Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Kollontaj skrev (43 minutter siden):

Hvis det er mange kunder, vil det vel fremkomme på feks snap? Jeg følger ikke der, men hvis hun jobber med oppfølging av kunder, vil jeg tro at det nevnes i løpet av «arbeidsdagen»? 

Pearl2.0 skrev (28 minutter siden):

Det er dette jeg også tenker. Hun viser jo aldri at hun faktisk jobber som PT eller instruktør. Andre influensere med treningsapper og tilbud om trening på nett viser jo stadig frem kundeomtaler og at de driver med livetrening etc.

I følge regnskapet til Netfit fra i fjor er et ingenting som tyder på at de har hatt noen kunder å snakke om. Omsetninga var nøyaktig som årene før, før appen var lansert. . Ingenting som tilsier at det plutselig skulle komme en skokk med kunder etter nyttår i år heller.

• Liker 15
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Pearl2.0 said:

Det er dette jeg også tenker. Hun viser jo aldri at hun faktisk jobber som PT eller instruktør. Andre influensere med treningsapper og tilbud om trening på nett viser jo stadig frem kundeomtaler og at de driver med livetrening etc.

Hun postet en story med fire meldinger som tilsynelatende er kundeomtaler. Det som er litt suspekt er at jeg ikke har sett noen av dem på IG/appstore, så jeg regnet med det kanskje var private meldinger til CBE selv, men en av dem sier "ja, jeg også har hatt kjempefin fremgang [...]", som om vedkommende har sett de forrige meldingene som jeg ikke kan finne offentlig noe sted.

En annen slightly suspekt ting er bruken av alle de samme emojiene CBE liker å bruke selv, inkludert samme hudtone på emojiene som påvirkes av det.

https://imgur.com/a/7XVqAX4

Kilde til bildet på imgur: carolinebergeriksenno på Instagram story

Endret av lenebu
La til siste bisetning + min uthevning i sitatet
  • Liker 24
  • Nyttig 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Something made up for idiots to praise
Losers love liars til their dying day»

liten sidenote. normal people can uansett ikke relate😏

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (28 minutter siden):

I følge regnskapet til Netfit fra i fjor er et ingenting som tyder på at de har hatt noen kunder å snakke om. Omsetninga var nøyaktig som årene før, før appen var lansert. . Ingenting som tilsier at det plutselig skulle komme en skokk med kunder etter nyttår i år heller.

Det er et godt argument, men siden jeg ikke følger på snap ville jeg ikke være helt avvisende til at det kan hende at CBE.no viser noe jobbing ila dagen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Hvis det er mange kunder, vil det vel fremkomme på feks snap? Jeg følger ikke der, men hvis hun jobber med oppfølging av kunder, vil jeg tro at det nevnes i løpet av «arbeidsdagen»? 

Vil håpe at hun som et minimum har oppdatert Netfot brukerne utover denne kryptiske «Ny start» som igjen var publisert på en annen kanal (Carolinebergeriksenno IG), der det aldri kom en veldig god forklaring på hva denne nye starten innebærer så langt jeg har fått med meg, sånn utenom flyktige stories som svar på «spørsmålsrunde» eller som du nevner Snap (som jeg aldri har klikket meg innpå). Som @Frisk Frosk nevner så er jo tilbudet i Netfit vesentlig endret i forhold til oppstart.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (34 minutter siden):

Coachen har vel delt at han har gitt råd til en 17 åring og fra en kunde (mener det var på story og er borte nå). Men det er vel det…17 åringen er vel en av de fiktive med 6 fingre og kunden har nok bare slumpmessig fått trollet som PT via dette treningssenteret i Særp….jeg kan ikke fatte noe annet. Hvem velger denne fyren her som PT helt frivillig 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (41 minutter siden):

Ja 😝 man kan melde seg på turer i  2023. 
😂😂

Så motiverende da 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Isola2 said:

Coachen har vel delt at han har gitt råd til en 17 åring og fra en kunde (mener det var på story og er borte nå). Men det er vel det…17 åringen er vel en av de fiktive med 6 fingre og kunden har nok bare slumpmessig fått trollet som PT via dette treningssenteret i Særp….jeg kan ikke fatte noe annet. Hvem velger denne fyren her som PT helt frivillig 

Ikke var rådene så revolusjonerende heller, bunner i 

- tren både styrke og kondisjon (eller plyo som han liker å kalle det)

- spis sunt

- sov minst 8 timer

🤯

det ligger på x/twitter ennå, han fikk litt pes av en der for å hevde at man burde trene minst 12 timer teknikk i uken, men ellers er det jo the most basic of the basics. Man trenger ikke et pt-kurs (på et par måneder) for å kunne si til en ungdom at variert trening, sunn mat og søvn er viktig, men han presenterer det i kjent stil som om det er revolusjonerende ny kunnskap.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (11 minutter siden):

Tune Idrettslag, avd. barnefotball sender sine barn 8-14 år til ham... men selvfølgelig bare de aller ivrigste...

Det er tydelig at de ikke aner hva han faktisk står for!

Og like tydelig at han velger å eksponere disse barna på IG for egen vinning.

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 minutter siden):

Tune Idrettslag, avd. barnefotball sender sine barn 8-14 år til ham... men selvfølgelig bare de aller ivrigste...

Får håpe de får betalt og at foreldrene har samtykket. De er jo med på å selge et produkt, samt blir eksponert for noen tusen. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frisk Frosk said:

Han håper kanskje på en tlf fra Chelsea? 

"Oh great omniscient guru - please come and enlighten us. We don't know what we're doing..."

image.png.586edb02ea60e47dc733a2330f145961.png

https://www.instagram.com/coach_eriksen/reels/

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (7 minutter siden):

Sender og sender. Tipper LKE er fotballfritidsordningsintruktør 2 timer, 2 ganger i uka🤭 

Endret av blåbærpai
Ikke meningen å sitere, kom borti!
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenebu skrev (1 time siden):

Hun postet en story med fire meldinger som tilsynelatende er kundeomtaler. Det som er litt suspekt er at jeg ikke har sett noen av dem på IG/appstore, så jeg regnet med det kanskje var private meldinger til CBE selv, men en av dem sier "ja, jeg også har hatt kjempefin fremgang [...]", som om vedkommende har sett de forrige meldingene som jeg ikke kan finne offentlig noe sted.

En annen slightly suspekt ting er bruken av alle de samme emojiene CBE liker å bruke selv, inkludert samme hudtone på emojiene som påvirkes av det.

https://imgur.com/a/7XVqAX4

Kilde til bildet på imgur: carolinebergeriksenno på Instagram story

Og en rar måte å skrive på. Er noe som mangler.

Endret av Margit777
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CityCityBangBang skrev (38 minutter siden):

Han håper kanskje på en tlf fra Chelsea? 

"Oh great omniscient guru - please come and enlighten us. We don't know what we're doing..."

image.png.586edb02ea60e47dc733a2330f145961.png

https://www.instagram.com/coach_eriksen/reels/

Chelsea IS doing? Er det ikke grammatisk korrekt å si Chelsea ARE doing? 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (25 minutter siden):

Chelsea IS doing? Er det ikke grammatisk korrekt å si Chelsea ARE doing? 😛

For en gangs skyld har han nok rett - et lag...

Snakker man om spillerne i flertall så er det riktig med are.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (1 time siden):

Får håpe de får betalt og at foreldrene har samtykket. De er jo med på å selge et produkt, samt blir eksponert for noen tusen. 

De må betale egenandel på 750 kr ( i vår var dette for perioden fra 1. mars til ut juni), mens klubben betaler resten. Hvor mye det er står det ingenting om. https://tuneil.no/medlemsservice/gronn-ekstra/

Så mye fokus som det er på å beskytte barn mot unødvendig eksponering er det veldig merkelig at det er greit for Tune IL at barn ikke bare blir eksponert så mye, men i flere tilfeller også er så lett å finne ut hvem er.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

lenebu skrev (1 time siden):

Ikke var rådene så revolusjonerende heller, bunner i 

- tren både styrke og kondisjon (eller plyo som han liker å kalle det)

- spis sunt

- sov minst 8 timer

🤯

det ligger på x/twitter ennå, han fikk litt pes av en der for å hevde at man burde trene minst 12 timer teknikk i uken, men ellers er det jo the most basic of the basics. Man trenger ikke et pt-kurs (på et par måneder) for å kunne si til en ungdom at variert trening, sunn mat og søvn er viktig, men han presenterer det i kjent stil som om det er revolusjonerende ny kunnskap.

Og som om det er han som står bak det…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, ~ Ada ~ said:

Programmering til og med. Hva de ikke kan!

😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en PT setter opp program heter det faktisk "programmering". Så der har hun rett 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...