jeg tror universet begynner å blande oss. Da jeg åpnet den var det en pakke Whey-pulver, sånn pulver du bruker i oppskriftene dine, og ikke den rispastaen jeg pleier å bestille. Og da kom jeg på - jeg er jo veldig interessert i kosthold og la om hele kostholdet mitt pga helseproblemer for noen år siden. Og nå ser jeg at du har jo et helt team og sammen med dem spesialiserer du deg på å hjelpe mennesker med vektnedgang, vaneendring og forbedring av livskvalitet og at du kombinerer ernæringskunnskap, personlig trening og forståelse for hvilke utfordinger som oppstår i forbindelse med livsstilsendringer! Caroline: Jaaa!!! Guri: Det er så spennende, dette må du fortelle mer om! Her har vi en felles interesse jeg ikke visste om - trodde bare du spiste pulver og vanligpasta jeg! Caroline; Joda - jeg har laget et omfattende livsstilskurs hvor jeg tilbyr alt du trenger å vite om vektnedgang, helse, livsstilsendring og trening gjennom vanecoaching! Guri: Neimen så flott da Caroline! Enn at du også er så interessert i ernæring og helse, ikke rart universet blander oss1 Nå må du fortelle meg hvordan du kom inn i dette! Jeg vet jo du driver med trening selv, har blitt yogalærer på nett, fantastisk altså, og at du nettopp tok et kurs i personlig trening - det gikk ganske fort, gjorde det ikke? Men ernæringskunnskap og vanecoaching altså? Når ble du det? Hvilken utdanning tok du? Og har du jobbet som det tidligere? Jeg må jammen si dette er flotte greier altså. Caroline: Jeg er ikke så interessert i ernæring for min egen del, jeg har en perfekt balanse hvor jeg bare kan løpe bort det jeg spiser for mye i løpet av en dag. Men jeg kan alt om ernæring, helse og trening og livsstilsendring og vet hva andre må gjøre, selv om de aldri kan bli som meg da. Og siden jeg kan alt, så er utdanning bare bortkastet, og først og fremst for de som ikke er så smarte som meg. Og hvem trenger skolebøker når det er så mange som legger ut memes på Instagram man kan bruke! Guri: Guri meg, er ikke det litt skummelt da syns du? Folk har jo så mange utfordringer med mat, jeg hadde aldri turt å ta ansvaret for matvalg hos folk som kanskje har sykdommer, personlige utfordringer, skader og plager. =g ikke minst - helt andre liv enn oss! Skuespiller og influencer, det er en helt spesiell måte å leve på, det må vi være enige om Caroline. Caroline: Ja, vi er helt spesielle begge to, er det ikke fantastisk? Guri: Ja, men tilbake til den ernæringsbiten.. Caroline: Det er ikke så farlig, det er bare på nett, jeg trenger ikke møte dem. Dessuten leser jeg forskningsartikler, så jeg har alltid rett, selv om det ikke funker for dem. Deres liv, deres ansvar! Om de ikke klarer å få resultater er det ikke min feil! Guri: Så utrolig smart du er som kan lese forskningsartikler uten å ha noe som helst metodekompetanse fra noen utdanning av noe slag! Du er virkelig fantastisk Caroline, alt du kan og får til! Caroline: Det er ikke noe problem Man kan tolke forskning som man vil uansett, så det vil alltid støtte meg i min overbevisning. Guri: Ja, og så har du jo et helt team å støtte deg på i tillegg! Fortell om det teamet ditt - det er skikkelig kult! Caroline: Ja, det er jo meg da. Og så snakker jo jeg og Lars Kristian sammen hele tia, så det teller. Guri: Ja, og så har du en klinisk ernæringsfysiolog i teamet! Det er jo solid støtte da. Caroline: "Klinisk Ernæringsfysiolog" Guri: Hva mener du nå? Caroline: Vi leide inn en fyr som lagde et videokurs om periodisk faste. Det ser bra ut, men blir mye billigere. Jeg synes jo det bare er tøys, vektnedgang handler jo om kalorier ut og kalorier inn, det vet jo alle som vet bedre enn alle. Og så har jeg kalkulator, så jeg kan regne ut kaloribehovet til ei fei..overvektig dame på 50, og hvor mye av proteinpulveret mitt hun må spise for å gå ned i vekt. Guri: Periodisk faste? Ja,det var nytt fra deg Caroline! Men jeg skjønner det når du sier det på den måten! La oss snakke om den coachinga istedet. Vanecoach altså? Når begynte du å interessere deg for det? Hvor lærte du det? Caroline: Jeg fant en post med 11 punkt for å endre vaner på Instagram, og så tok jeg bare den. Guri: Guud, alt jeg ikke har fått med meg altså. Da kan jo du coache meg Caroline! Jeg har jo basert kostholdet mitt på grønnsaker og rene råvarer, men du vet jo så mye bedre enn meg bare ved å være deg selv! Jeg er så glad for at vi havna i den dobbeltsenga på CK altså. Deler av teksten i starten er delvis kopiert/parafrasert fra https://www.carolinebergeriksen.no/ og https://www.carolinebergeriksen.no/nystart/ Endret 8. november av Minthia 50 5 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 8. november #101549 Del Skrevet 8. november Stargaze skrev (3 timer siden): Det tyder på at Batong har gjort ca 0 research rundt cbe. For min del fremstår også Guri som mye mindre intelligent enn jeg faktisk trodde. De fornærmer oss kvinner som er i "samme livsfase" ved å tro at det er dette vi vil høre på. Er så enig i det siste du skriver. Dette er jo faktisk mye viktigere enn hennes uttalelser om kvinner som hater (evt misunner) andre kvinner og at man skal gi støtte uansett kvalitet. Denne podcasten er virkelig å undergrave kvinner og kvinners stemme og verdi, hjelpe meg! 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 8. november #101550 Del Skrevet 8. november Så utrolig klein den siste posten er - både musikkvalg og tekst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 8. november #101551 Del Skrevet 8. november De eneste gangene jeg noensinne hører Caroline prate fort og engasjert er når hun prater om seg selv. Var det samme på den forrige podkasten. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escadamango Skrevet 8. november #101552 Del Skrevet 8. november Er det vanlig at man sier «shole» (kjole), kjønnhet (skjønnhet) osv når man er nærmere 40 år? Det er så teit å høre på 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. november #101553 Del Skrevet 8. november Escadamango skrev (6 minutter siden): Er det vanlig at man sier «shole» (kjole), kjønnhet (skjønnhet) osv når man er nærmere 40 år? Det er så teit å høre på Tja. Jeg kjenner ingen som gjør det, heller ikke ungdommene i familie og omgangskrets. Forbinder det med yngre folk, egentlig. Snakker man sånn på jobb blir man vel sett litt rart på, iallfall om man skal fremstå seriøs og troverdig. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spade Skrevet 8. november #101554 Del Skrevet 8. november Minthia skrev (6 timer siden): Alternativ versjon: Guri: Du, Caroline, vet du hva som skjedde i dag? Jeg fikk en pakke fra Gymgrossisten, og jeg tror universet begynner å blande oss. Da jeg åpnet den var det en pakke Whey-pulver, sånn pulver du bruker i oppskriftene dine, og ikke den rispastaen jeg pleier å bestille. Og da kom jeg på - jeg er jo veldig interessert i kosthold og la om hele kostholdet mitt pga helseproblemer for noen år siden. Og nå ser jeg at du har jo et helt team og sammen med dem spesialiserer du deg på å hjelpe mennesker med vektnedgang, vaneendring og forbedring av livskvalitet og at du kombinerer ernæringskunnskap, personlig trening og forståelse for hvilke utfordinger som oppstår i forbindelse med livsstilsendringer! Caroline: Jaaa!!! Guri: Det er så spennende, dette må du fortelle mer om! Her har vi en felles interesse jeg ikke visste om - trodde bare du spiste pulver og vanligpasta jeg! Caroline; Joda - jeg har laget et omfattende livsstilskurs hvor jeg tilbyr alt du trenger å vite om vektnedgang, helse, livsstilsendring og trening gjennom vanecoaching! Guri: Neimen så flott da Caroline! Enn at du også er så interessert i ernæring og helse, ikke rart universet blander oss1 Nå må du fortelle meg hvordan du kom inn i dette! Jeg vet jo du driver med trening selv, har blitt yogalærer på nett, fantastisk altså, og at du nettopp tok et kurs i personlig trening - det gikk ganske fort, gjorde det ikke? Men ernæringskunnskap og vanecoaching altså? Når ble du det? Hvilken utdanning tok du? Og har du jobbet som det tidligere? Jeg må jammen si dette er flotte greier altså. Caroline: Jeg er ikke så interessert i ernæring for min egen del, jeg har en perfekt balanse hvor jeg bare kan løpe bort det jeg spiser for mye i løpet av en dag. Men jeg kan alt om ernæring, helse og trening og livsstilsendring og vet hva andre må gjøre, selv om de aldri kan bli som meg da. Og siden jeg kan alt, så er utdanning bare bortkastet, og først og fremst for de som ikke er så smarte som meg. Og hvem trenger skolebøker når det er så mange som legger ut memes på Instagram man kan bruke! Guri: Guri meg, er ikke det litt skummelt da syns du? Folk har jo så mange utfordringer med mat, jeg hadde aldri turt å ta ansvaret for matvalg hos folk som kanskje har sykdommer, personlige utfordringer, skader og plager. =g ikke minst - helt andre liv enn oss! Skuespiller og influencer, det er en helt spesiell måte å leve på, det må vi være enige om Caroline. Caroline: Ja, vi er helt spesielle begge to, er det ikke fantastisk? Guri: Ja, men tilbake til den ernæringsbiten.. Caroline: Det er ikke så farlig, det er bare på nett, jeg trenger ikke møte dem. Dessuten leser jeg forskningsartikler, så jeg har alltid rett, selv om det ikke funker for dem. Deres liv, deres ansvar! Om de ikke klarer å få resultater er det ikke min feil! Guri: Så utrolig smart du er som kan lese forskningsartikler uten å ha noe som helst metodekompetanse fra noen utdanning av noe slag! Du er virkelig fantastisk Caroline, alt du kan og får til! Caroline: Det er ikke noe problem Man kan tolke forskning som man vil uansett, så det vil alltid støtte meg i min overbevisning. Guri: Ja, og så har du jo et helt team å støtte deg på i tillegg! Fortell om det teamet ditt - det er skikkelig kult! Caroline: Ja, det er jo meg da. Og så snakker jo jeg og Lars Kristian sammen hele tia, så det teller. Guri: Ja, og så har du en klinisk ernæringsfysiolog i teamet! Det er jo solid støtte da. Caroline: "Klinisk Ernæringsfysiolog" Guri: Hva mener du nå? Caroline: Vi leide inn en fyr som lagde et videokurs om periodisk faste. Det ser bra ut, men blir mye billigere. Jeg synes jo det bare er tøys, vektnedgang handler jo om kalorier ut og kalorier inn, det vet jo alle som vet bedre enn alle. Og så har jeg kalkulator, så jeg kan regne ut kaloribehovet til ei fei..overvektig dame på 50, og hvor mye av proteinpulveret mitt hun må spise for å gå ned i vekt. Guri: Periodisk faste? Ja,det var nytt fra deg Caroline! Men jeg skjønner det når du sier det på den måten! La oss snakke om den coachinga istedet. Vanecoach altså? Når begynte du å interessere deg for det? Hvor lærte du det? Caroline: Jeg fant en post med 11 punkt for å endre vaner på Instagram, og så tok jeg bare den. Guri: Guud, alt jeg ikke har fått med meg altså. Da kan jo du coache meg Caroline! Jeg har jo basert kostholdet mitt på grønnsaker og rene råvarer, men du vet jo så mye bedre enn meg bare ved å være deg selv! Jeg er så glad for at vi havna i den dobbeltsenga på CK altså. Deler av teksten i starten er delvis kopiert/parafrasert fra https://www.carolinebergeriksen.no/ og https://www.carolinebergeriksen.no/nystart/ Kan man se hvor mange som har hørt på podcasten? Er det de 300 tusen følgerne eller de 200 som trykker like på bildene? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elisabeth30 Skrevet 8. november #101555 Del Skrevet 8. november Spade skrev (3 timer siden): Kan man se hvor mange som har hørt på podcasten? Er det de 300 tusen følgerne eller de 200 som trykker like på bildene? https://www.podtoppen.no Tror du må scrolle ned til du finner podcasten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. november #101556 Del Skrevet 8. november elisabeth30 skrev (6 minutter siden): https://www.podtoppen.no Tror du må scrolle ned til du finner podcasten Kom til plass 140. Da gadd jeg ikke å scrolle mer 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angeleye Skrevet 8. november #101557 Del Skrevet 8. november MarianneE skrev (1 minutt siden): Kom til plass 140. Da gadd jeg ikke å scrolle mer Jeg fant den ikke. Sorterte på utgiver (Batong media), og da kom den ikke opp 🤔 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet lørdag kl 00:16 #101558 Del Skrevet lørdag kl 00:16 Hva gjør man når man plutselig blir filma av noen andre? I CBEs tilfelle, er det å skynde seg og snu hodet «riktig» vei. Det kom godt fram på Kim Wigaards instastory. Fru Selvbevisst må være livredd for å vise seg forfra og fra høyre, noe som er old news. Er det viktig å kommentere? Kanskje ikke, men gir innblikk i hvor viktig det er for henne å posere til enhver tid, for å liksom se best mulig ut. Det komiske er, at hun hadde tatt seg mye bedre ut om fremtoningen hadde vært naturlig og avslappa. Kilde: Kiw Wigaards instastory, kan ikke linkes til 24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet lørdag kl 00:39 #101559 Del Skrevet lørdag kl 00:39 Angeleye skrev (2 timer siden): Jeg fant den ikke. Sorterte på utgiver (Batong media), og da kom den ikke opp 🤔 Scrolled over hele listen, og fant den ikke PS gjorde dette for å finne nye podder også, -ikke bare lete etter denne! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet lørdag kl 07:53 #101560 Del Skrevet lørdag kl 07:53 FruJohansen skrev (På 7.11.2024 den 15.16): Takk Felis! 🌷 Underlig hvordan dette mønsteret ser ut til å ha fulgt Caroline helt siden hennes spede ungdom. Folk kritiserer henne for å være opptatt av utseende, og spekulerer i metodene hun bruker for å se ut på en bestemt måte, allerede på ungdomsskolen. Nå har jeg ikke hørt podcasten, men jeg håper Caroline fortalte om sin egen "hevn" med en viss ydmykhet? Hvis ikke er det bare utrolig stygt sagt, den ene jenta kritiserer noe Caroline (kanskje) gjør, (som Caroline kan motbevise, ikke bry seg om, eller slutte med), og Caroline svarer med å kritisere noe denne jenta slett ikke kan noe for, og heller ikke endre på. Det er temmelig ondskapsfullt. (For øvrig gir det heller ikke mening, "å stappe papir i BHen er bedre enn å være flatbrystet som deg" - det indikerer jo egentlig at Caroline faktisk stappet papir i BHen, fordi hun uttrykkelig syns det var bedre enn å se flatbrystet ut? Merkelig comeback, og enda merkeligere å dra det opp offentlig 30 år senere. Det er vel lenge siden noen trodde Caroline Berg Eriksen var et empatisk og hyggelig menneske… 25 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå