Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Batong media har vært felt i PFU tidligere i år, så her har de en ny mulighet 😅

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunnen er det fint om eieren av Treasures AS refererer til hvor forferdelig Kvinneguiden er, for da kan jo lytterne bare snuse litt på tråden og se selv hvordan det er fatt med fjæren som ble til fem høns i en podcast uten innhold. Eller andre aktuelle blamasjer.

• Liker 40
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være noen fra kvinneguiden, og ikke en av de som drar skinnfløyta si til instagrammen hennes og ber henne komme seg på only fans? 😄

Jeg vil meg ikke så vondt så jeg lytter et sekund på hennes nye podcast, klok av hørselskade etter forrige. Når voksne folk sier shoole til kjole, får anfall. Og bare snakk som får 13 åringen min til å virke mer voksen og belest.

Endret av Margit777
  • Liker 31
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

At dette har blitt holdt unna norske medier til nå, det betyr ikke at media vil fortsette å holde dette unna offentligheten all den tid CBE etter mannens kriminelle handlinger (som han har måttet betale både bot og erstatning til kvinnen for) flere ganger har gått ut mot påståtte "hetsere og hatere" (som i de aller fleste tilfellene i realiteten kun er saklige, bevisste personer som kommer med helt legitim kritikk av bedriftsinnhold).

Det er ikke utenkelig at dette kan komme frem, vel å merke i agurktider. CBE/fotballfrue er såpass utdatert og uinterressant at det sjelden er spalteplass til over for dem.

Jeg håper at en eller annen gravejournalist tar for seg temaet sharenting i Norge, og da (natulig nok) tar en prat med rette instanser om konsekvensene av manglende innsikt i hva som skjer når du deler privatlivet ditt på internett.

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan åpne opp en utilsiktet Pandoras eske, det å etterlyse navn på anonyme kritikere. Det er jo smått utrolig at de tør, men det er jo deres modus operandi å innta offerrollen, det er vel den den skal spilles på atter en gang. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UltimateNothing skrev (18 minutter siden):

Det er ikke utenkelig at dette kan komme frem, vel å merke i agurktider. CBE/fotballfrue er såpass utdatert og uinterressant at det sjelden er spalteplass til over for dem.

Jeg håper at en eller annen gravejournalist tar for seg temaet sharenting i Norge, og da (natulig nok) tar en prat med rette instanser om konsekvensene av manglende innsikt i hva som skjer når du deler privatlivet ditt på internett.

CBE og LKE er i utgangspunktet uinteressante og utdaterte som influensere.

Men når de begynner å på falskt grunnlag beskylde andre for å være stalkere og forsøker å oute navnene til disse - da er det så alvorlig at det begynner å bli snakk om alvorligere lovbrudd.

Og når alle de store medienes redaksjoner samtidig sitter på dokumenter som bekrefter at LKE selv HAR en historie med faktisk forfølgelse, trakassering og hærverk av en kvinnes bil, har innrømmet dette og fått både bot og måttet betale erstatning for dette, samt at medeier CBE gikk ut i media for å forsøke å dekke over det han gjorde samtidig, og hun/de nå forsøker å beskylde uskyldige for stalking... Da er det ikke lenger uinteressant, for da bikker det raskt over i langt mer alvorlige handinger en influensernes vanlige brudd på markedsføringsloven osv.

Dessuten har CBE nå vær mer synlig i CK, og skal kanskje også være med KL - ergo blir hun veldig synlig i en periode snart også. Og da vil det hun nå gjør være langt mer aktuelt for pressen å ta opp.

Enig med det i at jeg håper norsk media snart tar sitt samfunnsansvar på alvor og ikke gir seg før vi har fått på plass et lovverk som faktisk beskytter barn fra å eksponeres på nett!

• Liker 34
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk @Felis🙏 Blir litt stum… Det eneste jeg tenker er stakkars batongmedia. Dette er dem ikke verdig. 

• Liker 22
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg (nesten) tom for ord. Stakkars @Felis, som har meldt seg frivillig til dette her...

Til deg som stadig tipser CBE om lesverdig innhold her på forumet: Grønnsaker er sunt året rundt. Unngå for all del ikke koffein når du har migrene! Eneste som kan lindre litt.

Sånn. da venter vi i spenning (eller ikke?) på neste skjellsettende episode.

• Liker 31
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Null fokus på hennes IG i dag rundt siste episode. Mulig hun selv har skjønt at dette ikke er en podcast med noe særlig verdi..

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man prøver seg på gammel suksess med «provoserende» poster og man ender opp som en flau fis. Alle virkemidler i bruk resulterer i 25 likes og 0 kommentarer. Han er faktisk for dum til at noen føler seg provosert på IG - det skal noe til, tror jeg 

Og så er der igjen helt feilslått strategi å shame kundene sine som følger dem på sosiale medier ved å hevde at de har scrolle-tommel😂hva er herr og fru om alle slutter å scrolle seg innom dem…

IMG_5547.png

• Liker 34
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbermedbarn skrev (1 time siden):

God analyse som alltid @FruJohansen🙏👏🙌 (IG)

Verdt å få med seg, ja👏👏👏

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Null fokus på hennes IG i dag rundt siste episode. Mulig hun selv har skjønt at dette ikke er en podcast med noe særlig verdi..

Ikke på Batongmedia sin IG heller. Kanskje de har forstått noe også?

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...