Minthia Skrevet 2. november #101401 Del Skrevet 2. november Rev. Revenge skrev (47 minutter siden): Enig med deg. Wallin er nok ikke manageren til cbe, det er fortsatt Kontent. Men hun holder til i Fredrikstad og har hatt en finger med i spillet ved en god del festivaler her og der som blant annet Idyll-festivalen, og er tydeligvis venninne med lma. Ikke godt å si om storyen omhandler cbe, eller bare er en støtteerklæring på vegne av kvinnene i bransjen. Likevel, ut fra kontoen hennes vises det frem et cirka tilsvarende bobleliv som andre influencere, mye vin og posering, ferier og reklame for eget firma, dog uten barn. Sånn sett blir videre omtale av henne en avsporing, ville bare flytte litt på skapet så det står rett. Takk for korrigeringen. Godt eksempel på at man alltid må sjekke fakta og ikke bare ta alt som skrives for god fisk. Jeg tar selvkritikk og legger til errata på kommentaren min. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 2. november #101402 Del Skrevet 2. november Minthia skrev (14 minutter siden): Takk for korrigeringen. Godt eksempel på at man alltid må sjekke fakta og ikke bare ta alt som skrives for god fisk. Jeg tar selvkritikk og legger til errata på kommentaren min. Innlegget ditt står fint uansett, selv om vi begge ikke sjekket/leste godt nok først. Ville bare korrigere generelt, ikke deg spesielt🙂 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. november #101403 Del Skrevet 2. november Sorry, jeg følger ikke så veldig godt med, så jeg som trodde hun var manager. Nå skal tydeligvis datteren fram i rampelyset, og det har vi vel sett komme lenge. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 2. november Populært innlegg #101404 Del Skrevet 2. november Jeg kan ikke tenke meg noe verre enn å dytte datteren sin rett ut i det samme som fratar deg nattesøvn og trygghetsfølelse!!!!!! Du bør BESKYTTE barna dine Caroline! Du har kastet barna dine til ulvene i alle deres leveår allerede, nå er det på tide å STOPPE - ikke ESKALERE!!!! 54 1 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2. november #101405 Del Skrevet 2. november Suksess har hun ikke lenger, men det finnes nok av kvinner med "suksess" innenfor sjangeren. Og hvorfor skulle jeg heie på disse, som formidler at vi ikke er gode nok som vi er men må gjemme oss bak filter og poseringer som skjuler "skavanker" og at kvinner er objektiviserte sexfigurer? Det finnes jo en drøss med interessante kvalitetskvinner å heie på med både hjerne, arbeidsvilje, gode verdier og interessant formidling. 27 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 2. november #101406 Del Skrevet 2. november cerruti skrev (51 minutter siden): Sorry, jeg følger ikke så veldig godt med, så jeg som trodde hun var manager. Nå skal tydeligvis datteren fram i rampelyset, og det har vi vel sett komme lenge. Det er rett og slett ekstremt leit og trist. 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayah Skrevet 2. november #101407 Del Skrevet 2. november Hvorfor poster ikke personlig trener, løpeentusiast og influencer CBE noe som helst om egen deltagelse på RunRudskogen idag? Hun dukker opp på mannen sin story, men skulle tro det var ganske relevant content for hennes del også. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
foreveralone Skrevet 2. november #101408 Del Skrevet 2. november Hun er kraftig forkjøla. Likevel må hun løpe. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Karianne30 Skrevet 2. november Populært innlegg #101409 Del Skrevet 2. november Christiane_W skrev (16 timer siden): Det ligger på storyen til @inemolleranwar på Instagram (skjermdump derfra): @Frisk Frosk @Rev. Revenge @K_mb @Kollontaj @AnnaCotta Jeg heier ikke på andre kvinner, KUN fordi de er kvinner. De må ha noe som inspirerer meg og som jeg kan se opp til og lære noe av. Det spiller fuck all hvilket kjønn man har, om man lyger, bryter regler og henger ut andre, så heier jeg ikke på deg. 41 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Fjas Skrevet 2. november #101410 Del Skrevet 2. november Godt at fruen koser seg med en passe porsjon taco etter dagens fysiske anstrengelse 😱 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 2. november #101411 Del Skrevet 2. november Frk.Fjas skrev (1 time siden): Godt at fruen koser seg med en passe porsjon taco etter dagens fysiske anstrengelse 😱 Ble nesten mett av å se den posjonen🙄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Medici Skrevet 2. november Populært innlegg #101412 Del Skrevet 2. november Denne trangen til å få offentlig oppmerksomhet rettet mot de striglede døtrene minner om disse crazybananas mødrene til amerikanske småjenter i skjønnhetskonkurranser. Har ingen, absolutt ingen, forståelse for at noen vil dele barna sine med alle som vil se. Grøsser av tanken på hva som kan skje og mest sannsynlig har skjedd med bilder av dem, gitt det seksualiserte preget mor har på bilder av seg og hva denne kombinasjonen kan tiltrekke seg av syke mennesker. 43 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 2. november #101413 Del Skrevet 2. november Pæddan skrev (15 minutter siden): Ble nesten mett av å se den posjonen🙄 Hun er syk, sikkert ikke matlyst eller smak 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 2. november #101414 Del Skrevet 2. november (endret) Christiane_W skrev (19 timer siden): Det ligger på storyen til @inemolleranwar på Instagram (skjermdump derfra): @Frisk Frosk @Rev. Revenge @K_mb @Kollontaj @AnnaCotta Takk. Klassisk å spille på "kvinner som hater kvinner" for å begrave konstruktiv kritikk og for å slippe unna. Patetisk! Endret 2. november av K_mb 28 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 2. november #101415 Del Skrevet 2. november Karianne30 skrev (4 timer siden): Jeg heier ikke på andre kvinner, KUN fordi de er kvinner. De må ha noe som inspirerer meg og som jeg kan se opp til og lære noe av. Det spiller fuck all hvilket kjønn man har, om man lyger, bryter regler og henger ut andre, så heier jeg ikke på deg. Helt enig. Og så barnslig når man er uenig i det de driver med så er man misunnelig. Det er på et nivå med en 5-åring. Nei, jeg er ikke misunnelig fordi jeg har mine egne meninger. 38 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 3. november #101416 Del Skrevet 3. november 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg blåbærpai Skrevet 3. november Populært innlegg #101417 Del Skrevet 3. november (endret) Mhm. Misunnelse og sjalusi, dere. Er derfor jeg blir så sjukt forbanna når influencere selger ungene sine på nett. Blir bare så sjukt sjalu. Må legge til at dette er IRONISK MENT!! Endret 3. november av blåbærpai 42 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 3. november #101418 Del Skrevet 3. november (endret) Tja, det ser ut til å det foregår litt "klargjøring av noen punkter som er tatt helt ut av kontekst" hos @FruJohansen idag. Kan foreløpig ikke si at jeg ble mer klargjort av klargjøringen dessverre, men vel verdt et besøk for å lese svarene hen mottar. Endret 3. november av Rev. Revenge manglet tægg 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 3. november #101419 Del Skrevet 3. november https://www.nrk.no/ostfold/kritisk-til-influensere_-liva-ingebrigtsen-og-morten-dalhaug-selger-lopeprogram-1.17068388 Fra artikkel linket: «PT-utdanningen i Norge varierer fra kurs til høyskole- og universitetsnivå. Men PT er ikke en beskyttet tittel. – Det er heller ikke influenser. Det ligger overhodet ingen garanti, utdanningsmessig, knytta til de to, sier Jan Helgerud. – De fleste treningssentre tror jeg krever 60 studiepoeng, et årsstudium. Men jeg syns det er tynt òg. Innenfor andre yrker er ofte bachelor grunnutdanningen.» ( CBE er ikke tatt med her i «det gode selskap» om influensere som selger treningsprogram. Men en relevant artikkel likevel) 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg pøbelsara Skrevet 3. november Populært innlegg #101420 Del Skrevet 3. november (endret) Herlighet.Hva med å adressere det kritikken handler om da? Det er ikke hets og sladder å kritisere eksponering av barn - selvom man ikke liker å få slik kritikk. det er heller ikke sladder og baksnakking og hets å snakke om utilbørlig kroppspress, ekstremt utseendefokus eller total mangel på vilje (klarer ikke å tro at det handler om manglende evne!) til å merke reklame riktig. Hvis den taggede personen i kommentarfeltet til @FruJohansen hadde svart på noe av det som fajktisk er det faktisk innholdet i denne tråden, kunne vi hatt en god debatt. Istedet velger den taggede personen å gjenta en gang til det hun skrev i det opprinnelige innlegget som er lagt inn i tråden her. Jeg har levd hele yrkeslivet mitt sammen med en rekke kvinner - og vi støtter hverandre i alt det gode vi gjør. Samtidig er det selvsagt ikke ubetinget heving vi driver med - vi er profesjonelle og er opptatte av å gjøre en god jobb og bidra til å styrke den delen av samfunnslivet vi opererer i. Men at man liksom skal være programforpliktet til å støtte en influenser fordi hun er kvinne, når hun gjennom en årrekke har valgt å bruke livet sitt til, og har tjent masse penger på, en hel rekke kritikkverdige, ulovlige og uetiske greier, er jeg ikke med på. Skal jeg heie på ellevill eksponering av barn, fordi en kvinne gjør det? Eller skal jeg fortsette å være opptatt av menneskerettigheter? hør på @FruJohansen - det hun sier er spot on - og et veldig godt forsøk på å heve debatten. Endret 3. november av pøbelsara 46 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå