Inocybe Skrevet 18. juni #97201 Del Skrevet 18. juni Stargaze skrev (28 minutter siden): Kjipt å jobbe mot et mål i over 30 år og de siste årene ikke jobbet mot et mål. Men hoppet fra mål til mål når han ikke har oppnådd noe særlig. Så stayerevnen er lik 0. Og hva den mannen egentlig lever av må gudene vite. Det er ikke engasjement i Some i hvert fall. Hva vil han egentlig oppnå med slike innlegg. Og tror han på dem selv? Tenkte presis det samme. Eyes on the target - eller kanskje heller et blikk som flakker fra prosjekt til prosjekt raskere enn et barns i en godteributikk. Han av alle har da nettopp ikke klart å hverken oppnå målene sine eller holde fokus. 😂 9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 18. juni #97202 Del Skrevet 18. juni vinterskog skrev (11 timer siden): Altså... er han full? Det meste kunne jeg tyd, men siste setning gir ingen mening. Oh han er snart 41 år, han har drevet med fokusert trening i 30 år? siden han var 10 år? Eller trent andre mot sitt mål siden 10 års alder...? For han bruker vel ikke seg selv som forskningsbevis? Hallo! Han vant tross alt Hvalermila, foran unger og pensjonister, så selvfølgelig bruker han seg selv som forskningsbevis. Hans, Harald og Helge med de 8 fingrene har jo glimret med sitt fravær etter at de nådde toppidrettsutøver-status, så han kan ikke bruke dem. Eyes on the target er ikke så lett med så mange mål som raser forbi. Det er fotograf og CEO, det ene øyeblikket, før fotballtrener overtar som mål. Så er det ultraløp, så maraton og deretter halvmaraton, før mosjonistklassen tok oppmerksomheten en lang stund. Så var målet å trene toppidrettsutøvere, før det ble barnetrening, kamuflert som lek, før han endelig landet på hyrox. Eller er det endelig? Det er jo så mye å strekke seg etter der ute, at man blir reint forvirret. Det smitter over til dagliglivet, tydeligvis, for det er like lite målrettet der. Det ene firmaet etter det andre opprettes, uten at det skjer noe som helst. Det er ikke helt bortreist å tenke at det er noe promille involvert i den teksten, for det minner mest av alt om rabling fra en dagdrømmer som forsøker å overbevise seg selv om at løpet ikke er kjørt. 27 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. juni #97203 Del Skrevet 18. juni Er vel på tide å revurdere en uløst målsetting satt da han var 10 år gammel. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. juni #97204 Del Skrevet 18. juni Felis skrev (10 minutter siden): Hallo! Han vant tross alt Hvalermila, foran unger og pensjonister, så selvfølgelig bruker han seg selv som forskningsbevis. Hans, Harald og Helge med de 8 fingrene har jo glimret med sitt fravær etter at de nådde toppidrettsutøver-status, så han kan ikke bruke dem. Eyes on the target er ikke så lett med så mange mål som raser forbi. Det er fotograf og CEO, det ene øyeblikket, før fotballtrener overtar som mål. Så er det ultraløp, så maraton og deretter halvmaraton, før mosjonistklassen tok oppmerksomheten en lang stund. Så var målet å trene toppidrettsutøvere, før det ble barnetrening, kamuflert som lek, før han endelig landet på hyrox. Eller er det endelig? Det er jo så mye å strekke seg etter der ute, at man blir reint forvirret. Det smitter over til dagliglivet, tydeligvis, for det er like lite målrettet der. Det ene firmaet etter det andre opprettes, uten at det skjer noe som helst. Det er ikke helt bortreist å tenke at det er noe promille involvert i den teksten, for det minner mest av alt om rabling fra en dagdrømmer som forsøker å overbevise seg selv om at løpet ikke er kjørt. Midt oppi dette her var det vel også en drøm om (veldig) tidlig pensjon? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 18. juni #97205 Del Skrevet 18. juni ~ Ada ~ skrev (33 minutter siden): Midt oppi dette her var det vel også en drøm om (veldig) tidlig pensjon? Han er vel i pensjonist-tilværelsen? Bare uten å ha jobbet først. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 18. juni #97206 Del Skrevet 18. juni Stargaze skrev (3 timer siden): Kjipt å jobbe mot et mål i over 30 år og de siste årene ikke jobbet mot et mål. Men hoppet fra mål til mål når han ikke har oppnådd noe særlig. Så stayerevnen er lik 0. Og hva den mannen egentlig lever av må gudene vite. Det er ikke engasjement i Some i hvert fall. Hva vil han egentlig oppnå med slike innlegg. Og tror han på dem selv? Inntrykket jeg får av disse innleggene er at det er behovet for å overbevise andre om det han selv vet ikke stemmer, altså en del av luftslottbyggingen, som virker å bli mer og mer desperat for dem begge to. 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia100 Skrevet 18. juni #97207 Del Skrevet 18. juni CBE og LKE må være tidenes mest selvopptatte «PT’er». I dag får hun spørsmål angående trening av magemuskulatur på snap. Det naturlige da ville jo være å komme med tips til hvordan man trener disse best mulig, komme med forslag til øvelser og prøve å motivere til å trene magen, skulle en jo tro..? Men CBE snakker lenge om sin egen trening og hvilke planer hun har for seg selv ifm med trening. Meg meg meg, og litt mer meg. Kommer ikke med ETT ENESTE tips til trening av magemuskulaturen. Altså, hva er det hun ikke skjønner..?! Å ha en treningsprofil, treningsapp osv handler jo ikke om at HUN får trent?? Det handler jo om å inspirere og motivere og lære bort kunnskap til andre som vil trene. Er det mulig å være så utrolig selvopptatt? Jeg bare fatter og begriper ikke at det er mulig 🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 18. juni #97208 Del Skrevet 18. juni Selv om CBE stiller seg i rekken av influensere som viser for mye av barnas liv, så må jeg si at hun gjør en god figur på Camp Culinaris. Hun er tydelig dyktig på kjøkkenet, og jeg heier faktisk på henne og Guri. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 18. juni #97209 Del Skrevet 18. juni iliah skrev (1 time siden): Selv om CBE stiller seg i rekken av influensere som viser for mye av barnas liv, så må jeg si at hun gjør en god figur på Camp Culinaris. Hun er tydelig dyktig på kjøkkenet, og jeg heier faktisk på henne og Guri. Meh. Hun var ganske anonym i starten og glei videre på at hun muligens fikk lettere retter enn de andre. Enig i at hun har kommet seg utover i programmet med jeg får fnatt av at hun er så bevisst på å vise «godsiden» til kamera. De andre deltakerne har mer karisma og sjarm, CBE går litt i ett med bakgrunnen.. 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 18. juni #97210 Del Skrevet 18. juni Enda godt at én av de to har evne til å virke sånn tilnærmet normalt. Mulig Berg Eriksen trenger mer sosialt samvær med folk med mindre interesse for selvdyrking og mer variasjon i syn på livet generelt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monika Tgirl Skrevet 18. juni #97211 Del Skrevet 18. juni LKE, the gift that keeps on giving!😂 27 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 18. juni #97212 Del Skrevet 18. juni Hun kunne sikkert gjort det godt i en bakekonkurranse fordi hun er god på å følge oppskrifter og opptatt av detaljer, skal vi tro de andre deltakerne på CK. Jeg kjenner dessverre blikket for detaljer best fra omfattende redigeringspraksis på bedriftskanalene. Jeg synes hun var flink i konkurransen i siste episode med blant annet eggene. Hun var også behagelig å følge som tv-figur i den episoden, fordi hun var stille, vennlig og ydmyk. Dvs. så anonym at oppmerksomheten vår kunne være på eggene og konkurransen og mindre på deltakerne. Det betyr samtidig at hun I CK ikke viser hvem hun er som mediefigur. Episoden(e) hadde passert som en lett vind og forduftet fra hukommelsen min med det samme om jeg aldri hadde sett henne før. Det samme kan jeg ikke si om bedriftskanalene. Det er der hun, sammen med medeier LKE, viser hvem hun er og hva hun står for som influenser, og det over hele 13 år+. Funksjonsnivået der er pågående lavmålsproduksjon av sharenting, løgner, fusk og fanteri samt uhelse på daglig basis. Hva skal en stakkar omelett gjøre med det. 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iliah Skrevet 18. juni #97213 Del Skrevet 18. juni Jeg tviler på at man kommer til finalen i Camp Kulinaris bare ved å være flink å følge oppskrifter og være opptatt av detaljer. Men nå har jeg ikke fulgt CBE eller mannen i noen kanaler, og har nesten kun dette inntrykket av henne. De har jo ikke vært mye i media siste årene heller? Skjønner at noen har fulgt henne i 13 år, og har bedre "koll". Men å følge så tett med på noen man virkelig misliker forstår jeg ikke at noen gidder. Jeg synes oppriktig at hun skal satse på matoppskrifter og reality etter å ha sett dette. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 18. juni #97214 Del Skrevet 18. juni iliah skrev (29 minutter siden): Jeg tviler på at man kommer til finalen i Camp Kulinaris bare ved å være flink å følge oppskrifter og være opptatt av detaljer. Men nå har jeg ikke fulgt CBE eller mannen i noen kanaler, og har nesten kun dette inntrykket av henne. De har jo ikke vært mye i media siste årene heller? Skjønner at noen har fulgt henne i 13 år, og har bedre "koll". Men å følge så tett med på noen man virkelig misliker forstår jeg ikke at noen gidder. Jeg synes oppriktig at hun skal satse på matoppskrifter og reality etter å ha sett dette. Det hadde vært flott å se at hun lager mer mat etter at hun var på CK, men det ser vi svært lite av. Med unntak av taco hver fredag og pizza. Eller i forbindelse reklame for hello fresh en gang i blant. Derimot er hun veldig ivrig på å vise at hun spiser is, proteinbarer, proteinshake, pulvervafler, smoothie bowl og drikker kaffe. Jeg regner med at Caroline lever på noe mer enn dette (håper det), men det er merkverdig at hun nesten aldri har sunn og vanlig mat som innhold i sine kanaler. For en kontrast til f.eks Desiree Andersen, som også løper, men som har et veldig inspirerende matinnhold. 23 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 18. juni #97215 Del Skrevet 18. juni (endret) 1 hour ago, iliah said: Jeg tviler på at man kommer til finalen i Camp Kulinaris bare ved å være flink å følge oppskrifter og være opptatt av detaljer. Men nå har jeg ikke fulgt CBE eller mannen i noen kanaler, og har nesten kun dette inntrykket av henne. De har jo ikke vært mye i media siste årene heller? Skjønner at noen har fulgt henne i 13 år, og har bedre "koll". Men å følge så tett med på noen man virkelig misliker forstår jeg ikke at noen gidder. Jeg synes oppriktig at hun skal satse på matoppskrifter og reality etter å ha sett dette. Jeg er enig i det (uthevet i ditt innlegg), og hun hadde i bloggens "storhetstid" mange fristende oppskrifter på sunn og god mat (selv om mange var hentet fra andre bloggere/nettsteder uten nødvendigvis å kreditere opphavsperson). På Instagram har det blitt mer og mer av det @Snødronninga beskriver i sitt innlegg nettopp. Tenk om hun hadde brukt den muligheten hun fikk med Camp Kulinaris til å vise seg mer naturlig, og å lage god mat som hun har lært masse av på CK. Men nei da, hun velger å fortsette i "de forspilte sjansers univers". Synd!!! Endret 18. juni av CityCityBangBang Manglet et mellomrom 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 18. juni #97216 Del Skrevet 18. juni iliah skrev (54 minutter siden): Jeg synes oppriktig at hun skal satse på matoppskrifter og reality etter å ha sett dette. Jeg syns hun bør skaffe seg en ordentlig jobb rett og slett, og reality? Absolutt ikke, hun mangler sjarm, særpreg og skjerm-tekke til å kunne skinne i en slik setting 12 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 18. juni #97217 Del Skrevet 18. juni (endret) iliah skrev (1 time siden): følge så tett med på noen man virkelig misliker forstår jeg ikke at noen gidder. Jeg er inderlig lei av å lese sånt som dette. Her er vi flere, med ulike pet peeves, som tar opp sitt. Samlet sett er tråden såpass full av informasjon at det er unødvendig å måtte følge cbeno tett, med unntak av å stikke innom for å sjekke kontekst. Forøvrig er jeg ikke ute etter å ta spesielt deg på dette, er bare generelt lei slike floskler. Ellers tenker jeg at cbenos daglige ansikt utad og leder kunne hatt godt av å menge seg litt oftere med andre voksne folk for å få litt input og stimuli, fremfor å dille hjemme foran speilet i spisestuen med LkEs stirrende blikk over en whisky sour hengende over skulderen. Kanskje hun etterhvert kunne fått litt øvelse i å løsne og fremstå mindre selvopptatt, ansvarsfravikende og usikker, og vise seg litt mer sympatisk og likable, om hun faktisk har det i seg, gjennom litt jording fra en verden utenfor Kulås-heimen. Jeg tenker det er noe vi alle ønsker for henne både som bedriftseier og den personligheten hun legger for dagen via reality og egne kanaler. Endret 18. juni av Revenge o'Cavatina 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 18. juni #97218 Del Skrevet 18. juni Det kan jo hende vi får oppleve en «ny» Caroline snart. Leste et intervju med Guri Schanke på seher.no der hun sier at det planlegges en podcast sammen med CBE. Ser også CBE har vært på flere besøk i studioet til deltageren fra CK som har Avhørt podcasten. Spent på hva slags innehold den podcasten vil ha… skjerdump fra seier.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 18. juni #97219 Del Skrevet 18. juni Olivia100 skrev (10 timer siden): CBE og LKE må være tidenes mest selvopptatte «PT’er». I dag får hun spørsmål angående trening av magemuskulatur på snap. Det naturlige da ville jo være å komme med tips til hvordan man trener disse best mulig, komme med forslag til øvelser og prøve å motivere til å trene magen, skulle en jo tro..? Men CBE snakker lenge om sin egen trening og hvilke planer hun har for seg selv ifm med trening. Meg meg meg, og litt mer meg. Kommer ikke med ETT ENESTE tips til trening av magemuskulaturen. Altså, hva er det hun ikke skjønner..?! Å ha en treningsprofil, treningsapp osv handler jo ikke om at HUN får trent?? Det handler jo om å inspirere og motivere og lære bort kunnskap til andre som vil trene. Er det mulig å være så utrolig selvopptatt? Jeg bare fatter og begriper ikke at det er mulig 🤦🏼♀️ Det er bare to mulige årsaker til hvorfor en bedriftseier svare slik, etter min mening. Enten er det slik som du skriver, at eier er så selvopptatt at alt for henne faktisk handler om... henne. Eller så er det bedriftseier(e) som både stiller spørsmålet og svarer, og at spørsmålet derfor har tre hensikter. Det ene er å rette fokuse mot magen til CBE, som bedriftseier tydeligvis er ekstremt opptatt av og stolt av å vise frem ekstremt spent og posert. Det andre er å bruke magen som utgangspunkt for å holde fokuset kun på henne, hennes utseende, hennes kropp. Og det tredje er for å gi et inntrykk av engasjement fra tilsynelatende følgere. Jeg holder en knapp på "eller", for vi vet at engasjementprosenten på bedriftskanalene er nesten nede på null. Og av de ytterst få som "engasjerer seg", så er det som regel familie/venner, forretningsforbindelser som har penger å tjene på å kommentere og gjøre seg synlig selv, eller det er de ende sjeldnere få som har en tilsynelatende nesegrus beundring for bedriftseiers ortorektiske forhold til eget utseende og kropp. Alternativet, at en bedriftseier som har drevet så mange år i bransjen er blitt så blind for annet enn egen egotripp, det er forferdelig trist å tenke på, når bedriftseier også er mor til et par jenter og nærmer seg 40 år. Ellers virker det på meg som om CBE har bikket over i enda mer proana-fremstilling av seg selv etter at hun var med i CK, fra innspillingen og også nå. Det er forferdelig å se hvor forstyrret bedriftseier fremstiller seg selv, proana-bilder av seg selv (pga. filter) rett før hun skal på rød løper og avsløre at hun ikke er proana-tynn. Og etter dette, det bildet hvor hun snakker om belte, som er ekstrem proana, forsøkt pakket inn i "klær/mote" sminke. Det bildet er ikke annet enn farlig proana! 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenebu Skrevet 18. juni #97220 Del Skrevet 18. juni 11 hours ago, ~ Ada ~ said: Midt oppi dette her var det vel også en drøm om (veldig) tidlig pensjon? I følge CBE i en kommentar på bloggen for kanskje ti år siden skulle LKE/de overta et familiefirma (tror det var vaskemaskiner eller kjøleskap eller noe sånt) og de så samtidig for seg at de skulle pensjonere seg/ikke trenge å jobbe mer etter at de fylte 30. 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå