Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Snødronninga skrev (1 time siden):

Jeg har litt lyst til å legge igjen en kommentar på Carolines siste reel, der hun reklamerer for et produkt. Sprader rundt med blomsterbukett, og vrir hodet konsekvent til høyre. Har lyst til å spørre: Hva er det som er så galt med høyresiden din at du på dø og liv ikke kan vise den verken på bilder eller i reels? Ser du ikke "best mulig ut" om du ikke følger ditt gamle mønster? Hadde det ikke vært befriende å bare gi litt f? Tror du virkelig ikke at du er fin nok annet enn når du bruker filter eller kan flashe din venstre profil? 

:himle:

Det svarer hun aldri på. Ikke spm om silikon heller. Alle ser damen har operert inn silikon. Så tynn hun er så vil aldri naturlige se så runde og struttende ut.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cbe har to barn og nærmer seg 40. Det hun har på brystkassa er åpenbart mer privat å snakke om enn barna, samtidig som det tydelig har blitt gjort noe for å oppheve tyngdekraftens påvirkning et par år til og det har ingenting med trening å gjøre. Det ville nok ikke vært et tema heller om de ikke stadig dukket opp i en eller annen merkelig setting som i kaffe med pupp på kjøkkenet og litt vrøvling om vin i kaffekoppen.

• Liker 31
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg bli influencer hvis jeg stikker på Rema og filmer at jeg har glemt å kjøpe noe (til barna)?

• Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor fornøyde alle de hun hanka inn som pt-klienter  da hun pusha programmet sitt rett før hun forsvant i 3 uker (bli med og tren med meg!!) er med at hun har dratt på høstferie nå og legger ut "Hi, sorry it took me 5 days to get back to your text. I myself is understaffed at the moment" (hvordan linker man til en story?)

599,- i mnd var det? Bargain!

Snakeoil alert.

• Liker 27
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (11 minutter siden):

Lurer på hvor fornøyde alle de hun hanka inn som pt-klienter  da hun pusha programmet sitt rett før hun forsvant i 3 uker (bli med og tren med meg!!) er med at hun har dratt på høstferie nå og legger ut "Hi, sorry it took me 5 days to get back to your text. I myself is understaffed at the moment" (hvordan linker man til en story?)

599,- i mnd var det? Bargain!

Snakeoil alert.

CBE har delt en morsom meme på Instagram-storyen sin som har gått viralt, og flere andre har delt den også. Man kan ha mange meninger om PT-appen hennes, men å påstå at det er scam bare fordi hun delte en meme, føles litt unødvendig kritisk, synes jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (På 3.10.2024 den 15.06):

Jeg sitter igjen med inntrykket av at nettopp det er poenget. De vet de har overpriset seg noe helt sinnsykt (seriøst, hvem vil betale noe slikt for å bli trent av ei som i årevis har vist elendig treningsteknikk og ofte potensielt skadelig, ei som ikke har erfaring med å trene andre), og de gjør det nok med hensikt.

For da slipper de å få kunder de gir inntrykk av at de egentlig ikke vil ha, men gir samtidig lettlurte annonsører et inntrykk av at de driver "seriøst" som pt'er. Pt_carlolineberg er akkurat like mye en poseringskanal som det Netfit.no var - og har like lite med det å faktisk trene andre å gjøre som det Netfit var/er. Hjelper ikke å slenge ut noen navnløse skrytemeldinger fra usynlige kunder innimellom, for ingenting gjør dette "treningsuniverset" Caroline Berg Eriksen og Lars-Kristian Eriksen tilbyr troverdig. De fremstiller seg fremdeles bare som posører som ønsker å lure seg til lettjente annonsepenger. Riktignok fremstiller de seg også mer og mer paniske i måten spesielt han slenger rundt seg med umerket reklame for div. tester.

Enig. CBE har få eller ingen kunder, det fremstår som scam for å få tak i annonsører. 

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shopgirl2014 skrev (40 minutter siden):

CBE har delt en morsom meme på Instagram-storyen sin som har gått viralt, og flere andre har delt den også. Man kan ha mange meninger om PT-appen hennes, men å påstå at det er scam bare fordi hun delte en meme, føles litt unødvendig kritisk, synes jeg.

Nei. Jeg sier det er en scam fordi hun har en intensiv promoperiode med felles oppstart en bestemt dato, og så forsvinner hun fra skjermen akkurat da og blir borte. At hun velger å dele et meme som trekker ned hennes troverdighet som selger av pt-tjenester ytterligere viser bare at hun er uproff. En proff trener ville signalisert til alle potensielle klienter at de får den oppfølgingen de er lovet selv om hun forsvinner eller drar på høstferie. Men det er kanskje litt for mye forlangt av en av Norges eldste bloggere å kommunisere godt og lage god reklame?

Scamen ligger heller ikke nødvendigvis i at hun selger tjenester hun ikke leverer, men at hun framstiller seg som en reell pt for følgere og annonsører når hun i virkeligheten bare bruker det som nok en liksomkarakter - som designer, isskaper, proteinpulverutvikler, pariser etc. Barbievirkelighet der altså. Men metakommentarer er kanskje ikke helt din greie?

• Liker 38
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen konkret hva hun bidro med under produktutviklingen hos BodyLab? 
Identiske produkter selges også uten hennes navn.

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare NEI!

Du skal IKKE dele innredingsprosjektene av barna dine sine rom!  De har krav på privatliv!Screenshot_20241005-193042_Instagram.thumb.jpg.b43cb4a84216910887e405089d02e56b.jpg

• Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (23 minutter siden):

Skikkelig creepy når menn kommenterer soverommet. 🥺

Det virker jo som om foreldrene synes det er topp, det er jo ikke mye engasjement de greier å skape hos følgerne, så virker som om selv hjerter og flammer under barnebilder er velkomment.

Så denne i går: https://www.dagbladet.no/kjendis/vekker-oppsikt/82028993

Journalist i Dagbladet, Sofie Losen, skriver følgende:

"Madeleine er kjent for å være flink til å dele bilder av barna og privatlivet i sosiale medier, og hver gang vekker det like mye oppmerksomhet når hun gjør det."

Jeg skulle ønske jeg visste hvordan det er mulig at både journalist, desken og redaktør godkjenner at avisen trykker at foreldre som eksponerer egne bare er "flink"? Hvor i h*lvete er bevisstheten når dere deler slike saker?

Nå har jo Dagbladet lagt seg på rygg for en rekke barneeksponerende influensere, så sånn sett er det vel ingen overraskelse. Men når media ikke fyller sitt samfunnsansvar, men heller bidrar til samfunnsforfall, og ikke en gang kan tale uskyldige barns rettigheter der politikerne våre har sluttet å bry seg - da svikter Dagbladet grovt sin samfunnsoppgave.

Jeg måtte google journalisten, og hun til og med en bachelor i journalistikk. Men det har tydeligvis ikke hjulpet henne mye når hun presterer å skrive så bevisstløst som dette!

• Liker 29
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tivi20 skrev (52 minutter siden):

Driver coach Eriksen av å henger ut noens løpeøkt på instagrammen sin nå? 

Lørdagskosen hans.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dro de til hytta på Dovre i går? Hun legger ut på story at de er på vei hjem i dag fordi det var dårlig vær der. Sjekker de ikke langtidsvarsel før de drar? Helt på trynet å dra på høstferie for 1-2 dager. Så mye strev hun hadde med å pakke. 😆

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk at de frivillig avsører at fruen har en helt normal treningsform, som hvilken som helst frue som trener gjennomsnittlig.

2 push-up, 4 sekunder løp (med vingling), ett utfall (med vingling). 

Virker ikke sterk ett dugg. Og utfra at hun faktisk har løpt halvmaraton, så er hun ikke helt ute. Men de fremstiller henne som helst håpløs.

𝐂𝐚𝐫𝐨𝐥𝐢𝐧𝐞 | 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐥𝐢𝐠 𝐓𝐫𝐞𝐧𝐞𝐫 & 𝐋𝐢𝐯𝐬𝐬𝐭𝐢𝐥𝐬𝐜𝐨𝐚𝐜𝐡 (@pt_carolineberg) • Foton och videor på Instagram

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (28 minutter siden):

Komisk at de frivillig avsører at fruen har en helt normal treningsform, som hvilken som helst frue som trener gjennomsnittlig.

2 push-up, 4 sekunder løp (med vingling), ett utfall (med vingling). 

Virker ikke sterk ett dugg. Og utfra at hun faktisk har løpt halvmaraton, så er hun ikke helt ute. Men de fremstiller henne som helst håpløs.

𝐂𝐚𝐫𝐨𝐥𝐢𝐧𝐞 | 𝐏𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐥𝐢𝐠 𝐓𝐫𝐞𝐧𝐞𝐫 & 𝐋𝐢𝐯𝐬𝐬𝐭𝐢𝐥𝐬𝐜𝐨𝐚𝐜𝐡 (@pt_carolineberg) • Foton och videor på Instagram

Den økten hun der har satt opp består bl.a. av 40+30+20 push ups.

Tror ikke et sekund på at hun faktisk er i stand til å gjennomføre det hun anbefaler andre å gjøre. Tviler sterkt på at hun vil greie å gjøre 20, og i hvert fall ikke 20 med riktig teknikk. Antar at antallet ligger langt lavere enn 20 med riktig teknikk, for selv det lille klippet av to push ups er ikke så bra som en som skryter av å kunne trene andre bør være i stand til gjennomføre.

Ser en person sier at det hadde vært artig å se henne gjøre hele økten. Det tror jeg aldri vil skje.

• Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det språket hennes er et kapittel for seg selv. Snålt for en selverklært journalist. «Det har meldt regn her i flere dager» 🤪

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...