Ice-91 Skrevet 12. mai #96061 Del Skrevet 12. mai Ifølge AFPT sin story på insta har mange praktisk eksamen som PT i dag. Blir spennende å se hvordan det går for Caroline eller om vi aldri hører noe mer om det sånn som yogaen 🤔 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. mai #96062 Del Skrevet 12. mai Ice-91 skrev (51 minutter siden): Ifølge AFPT sin story på insta har mange praktisk eksamen som PT i dag. Blir spennende å se hvordan det går for Caroline eller om vi aldri hører noe mer om det sånn som yogaen 🤔 Tviler på at vi hører noe mer om det. Det er nok en ting som kun er for å få Instagram til å se attraktiv ut for annonsører. "Sertifisert Yogainstruktør", "Utdannet Personlig trener" osv. At hun aldri har trent en eneste kunde, eller gitt en yogatime, det er visst totalt likegyldig for både fans og annonsører. Det må være utrolig stusselig å selv vite at man faktisk lever av å bløffe og fake. 28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 12. mai #96063 Del Skrevet 12. mai Isild skrev (3 minutter siden): Tviler på at vi hører noe mer om det. Det er nok en ting som kun er for å få Instagram til å se attraktiv ut for annonsører. "Sertifisert Yogainstruktør", "Utdannet Personlig trener" osv. At hun aldri har trent en eneste kunde, eller gitt en yogatime, det er visst totalt likegyldig for både fans og annonsører. Det må være utrolig stusselig å selv vite at man faktisk lever av å bløffe og fake. Og ikke minst; jeg studerer… 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. mai #96064 Del Skrevet 12. mai Stargaze skrev (6 minutter siden): Og ikke minst; jeg studerer… Ja, den har hun kjørt på med for allt det er verdt. Høres veldig mastergrad-ish ut. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 12. mai #96065 Del Skrevet 12. mai Stargaze skrev (3 timer siden): Og ikke minst; jeg studerer… Ja, det kan alle som er på navkurs begynne å si også 😄 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 12. mai #96066 Del Skrevet 12. mai Ice-91 skrev (4 timer siden): Ifølge AFPT sin story på insta har mange praktisk eksamen som PT i dag. Blir spennende å se hvordan det går for Caroline eller om vi aldri hører noe mer om det sånn som yogaen 🤔 Tipper det er en type eksamen som alle deltagerne består uten videre problemer. Typisk for sånne «utdanningsinstitusjoner» (les:akademier) er at de omtrent garanterer at man blir fornøyd/består eksamen, eller får pengene tilbake (for meg er ikke det nødvendigvis et kvalitetsstempel). Så…jeg regner at det oppdateres når «A’en» er boks. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuffyTheVampire Skrevet 12. mai #96067 Del Skrevet 12. mai Margit777 skrev (25 minutter siden): Ja, det kan alle som er på navkurs begynne å si også 😄 De som går på nav-kurs gjør i det minste noe fornuftig.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 12. mai #96068 Del Skrevet 12. mai Isild skrev (11 timer siden): De aller fleste barn "vil bli som Mamma" (eller Pappa) Men, i og med at CBE har hatt det så grusomt i denne "jobben", så burde hun gå inn for at jentene skal velge noe helt annet. C har hevdet å være stalket, at gærne "fans" har dukket opp på døra, og hun sier hun har vært utsatt for hat, hets, trolling og rykter. Faktisk så har dette vært så ille (hevder hun/de) at ektemannen måtte opptre som lege osv i kommentarfeltene hennes - for å stilne trollene. Han har også måttet følge etter en mor og ødelegge bilen hennes - pga hennes hatefulle kommentarer ( ) C har også slitt med søvn og selvbilde, og hun så seg nødt til å redigere seg tynnere på bilder pga den dårlige selvtilliten hun fikk. Alt dette har foreldrene måttet stå i - for å kunne fortsette å være poseringsfrue på nettet! De har virkelig måtte kjempe for å kunne fortsette å leve av luftslott, bløff, fake og fasade. Dette burde de på ingen måte ønske for barna sine iallefall. Hva er dette med LKE som følger etter, ødelegger bil for «hatefulle» kommentarer på nett? i alle dager… Jeg falt litt av CBE kjøret et pat år, dette har jeg ikke fått med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doktorgraden Skrevet 12. mai #96069 Del Skrevet 12. mai Hvorfor løper han som er «trener» så uøkonomisk med hendene? Ser ut som Phoebe, han også. 👋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. mai #96070 Del Skrevet 12. mai Doktorgraden skrev (23 minutter siden): Hvorfor løper han som er «trener» så uøkonomisk med hendene? Ser ut som Phoebe, han også. 👋 Han har løpt hele livet og er derfor ekspert. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. mai #96071 Del Skrevet 12. mai (endret) M.G.E skrev (1 time siden): Hva er dette med LKE som følger etter, ødelegger bil for «hatefulle» kommentarer på nett? i alle dager… Jeg falt litt av CBE kjøret et pat år, dette har jeg ikke fått med meg Fru Johansen her https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODkxNjMxMjkzNjQwOTc5?story_media_id=2859034629638978840&igsh=bjVncHJ4ZmNuY2hz Og https://www.instagram.com/reel/CkdVShUqPCN/?igsh=MXZkcGc4aWgyY3Fkag== Endret 12. mai av Kollontaj 7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 12. mai #96072 Del Skrevet 12. mai Kollontaj skrev (1 minutt siden): Fru Johansen her https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3ODkxNjMxMjkzNjQwOTc5?story_media_id=2859034629638978840&igsh=bjVncHJ4ZmNuY2hz Henne følger jeg! Men ikke fått med meg, ligger det på siden hennes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 12. mai #96073 Del Skrevet 12. mai Doktorgraden skrev (26 minutter siden): Hvorfor løper han som er «trener» så uøkonomisk med hendene? Ser ut som Phoebe, han også. 👋 Hun løper jo kjempe uøkonomisk også! Sparker seg selv i rompa … 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. mai #96074 Del Skrevet 12. mai M.G.E skrev (1 minutt siden): Henne følger jeg! Men ikke fått med meg, ligger det på siden hennes? Se oppdatert innlegg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 12. mai #96075 Del Skrevet 12. mai Doktorgraden skrev (27 minutter siden): Hvorfor løper han som er «trener» så uøkonomisk med hendene? Ser ut som Phoebe, han også. 👋 Han løper så effektivt at han ikke trenger god kondis en gang, i følge han selv. Lite ante vi, da vi lo av Phoebe på 90-tallet, at hun var fasiten... Synes det er morsomt at han hevder "My performance speak for itself". Hvilken performance? Seier i Hvalermila? Det er vel det eneste løpet han har vunnet, ellers har han ikke særlig mye resultater å vise til. https://www.instagram.com/p/C6mIFk8qxj4/ 19 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.G.E Skrevet 12. mai #96076 Del Skrevet 12. mai Kollontaj skrev (6 minutter siden): Se oppdatert innlegg over. Nr 2… nr 2😂🫠 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 12. mai #96077 Del Skrevet 12. mai Felis skrev (2 minutter siden): Han løper så effektivt at han ikke trenger god kondis en gang, i følge han selv. Lite ante vi, da vi lo av Phoebe på 90-tallet, at hun var fasiten... Synes det er morsomt at han hevder "My performance speak for itself". Hvilken performance? Seier i Hvalermila? Det er vel det eneste løpet han har vunnet, ellers har han ikke særlig mye resultater å vise til. https://www.instagram.com/p/C6mIFk8qxj4/ Hvorfor skriver han på engelsk? Har han flest utenlandske følgere/kunder siden han prøver å nå utenfor norsk målgruppe? 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 12. mai #96078 Del Skrevet 12. mai M.G.E skrev (1 time siden): Hva er dette med LKE som følger etter, ødelegger bil for «hatefulle» kommentarer på nett? i alle dager… Jeg falt litt av CBE kjøret et pat år, dette har jeg ikke fått med meg En forbruker tok kontakt med en annonsør og skrev en helt ryddig tilbakemelding om at hun ville vurdere å slutte å handle der da de inngikk et samarbeid med CBE.no. Hun begrunnet det med at hun tar avstand fra eksponering av barn i store kommersielle kanaler. Hun la ut dette under fullt navn (og det skal man kunne ) LKE fant ut hvor damen bodde og oppsøkte henne. Han kjørte etter henne og hun følte det ekkelt. Etter en stopp et sted kom hun ut til at bilen var ramponert - av LKE. Også var det visst noen ubehagelige oppringninger også - hvor han bare pustet i telefonen. Et skremmende eksempel på hvor sint den mannen kan bli. Han er sinnatroll på internett hver uke, men dette var å tråkke langt over grensen for hva som er normalt. Det ble visst en bot osv, og noe om å ha handlet i affekt. Dette med affekt ble bare dumt å høre på. Affekt er en impulsreaksjon der og da, det er ikke å finne ut hvor noen bor osv - følge etter, vente på en mulighet.. da er det planlagt. 22 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 12. mai #96079 Del Skrevet 12. mai Sinccis skrev (18 minutter siden): Hvorfor skriver han på engelsk? Har han flest utenlandske følgere/kunder siden han prøver å nå utenfor norsk målgruppe? Han har nok en våt drøm om utenlandske følgere. Han skulle jo, i følge egne beregninger, vært blant topp 10 ultraløpere i verden pr nå. Dessverre ser det ut som de utenlandske følgerne foretrekke de som faktisk har resultater å vise til, så det eneste han oppnår med dette er å bevise hvor elendige språkegenskaper han har. Husk, vi snakker om mannen som brukte to uker på å lære seg "hei" og "hadet" på italiensk. Altså "ciao"... 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 12. mai #96080 Del Skrevet 12. mai Isild skrev (8 minutter siden): En forbruker tok kontakt med en annonsør og skrev en helt ryddig tilbakemelding om at hun ville vurdere å slutte å handle der da de inngikk et samarbeid med CBE.no. Hun begrunnet det med at hun tar avstand fra eksponering av barn i store kommersielle kanaler. Hun la ut dette under fullt navn (og det skal man kunne ) LKE fant ut hvor damen bodde og oppsøkte henne. Han kjørte etter henne og hun følte det ekkelt. Etter en stopp et sted kom hun ut til at bilen var ramponert - av LKE. Også var det visst noen ubehagelige oppringninger også - hvor han bare pustet i telefonen. Et skremmende eksempel på hvor sint den mannen kan bli. Han er sinnatroll på internett hver uke, men dette var å tråkke langt over grensen for hva som er normalt. Det ble visst en bot osv, og noe om å ha handlet i affekt. Dette med affekt ble bare dumt å høre på. Affekt er en impulsreaksjon der og da, det er ikke å finne ut hvor noen bor osv - følge etter, vente på en mulighet.. da er det planlagt. Glem heller ikke at han forfulgte vedkommende fra dennes eiendom til stedet hvor vedkommende hentet sitt barn. Så ikke nok med at forfulgte henne og ramponerte bilen, men han gjorde mens datteren var i nærheten, noe jeg mener er skjerpende all den tid LKE burde innsett at det kunne like godt vært hans egen datter og kone som ble stalket og utsatt for herverk. Kjenner bare jeg har null sympati eller tillit til CBEs «fortellinger» om tidligere stalkere, er nok heller projisering av mannens oppførsel og sinnssyke mentalitet 41 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå