Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Hvor er hun på vei nå da? Bryllup i Geiranger eller realityinnspilling?😅 Garantert ikke det første....

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den der skin lab reklamen er rett og slett bare gørr kvalm. Kjenner jeg får mugg på ryggen bare av å høre stemmen hennes. Fysjom… 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt et par ganger her om noen vet hvor mange som følger henne på Snapchat. Men jeg har ikke fått et eneste svar på det. Men det er stort engasjement på antall følgere på Instagram her derimot,  men det finner jeg uinteressant da Instagram ikke genererer noe særlig inntekt for henne. Men Snap derimot- der har hun reklame. Jeg added henne i to sekunder istad- tenkte kanskje følgertallet dukket opp da, men det gjorde det ikke. Så da skjuler hun det antagelig? Jeg er likevel nysgjerrig. Hun er jo også relativt «ny» på Snap- regner med hun var en av dem som fikk reklame i prøveprosjektet for en tid tilbake, men som ikke ble aktiv der før hun innså at det er der pengene er for tiden. Ergo så er det altså ikke sikkert at hun oppfyller de vanlige kravene ( 50 000 følgere, visninger osv) , men har vært en av de «heldige». 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (34 minutter siden):

Jeg har spurt et par ganger her om noen vet hvor mange som følger henne på Snapchat. Men jeg har ikke fått et eneste svar på det. Men det er stort engasjement på antall følgere på Instagram her derimot,  men det finner jeg uinteressant da Instagram ikke genererer noe særlig inntekt for henne. Men Snap derimot- der har hun reklame. Jeg added henne i to sekunder istad- tenkte kanskje følgertallet dukket opp da, men det gjorde det ikke. Så da skjuler hun det antagelig? Jeg er likevel nysgjerrig. Hun er jo også relativt «ny» på Snap- regner med hun var en av dem som fikk reklame i prøveprosjektet for en tid tilbake, men som ikke ble aktiv der før hun innså at det er der pengene er for tiden. Ergo så er det altså ikke sikkert at hun oppfyller de vanlige kravene ( 50 000 følgere, visninger osv) , men har vært en av de «heldige». 

Jeg er også nysgjerrig på dette. Har hittil ikke funnet noen sider som har statistikk på SC.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (3 timer siden):

Jeg er også nysgjerrig på dette. Har hittil ikke funnet noen sider som har statistikk på SC.

Man kan skjule følgere på snap. Hun trenger ikke over 50.000 følgere for å få reklame på snappen sin, men story må ha X antall visninger. Er mulig å se story uten å følge.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (2 minutter siden):

Man kan skjule følgere på snap. Hun trenger ikke over 50.000 følgere for å få reklame på snappen sin, men story må ha X antall visninger. Er mulig å se story uten å følge.

Takk for info. Er selv ikke interressert i verken å  klikke meg inn eller følge CBE på snapchat. Er kun nysgjerrig på hvor stor følgermasse CBE har opparbeidet seg på SC, og om det finnes websider som har statistikk/telleverk over SC kontoer (ala socialblade.com som viser statistikk over mange some men ikke SC).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkenoledig skrev (45 minutter siden):

Da antar jeg at hun ikke har så veldig mange siden hun skjuler antallet. Jeg ser gjerne andres storyer uten å følge, men å gi denne damen klikk på reklame byr meg imot rett og slett. 
Men jeg tror et av kravene idag er bl.a over 50 000 følgere. En gruppe influensere fikk for en tid tilbake være med i prøveprosjektet til Snapchat for reklame selv om de ikke hadde verken særlig følgere eller visninger. De beholdt den fordelen. Jeg tror CBE var en av dem. Det er derfor vi kan se «små» influensere idag med reklame. Det er mye vanskeligere idag å få en bit av den kaken. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt vondt i meg av at han trener barn og unge! Hvilken kompetanse har han til det, bortsett fra at han har vært ung selv? 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallepalle2 skrev (3 timer siden):

Jeg får helt vondt i meg av at han trener barn og unge! Hvilken kompetanse har han til det, bortsett fra at han har vært ung selv? 

De er de kundene han får. Trist, men sant. Ville ikke sluppet barnet mitt i nærheten av den mannen der!

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 100 nye følgere i dag også, på magisk vis. Er nok ekte følgere som plutselig har blitt inspirert av alt det CBE har å by på.:ironi:

• Liker 24
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (3 timer siden):

Nesten 100 nye følgere i dag også, på magisk vis. Er nok ekte følgere som plutselig har blitt inspirert av alt det CBE har å by på.:ironi:

Snuoperasjonen har startet….atter en gang. Begynner i det små og øker på, akkurat samme prosedyre som de foregående. Kanskje øke til 500 i morgen, så 1000 osv.?

• Liker 17
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (22 timer siden):

Da antar jeg at hun ikke har så veldig mange siden hun skjuler antallet. Jeg ser gjerne andres storyer uten å følge, men å gi denne damen klikk på reklame byr meg imot rett og slett. 
Men jeg tror et av kravene idag er bl.a over 50 000 følgere. En gruppe influensere fikk for en tid tilbake være med i prøveprosjektet til Snapchat for reklame selv om de ikke hadde verken særlig følgere eller visninger. De beholdt den fordelen. Jeg tror CBE var en av dem. Det er derfor vi kan se «små» influensere idag med reklame. Det er mye vanskeligere idag å få en bit av den kaken. 

Det hjelper ikke å være blant de som ble godkjent i prøveprosjektet hvis ikke det er nok som ser story. Kommer ikke reklame på story før det er over et visst antall visninger.  Så er nok en del som ser story siden hun har reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikkenoledig skrev (45 minutter siden):

Det hjelper ikke å være blant de som ble godkjent i prøveprosjektet hvis ikke det er nok som ser story. Kommer ikke reklame på story før det er over et visst antall visninger.  Så er nok en del som ser story siden hun har reklame.

Jo. Det er det som er poenget. For de som ble godkjent den gangen fikk reklame som «belønning». De trenger ikke oppfylle kravene som er idag. Det er derfor det finnes noen små influensere med få visninger/følgere som får reklame idag. Jeg husker ikke hvem, men en av dem forklarte dette på snap. 

Jeg tror Jessica Enerberg er en av disse også, hun var en relativt stor blogger for noen år siden, mamma-blogger. Nå er hun tilbake i sosiale medier,  på snap, har en helt annen profil, mat-kanal nå. Har 39 tusen følgere nå, men hatt reklame helt fra start. Jeg kan ikke vite visningstallet hennes pr story, så at hun er en av dem som snap belønnet er jo bare min antagelse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppturen bare fortsetter - følgertallet stiger 🙊 både på PT-kontoen der det ikke har vært aktivitet på en uke, og på CBEs egen profil der det nå plutselig har kommet noen svart-hvittbilder av svart-hvitt interiør. 🥱

Hvis det nå er så viktig å holde følgertallet høyt; hvorfor blir hun ikke mer aktiv i stories eller prøver å komme med inspirerende, ærlig innhold i stedet for å kjøpe følgere som egentlig bare kjører engasjementsprosenten (per i dag svimlende 0,82 prosent 😱) ned?

På meg virker det som at dama har mistet enhver forretningsteft. Det er mer og mer tydelig at hennes forhenværende suksess som blogger skyldtes timingen mer enn noe annet. Det er likevel vanskelig å forstå at hun ikke prøver litt når tallene forteller om en heller laber økonomi. Da tror jeg virkelig jeg hadde lagt meg i selen!

Og hvordan finansierer hun alle disse haulene hvor hun fisker etter spons? Greit nok at hun kan utgiftsføre, men det er jo en rabatt på kun MVA og skattesatsen, det betyr jo ikke akkurat mer penger inn  🤔

Så mange spørsmål. Kontent har en jobb å gjøre her, gitt 😮‍💨

Endret av Ellie77
  • Liker 25
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen inspireres av interiørbildene; rekk opp en hånd. Det vi ser er mer møbelkatalog enn en møbelkatalog. Ser ikke ut til å bo noen mennesker der, det er kaldt og upersonlig. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ellie77 skrev (1 time siden):

Oppturen bare fortsetter - følgertallet stiger 🙊 både på PT-kontoen der det ikke har vært aktivitet på en uke, og på CBEs egen profil der det nå plutselig har kommet noen svart-hvittbilder av svart-hvitt interiør. 🥱

Hvis det nå er så viktig å holde følgertallet høyt; hvorfor blir hun ikke mer aktiv i stories eller prøver å komme med inspirerende, ærlig innhold i stedet for å kjøpe følgere som egentlig bare kjører engasjementsprosenten (per i dag svimlende 0,82 prosent 😱) ned?

På meg virker det som at dama har mistet enhver forretningsteft. Det er mer og mer tydelig at hennes forhenværende suksess som blogger skyldtes timingen mer enn noe annet. Det er likevel vanskelig å forstå at hun ikke prøver litt når tallene forteller om en heller laber økonomi. Da tror jeg virkelig jeg hadde lagt meg i selen!

Og hvordan finansierer hun alle disse haulene hvor hun fisker etter spons? Greit nok at hun kan utgiftsføre, men det er jo en rabatt på kun MVA og skattesatsen, det betyr jo ikke akkurat mer penger inn  🤔

Så mange spørsmål. Kontent har en jobb å gjøre her, gitt 😮‍💨

Det er jo så tydelig nye kjøpte følgere uten bildet, ingen følger dem, de har ingen innlegg og de følger noen få hvor det går igjen de samme hos alle. Så pinlig! 

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i utgangspunktet positivt at hun vil vise mer interiør. Det trengs mer variert innhold og ny input. Egentlig en spørreundersøkelse hvor de etterlyser hva slags innhold folk vil ha. Jeg gjetter på at mange vil ha en mer naturlig og jordbær Caroline, fremfor den oppstilte wannabe-modellen med blurry hud. 

De antrekk-reels'ene er kliss like. Filmet på nøyaktig samme sted, hår til høyre og til venstre og over hele ansiktet (og da må man bare le litt), leppene er sminket mye større, filter pluss studiolys er overdrevent, gapskratting i det hun forsvinner ut av rammen. Har man sett en så har man sett alle. Det er så utrolig kleint. 

Tilbake til det med interiør, som kunne vært en god ide med tanke på innhold. Problemet er at de har verdens kjedeligste interiør og stil. Jeg liker å tro at hvordan du har det hjemme, gjenspeiler personligheten din. I alle fall til en viss grad. Det som vises i siste innlegg på insta, er vel helt likt slik de har hatt det i flere år. Alt er svart, hvitt og grått. I vinduene er det ingenting utenom to lamper. På bordet står en tom vase. (hva med å fylle den med noen fine strå eller blomster?) Pianoet er det eneste som gir rommet litt personlighet, ellers er det så upersonlig som man kan få det. Det er et iskaldt showroom, som ikke gir meg noe som helst. Det virker ikke som det er lagt ned noe arbeid eller kreativitet, det er tomt og trist. Husker de fikk spørsmål om bildene på veggen da hun blogga, da skulle de visstnok ha egne bilder der etterhvert. Det er mange år siden nå. Tomme blomsterpotter i vinduet har jeg også sett i den andre stua, eller så var det på kjøkkenet. Det føles ikke som et hjem, bare et skall av et hus der man oppholder seg. 

Sats gjerne på mer interiør, men Caroline er virkelig ikke god på det. Min mening. 

• Liker 25
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (14 timer siden):

Jo. Det er det som er poenget. For de som ble godkjent den gangen fikk reklame som «belønning». De trenger ikke oppfylle kravene som er idag. Det er derfor det finnes noen små influensere med få visninger/følgere som får reklame idag. Jeg husker ikke hvem, men en av dem forklarte dette på snap. 

Jeg tror Jessica Enerberg er en av disse også, hun var en relativt stor blogger for noen år siden, mamma-blogger. Nå er hun tilbake i sosiale medier,  på snap, har en helt annen profil, mat-kanal nå. Har 39 tusen følgere nå, men hatt reklame helt fra start. Jeg kan ikke vite visningstallet hennes pr story, så at hun er en av dem som snap belønnet er jo bare min antagelse.

Jeg vet, men jeg vet også at de må ha over et visst antall visninger for å få reklame, selv om de var blant de som ble plukket ut i starten. Jobber i bransjen. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkenoledig skrev (1 time siden):

Jeg vet, men jeg vet også at de må ha over et visst antall visninger for å få reklame, selv om de var blant de som ble plukket ut i starten. Jobber i bransjen. 

Javel, jeg gir meg på den da 😊

Men jeg er enda nysgjerrig på antall følgere og visninger CBE har. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...