Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

AnnaCotta skrev (9 minutter siden):

Og hva gjør den listen på en konto for en treningsplattform? Hva har klesvask og skifte på senga å gjøre med treningsprogram og løpeøkter? 

Ingenting. Men den er gøyal, da. 🤭

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo ukes liste da, folkens. Eller weekly reset, på influenskersk. Sikkert en dagsliste med do-selfie øverst, så litt filme seg selv med håret, skrive at håret vokser, hente barn, lage mat (husk lese matlisten!)

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (17 minutter siden):

Og hva gjør den listen på en konto for en treningsplattform? Hva har klesvask og skifte på senga å gjøre med treningsprogram og løpeøkter? 

Jeg tror jo seriøst de har noen tanker om få følgere fra CBE over på Netfit. Siden den blir lagt ut begge steder. Kanskje de tenker:»Husmødrene! Dem må vi få tak i!»

CBE: «Genialt Egon , nei jeg mener Lasse»

LKE: «Ja dette blir helmaks,Carro!! 

• Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (1 time siden):

Lifecoach blir neste brevkurs hun skal ta…

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (16 minutter siden):

Lifecoach blir neste brevkurs hun skal ta…

Det har hun fra før: "Life by Caroline..." "Netfit by Caroline..." Husk at alle blir så inspirert av at Caroline bare er seg, hvem nå enn det er.

Gid, jeg glemte å skrive liste for neste arbeidsuke. Da vil nok listene til Caroline være en god hjelp:sjenert:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (46 minutter siden):

En tanke slo meg da jeg var innom IG-en til Coach Eriksen i dag:

Screenshot_20240610_172808_Instagram.thumb.jpg.6bc0af183567ee841e042bdab8b30911.jpg

Hvorfor alltid fokusere på hva andre sier/gjør feil? Gjerne med ovenfra og ned holdning? 

Hvorfor ikke heller bruke tid og energi på å vise bra øvelser, forklare hvorfor de er bra og hvordan gjøre de riktig? SÅÅÅÅ mye mer motiverende enn konstant negativt fokus (og mørke omgivelser...). 

Jeg vet jeg like gjerne kunne ønsket meg flygende enhjørninger og rosa elefanter, men... :fnise:

Du, han har en status å vedlikeholde som Norges største nettroll. Nå har han store ambisjoner om å nå den internasjonale toppen også der.

https://tv.vg.no/video/106589/fotballfrues-mann-er-et-nett-troll

• Liker 26
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (5 minutter siden):

Det har hun fra før: "Life by Caroline..." "Netfit by Caroline..." Husk at alle blir så inspirert av at Caroline bare er seg, hvem nå enn det er.

Gid, jeg glemte å skrive liste for neste arbeidsuke. Da vil nok listene til Caroline være en god hjelp:sjenert:

🤣 Ja. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden):

Du, han har en status å vedlikeholde som Norges største nettroll. Nå har han store ambisjoner om å nå den internasjonale toppen også der.

https://tv.vg.no/video/106589/fotballfrues-mann-er-et-nett-troll

I motsetning til en del andre mål han har satt seg site årene, er det et felt hvor han nok kan gjøre det bra i...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i mellomtiden legger CBE ut en video hvor hun gjør en øvelse med lette vekter (som vi ikke ser, selvfølgelig), mens teksten er "Choose your hard" og "A hard life"... som etterfølges av en rekke emojier, inkl. rødvinsemoji.

Oh... dette er virkelig en hard start på denne arbeidsuken. Kjellerselfie på CBE inkl. ortorektisk/thinspo-posering og filter og umerket reklame. Begge deler delt på både CBE.no og Netfit.no på instagram - antar at eier tenker det kvalifiserer som dobbelt så mye arbeid. I tillegg trening i mørket både for CBE og LKE. LKE går i tillegg så mørkt at det er nesten umulig å se hva han gjør, men det er jo praktisk for å kamuflere svakheter og feil som gjøres mens han fortsetter å ha umerket reklame for både AE og treningssenteret i Sarpsborg.

Større og større parodi på seg selv.

Og apropos det treningssenteret som tilsynelatende skulle startes, bilder av lokaler osv. Var det også bare enda et luftslott for å bygge et image om at han og de er veldig mye større og mer aktuelle enn de noensinne har vært?

• Liker 28
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den veska (som koster mange tusen) i plast som ser ut som en Tupperware med «diamanter» på, er noe av det grelleste jeg har sett. Mulig det er mote, men ærlig talt, får håpe den er sponset (selv om den er umerket🙄). 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en tanke.. hva med å forklare hvilke muskler øvelsene tar fremfor svada quote’r? Sånn bare for å prøve å ligne på en treningsportal..

Meeen.. innehar man ikke den kunnskapen, så er det kanskje vanskelig.

• Liker 22
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans målgruppe er jo ferdigtrente atleter, ikke egne og naboens barn. Slike som Ingebritsen. Gjerne Haaland. De som forstår de vanskelige ordene han har pugget seg til.

Han gidder jo ikke å hjelpe kreti og pleti med trening, det blir jo litt som å kjøre Skoda istedet for Volvo må vite!

• Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mye rart å si om SoMe-platformene henne, men på Camp Kulinaris gjør hun jo et godt inntrykk.
Flink å lage mat, og er jo så nydelig! Litt fikling med håret og sånn, men det er vel naturlig om man er litt nervøs. Tror jeg heier på henne, jeg (og Yasmin, da). 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingebjørg skrev (2 minutter siden):

Det er mye rart å si om SoMe-platformene henne, men på Camp Kulinaris gjør hun jo et godt inntrykk.
Flink å lage mat, og er jo så nydelig! Litt fikling med håret og sånn, men det er vel naturlig om man er litt nervøs. Tror jeg heier på henne, jeg (og Yasmin, da). 

Hæ?

• Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (3 minutter siden):

Hans målgruppe er jo ferdigtrente atleter, ikke egne og naboens barn. Slike som Ingebritsen. Gjerne Haaland. De som forstår de vanskelige ordene han har pugget seg til.

Han gidder jo ikke å hjelpe kreti og pleti med trening, det blir jo litt som å kjøre Skoda istedet for Volvo må vite!

Med andre ord, han ønsker å ta æren for all den jobben gode trenere og atleter har gjort gjennom år, alt det som har gjort at de er kommet på det høye nivået de har.

Så vil LKE, med sine pt-kurs og minimale trenererfaringer vurdere om disse allerede toppidrettsutøverne er gode nok til at han skal gidde å jobbe med dem.

Altså, det er så fullstendig virkelighetsfjernt av Lars-Kristian Eriksen, at det er helt utrolig at han ikke ser hvor useriøst han fremstiller seg selv.

Men på den andre siden, han ser heller ikke det når han forsøker å belære personer på nett som har doktorgrader innen helse og idrett og tiår med erfaring med toppidrettsutøvere.

Flere av disse internasjonalt anerkjente fagpersonene har til og med irettesatt LKE på f.eks. Twitter/X.

Men LKE fortsetter like fullt. Nå som hyrox-ekspert fra sin mørke kjeller, etter å ha trent "hyrox" i noen få måneder.

🤡

• Liker 15
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Honningmor skrev (1 minutt siden):

Hæ?

Ja? Har du sett på?? Hun leverer jo flotte retter og vinner jo runde på runde.
Og uten alle filterne er hun jo veldig vakker! 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (3 timer siden):

En tanke slo meg da jeg var innom IG-en til Coach Eriksen i dag:

Screenshot_20240610_172808_Instagram.thumb.jpg.6bc0af183567ee841e042bdab8b30911.jpg

Hvorfor alltid fokusere på hva andre sier/gjør feil? Gjerne med ovenfra og ned holdning? 

Hvorfor ikke heller bruke tid og energi på å vise bra øvelser, forklare hvorfor de er bra og hvordan gjøre de riktig? SÅÅÅÅ mye mer motiverende enn konstant negativt fokus (og mørke omgivelser...). 

Jeg vet jeg like gjerne kunne ønsket meg flygende enhjørninger og rosa elefanter, men... :fnise:

Han har helt tydelig mindreverdighetskomplekser.
Antakelig føler at han løfter seg selv ved å finne «feil» ved sndre.

På X ber han stadig folk som på står/legger ut ting om forskningsdokumentasjon på det.

Kanskje legge ut litt dokumentasjon for egne påstander også? 

Sad little man.

• Liker 23
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (8 minutter siden):

Men LKE fortsetter like fullt. Nå som hyrox-ekspert fra sin mørke kjeller, etter å ha trent "hyrox" i noen få måneder

Han er selvutnevnt ekspert besserwisser i alt han foretar seg..

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (4 timer siden):

Den minner henne bare på at hun må tenke på meg, meg, mitt, mitt og meg, meg.

Potensielle kunder? Drit i dem, de er bare til bry

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...