Gjest Diosa Skrevet 4. april 2024 #94921 Del Skrevet 4. april 2024 (endret) . Endret 3. september 2024 av Diosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 4. april 2024 #94922 Del Skrevet 4. april 2024 Diosa skrev (Akkurat nå): Nå nileter jeg men finner ingen kommentarer fra han. Kan du vise ett innlegg? Det husker jeg ikke nå😅 Poenget mitt er egentlig bare at LKE har vært synlig der, så han vet om hva Færø snakker om. Han lærer det tilsynelatende ikke videre til kona si, eller hun tar det ikke til seg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diosa Skrevet 4. april 2024 #94923 Del Skrevet 4. april 2024 (endret) . Endret 3. september 2024 av Diosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 4. april 2024 #94924 Del Skrevet 4. april 2024 Diosa skrev (Akkurat nå): Okei, jeg ble bare nysgjerrig så jeg ville se det selv. Det jeg husker er at det ikke var den typiske kveruleringa hans, men mer nysgjerrighet! Rart han ikke tar det til seg og inn i heimen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 4. april 2024 #94925 Del Skrevet 4. april 2024 Veldig appetittlig med all den viftingen av hår over gryten med grøt. Æsj… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 4. april 2024 #94926 Del Skrevet 4. april 2024 22 minutter siden, Stargaze said: Veldig appetittlig med all den viftingen av hår over gryten med grøt. Æsj… Helt utrolig. Skjønner hun ikke dette selv? Ekstremt uappetittlig,🤢 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 4. april 2024 #94927 Del Skrevet 4. april 2024 CityCityBangBang skrev (53 minutter siden): Helt utrolig. Skjønner hun ikke dette selv? Ekstremt uappetittlig,🤢 Det er jo dette Bodylab ønsker seg... de må jo ønske seg dette siden de valgte å samarbeide med CBE, for det er ingen hemmelighet hvordan hun "jobber". 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medici Skrevet 4. april 2024 #94928 Del Skrevet 4. april 2024 Man må være glad man slipper å spise noe fra Carolines kjøkken. Tilberedt med masse hår over gryta, eller tatt i av de lange uhygieniske neglene. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 5. april 2024 #94929 Del Skrevet 5. april 2024 Jeg skjønner desverre referansen til Britney som blir nevnt tidligere ang gårsdagens filmer. Legg også merke til hvordan hun holder armene unaturlig høyt i prosessen der hun tar frem salt (?) fra ett kjøkkenskap og tar det på grøten. Helt tydelig for å gjøre magen tynnere, men en veldig ekstrem og merkelig måte å gjøre dette på. Dette var ett trist skue, hvorfor griper ingen inn? 31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 5. april 2024 #94930 Del Skrevet 5. april 2024 Det er ikke mangel på kunnskap om restitusjon og næring som gjør at hun holder på som hun gjør. Hun har en spiseforstyrrelse, det trumfer all sunn fornuft og kunnskap, dessverre. 32 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 5. april 2024 #94931 Del Skrevet 5. april 2024 neon_sun skrev (52 minutter siden): Jeg skjønner desverre referansen til Britney som blir nevnt tidligere ang gårsdagens filmer. Legg også merke til hvordan hun holder armene unaturlig høyt i prosessen der hun tar frem salt (?) fra ett kjøkkenskap og tar det på grøten. Helt tydelig for å gjøre magen tynnere, men en veldig ekstrem og merkelig måte å gjøre dette på. Dette var ett trist skue, hvorfor griper ingen inn? CBE.no sitt thinspo/pro ana -opplegg blir bare værre og værre. Det er hårreisende at Bodylab og andre annonsører er med på dette. Men, vet ikke helt hvem som skulle ha grepet inn? Med mindre da nettopp annonsører slutter å "sponse" dette her. Media kunne jo med fordel ha skrevet mer og mer utfyllende om hva som egentlig foregår hos påvirkere. De burde tatt på alvor at thinspo, pro ana, redigering, filtrering og løgn er skadelig og farlig påvirkning! Desverre genererer det flere klikk å lage medhårs-artikler om påvirkere. Stopp verden jeg vil av! 25 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 5. april 2024 Populært innlegg #94932 Del Skrevet 5. april 2024 (endret) Frisk Frosk skrev (11 timer siden): Det er jo dette Bodylab ønsker seg... de må jo ønske seg dette siden de valgte å samarbeide med CBE, for det er ingen hemmelighet hvordan hun "jobber". Tipper Kontent har hanket inn oppdraget på vegne av stallen sin og cbe.no. Tenkt scenario: BodyLab sendte bestilling til Kontent: "Vi vil bruke influensermarkedsføring, dette er budsjettet for å selge mer. Har dere noen som passer til konseptet vårt og som vi kan lage noe "eksklusivt" med?" Kontent: "Her, blant flere. Treningsglad tobarnsmor fra Østfold som skal bli PT. Litt eldre, men mange følgere på Insta. Passer til budsjettet deres. Har hatt noen designsamarbeid." BL: "Er ikke dette fotballfrue? Trodde hun hadde lagt opp. Ser bra ut. Vi setter opp møte og skriver avtale. Tar utgangspunkt i at veteranen vet hva hun gjør." Kontent til cbe.no: "Kjør hvasomhelst hardt på Snap." Adm.dir i Treasures as: "Fremstår som jeg "designer" noe igjen, kan vise meg frem og se deilig ut samtidig som jeg driver butikk i butikken med Netfit og får mer 🍑🔥♥️ Lurt oppdrag." Resultat: Rutinemessig modus operandi - kjører mest mulig posert, vinklet og filtrert kropp i proteinvafler og leker mors kjemisett på kjøkkenet = made by me. Håret må slenge rundt, for det vokser og det er viktig. Magen også. Den vokser iķke. Hår og mage er varemerket mitt. BL bryr seg midt i ryggen bare de tjener noen kroner etter endt oppdrag. KG ler. Henrik Troy ler. Potensielle kunder lurer på hva de ser, og lke fyller treningslokale med sine ubegrensede midler og er uenig med de fleste på X. Tilslutt: Proteinvaflene kastes under bussen og forsvinner i det stille etter et brutt maratonløp i utlandet. Det eksperimenteres fjes rutinemessig hos TM-klinikken, og etes mer loff med syltetøy. Det legges opp til tre økter per dag. Det går mot jul, trappekalender, tinnsoldater og sorte sløyfer på plast-yogatreet i stua. Julemiddagen blir pasta med 200g laksefilet i hvit saus fordelt over fire sorte tallerkener. Matkassen er fra Hællæ fræsk, et av Treasures AS designkonsept med Omvendt Julenisse Sarpsborg. Budsjettet har begrensede midler satt av en ekte sunnmøring. Finner døren selv. Endret 5. april 2024 av Revenge o'Cavatina glemt ord 39 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Globus Skrevet 5. april 2024 #94933 Del Skrevet 5. april 2024 Revenge o'Cavatina skrev (7 minutter siden): Tipper Kontent har hanket inn oppdraget på vegne av stallen sin og cbe.no. Tenkt scenario: BodyLab sendte bestilling til Kontent: "Vi vil bruke influensermarkedsføring, dette er budsjettet for å selge mer. Har dere noen som passer til konseptet vårt og som vi kan lage noe "eksklusivt" med?" Kontent: "Her, blant flere. Treningsglad tobarnsmor fra Østfold som skal bli PT. Litt eldre, men mange følgere på Insta. Passer til budsjettet deres. Har hatt noen designsamarbeid." BL: "Er ikke dette fotballfrue? Trodde hun hadde lagt opp. Ser bra ut. Vi setter opp møte og skriver avtale. Tar utgangspunkt i at veteranen vet hva hun gjør." Kontent til cbe.no: "Kjør hvasomhelst hardt på Snap." Adm.dir i Treasures as: "Fremstår som jeg "designer" noe igjen, kan vise meg frem og se deilig ut samtidig som jeg driver butikk i butikken med Netfit og får mer 🍑🔥♥️ Lurt oppdrag." Resultat: Rutinemessig modus operandi - kjører mest mulig posert, vinklet og filtrert kropp i proteinvafler og leker mors kjemisett på kjøkkenet = made by me. Håret må slenge rundt, for det vokser og det er viktig. Magen også. Den vokser iķke. Hår og mage er varemerket mitt. BL bryr seg midt i ryggen bare de tjener noen kroner etter endt oppdrag. KG ler. Henrik Troy ler. Potensielle kunder lurer på hva de ser, og lke fyller treningslokale med sine ubegrensede midler og er uenig med de fleste på X. Tilslutt: Proteinvaflene kastes under bussen og forsvinner i det stille etter et maratonløp i utlandet. Det eksperimenteres fjes rutinemessig hos TM-klinikken, og etes mer loff med syltetøy. Det legges opp til tre økter per dag. Det går mot jul, trappekalender, tinnsoldater og sorte sløyfer på plast-yogatreet i stua. Julemiddagen blir pasta med 200g laksefilet i hvit saus fordelt over fire sorte tallerkener. Matkassen er fra Hællæ fræsk, et av Treasures AS designkonsept med Omvendt Julenisse Sarpsborg. Budsjettet har begrensede midler satt av en ekte sunnmøring. Finner døren selv. 😂👏🏼 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 5. april 2024 #94934 Del Skrevet 5. april 2024 12 minutter siden, Revenge o'Cavatina said: Tipper Kontent har hanket inn oppdraget på vegne av stallen sin og cbe.no. Tenkt scenario: BodyLab sendte bestilling til Kontent: "Vi vil bruke influensermarkedsføring, dette er budsjettet for å selge mer. Har dere noen som passer til konseptet vårt og som vi kan lage noe "eksklusivt" med?" Kontent: "Her, blant flere. Treningsglad tobarnsmor fra Østfold som skal bli PT. Litt eldre, men mange følgere på Insta. Passer til budsjettet deres. Har hatt noen designsamarbeid." BL: "Er ikke dette fotballfrue? Trodde hun hadde lagt opp. Ser bra ut. Vi setter opp møte og skriver avtale. Tar utgangspunkt i at veteranen vet hva hun gjør." Kontent til cbe.no: "Kjør hvasomhelst hardt på Snap." Adm.dir i Treasures as: "Fremstår som jeg "designer" noe igjen, kan vise meg frem og se deilig ut samtidig som jeg driver butikk i butikken med Netfit og får mer 🍑🔥♥️ Lurt oppdrag." Resultat: Rutinemessig modus operandi - kjører mest mulig posert, vinklet og filtrert kropp i proteinvafler og leker mors kjemisett på kjøkkenet = made by me. Håret må slenge rundt, for det vokser og det er viktig. Magen også. Den vokser iķke. Hår og mage er varemerket mitt. BL bryr seg midt i ryggen bare de tjener noen kroner etter endt oppdrag. KG ler. Henrik Troy ler. Potensielle kunder lurer på hva de ser, og lke fyller treningslokale med sine ubegrensede midler og er uenig med de fleste på X. Tilslutt: Proteinvaflene kastes under bussen og forsvinner i det stille etter et brutt maratonløp i utlandet. Det eksperimenteres fjes rutinemessig hos TM-klinikken, og etes mer loff med syltetøy. Det legges opp til tre økter per dag. Det går mot jul, trappekalender, tinnsoldater og sorte sløyfer på plast-yogatreet i stua. Julemiddagen blir pasta med 200g laksefilet i hvit saus fordelt over fire sorte tallerkener. Matkassen er fra Hællæ fræsk, et av Treasures AS designkonsept med Omvendt Julenisse Sarpsborg. Budsjettet har begrensede midler satt av en ekte sunnmøring. Finner døren selv. 🤣🤣🤣 herlig oppsummering! 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 5. april 2024 #94935 Del Skrevet 5. april 2024 Andrea59 skrev (2 timer siden): 🤣🤣🤣 herlig oppsummering! Because it's true. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 5. april 2024 #94936 Del Skrevet 5. april 2024 Egentlig @Revenge o'Cavatina er det innlegget det eneste man trenger å lese i denne tråden. 🤭 21 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 5. april 2024 #94937 Del Skrevet 5. april 2024 Revenge o'Cavatina skrev (3 timer siden): Tipper Kontent har hanket inn oppdraget på vegne av stallen sin og cbe.no. Tenkt scenario: BodyLab sendte bestilling til Kontent: "Vi vil bruke influensermarkedsføring, dette er budsjettet for å selge mer. Har dere noen som passer til konseptet vårt og som vi kan lage noe "eksklusivt" med?" Kontent: "Her, blant flere. Treningsglad tobarnsmor fra Østfold som skal bli PT. Litt eldre, men mange følgere på Insta. Passer til budsjettet deres. Har hatt noen designsamarbeid." BL: "Er ikke dette fotballfrue? Trodde hun hadde lagt opp. Ser bra ut. Vi setter opp møte og skriver avtale. Tar utgangspunkt i at veteranen vet hva hun gjør." Kontent til cbe.no: "Kjør hvasomhelst hardt på Snap." Adm.dir i Treasures as: "Fremstår som jeg "designer" noe igjen, kan vise meg frem og se deilig ut samtidig som jeg driver butikk i butikken med Netfit og får mer 🍑🔥♥️ Lurt oppdrag." Resultat: Rutinemessig modus operandi - kjører mest mulig posert, vinklet og filtrert kropp i proteinvafler og leker mors kjemisett på kjøkkenet = made by me. Håret må slenge rundt, for det vokser og det er viktig. Magen også. Den vokser iķke. Hår og mage er varemerket mitt. BL bryr seg midt i ryggen bare de tjener noen kroner etter endt oppdrag. KG ler. Henrik Troy ler. Potensielle kunder lurer på hva de ser, og lke fyller treningslokale med sine ubegrensede midler og er uenig med de fleste på X. Tilslutt: Proteinvaflene kastes under bussen og forsvinner i det stille etter et brutt maratonløp i utlandet. Det eksperimenteres fjes rutinemessig hos TM-klinikken, og etes mer loff med syltetøy. Det legges opp til tre økter per dag. Det går mot jul, trappekalender, tinnsoldater og sorte sløyfer på plast-yogatreet i stua. Julemiddagen blir pasta med 200g laksefilet i hvit saus fordelt over fire sorte tallerkener. Matkassen er fra Hællæ fræsk, et av Treasures AS designkonsept med Omvendt Julenisse Sarpsborg. Budsjettet har begrensede midler satt av en ekte sunnmøring. Finner døren selv. Haha, AKKURAT sånn har jeg sett for meg at det foregår! Med alle samarbeidene hennes, egentlig... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. april 2024 #94938 Del Skrevet 5. april 2024 Er det ikke sånn det foregår da? 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 5. april 2024 #94939 Del Skrevet 5. april 2024 Fantastisk å stå og konstant riste håret over gryta man lager mat i. Men etter å ha sett de lange neglene oppi baking osv burde en jo ikke bli overrasket. 18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 5. april 2024 #94940 Del Skrevet 5. april 2024 Hvordan gikk det med treningsreisen til legenden CBE? Stemmer det, det ble ikke noe av… 🙂 Johaug vs CBE. Hvem velger du? 😅 Kilde: vg.no 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå