Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (2 minutter siden):

To timer er da innfor og godt gjort. Ville sett frua i dette løpet. Hun som trener så mye. 😊

Ja, jeg tenkte på det. Hun spiser desverre alt for lite til å bygge det som trengs av muskler for sånt. Kommer aldri til å kunne hevde seg i Hyrox heller. 

• Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

pt_carolineberg på Instagram. Hvor ble det av Eriksen? Er det trøbbel i Villa Kulås? Har Lassebass fått reisepass?

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (På 9.9.2024 den 22.26):

For 5 dager siden, spurte jeg like så godt LKE om de skaffer seg falske følgere. Det som er litt morsomt, er at dagen etterpå (og alle dagene siden), var det rett tilbake til røde tall på social blade. Rart det der. :sjenert:

IMG_2849.jpeg

Synd at du ikke konfronterte han med følgerne som ikke har profilbilde og følgere, de med amerikanske navn. Den hadde blitt værre å forklare seg bort fra. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel kanskje heller noe reality hun er med på. Hadde hun vært hjemme med mobilen hadde det nok blitt postet ett eller annet. 
Hva blir spilt inn i disse dager? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I et tidligere innlegg skrev jeg at influensere ikke er programforpliktet til å opplyse om fravær, men jeg må jo bemerke at det åpenbart har vært lite savn av cbe sin tilstedeværelse.

Var det kun ett forhåndsinnstilt dårlig reklameinnlegg som gikk sin skeive gang der annonsøren måtte gjøre jobben hennes i kommentarfeltet?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parv skrev (31 minutter siden):

Det er vel kanskje heller noe reality hun er med på. Hadde hun vært hjemme med mobilen hadde det nok blitt postet ett eller annet. 
Hva blir spilt inn i disse dager? 

Den korte snappen hun viste igår var bilde av fjell og noe skog, og teksten var noe ala, jeg måtte ta en pause, men er snart tilbake. Så Kompani Lauritzen kanskje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (4 minutter siden):

Den korte snappen hun viste igår var bilde av fjell og noe skog, og teksten var noe ala, jeg måtte ta en pause, men er snart tilbake. Så Kompani Lauritzen kanskje? 

Det tør hun ikke. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (47 minutter siden):

Synd at du ikke konfronterte han med følgerne som ikke har profilbilde og følgere, de med amerikanske navn. Den hadde blitt værre å forklare seg bort fra. 

Uvanlig korte, avmålte og ‘høflige’ svar @Snødronninga fikk tilbake her. Fikk inntrykk av at dette var noe han ikke ønsket å gå inn i en diskusjon om (som han jo vanligvis ser ut til å like usedvanlig godt). 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (30 minutter siden):

Det tør hun ikke. 

Nei kanskje ikke, men vet ikke hva annet det kan være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (1 time siden):

Det tør hun ikke. 

Tipper Voss etter snap, og Kompani L. Sikkert ute nå og kjeder seg mens hun venter på at resten skal bli ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (1 time siden):

Aldri i verden om hun tar sjansen på å vise seg usminket og utslitt. Hun er nok heller ikke så sterk som trening og livsstil er ment til å vise, så verken Kompani, Farmen eller 71grader nord vi få henne med. Av de er Farmen minst usannsynlig, der kan man jo få gå i romantiske kjoler og de ser vel ganske freshe ut etterhvert. Ikke slik som da Gaute vant og de både var skitne og tynne etter endt opphold. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (11 minutter siden):

Aldri i verden om hun tar sjansen på å vise seg usminket og utslitt. Hun er nok heller ikke så sterk som trening og livsstil er ment til å vise, så verken Kompani, Farmen eller 71grader nord vi få henne med. Av de er Farmen minst usannsynlig, der kan man jo få gå i romantiske kjoler og de ser vel ganske freshe ut etterhvert. Ikke slik som da Gaute vant og de både var skitne og tynne etter endt opphold. 

Snappen er fra Bømoen leir, garantert

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingrene for at det ikke er K. Lauritzen….det programmet liker jeg 😅☹️

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (12 minutter siden):

Snappen er fra Bømoen leir, garantert

Ut fra fjellet og det som vistes rundt er det sannsynlig. Selv om Norge har mye fjell og skog, så kan det ligne stedet iallfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På generell basis må jeg bare si at jeg er SÅ LEI at alt av satsing på egenprodusert underholdning i Norge, er med de samme c-d-e-f ....å-kjendisene.

• Liker 38
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spanky skrev (13 minutter siden):

Ut fra fjellet og det som vistes rundt er det sannsynlig. Selv om Norge har mye fjell og skog, så kan det ligne stedet iallfall. 

Det hadde jo vært kult å få se henne fullstendig ufiltrert. Men du skal  være rimelig lokalkjent om du kjenner igjen en liten fjelltopp på en snap. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun klarer jo aldri å la være å røpe hvor hun er. Samme med CK, da la hun ut på Strava at hun løp der...

Kjempeproff. ..

Har du vært på Bømoen leir så ser du at det er derfra.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (15 minutter siden):

Det hadde jo vært kult å få se henne fullstendig ufiltrert. Men du skal  være rimelig lokalkjent om du kjenner igjen en liten fjelltopp på en snap. 

Er ikke lokalkjent der nei, men det er samme type område, om jeg skal forklare det på den måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...