Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

LilleSnupp skrev (10 minutter siden):

Da LKE skrapet opp bilen og forfulgte ei dame gikk frua ut i media med den offerfortellinga..

Nå er det ny offerfortelling på SC.

Nå fremstilles det som en bruker her har lusket i buskene inntil husveggen..

Omtaler de saken med forfølgelse og bilskraping på SC?

Kan du legge ut skjermdump?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

LilleSnupp skrev (10 minutter siden):

Da LKE skrapet opp bilen og forfulgte ei dame gikk frua ut i media med den offerfortellinga..

Nå er det ny offerfortelling på SC.

Nå fremstilles det som en bruker her har lusket i buskene inntil husveggen..

Hvor ser du dette? 🙈 Så LKE og CBE har fersket en person i buskene, og tvunget vedkommende til å oppgi brukernavn på KG? 🤣 Ja, det henger nok på greip.... er det mulig?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (Akkurat nå):

En KG-bruker?  Hva er beviset? :dåne:

En skjermdump som er skrevet her inne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 minutt siden):

Omtaler de saken med forfølgelse og bilskraping på SC?

Kan du legge ut skjermdump?

Nei, den forbigåes i stillhet.

Er på story på Snap og tar ikke skjermdump derfra. Dere vet hvilket innlegg det siktes til. Vedkommende var vel på parkeringsplassen nedenfor huset.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

Hun snakker om netthets i dag, og la ut denne skjermdumpen på snap. Hun mente noen hadde vært inne på eiendommen hennes  og noe sånt. Gadd ikke høre…

IMG_1545.png

17. september er denne skrevet.. og vil tro skjedd litt før, men CB husker at hunden hadde vært veldig urolig og mistenkte at vedkommende var i buskene utenfor kjøkkeninngangen. 

edit: Dere kan nok snart lese om dette på en eller annen nettavis..

Endret av LilleSnupp
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleSnupp skrev (Akkurat nå):

17. september er denne skrevet.. og vil tro skjedd litt før, men CB husker at hunden hadde vært veldig urolig og mistenkte at vedkommende var i buskene utenfor kjøkkeninngangen. 

Om faktisk folk går rundt og sniker på eiendommen deres, så er det ikke greit uansett. Privatliv har de krav på, er jo tross alt to barn der også.  

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var flere her som reagerte på dette innlegget og kalte vedkommende en stalker, eller hadde stalkerlignende oppførsel. Og det er vel ikke sånn de fleste her inne oppfører seg, uansett hvor offentlige personene er. Heldigvis!

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg, @pøbelsara. Så vidt jeg husker fikk rundturen rundt huset til CBE veldig lite bifall her inne, selv om personen kanskje ikke gikk der for å luske på CBE. 

ps. Fru Johansen? Ikke Hansen. 😅

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, de har valgt å bosette seg rett ved en offentlig parkeringsplass og midt i et offentlig turområde som ligger helt sentralt - og de har valgt å bruke akkurat det for å få oppmerksomhet og tjene penger via sine influenserkanaler.

Når folk går tur i et offentlig område, da må de faktisk forvente at folk går forbi huset deres!

Når de selv velger å legge ut så mye som er løgn, så mye som ikke henger på greip, så er det naturlig at de som tilfeldig går en tur i området og forbi huset også er nysgjerrige på det, når det de ser ikke stemmer med det glansede statusimaget CBE og LKE i årevis har forsøkt å skape.

At de kan føle det ubehagelig at noen beskriver et bilde som ikke stemmer med det de selv forsøker å selge som influensere, det kan jeg forstå. Men de har selv valgt å bruke hus, detaljer med huset, hage, innkjørsel, sponsede lekestuer osv. som bedriftsinnhold, da har de selv også valgt å skape interesse for akkurat det samme.

Om de aldri hadde lagt ut noe om huset utvendig, ikke brukt huset, bil, hage, lekeområde, sponsede lekestuer som osv. så hadde det vært et grovt overtramp å legge ut informasjon man har observert når man tilfeldigvis har gått tur i området. Men når bedriftseierne selv har valgt å gjøre det samme til bedriftsinnhold i årevis, da har de også valg interessen det kan skape. Og om ikke virker det som om bedriftseierne kanskje skal finne seg noe helt annet å gjøre, for da greier de ikke på en profesjonell måte å skille mellom privatliv og bedrift.

Det kan virke som om det nå er litt for mye ubehagelig oppmerksomhet rundt andre ting. Sist Caroline Berg Eriksen opplevde virkelig mediestorm, etter at hun hadde utnyttet egne barn i annonse for skolesekkprodusent... så gikk hun - etter at Lars-Kristian Eriksen hadde oppsøkt, forfulgt og trakassert en kvinne og begått hærverk på hennes bil - ut i Dagbladet med en lignende offerhistorie hvor påståtte hetsere og hatere skapte angst og søvnløshet hos henne. LKE måtte betale både bot og erstatning for det hærverket han hadde begått.

Jeg antar at Dagbladet ikke ønsker å bli brukt på den måten de ble da, for det var mildt sagt pinlig all den tid det i ettertid har kommet frem hva som skjedde og hvorfor CBE da gikk ut med den historien. Vi vet også at de største avisene har fått presentert dokumenter som beviser LKEs forfølgelses- og hærverksak, så nå kan hun ikke lenger regne med å kunne bruke sløve journalister for å fremstille seg som offer lenger.

Og da legger hun ut sin nye "offerhistorie" på SC, for der vil hun tjene penger av at folk klikker seg inn. Ren kynisme, og garantert nøye planlagt. Jeg tipper vi nå også ser oppladningen for tema for den andre podkasten...

Dette går inn i samme offerhistorier som CBE har presentert så mange av i sin karriere når hun/manne har blitt avslørt for dårlig arbeid. Bildeskandalene, brudd på alkohollovene (LKE: loven er dum), andre lovbrudd, barneeksponering, LKEs stalking, trakassering og hærverk, kjørt bil uten godkjenning i 9 måneder, og nå sist en rekke offentlige fadeser som avslører hvor ekstremt uegnede både hun og han er som pt'er og påvirkere. Hver gang noe slikt skjer, så kommer det en avledningsmanøver fra Caroline Berg Eriksen. For å stå for det de gjør, det nekter de å gjøre. Da er det ville avledningsmanøvre på gang.

Og i mellomtiden ikler CBE seg sitt princessKate-filter og ber folk følge henne på snap...

Disse bedriftseierne er blitt veldig forutsigbare i hvor elendig de skjøtter sine forretninger.

• Liker 37
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (2 minutter siden):

Ja, de to barna har et selvsagt krav på privatliv. De voksne også.

Jeg er ingen tilhenger av sniking i busker, det er ugreit. 

Dette er den aller største ulempen med å legge ut en masse greier fra livet til en stor folkemasse uten noen kontroll på hvem de er. De aller fleste mennesker er snille, de aller fleste mennesker skjønner hvor grensene for privatlivet går, de aller fleste mennesker har de beste hensikter. Men så er det de da sluker influensere eller andre kjendiser med hud og hår, og det er derfor derfor de fleste prøver å skjerme privatlivet sitt, ungene sine og andre ting de ønsker å ha for seg selv. 

men akkurat dette ubehaget er jo nettopp det for eksempel jeg har snakket mye om i denne tråden og mange andre også har tatt opp. Fru Hansen har sagt mange veldig kloke ting om akkurat dette. Plutselig oppstår det en situasjon hvor mennesker man ikke har kontroll på gjør ting man opplever som skikkelig ubehagelig. Det er jo nettopp derfor man skal skjerme privatlivet til ungene sine for eksempel så godt man kan. Og jeg sier ikke dette som en unnskyldning for at gale folk kan snike rundt i hagen til kjendiser de enten liker eller ikke liker, men det er jo en reell risiko for at akkurat slike ting kan skje sånn som Karoline Berg Eriksen akkurat fortalt om på Snapchat. 

Når det er sagt så synes jeg det er litt trist at hun tydeligvis har en helt hangup på forum at det er der alle som ikke liker det hun holder på med, holder til. Jeg vet om mange fler som er kritiske til influensere, til barne-eksponering og egenutlevering og  til merkverdig/på kanten/ulovlig markedsføring. 

Jeg er enig med deg. Forstår at dette føles grenseoverskridende og det er jo ikke greit at man gjør slik. Men det jeg ikke forstår er at hun fortsetter å utlevere barna sine, det er helt uforståelig for meg. Hun sier at barna ikke har vært alene hjemme etter dette, men hun fortsetter å utlevere dem og gi informasjon, det henger rett og slett ikke på greip for meg. 

La også merke til at hun fikk med at noen ønsker å ødelegge for henne og GS ifht podcasten, men sier ingenting hvor hun tar det fra. Er det ikke lov å si at man ikke liker podcasten i følge henne? Det er vanskelig å forstå hva hun tenker på her for hun kommer med en påstand uten å forklare hva noen gjør for å ødelegge. 

• Liker 41
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kollontaj skrev (7 minutter siden):

Helt enig med deg, @pøbelsara. Så vidt jeg husker fikk rundturen rundt huset til CBE veldig lite bifall her inne, selv om personen kanskje ikke gikk der for å luske på CBE. 

ps. Fru Johansen? Ikke Hansen. 😅

Brukte dikteringsfunksjonen fordi jeg har fått scrolletommelhud 😁 - har korrigert. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pøbelsara skrev (5 minutter siden):

Brukte dikteringsfunksjonen fordi jeg har fått scrolletommelhud 😁 - har korrigert. 

😂 Synd det ikke er en *hyler av latter* knapp en kan trykke på under innlegg. Dette innlegget ble ikke skrevet med tommel 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun kan da ikke være så sjokkert over at det kan finnes folk som er nysgjerrige og kikker og trår over grenser, når hun selv er gift med en mann som etter sigende har historikk med stalking og hærverk mot meningsmotstandere. Uten at jeg av den grunn støtter meldingen som ble skrevet her inne. 

Og om hun føler at mange ønsker å "ta henne" på ting, så kanskje hun bør innse at det er resultatet av årevis med løgner, juks og ufinheter i hennes egne kanaler, både av hun selv og nevnte ektefelle. 

• Liker 35
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg om vedkommende faktisk gikk inne på privat eiendom, eller utenfor. Har ingen anelse hvor mye man ser av hus og hage på avstand. Synes ikke det er greit at man lusker rundt på andre sin eiendom, men hadde vært greit å få en oppklaring på om det var tilfellet. 

Jeg visste 100% sikkert at hun kom til å ta opp det med lav rating, og det skjer nok i podden også. Hvordan i all verden kan hun vite eller tro at alt kommer fra KG, det tror ikke jeg. 250 stk har ratet på apple podcasts, og det er ikke omtrent 250 stk herfra som er aktive i tråden. Det nekter jeg å tro. CBEs kjennetegn, er å være bastant på det meste. Klagingen over at KG ødelegger alt, kan hun dra lenger utpå landet med. Kjære vene, skaff deg litt selvinnsikt.

• Liker 33
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (15 timer siden):

Hun forstår virkelig ikke hvorfor noen blir provosert av det hun la ut om Oxrmpic/ Wegovy. Kan vi forresten bare begynne med å slå fast at i Norge så er det Wegovy som benyttes for vektnedgang. 

Her er en screenshot som viser hvordan CBE vil hjelpe mennesker å gå ned i vekt. 
Hun trenger ikke å lage en kostholdsplan, for hun vil komme med tips og triks til nye vaner..

Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si.  Mange overvektige kan faktisk mye om både trening og kanskje spesielt kosthold. Det er ikke tren mer spis mindre som er løsningen bestandig. Det ligger mye mer bak det som CBE ikke kan noe om.

Personlig er jeg lite interessert i å leve på proteinshakes og

IMG_1858.jpeg

«Bevisstgjøring», smak på ordet. 
CBE lefler nå med å påføre andre spiseforstyrrelser med enda større selvforakt og går løs på intelligente og desperate mennesker som tilsynelatende trenger hennes «varige kaloriunderskudd» som et livslangt prosjekt. Ikke et eneste ord om å komme i balanse næringsmessig og å være sunn uten «å se bra ut».

Snakk om projisering. 

• Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så innmari planlagt i god tid. Første episode ble jo tatt opp for lenge siden, før dette skjedde.
Hun legger ikke skjul på at det er en stund siden hun fikk tilsendt dette, men presenterer det på en hektisk måte, så det fremstår ekstra dramatisk og er breaking news. Tilfeldigvis rett før episode 2 slippes. 
Tipper hun forventer et lite medietrykk, og overnatter borte for at barna ikke skal få med seg eventuell kontakt med presse. 

• Liker 30
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...