Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (25 minutter siden):

Enig har tenkt det samme. Aldri klappe løse dyr i sydligere strøk. Barnelærdom

Ta en chill pill. Er i sydligere strøk stadig vekk og klapper mange dyr. Noen er glade i dyr og ikke hysterikere. Ta en stivkrampesprøyte så går det nok bra. Evt rabiesvaksine. For litt siden fikk hun kjeft for at hun viftet bort en hund. Nå fordi hun har klappet en. Alltid kritikk uansett hva. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 hours ago, Parentes said:

Okay, hvor er vett og fornuft? Jeg skjønner jo at her er det ingen!

Selv har vi feriehus i sydligere strøk hvor det og er massevis av både løshunder og katter. Vi er ikke aggressive mot de og synes alle og enhver er søte og at det er synd på de, MEN VI TAR DA IKKE PÅ DE!!      
Klarer to voksne mennesker virkelig ikke forstå hvor skitne og mye lus/lopper disse stakkars dyrene har? Og lar de barna sine TA på de?? Rett og slett WTF??

Nei, denne influensebedriften slutter aldri å forbløffe, med sin totale mangel på alminnelig vett og fornuft. At hele to presumtivt voksne mennesker klarer å mangle basiskunnskap om hvordan te seg i naturen, i offentlige parker, på turistmål, i forhold til dyr, behandling av barn, konsekvenser av thinspo osv osv osv er ganske ufattelig.

Eller er det bedriftens strategi å få oppmerksomhet gjennom å opptre vettløst og provosere fram reaksjoner 🤷‍♀️

Mulig bedriftseierne både er under middels oppegående og har en slik strategi.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisejenta skrev (1 time siden):

Ta en chill pill. Er i sydligere strøk stadig vekk og klapper mange dyr. Noen er glade i dyr og ikke hysterikere. Ta en stivkrampesprøyte så går det nok bra. Evt rabiesvaksine. For litt siden fikk hun kjeft for at hun viftet bort en hund. Nå fordi hun har klappet en. Alltid kritikk uansett hva. 

Og poenget ditt er?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reisejenta skrev (1 time siden):

En av grunnene:

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/advarer-mot-dette-etter-ferien/15903797/

Hvorfor utsette seg for noe når det kan unngås. Rabies er veldig vanlig blant løse hunder og katter i Tyrkia og absolutt ikke noe en har lyst til å smittes av.

Oppdatert i reiseråd, dumskap å utfordre:

https://www.regjeringen.no/no/tema/utenrikssaker/reiseinformasjon/velg-land/reiseinfo_tyrkia/id2414945/?expand=factbox2859706

IMG_4354.jpeg

• Liker 15
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissCoverdale skrev (6 timer siden):

Ikke alle som er glad i å gjøre så mye i den varmen. Jeg reiser utelukkende til «syden» for at barna skal få svømme og bade mest mulig når vi uansett må ha ferie på den tiden, ellers er jeg lite glad i det. Kultur tar vi på andre turer. Generelt syns jeg nordmenn er litt hensynsløse i heten, mange forstår ikke at det er lurt å unngå solen midt på dagen men farter rundt som om det er tyve grader. 

LKE har brukt ferien til å selge hard trening i 35 grader + full sol midt på dagen. Helt uten noen forbehold om at selv om eliteutøvere kan ha effekt av det, så kan det være farlig for andre å gjøre det samme.

Med det går vel LKE rett inn i det med å være hensynsløs i heten...

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det ble påpekt i går at de har vært i Tyrkia i en måned. Da ble jeg oppriktig sjokkert.

Det "innholdet" de har levert på den tiden har vært så intetsigende, stort sett bare "same shit, different wrapping" som de publiserer når de er hjemme. Jeg trodde oppriktig at de hadde vært der én ukes tid ut fra det intetsigende repeterende innholdet de presenterer.

At Kontent kan kalle dette å briljere er meg en gåte, så stor gåte at det går over i det latterlige.

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LKE har repostet noe fra en annen influensers IG-kanal. Hvor den influenseren viser ekstremt tynne ben med thigh gap, og har svarer på spørsmål om hvordan hun har fått dette.

LKE slakter det hun har svart... og glemmer visst at det faktisk ikke er så lenge siden han og CBE selv påstod det samme og at CBE hadde den typen ben av samme grunner + "gener" (les redigering...).

(Siden instanavigation ikke får brukes som kilde lenger på forumet, så legger jeg ikke ut bilde, men det ligger på stories der nå.)

• Liker 24
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 minutter siden):

(Siden instanavigation ikke får brukes som kilde lenger på forumet, så legger jeg ikke ut bilde, men det ligger på stories der nå.)

Åh? Står da ikke noe om det i reglene

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skrottefar said:

6 minutter siden, Frisk Frosk said:

LKE har repostet noe fra en annen influensers IG-kanal. Hvor den influenseren viser ekstremt tynne ben med thigh gap, og har svarer på spørsmål om hvordan hun har fått dette.

LKE slakter det hun har svart... og glemmer visst at det faktisk ikke er så lenge siden han og CBE selv påstod det samme og at CBE hadde den typen ben av samme grunner + "gener" (les redigering...).

Lurer på det samme som @Skrottefar 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor LKE følger den kontoen. 
🤭

Eller ikke. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (5 minutter siden):

CityCityBangBang skrev (2 minutter siden):

Lurer på det samme som @Skrottefar 

Nei, det har ikke stått noe i reglene om det, men jeg har fått bilder, som var korrekt linket til, slettet med den begrunnelsen, sist etter Netfit.nos IG-post 14. juli (der hvor LKE og CBE står og poserer maks og tar bilde av seg selv i et vindu). Men jeg har også observert at modereringen ikke er konsekvent.

Har spurt moderator direkte og fått til svar at de nylig har hatt et møte om at dette ikke skal godtas. Jeg mente at en så stor endring bør varsles tydelig, men så langt har det ikke skjedd, ikke såvidt jeg har fått med meg i hvert fall.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Frisk Frosk said:

Nei, det har ikke stått noe i reglene om det, men jeg har fått bilder, som var korrekt linket til, slettet med den begrunnelsen, sist etter Netfit.nos IG-post 14. juli (der hvor LKE og CBE står og poserer maks og tar bilde av seg selv i et vindu). Men jeg har også observert at modereringen ikke er konsekvent.

Har spurt moderator direkte og fått til svar at de nylig har hatt et møte om at dette ikke skal godtas. Jeg mente at en så stor endring bør varsles tydelig, men så langt har det ikke skjedd, ikke såvidt jeg har fått med meg i hvert fall.

@Frisk Frosk Takk for svar. Da kommer det vel kanskje en oppdatering etter hvert da. 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sjokkert at det er en ung kvinne han henger ut heller🙄

• Liker 22
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (6 minutter siden):

Nettopp dette, takk Skrottefar!

Det ironiske er jo at slik denne influenseren ser ut, slik har Lars-Kristian Eriksen og Caroline Berg Eriksen valgt å redigere og filtrere CBEs kropp i årevis.

Da var historien alltid at CBE så slik ut naturlig.

LKE skriver her at for å få slike ben (som han og CBE har redigert CBE til å ha i årevis), så er det null kondisjonstrening, null styrketrening og å ligge i konstant kaloriunderskudd som gjelder. Skal vi tolke det slik at han nå innrømmer hva han/de har drevet med... i tillegg til å redigere og filtrere CBEs kropp til å se slik ut?

Han har jo også påpekt at man ikke måtte trene slik og slik for da ville det gi uheldig (les naturlig sterk) muskelmasse for kvinner.

"Sorry, but not sorry" - det oppsummerer vel hele CBE og LKEs virke de siste ca 15 årene.

Som en annen påpekte - disse to blir bare mer og mer en parodi på parodien om seg selv.

Skal de ha noe som helst sjanse til å bli tatt på alvor fremover på noen felt, da må de faktisk ta et offisielt og grundig oppgjør med seg selv og sine egne holdninger siste 15 år, alt sitt juks og bedrag, alle løgner og feilaktige "faglige" påstander. De må ta et oppgjør med egen mangelfulle kompetanse og begynne å bli ærlig om hvor forsvinnende lite utdanning de har som er relevant til det de later som de holder på med, og de må snu helt om fra dette sykelige kropps- og utseendefokuset de konstant publiserer. De må begynne å opptre seriøst og ansvarlig og forsvarlig, slutte med sine utallige, jevnlige lovbrudd og ikke minst - ta et endelig oppgjør med og slutte med den forferdelige barneeksponeringen.

Gjør de dette, og tar utdanning med faktisk substans (ikke bare disse 2-3 måneders kursene nesten blottet for praksis), skaffer seg erfaring og kompetanse over tid og bygger sten på sten istedenfor å hoppe i luftslott, da har de kanskje, men bare da også k a n s k j e mulighet til å bli tatt seriøst i det markedet de forsøker seg i nå.

Og for å skaffe seg goodwill så bør de innrømme alle løgner og avsløre sine egne metoder for å jukse og bedra følgere og annonsører.

Og ikke minst - en uavhengig person bør regne ut hva disse to barna skulle hatt for alt barnearbeidet de har måttet gjøre i hele sine liv, og så betalt dette på kontoer til barna som overformynderiet kunne ta kontroll over.

Hadde de gjort dette, da kunne jeg kanskje fått respekt for det de gjorde, og kanskje trodd på at de faktisk hadde lært noe.

Men jeg har ingen tro på at de vil gjøre noe annet enn de har holdt på med i alle år, juks, bedrag, sykelig innhold, utnytting av barn, lovbrudd, dårlig og tildels farlig innhold...

• Liker 30
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frisk Frosk skrev (15 minutter siden):

Har spurt moderator direkte og fått til svar at de nylig har hatt et møte om at dette ikke skal godtas.

Ga de noen grunn for at instanavigation ikke kan brukes? Er jo ikke noe galt med å linke dit vil jeg mene, men moderatorene har mye rart for seg 😛

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (7 minutter siden):

Skal de ha noe som helst sjanse til å bli tatt på alvor fremover på noen felt, da må de faktisk ta et offisielt og grundig oppgjør med seg selv og sine egne holdninger siste 15 år, alt sitt juks og bedrag, alle løgner og feilaktige "faglige" påstander. De må ta et oppgjør med egen mangelfulle kompetanse og begynne å bli ærlig om hvor forsvinnende lite utdanning de har som er relevant til det de later som de holder på med

Det er nok større mulighet for at julenissen faktisk eksisterer enn at dette skal skje 😛

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (13 minutter siden):

Ga de noen grunn for at instanavigation ikke kan brukes? Er jo ikke noe galt med å linke dit vil jeg mene, men moderatorene har mye rart for seg 😛

Nei, men antar det har med at de mener det ikke tar vare på opphavsretten godt nok, da "bilde med opphavsrett" ble oppgitt da jeg fikk et nevnte bildet slettet.

Det kan vel diskuteres, i hvert fall så lenge man tydelig ser kontonavnet til de det linkes til på instanavigation.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (8 minutter siden):

Det er nok større mulighet for at julenissen faktisk eksisterer enn at dette skal skje 😛

Forsøker du å late som om julenissen ikke eksisterer????? :sjokkert:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...