HarlemsNocturne Skrevet 23. mars 2024 #94441 Del Skrevet 23. mars 2024 Hahaha altså den siste der fra LKE, altså - SÅ kleint!! Fremstiller det som om han tilhører en eksklusiv krets av sexy, trente mennesker som tåler smerte og har robuste vennegjenger. Om du begynner å trene kan du også få være en del av den kretsen🔥😎🤩 Vent litt..! Kanskje ikke? Dette er jo en mann som trener "most" kids. Regner med at barna må på en slags audition hos han der de veies, måles, testes og avhøres. Dersom barnet ikke når opp til hans standard er det ut med det, NEXT! Vil ikke tro at det er noe enklere for oss voksne å slippe inn i den eksklusive kretsen. Oh well. Får gå tilbake til å trene kun for å se bra ut naken (som visstnok er den eneste/viktigste grunnen til at folk trener🙃) Hadde uansett blitt deprimert av å skulle leve livet mitt i en mørk kjeller, uansett hvor robuste venner jeg hadde fått og hvor sexy de ville syntes det var at jeg tåler smerte. 38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 23. mars 2024 #94442 Del Skrevet 23. mars 2024 vinterskog skrev (5 timer siden): Neida, treningsrommet hos team pt sarpsborg er helt vanlig. Det er frua og mannen som får det til å ligne på middelalderens torurkjeller. Var på en reel i en post her inne, der de viste frem fotografering hos team pt. Et helt vanlig treningsrom. Ja, så den snutten jeg også - men herr og fru Eriksen gjør selv lys om til mørke, så de søker åpenbart mørket... 🤪 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 23. mars 2024 #94443 Del Skrevet 23. mars 2024 Mørke gjør det også umulig å se antall kilo på vektene.. 😏 Just saying.. 22 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 24. mars 2024 #94444 Del Skrevet 24. mars 2024 Kanskje man skulle tipse om Coach Eriksens IG-konto? 20 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AynR Skrevet 24. mars 2024 #94445 Del Skrevet 24. mars 2024 Sitatet på LKEs instavideo er sakset fra Chris Willx sin podcast Modern Wisdom, episode #701, hvor han intervjuer Alexander DatePsych: Alexander DatePsych is a Neuroscience and Behavioural Science researcher whose work focuses on attractiveness and dating. The modern dating world is a difficult universe to navigate, which has led a lot of people to check out of it completely. But does this make people happier to elect loneliness rather than risk heartbreak? Expect to learn why 50% of men have not approached a woman in the last year, the biggest struggles everyone faces when dating, what misconceptions the world has when it comes to dating apps, whether women actually prefer dad bods, why women initiate more divorces, why the normal guy is actually more likely to get the girl and much more... Sitatet kommer fra Willx selv ca. 00:44:45 ut i episoden, kan høres på Spotify. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 24. mars 2024 #94446 Del Skrevet 24. mars 2024 (endret) Helt off topic, men for morsomt til å ikke deles. Fikk nettopp opp en reklame fra Bodylab da jeg scrollet på Instagram. "The easiest whey to gains". Whey? WHEY?? Altså det er så flaut dårlig Engelsk at det fordummer jo hele reklamen. Man ser bare den urkomiske skrivefeilen. Er det femåringer som legger ut dette? Og er det samme femåringer som legger ut for coachen? Hvorfor deler de (og coachen) på Engelsk i hele tatt? De kan jo ikke Engelsk noen av dem. CBE.no + Bodylab = Mætsj meid in hevven. Endret 24. mars 2024 av Isild 19 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sugar&Spice Skrevet 24. mars 2024 Populært innlegg #94447 Del Skrevet 24. mars 2024 (endret) Isild skrev (4 minutter siden): Helt off topic, men for morsomt til å ikke deles. Fikk nettopp opp en reklame fra Bodylab da jeg scrollet på Instagram. "The easiest whey to gains". Whey? WHEY?? Altså det er så flaut dårlig Engelsk at det fordummer jo hele reklamen. Man ser bare den urkomiske skrivefeilen. Er det femåringer som legger ut dette? Og er det samme femåringer som legger ut for coachen? Hvorfor deler de (og coachen) på Engelsk i hele tatt? De kan jo ikke Engelsk noen av dem. CBE.no + Bodylab = Mætsj meid in hevven. Er det ikke et ordspill da? Jeg tolker det som et ordspill på "way" og "whey". Endret 24. mars 2024 av Sugar&Spice 44 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 24. mars 2024 #94448 Del Skrevet 24. mars 2024 Sugar&Spice skrev (2 minutter siden): Er det ikke et ordspill da? Jeg tolker det som et ordspill på "way" og "whey". Høres sånn ut ja - tipper at produktet det reklameres for inneholder myse? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 24. mars 2024 #94449 Del Skrevet 24. mars 2024 Sugar&Spice skrev (5 minutter siden): Er det ikke et ordspill da? Jeg tolker det som et ordspill på "way" og "whey". Jo, dere har nok rett. Det gikk meg hus forbi. My bad 🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 24. mars 2024 #94450 Del Skrevet 24. mars 2024 (endret) Det er noe som ikke stemmer med narrativet om all treningsmengden, matmengden, progresjon, styrke og helse. Her trenes det visstnok på Johaug-nivå, men uten den nødvendige matmengden tilsvarende Johaugs forbruk og behov og resultatene av treningen. Endret 24. mars 2024 av Revenge o'Cavatina tilføyelse 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trelawney Skrevet 24. mars 2024 #94451 Del Skrevet 24. mars 2024 Ok, så Caroline filmer i kinosalen. Og snapper det. 😫🤯 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 24. mars 2024 #94452 Del Skrevet 24. mars 2024 I morgen er det vaffeldagen ! Da blir det proteinvafler må vite. Tenker på de to jentene ekteparet har; hva slags forhold vil de få til kropp og utseende? Vanlige vafler; nei æsj og fysj, det er for mye kalorier - så her går vi får proteinvafler👏👏Jeg er vokst opp med far konstant på «slanker’n» og mor ekstremt opptatt av kropp og vekt. Ergo; jeg er i dag voksen og har et svært anstrengt forhold til kropp og mat. Ergo; forsøker jeg etter beste evne å ikke overføre dette til mine barn. 15 11 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 24. mars 2024 #94453 Del Skrevet 24. mars 2024 AynR skrev (4 timer siden): Sitatet på LKEs instavideo er sakset fra Chris Willx sin podcast Modern Wisdom, episode #701, hvor han intervjuer Alexander DatePsych: Så lke har ikke forstått tekst og kontekst? Eventuelt tolker det som han vil? Det er jo ikke første gang. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. mars 2024 #94454 Del Skrevet 24. mars 2024 Saken om løpingen til Liva Ingebrigtsen er faktisk ganske interessant i denne sammenheng. https://www.vg.no/sport/friidrett/i/onXxQ7/liva-ingebrigtsens-treningsprogram-fikk-hjelp-av-henrik-ingebrigtsen Hun gikk ned i mengde og intensitet, og perset med 26 minutter på halvmaraton. 28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 24. mars 2024 #94455 Del Skrevet 24. mars 2024 32 minutter siden, Roadrunner said: Saken om løpingen til Liva Ingebrigtsen er faktisk ganske interessant i denne sammenheng. https://www.vg.no/sport/friidrett/i/onXxQ7/liva-ingebrigtsens-treningsprogram-fikk-hjelp-av-henrik-ingebrigtsen Hun gikk ned i mengde og intensitet, og perset med 26 minutter på halvmaraton. Den er bak mur, hva var før og etter tiden hennes? Hvor mye trente hun når hun trente mindre? Opplever også at kvalitet trumfer kvantitet, og at restitusjon og ulik mosjon er veldig viktig. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 24. mars 2024 #94456 Del Skrevet 24. mars 2024 Tråden er ryddet for latterliggjøring og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 24. mars 2024 #94457 Del Skrevet 24. mars 2024 hvalstad45 skrev (1 time siden): Den er bak mur, hva var før og etter tiden hennes? Hvor mye trente hun når hun trente mindre? Opplever også at kvalitet trumfer kvantitet, og at restitusjon og ulik mosjon er veldig viktig. Hun løp mye, alltid minst en time og hadde typisk en time på mila, to timer og tolv minutter på halvmaraton. Ville ikke få input fra Henrik, kjørte sin greie. Så meldte de seg på halvamarton sammen og la om treningsopplegget. Kortere økter, lavere puls. Løp så Københavnmaraton på 1:45,49 Veldig kort oppsummert. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 24. mars 2024 #94458 Del Skrevet 24. mars 2024 Viktig å begynne å si fra i god tid før halvmaraton at man som vanlig har vært mye svak og syk, i tilfelle det ikke blir en god tid. Synd, hun som har trent så mye og kunne fått en super tid og brukt dette som reklame for treningsuniverset sitt, om hun bare ikke hadde blitt syk rett før 😩 Vet ikke om jeg ville betalt for trenings- og kostholdsråd fra en coach som er syk så mange ganger i løpet av året… 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariss@68 Skrevet 24. mars 2024 #94459 Del Skrevet 24. mars 2024 Sinccis skrev (44 minutter siden): Viktig å begynne å si fra i god tid før halvmaraton at man som vanlig har vært mye svak og syk, i tilfelle det ikke blir en god tid. Synd, hun som har trent så mye og kunne fått en super tid og brukt dette som reklame for treningsuniverset sitt, om hun bare ikke hadde blitt syk rett før 😩 Vet ikke om jeg ville betalt for trenings- og kostholdsråd fra en coach som er syk så mange ganger i løpet av året… Hun kommer ikke til å løpe! 15 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 24. mars 2024 #94460 Del Skrevet 24. mars 2024 Nå står det i bio’en til Netfit: Sport og treningsinstruktør - by Caroline Berg Eriksen. Har dette stått der hele tiden eller nettopp ført opp etter hun har «utdannet seg til PT»? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå