Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Felis skrev (46 minutter siden):

Han løper så effektivt at han ikke trenger god kondis en gang, i følge han selv. Lite ante vi, da vi lo av Phoebe på 90-tallet, at hun var fasiten...

Synes det er morsomt at han hevder "My performance speak for itself". Hvilken performance? Seier i Hvalermila? Det er vel det eneste løpet han har vunnet, ellers har han ikke særlig mye resultater å vise til.

Skjermbilde2024-05-12kl_19_46_17.png.ba30fdc2598092e2a0a25fafad9cb6c3.png

https://www.instagram.com/p/C6mIFk8qxj4/

Han er jo ekspert i alt. Så at de trenger hjelp til å få bedre løpeteknikk kan jeg aldri tenke meg de vurderer en gang. Selv om de absolutt trenger det.
«My performance speaks for itself» 🤮 Han er ikke i nærheten av de beste ultraløperne i Norge. Men vant jo to løp for et par uker siden, som han har understreket. Det var et torsdags- og søndagsløp i Sarpsborg. Hvis han IKKE hadde vunnet det hadde jeg begynt å lure. Han «lever» av å trene. 
Se på Tobias Dahl Fenre, smører for skiskytterne, med full timeplan. Slår knockout på lke..

Endret av Stargaze
  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Isild skrev (31 minutter siden):

En forbruker tok kontakt med en annonsør og skrev en helt ryddig tilbakemelding om at hun ville vurdere å slutte å handle der da de inngikk et samarbeid med CBE.no. Hun begrunnet det med at hun tar avstand fra eksponering av barn i store kommersielle kanaler. 

Hun la ut dette under fullt navn (og det skal man kunne ) 

LKE fant ut hvor damen bodde og oppsøkte henne. Han kjørte etter henne og hun følte det ekkelt. Etter en stopp et sted kom hun ut til at bilen var ramponert - av LKE. 

Også var det visst noen ubehagelige oppringninger også - hvor han bare pustet i telefonen. 

Et skremmende eksempel på hvor sint den mannen kan bli. Han er sinnatroll på internett hver uke, men dette var å tråkke langt over grensen for hva som er normalt. Det ble visst en bot osv, og noe om å ha handlet i affekt. Dette med affekt ble bare dumt å høre på. Affekt er en impulsreaksjon der og da, det er ikke å finne ut hvor noen bor osv - følge etter, vente på en mulighet.. da er det planlagt. 

Nå fant jeg hele historien, det er jo bare så sinnsykt! Mannen har jo tydelige problemer. Å Handle i affekt er ikke å bruke tid på å leite opp, oppsøke, følge etter, ringe osv!

og om kona er blitt stalket og de raser over det, så er det jo ekstra ekkelt når han da gjør dette mot andre..

Fytti… 

• Liker 25
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (37 minutter siden):

Han har nok en våt drøm om utenlandske følgere. Han skulle jo, i følge egne beregninger, vært blant topp 10 ultraløpere i verden pr nå. Dessverre ser det ut som de utenlandske følgerne foretrekke de som faktisk har resultater å vise til, så det eneste han oppnår med dette er å bevise hvor elendige språkegenskaper han har. Husk, vi snakker om mannen som brukte to uker på å lære seg "hei" og "hadet" på italiensk. Altså "ciao"...

Hvorfor er det ingen  «ler meg ihjel» knapp her inne😂

Endret av M.G.E
  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (2 timer siden):

Han løper så effektivt at han ikke trenger god kondis en gang, i følge han selv. Lite ante vi, da vi lo av Phoebe på 90-tallet, at hun var fasiten...

Synes det er morsomt at han hevder "My performance speak for itself". Hvilken performance? Seier i Hvalermila? Det er vel det eneste løpet han har vunnet, ellers har han ikke særlig mye resultater å vise til.

Ha, ha, han er ikke sann!😁

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (2 timer siden):

Han har nok en våt drøm om utenlandske følgere. Han skulle jo, i følge egne beregninger, vært blant topp 10 ultraløpere i verden pr nå. Dessverre ser det ut som de utenlandske følgerne foretrekke de som faktisk har resultater å vise til, så det eneste han oppnår med dette er å bevise hvor elendige språkegenskaper han har. Husk, vi snakker om mannen som brukte to uker på å lære seg "hei" og "hadet" på italiensk. Altså "ciao"...

Han var nr 84 på HM i fjor i Norge. 
https://www.kondis.no/index.php?id=6579796

Og nr 141 på 10 km. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer bestått PT kurs med bilder med så innsugd mage at det ser sykt ut. Siste jeg ville engasjert som PT med dånne bilder som «reklame». 

Jeg trenger en pt som både kan pustevog snakke til meg på en gang. Ikke en som jobber mest med å trekke magen inn.

• Liker 29
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (8 minutter siden):

Feirer bestått PT kurs med bilder med så innsugd mage at det ser sykt ut. Siste jeg ville engasjert som PT med dånne bilder som «reklame». 

Jeg trenger en pt som både kan pustevog snakke til meg på en gang. Ikke en som jobber mest med å trekke magen inn.

Det ser sannelig meg også ut som det er et eller annet redigert inn der også 🤔; den hvite linjen som er streket langs asfaltenen ser, i første bildet, og i thigh gap’en, mye smalere og tydeligere ut enn resten av den hvite linjen. I det siste bildet ser man hvordan hele streken ser ut. 

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når partneren og salgspersonen til CBE i Kontent skriver ‘Gratulerer fineste😍😍’ så bekrefter det manglende profesjonalitet.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (4 timer siden):

De som går på nav-kurs gjør i det minste noe fornuftig..

Det er jeg helt enig i 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (3 timer siden):

:o 

🤣🤣🤣 

For en fyr

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (3 timer siden):

Han er jo ekspert i alt. Så at de trenger hjelp til å få bedre løpeteknikk kan jeg aldri tenke meg de vurderer en gang. Selv om de absolutt trenger det.
«My performance speaks for itself» 🤮 Han er ikke i nærheten av de beste ultraløperne i Norge. Men vant jo to løp for et par uker siden, som han har understreket. Det var et torsdags- og søndagsløp i Sarpsborg. Hvis han IKKE hadde vunnet det hadde jeg begynt å lure. Han «lever» av å trene. 
Se på Tobias Dahl Fenre, smører for skiskytterne, med full timeplan. Slår knockout på lke..

Med andre ord en liten lokal helt og selvutnevnt verdensmester...

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (31 minutter siden):

😂

Endret av kaiturid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kaiturid skrev (11 minutter siden):

Håper de ble fort ferdig,så hun fikk pustet igjen 😂

@kaiturid Jeg slettet den posten du siterte på… Hvorfor kom den opp? Fint om du har mulighet til å redigere bort det innlegget mitt, for er feil det jeg skrev.

Endret av Mrs Bella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, Felis said:

Han MÅ enten slutte med engelsk, eller ta et engelskkurs. Veldig direkte oversatt, og det er så puteflaut å lese.

Kanskje en idé å bli stor i sin egen andedam før man prøver å imponere resten av verden?

• Liker 38
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

UltimateNothing skrev (1 time siden):

Han MÅ enten slutte med engelsk, eller ta et engelskkurs. Veldig direkte oversatt, og det er så puteflaut å lese.

Kanskje en idé å bli stor i sin egen andedam før man prøver å imponere resten av verden?

Det er bare merkelig hele greia.

Han har dummet seg så ut på så mange måter på norsk.

Han har dummet seg nesten like mye på engelsk, og til og med på Twitter/X blitt irettesagt mange ganger - av en rekke fagfolk, også svært ansette fagfolk med flere tiårs erfaring innen sine fag (og dette er fagfolk med lange relevante utdannelser), fagfolk med høy kompetanse og noen av disse fagfolkene har til og med blit tilkjent div høythengende æresbevisninger.

Mitt inntrykk er at han nå satser på at et smalt hyroxmiljø skal begynne å følge ham, og også at de kanskje ikke kommer på å google hans historikk på nett, eller få oversatt norske saker om ham...

Han viser bare at han gang på gang på gang velger å ta de mest lettvinte løsningene og at "juks og bedrag" er nærmest automatisert. Hva som helst bare han/de slipper å gjøre ærlig og forsvarlig arbeid, tydeligvis...

• Liker 33
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Det er bare merkelig hele greia.

Han har dummet seg så ut på så mange måter på norsk.

Han har dummet seg nesten like mye på engelsk, og til og med på Twitter/X blitt irettesagt mange ganger - av en rekke fagfolk, også svært ansette fagfolk med flere tiårs erfaring innen sine fag (og dette er fagfolk med lange relevante utdannelser), fagfolk med høy kompetanse og noen av disse fagfolkene har til og med blit tilkjent div høythengende æresbevisninger.

Mitt inntrykk er at han nå satser på at et smalt hyroxmiljø skal begynne å følge ham, og også at de kanskje ikke kommer på å google hans historikk på nett, eller få oversatt norske saker om ham...

Han viser bare at han gang på gang på gang velger å ta de mest lettvinte løsningene og at "juks og bedrag" er nærmest automatisert. Hva som helst bare han/de slipper å gjøre ærlig og forsvarlig arbeid, tydeligvis...

Jeg ville satsa på å få meg en jobb og sikre fremtiden økonomisk.  Han har ikke fartstid til at Hyrox kan bli noe, dessuten krever det samarbeidsevner og da sosiale ferdigheter som å ha tillit til andre, fordele ansvar og da, som førstnevnte peker på, stole på at de andre kan og gjør sin del, heie på og løfte andre, evne til å engasjere og la seg begeistre og ydmykhet. Tviler på at miljøet ønsker å være en treningscamp for det.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye som er så usexy som en 41-år gammel mann, som ikke har noen fast jobb å gå til og som bare dyrker sitt eget ego. Og i stor grad lever på fruen. Ikke mye sjarmerende, og en god kverulant i tillegg..

Hadde løpt for lengst om jeg var cbe. 

• Liker 40
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Stargaze said:

Ikke mye som er så usexy som en 41-år gammel mann, som ikke har noen fast jobb å gå til og som bare dyrker sitt eget ego. Og i stor grad lever på fruen. Ikke mye sjarmerende, og en god kverulant i tillegg..

Hadde løpt for lengst om jeg var cbe. 

Hun er nok av samme ulla som ektemannen. Like barn leker best, er det noe som heter.

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...