Populært innlegg BellaSwan Skrevet 21. juli Populært innlegg #97961 Del Skrevet 21. juli (endret) Laia skrev (54 minutter siden): Det er ikke så rart man får det inntrykket. Man kan bare ta en kikk på samtlige poster fra ferien på IG. Absolutt alt handler om akkurat det. Det er et fascinerende skue. Tenk å nærme seg 40 år og være så hinsides oppslukt av seg selv. Ferien er kun meg, meg, meg. Kropp, kropp, kropp. Gli rundt i festkjoler, stirre tomt ut i luften, vri hodet så langt til høyre som det er mulig, vandre ut i sjøen på kveldstid. En anne ting; prøver hun å sette ny personlig rekord i innsugd mage? Kjære vene..... CBE er blitt en parodi av parodien på seg selv. Endret 21. juli av BellaSwan 33 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. juli #97962 Del Skrevet 21. juli Inocybe skrev (På 20.7.2024 den 0.50): Når treningen også legges alle dager på den mest utflukts-praktiske delen av dagen så får de rett og slett ikke til mer. Jeg har høy toleranse for late dager uten mye program men opplegget deres virker ekstremt kjedsommelig Og veldig selvsentrert og egoistisk. Reiser selv med idrettsutøvere. Men de har ikke barn og kun seg selv å tenke på. Disse to kommer til å få sjokk når den virkelige verden treffer dem med et smell. Skal bli morsomt å se 2023 resultet for Treasures. Tror de snart må begynne å leve som normale familier gjør. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. juli #97963 Del Skrevet 21. juli Lever de ikke litt som andre familier, bortsett fra at de har mye tid til trening? De bor på familienes feriesteder og viser jo ikke akkurat frem så mye luksus (var noe mer før). Hvordan de får inntekter nå, er et spørsmål, har ikke sett en eneste annonse på IG på 4 ukers ferie, mulig det har vært noe på snap. Er vel en grunn til at LKE skal begynne å jobbe som PT, og at CBE også går den veien (kanskje?) Godt mulig de satser på sitt eget sted om noen år, da med ansatte, hvis de klarer å finansiere det. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 21. juli #97964 Del Skrevet 21. juli Kollontaj skrev (34 minutter siden): Lever de ikke litt som andre familier, bortsett fra at de har mye tid til trening? De bor på familienes feriesteder og viser jo ikke akkurat frem så mye luksus (var noe mer før). Hvordan de får inntekter nå, er et spørsmål, har ikke sett en eneste annonse på IG på 4 ukers ferie, mulig det har vært noe på snap. Er vel en grunn til at LKE skal begynne å jobbe som PT, og at CBE også går den veien (kanskje?) Godt mulig de satser på sitt eget sted om noen år, da med ansatte, hvis de klarer å finansiere det. Helt enig i det. Om de spiser pizza og pasta og foretrekker strand er vel ingenting å kritisere for? Det er jo som de fleste andre sydenturister. Hvem orker egentlig å kjøre rundt i heten med to små døtre? Det er jo pyton. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. juli #97965 Del Skrevet 21. juli Det siste er jeg ikke enig i, vi leier alltid bil når vi er på tradisjonell «sol og strand»-ferie, er jo alltid gøy å se og oppleve andre steder. Er oftest disse turene vi husker best etterpå. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 21. juli #97966 Del Skrevet 21. juli Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 21. juli #97967 Del Skrevet 21. juli Fruen viser uforholdsmessig mye "usunn" kosemat som pasta, pizza , taco og is. Ellers så er det smothie og proteinvaffler det går i. Skjeldent en eneste grønnsak eller frukt i sikte. Lurer veldig på hvorfor hun ikke benytter plattformen til å fronte sunn mat som andre PT-er ville gjort. Om det er trening og kosthold som skal være hennes nisje. Er dette pastakjøret for å vise hvor "magisk" hun er som kan holde seg slank og spise sånt? Er det fordi hun FAKTISK spiser så kjedelig (i små porsjoner)? hva er greia?? Kjenner ingen over 20 år spiser så ensformig og døll mat som det fruen viser. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 21. juli #97968 Del Skrevet 21. juli Kollontaj skrev (1 time siden): Det siste er jeg ikke enig i, vi leier alltid bil når vi er på tradisjonell «sol og strand»-ferie, er jo alltid gøy å se og oppleve andre steder. Er oftest disse turene vi husker best etterpå. Ikke alle som er glad i å gjøre så mye i den varmen. Jeg reiser utelukkende til «syden» for at barna skal få svømme og bade mest mulig når vi uansett må ha ferie på den tiden, ellers er jeg lite glad i det. Kultur tar vi på andre turer. Generelt syns jeg nordmenn er litt hensynsløse i heten, mange forstår ikke at det er lurt å unngå solen midt på dagen men farter rundt som om det er tyve grader. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. juli #97969 Del Skrevet 21. juli MissCoverdale skrev (6 minutter siden): Ikke alle som er glad i å gjøre så mye i den varmen. Jeg reiser utelukkende til «syden» for at barna skal få svømme og bade mest mulig når vi uansett må ha ferie på den tiden, ellers er jeg lite glad i det. Kultur tar vi på andre turer. Generelt syns jeg nordmenn er litt hensynsløse i heten, mange forstår ikke at det er lurt å unngå solen midt på dagen men farter rundt som om det er tyve grader. Ser ikke problemet med bil med aircondition, altså. Fått med oss mye kultur og interessante steder ved å kjøre dit, aldri opplevd problemer. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 21. juli #97970 Del Skrevet 21. juli (endret) MissCoverdale skrev (1 time siden): Ikke alle som er glad i å gjøre så mye i den varmen. Jeg reiser utelukkende til «syden» for at barna skal få svømme og bade mest mulig når vi uansett må ha ferie på den tiden, ellers er jeg lite glad i det. Kultur tar vi på andre turer. Generelt syns jeg nordmenn er litt hensynsløse i heten, mange forstår ikke at det er lurt å unngå solen midt på dagen men farter rundt som om det er tyve grader. Kollontaj skrev (1 time siden): Ser ikke problemet med bil med aircondition, altså. Fått med oss mye kultur og interessante steder ved å kjøre dit, aldri opplevd problemer. Det finnes ikke kultur å oppdrive i noen av turene de har, og det er greit nok hvis man har 0 interesse for det. Det er vel ikke noe som er varmere enn utendørs trening. Å da leie en bil med AC må da være himmelsk i forhold til å trene intervaller i stekende varme. Så er det engang sånn at CBE lever av å være influencer. Hun er på samme sted i Tyrkia i en måned, og det hun klarer å produsere av innhold i 30 dager er så og si identisk hver dag. Folk er forskjellige, men jeg undrer meg over at det ikke legges mer kreativitet i innholdet, og hvorfor det ikke er spennende å utforske noe annet enn stedet de bor på. Interessen ligger vel i å posere i bikini, pluss å trene vettet av seg. Slik blir det kjedelig innhold av. Endret 21. juli av Snødronninga 21 1 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 21. juli #97971 Del Skrevet 21. juli Jeg lurer på om kontent.no fortsatt tror CBE er det de presenterer henne som på sidene sine: https://influencers.kontent.no/13/ Sitat Hun oppdaterer sine følgere daglig med både kommersielt og personlig innhold av høy kvalitet. I tillegg har hun nylig utdannet seg til yogainstruktør. Caroline har lojale følgere som har fulgt henne fra hun startet, og i dag er en stor del av hennes følgere på samme sted i livet som henne selv. Dette er en målgruppe som er spesielt attraktiv for mange annonsører, da de har god økonomi og faste inntekt. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parentes Skrevet 21. juli #97972 Del Skrevet 21. juli (endret) Okay, hvor er vett og fornuft? Jeg skjønner jo at her er det ingen! Selv har vi feriehus i sydligere strøk hvor det og er massevis av både løshunder og katter. Vi er ikke aggressive mot de og synes alle og enhver er søte og at det er synd på de, MEN VI TAR DA IKKE PÅ DE!! Klarer to voksne mennesker virkelig ikke forstå hvor skitne og mye lus/lopper disse stakkars dyrene har? Og lar de barna sine TA på de?? Rett og slett WTF?? Endret 21. juli av Parentes 22 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. juli #97973 Del Skrevet 21. juli Snødronninga skrev (45 minutter siden): Det finnes ikke kultur å oppdrive i noen av turene de har, og det er greit nok hvis man har 0 interesse for det. Det er vel ikke noe som er varmere enn utendørs trening. Å da leie en bil med AC må da være himmelsk i forhold til å trene intervaller i stekende varme. Så er det engang sånn at CBE lever av å være influencer. Hun er på samme sted i Tyrkia i en måned, og det hun klarer å produsere av innhold i 30 dager er så og si identisk hver dag. Folk er forskjellige, men jeg undrer meg over at det ikke legges mer kreativitet i innholdet, og hvorfor det ikke er spennende å utforske noe annet enn stedet de bor på. Interessen ligger vel i å posere i bikini, pluss å trene vettet av seg. Slik blir det kjedelig innhold av. Sant nok. Jeg har mer kreativt innhold fra mine ferier. 🤭 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 21. juli #97974 Del Skrevet 21. juli Hvor mange følgere har CBE på snap? Regner med at hun produserer innhold der i hyppig grad, siden hun har reklame der nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCoverdale Skrevet 21. juli #97975 Del Skrevet 21. juli Snødronninga skrev (1 time siden): Det finnes ikke kultur å oppdrive i noen av turene de har, og det er greit nok hvis man har 0 interesse for det. Det er vel ikke noe som er varmere enn utendørs trening. Å da leie en bil med AC må da være himmelsk i forhold til å trene intervaller i stekende varme. Så er det engang sånn at CBE lever av å være influencer. Hun er på samme sted i Tyrkia i en måned, og det hun klarer å produsere av innhold i 30 dager er så og si identisk hver dag. Folk er forskjellige, men jeg undrer meg over at det ikke legges mer kreativitet i innholdet, og hvorfor det ikke er spennende å utforske noe annet enn stedet de bor på. Interessen ligger vel i å posere i bikini, pluss å trene vettet av seg. Slik blir det kjedelig innhold av. Godt poeng. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordreSving Skrevet 21. juli #97976 Del Skrevet 21. juli Snødronninga skrev (2 timer siden): Det finnes ikke kultur å oppdrive i noen av turene de har, og det er greit nok hvis man har 0 interesse for det. Det er vel ikke noe som er varmere enn utendørs trening. Å da leie en bil med AC må da være himmelsk i forhold til å trene intervaller i stekende varme. Så er det engang sånn at CBE lever av å være influencer. Hun er på samme sted i Tyrkia i en måned, og det hun klarer å produsere av innhold i 30 dager er så og si identisk hver dag. Folk er forskjellige, men jeg undrer meg over at det ikke legges mer kreativitet i innholdet, og hvorfor det ikke er spennende å utforske noe annet enn stedet de bor på. Interessen ligger vel i å posere i bikini, pluss å trene vettet av seg. Slik blir det kjedelig innhold av. Jeg vet at spørsmålet er retorisk, men innholdsproduksjonen hennes har aldri tatt utgangspunkt i å lage noe som følgerne vil finne interessant. Det eneste som avgjør hva som postes er hennes behov for å presentere et ideal som følgerne kan beundre og forhåpentligvis uttrykker de også beundringen. Dette er også grunnen til at hun har skuslet bort potensialet som lå i dette. Total mangel på forståelse av viktigheten av å ha følgeren i sentrum. Hva vil følgerne ha og hvordan kan man kapitalisere på det? De prosjektene de har satt i gang har null lift-off, fordi de stadig tar utgangspunkt i seg selv og eget behov. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. juli #97977 Del Skrevet 21. juli Parentes skrev (1 time siden): Okay, hvor er vett og fornuft? Jeg skjønner jo at her er det ingen! Selv har vi feriehus i sydligere strøk hvor det og er massevis av både løshunder og katter. Vi er ikke aggressive mot de og synes alle og enhver er søte og at det er synd på de, MEN VI TAR DA IKKE PÅ DE!! Klarer to voksne mennesker virkelig ikke forstå hvor skitne og mye lus/lopper disse stakkars dyrene har? Og lar de barna sine TA på de?? Rett og slett WTF?? Enig har tenkt det samme. Aldri klappe løse dyr i sydligere strøk. Barnelærdom 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 21. juli #97978 Del Skrevet 21. juli Kollontaj skrev (6 timer siden): Lever de ikke litt som andre familier, bortsett fra at de har mye tid til trening? Tenkte mest på hjemme, ikke nå på ferie. Men å bare gå hjemme og trene i hverdagen, forplanter seg til ferien. Sikkert litt andre behov enn familier flest som lever i hamsterhjulet i hverdagen. Hos dem går jo ferier og hverdag hånd i hånd ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 21. juli #97979 Del Skrevet 21. juli Parentes skrev (1 time siden): Okay, hvor er vett og fornuft? Jeg skjønner jo at her er det ingen! Selv har vi feriehus i sydligere strøk hvor det og er massevis av både løshunder og katter. Vi er ikke aggressive mot de og synes alle og enhver er søte og at det er synd på de, MEN VI TAR DA IKKE PÅ DE!! Klarer to voksne mennesker virkelig ikke forstå hvor skitne og mye lus/lopper disse stakkars dyrene har? Og lar de barna sine TA på de?? Rett og slett WTF?? Enda verre om man blir bitt eller kloret. At Eriksens gjør det motsatte av hva man bør gjøre, er ikke noe nytt. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 21. juli #97980 Del Skrevet 21. juli Fruktfatet skrev (På 20.7.2024 den 12.24): Er det vanlig at silikonpupper er plassert på hver side av overkroppen, eller er det pga muskler som presser de ut? Nei. Fikk vel ikke sponsa det, så måtte vel prute et billig sted. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå