Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

Ikke på Batongmedia sin IG heller. Kanskje de har forstått noe også?

Jeg tror denne løstsittende ideen om podcast med Guri og Caroline oppsto sene kveldstimer i Portør. Jeg oppfattet Batong-Lier som svært sjarmert av damene. Da er det lett å forlove seg. Tenker han angrer på det i dag når han har hørt resultatet. Men er det da ingen hjemme i Batong heller? Å bruke et produksjonsselskap til å lage podcast er blant annet for å få profesjonell hjelp til innholdet og framføringen. Her slippes disse to hodeløse hønsene av gårde uten dressur. Muligens for inntil seks episode? Neppe noe mer. Kanskje de blir tatt av før det også. For et uprofesjonelt rør! 😳

• Liker 37
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, ja. Mulig jeg har fortrengt det; men de sa da ikke noe om hvem de selv var som introduksjon? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (16 timer siden):

(…). Når voksne folk sier shoole til kjole, får anfall. Og bare snakk som får 13 åringen min til å virke mer voksen og belest.

Shoole og shøtt (kjøtt), men tjønner til skjønner og tjelden til skjelden. 🙃

• Liker 29
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (6 timer siden):

Den nyeste episoden er sluppet, og til dere som håper på litt saftig innhold om lusking i buskene og gale kvinner på Kvinneguiden, så kan jeg avsløre med en gang at episoden sannsynligvis er gammel og handler om Guri 99% av tiden.

Kristiania har gitt opp podcasten, nå har de reklame for pasta fra Extra (vårt aller billigste alternativ) i stedet. Billigpasta passer fryktelig mye bedre enn høyere utdanning til denne podden, så applaus herfra. Men intromusikken er like jævlig...

Caroline åpner med å takke for alle de flotte tilbakemeldingene de har fått. Veldig hyggelig, sier hun. Veldig, gjentar Guri. Det er ikke ironi, men jeg tror som sagt episoden er spilt inn lenge før forrige episode ble sluppet. De tar altså en sjanse på at de får gode tilbakemeldinger, og det er jo interessant, for det tyder på at de har null innsikt i hvor dårlig produktet deres er. Alle de dårlige tilbakemeldingene må ha kommet som et sjokk på dem.

Caroline er "nerrafor" fordi hun har et migreneanfall som henger igjen. Det har vart i 72 timer. Caroline forklarer hvordan migrenene hennes innledes, med øyeaura, og tror dere ikke Guri har hatt akkurat det også! Konkurransen er i gang igjen.

Caroline forteller at hun ikke trener med hodepine, såpass selvinnsikt har hun. Hun dropper også koffein og stress. Guri dropper absolutt alt, så da vant hun den konkurransen også. Men så har hun også kvittet seg med svimmelhet, munnsår, synsforstyrrelser, nysing, gråting og what not, så hun synes det er verdt å kutte ut alt. Og så utbroderer hun alt hun forsaker de neste minuttene. Caroline får skutt inn at hun trener på ferie, men det blir liksom ikke helt det samme som å ta med din egen mat på restaurant og aldri delta på noe som kan være snev av usunt. Dette er Guris show, og det er gørr kjedelig.

Jeg skjønner at Guri muligens er en god skuespiller, men noen innholdsskaper er hun ikke. Angst, synsforstyrrelser, angst, svimmel, angst, rennende øyne, angst, fryser, angst, masse Imovane og mer angst. Det er nesten fascinerende å være vitne til et voksent menneske ha så lite ordforråd for å beskrive noe som opptar henne så til de grader. Det høres ut som Guris helse har vært altoppslukende for henne siden 1980, og allikevel klarer jeg ikke å få tak i hva som feiler henne. Ut over mye angst.

Caroline kommer lite til orde. Ved 11 minutter får hun skutt inn at hun alltid trener på ferie, og at folk synes det er rart. Og ved 36 minutter bryter hun inn for å spørre om det er greit å si hvilken blodtype man har, eller om det er privat? 

Altså, dama som har utlevert barna sine fra de var født, barnerom, skolevei, fritidsaktiviteter, måltider, interesser, antrekk og ferier. Dama som raust byr på sin egen kropp, både rumpehull og brystvorte er allemannseie, og som ivrig forteller om sine dovaner og jevnlig dokumenterer sine besøk på det lille rommet. Jeg har lurt på om hun er fullstendig grenseløs, men grensa settes tydeligvis ved blodtype

Det er 16 minutter igjen, og vi har endelig kommet til årstallet Guri innførte sin strenge diett. Caroline begynner å høres litt matt og sliten ut. Det kan jo være hodepinen, men det kan også hende at hun også kjenner på hvor ueeeendelig kjedelig dette er. Hun prøver å formulere et spørsmål om hva man bør kjenne etter hvis man er i ferd med å bli utbrent. Jeg tolker det i hvert fall sånn, men formuleringsevnen hennes har tydeligvis blitt påvirket av Guri. Men Guri trenger ikke fryktelig mye oppmuntring for å fortelle mer om sin egen sykdom, så hun fortsetter fortellingen. Hun har foresten ingen gode tips, så den lovnaden om at vi skal lære noe, er misvisende reklame.

Guri forsøker å gi Caroline tips om å få i seg mer grønnsaker, men Caroline er redd det skal bli dårlig hvis det står i kjøleskapet. 

Det er 7 minutter igjen og Caroline forsøker å runde av. Men Guri er ikke helt ferdig, for hun var jo den første i historien som pratet om å være utbrent. Hun og Kjell Magne Bondevik, sier hun. Og så snakket hun aldri om det, for hun var redd for å miste jobber. Men hun holdt et foredrag om det på den tiden. Det er veldig selvmotsigende, som alt annet hun forteller.

Men så skjønner Guri også ut at det er på tide å runde av, så da vil hun gjerne spille den nyeste låta si, som hun laget sammen med Kim Wigaard. Litt gratis reklame for Guri på slutten av The Guri Schanke Show... 

Takk igjen! Leste ditt innlegg før jeg hørte gjennom noe av episoden. Det stemmer forresten ikke at Kristiania har backet ut, hørt reklame lenger ut i episoden. Siden det var fokus på Guri denne gang, kanskje det blir fokus på Caroline neste gang. Med det hun brenner mest for, natthat mot seg selv. 

Litt mindre latter denne gang, som kanskje ikke er så rart når det snakkes om psykisk helse. En ting er å ta opp noe som kan være til nytte, at den som lytter kan få noe ut av det. Men løst venninnebabbel om sykdommer, migrene og utbrenthet og bla bla bla, var veldig kjedelig. 

Man kan bare styre unna denne gangen også, for her er det virkelig ingenting å hente. Carolines fjortiss-kommentar om blodtyper, må jeg bare riste på hodet av. Dette legger de mye jobb i, var det ikke sånn? :balltre:

Endret av Snødronninga
  • Liker 29
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (8 minutter siden):

Spise shylling, gå på shino med sjærsten

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (På 29.10.2024 den 22.32):

Om faktisk folk går rundt og sniker på eiendommen deres, så er det ikke greit uansett. Privatliv har de krav på, er jo tross alt to barn der også.  

Helt enig med deg og med de andre i tråden, dette er forferdelig ekkelt og veldig skremmende, dersom det er sant. Minner meg om påstanden til CBE om at det kom fans og ringte på døra, og forventet å få se den nyfødte ungen hennes. Hun bretter jo ut privatlivet sitt til vilt fremmede på åpent internett så det er jo ikke rart at "den kjære, fine" fansen hennes tror at de kan ta seg til rette.

På tross av at de mener det er folk som lusker i buskene i Særp, så fortsetter likevel CBE altså å teppebombe åpent internett med svært lettkledte bilder av seg selv med struttende silikonpupper og rumpe, iblandet masse informasjon om jentungene sine, samt om husets layout.

Denne merkelige oppførselen tvinger jo frem spørsmålet; VIL Caroline Berg Eriksen ha gærne og grenseoverskridende fans på/innenfor døra??

Så lenge CBE fortsetter med å forsyne titusenvis av vilt fremmede gærninger på internett med pupper, rumpe, lår og rikelig med informasjon om både huset og jentene sine, så hadde jeg definitivt investert i et massivt sikkerhetsopplegg rundt huset,  inkludert utendørskameraer. Det er jo helt sinnssykt hvis de ikke har gjort det. 

Endret av Rastebenk
  • Liker 32
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (10 minutter siden):

Helt enig med deg og med de andre i tråden, dette er forferdelig ekkelt og veldig skremmende, dersom det er sant. Minner meg om fansen hennes som ringte på døra og ba om å få se den nyfødte ungen hennes, hun bretter jo ut privatlivet sitt til vilt fremmede på åpent internett så det er jo ikke rart at "den kjære, fine" fansen hennes tror at de kan ta seg til rette.

På tross av at de mener det er folk som lusker i buskene i Særp, så fortsetter likevel CBE altså å teppebombe åpent internett med svært lettkledte bilder av seg selv med struttende silikonpupper og rumpe, iblandet masse informasjon om jentungene sine, samt om husets layout.

Denne merkelige oppførselen tvinger jo frem spørsmålet; VIL Caroline Berg Eriksen ha gærne og grenseoverskridende fans på/innenfor døra??

Så lenge CBE fortsetter med å forsyne titusenvis av vilt fremmede gærninger på internett med pupper, rumpe, lår og rikelig med informasjon om både huset og jentene sine, så hadde jeg definitivt investert i et massivt sikekrhetsopplegg rundt huset,  inkludert utendørskameraer. Dette bør hun gjøre i går, nei vent, for ti år siden :paff:

Helt enig med dette. 

Det er en massiv dissonans i det å si at det er så ekkelt og skummelt med disse fremmede som lusker rundt huset, samtidig som hun fortsetter eksponeringen av eget privatliv som aldri før. Det ene inviterer jo inn det andre, og hun tar åpenbart ingen selvkritikk eller har noen refleksjon rundt hvordan hennes egen eksponering er det som leder opp til hendelser som dette. 

Jeg skal være helt ærlig å si at jeg tror Caroline setter stor pris på det når hendelser som dette skjer, nettopp fordi hun vet det genererer klikk og penger i kassa for henne. 

Endret av QweenSupreme2024
  • Liker 26
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QweenSupreme2024 skrev (Akkurat nå):

Helt enig med dette. 

Det er en massiv dissonans i det å si at det er så ekkelt og skummelt med disse fremmede som lusker rundt huset, samtidig som hun fortsetter eksponeringen av eget privatliv som aldri før. Det ene inviterer jo inn det andre, og hun tar åpenbart ingen selvkritikk eller har noen refleksjon rundt hvordan hennes egen eksponering er det som leder opp til hendelser som dette. 

Jeg skal være helt ærlig å si at jeg tror Caroline setter stor pris på det når hendelser som dette skjer, nettopp fordi hun vet det genererer klikk og penger i kassa for henne. 

Men med mindre denne hendelsen ble politianmeldt så forbeholder jeg meg faktisk retten til å tvile på om det er sant. Det er tross alt 10 år siden CBE var på høyden, selv om hun fremdeles mottar både 🍆 og 🍑 på bildene sine.

• Liker 21
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imblar skrev (37 minutter siden):

Du vet det ikke skrives skjelden? 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rastebenk skrev (25 minutter siden):

Men med mindre denne hendelsen ble politianmeldt så forbeholder jeg meg faktisk retten til å tvile på om det er sant. Det er tross alt 10 år siden CBE var på høyden, selv om hun fremdeles mottar både 🍆 og 🍑 på bildene sine.

Sant er det jo, med modifikasjoner. 
Personen som er den som "lusket rundt" la jo ut sitt svar her i går eller forrige dagen. Bare at historien til vedkommende er jo diametralt forskjellig fra historien til Caroline. "Luskingen" Caroline snakker om, er en vanlig tur på turstiene som går forbi huset, for eksempel - og vedkommende har aldri vært på Carolines eiendom. 

Så noe av det er i og for seg riktig - det er bare det at Caroline overdriver det noe så voldsomt. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Felis skrev (9 timer siden):

Den nyeste episoden er sluppet, og til dere som håper på litt saftig innhold om lusking i buskene og gale kvinner på Kvinneguiden, så kan jeg avsløre med en gang at episoden sannsynligvis er gammel og handler om Guri 99% av tiden.

Kristiania har gitt opp podcasten, nå har de reklame for pasta fra Extra (vårt aller billigste alternativ) i stedet. Billigpasta passer fryktelig mye bedre enn høyere utdanning til denne podden, så applaus herfra. Men intromusikken er like jævlig...

Caroline åpner med å takke for alle de flotte tilbakemeldingene de har fått. Veldig hyggelig, sier hun. Veldig, gjentar Guri. Det er ikke ironi, men jeg tror som sagt episoden er spilt inn lenge før forrige episode ble sluppet. De tar altså en sjanse på at de får gode tilbakemeldinger, og det er jo interessant, for det tyder på at de har null innsikt i hvor dårlig produktet deres er. Alle de dårlige tilbakemeldingene må ha kommet som et sjokk på dem.

Caroline er "nerrafor" fordi hun har et migreneanfall som henger igjen. Det har vart i 72 timer. Caroline forklarer hvordan migrenene hennes innledes, med øyeaura, og tror dere ikke Guri har hatt akkurat det også! Konkurransen er i gang igjen.

Caroline forteller at hun ikke trener med hodepine, såpass selvinnsikt har hun. Hun dropper også koffein og stress. Guri dropper absolutt alt, så da vant hun den konkurransen også. Men så har hun også kvittet seg med svimmelhet, munnsår, synsforstyrrelser, nysing, gråting og what not, så hun synes det er verdt å kutte ut alt. Og så utbroderer hun alt hun forsaker de neste minuttene. Caroline får skutt inn at hun trener på ferie, men det blir liksom ikke helt det samme som å ta med din egen mat på restaurant og aldri delta på noe som kan være snev av usunt. Dette er Guris show, og det er gørr kjedelig.

Jeg skjønner at Guri muligens er en god skuespiller, men noen innholdsskaper er hun ikke. Angst, synsforstyrrelser, angst, svimmel, angst, rennende øyne, angst, fryser, angst, masse Imovane og mer angst. Det er nesten fascinerende å være vitne til et voksent menneske ha så lite ordforråd for å beskrive noe som opptar henne så til de grader. Det høres ut som Guris helse har vært altoppslukende for henne siden 1980, og allikevel klarer jeg ikke å få tak i hva som feiler henne. Ut over mye angst.

Caroline kommer lite til orde. Ved 11 minutter får hun skutt inn at hun alltid trener på ferie, og at folk synes det er rart. Og ved 36 minutter bryter hun inn for å spørre om det er greit å si hvilken blodtype man har, eller om det er privat? 

Altså, dama som har utlevert barna sine fra de var født, barnerom, skolevei, fritidsaktiviteter, måltider, interesser, antrekk og ferier. Dama som raust byr på sin egen kropp, både rumpehull og brystvorte er allemannseie, og som ivrig forteller om sine dovaner og jevnlig dokumenterer sine besøk på det lille rommet. Jeg har lurt på om hun er fullstendig grenseløs, men grensa settes tydeligvis ved blodtype

Det er 16 minutter igjen, og vi har endelig kommet til årstallet Guri innførte sin strenge diett. Caroline begynner å høres litt matt og sliten ut. Det kan jo være hodepinen, men det kan også hende at hun også kjenner på hvor ueeeendelig kjedelig dette er. Hun prøver å formulere et spørsmål om hva man bør kjenne etter hvis man er i ferd med å bli utbrent. Jeg tolker det i hvert fall sånn, men formuleringsevnen hennes har tydeligvis blitt påvirket av Guri. Men Guri trenger ikke fryktelig mye oppmuntring for å fortelle mer om sin egen sykdom, så hun fortsetter fortellingen. Hun har foresten ingen gode tips, så den lovnaden om at vi skal lære noe, er misvisende reklame.

Guri forsøker å gi Caroline tips om å få i seg mer grønnsaker, men Caroline er redd det skal bli dårlig hvis det står i kjøleskapet. 

Det er 7 minutter igjen og Caroline forsøker å runde av. Men Guri er ikke helt ferdig, for hun var jo den første i historien som pratet om å være utbrent. Hun og Kjell Magne Bondevik, sier hun. Og så snakket hun aldri om det, for hun var redd for å miste jobber. Men hun holdt et foredrag om det på den tiden. Det er veldig selvmotsigende, som alt annet hun forteller.

Men så skjønner Guri også ut at det er på tide å runde av, så da vil hun gjerne spille den nyeste låta si, som hun laget sammen med Kim Wigaard. Litt gratis reklame for Guri på slutten av The Guri Schanke Show... 

Stoler på din beskrivelse, for det her orker jeg ikke høre. Podden fortjener nok mer 1 stjerne, enn 5.

Guri kan godt lære CBE å spise grønnsaker, for det er noe hun sjelden deler og spiser (?) 

• Liker 15
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder å bruke rumpepute mener jeg at CBE ikke gjør det. Jeg har skrevet det et par ganger tidligere at jeg ikke tror hun gjør det og sier det igjen.

Grunnen til at hun får en sånn kant over rumpa, som om det skulle vært en pute under tightsen er pga sømmen på tightsen, og da får man sånn hakk. Jeg har det selv, og så senest i dag da jeg var på en sats-time, at instruktøren fikk akkurat samme hakk (så ut som hun hadde pute under), mens når hun stod i en annen posisjon var rumpe IKKE sånn overhodet. Det er noe med å vinkle seg litt på siden, og når bakbenet strekkes langt bak så kommer den øverste delen av rumpa opp sånn.

Og det med krakk på kjøkkenet tror jeg heller ikke på. Når jeg har på joggesko blir jeg litt høyere, og har sett at jeg også står litt over benken, ser nesten ut som jeg står på noe, og jeg er 167 høy.

Hadde lyst å skrive det, for akkurat de to tingene tror jeg ikke hun gjør noe med... og jo mere dere skriver om rumpeputa jo mer gisser hun seg over at dere tar feil...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktfatet skrev (3 timer siden):

Du vet det ikke skrives skjelden? 

Haha, ja, jeg ble påvirket av at jeg skrev skjønner, og tenkte på skj-lyd. 
Takk for korrigeringen! 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det fordi der er Halloween i dag at hverken Batong media, GS eller CBE nevner podcasten? Vil kanskje drukne i mye annet i dag, men litt merkelig er det jo? 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (27 minutter siden):

Når det gjelder å bruke rumpepute mener jeg at CBE ikke gjør det. Jeg har skrevet det et par ganger tidligere at jeg ikke tror hun gjør det og sier det igjen.

Grunnen til at hun får en sånn kant over rumpa, som om det skulle vært en pute under tightsen er pga sømmen på tightsen, og da får man sånn hakk. Jeg har det selv, og så senest i dag da jeg var på en sats-time, at instruktøren fikk akkurat samme hakk (så ut som hun hadde pute under), mens når hun stod i en annen posisjon var rumpe IKKE sånn overhodet. Det er noe med å vinkle seg litt på siden, og når bakbenet strekkes langt bak så kommer den øverste delen av rumpa opp sånn.

Og det med krakk på kjøkkenet tror jeg heller ikke på. Når jeg har på joggesko blir jeg litt høyere, og har sett at jeg også står litt over benken, ser nesten ut som jeg står på noe, og jeg er 167 høy.

Hadde lyst å skrive det, for akkurat de to tingene tror jeg ikke hun gjør noe med... og jo mere dere skriver om rumpeputa jo mer gisser hun seg over at dere tar feil...

Debatten de siste ukene, ja nærmere månedene, har faktisk ikke handlet om rumpepute i det hele tatt. Litt kjøkkenbenk, all tid det ble relevant igjen, men hovedsaklig handler tråden om trakassering og hærverk utført av LKE, elendig merking av annonser, eksponering av barn, ekstremt fronting av thinspo/pro-ana, kritikkverdige forhold rundt utføring av næring i firmaet Treasures AS og PT Carolines uttalelser om kaloritelling og slankemedisin. 

Har vi lest samme tråd overhodet?

• Liker 31
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (2 timer siden):

En liten korreksjon: De som kom og banket på døra i Siljan den gangen, var to 15-år gamle jenter. De spurte, ikke forlangte, om de kunne få se babyen.

Og som fleste vet, så er ikke 15-åringer så veldig opptatt av konsekvensanalyse og slikt. 

At Fotballfrue / Carolinebergeriksen.no / PTCB eller hva hun nå enn kaller seg for gladelig og mot bedre vitende bruker mindreårige som skjold og sverd i sine SoMe-plattformer, overrasker ikke. At ingen i Norges mediehus stiller henne til veggs, er derimot oppsiktsvekkende. 

Det var jeg ikke klar over, var det hun som sa det eller hvor kommer den info'en fra? Da er det snodig at hun tok så på vei for den hendelsen. Det er så sin sak at en 15 åring ikke tenker så langt, men en voksen person blir noe helt annet. 

Det er sant. Det eneste jeg husker, er intervjuet etter at hun ble avslørt for å redigere seg tynnere. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (2 timer siden):

En liten korreksjon: De som kom og banket på døra i Siljan den gangen, var to 15-år gamle jenter. De spurte, ikke forlangte, om de kunne få se babyen.

Og som fleste vet, så er ikke 15-åringer så veldig opptatt av konsekvensanalyse og slikt. 

At Fotballfrue / Carolinebergeriksen.no / PTCB eller hva hun nå enn kaller seg for gladelig og mot bedre vitende bruker mindreårige som skjold og sverd i sine SoMe-plattformer, overrasker ikke. At ingen i Norges mediehus stiller henne til veggs, er derimot oppsiktsvekkende. 

Enig, de har alltid vært drittsekker i media mot folk, og ingen reagerer, ikke egentlig.

jeg var litt fan av fotballfrue når jeg var ung, men hvordan mannen oppførte seg i media og hun bare latet som ingenting.

late som man er lege, pt eller andre «eksperter» feite beyonce, rasist anklager har han og, nei da sluttet jeg å følge, og så 10 år senere så ser oi, folk snakker om henne, trodde ikke hun var «noe» lenger

blake lively(en ekte kjendis vel og merke) blir jo nå outet som uhøflig og dum, men Norge henger etter, så Caroline får si hva hun vil

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...