Kollontaj Skrevet 23. mars 2024 #94421 Del Skrevet 23. mars 2024 Har det kokkeprogrammet startet opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 23. mars 2024 #94422 Del Skrevet 23. mars 2024 3 minutter siden, Kollontaj said: Har det kokkeprogrammet startet opp? Tror det startet nylig, men går vel kun på Viaplay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 23. mars 2024 #94423 Del Skrevet 23. mars 2024 lenebu skrev (2 timer siden): Den videoen til LKE på Instagram er noe av det kleineste jeg har sett 😬😬😬 jeg transkriberte den fordi jeg synes den var såpass teit. "Somebody that's in good condition physically it says an awful lot about them beyond simply what it's going to feel like to get them naked in bed you know if if [sic] somebody has trained consistently for a decade you know so much about them you know that they're probably not a massive degenerate drinker because it would be very difficult to stick to the protocol if you did that that they are reliable that they can deal with discomfort that they are able to overcome hard things that they uh they've got a pain tolerence which kinda sexy right like you know the whole litany of different things discipline reliability they've probably got a pretty robust friend group from going to the gym all that sort of stuff and that you just tell that but it's kind of a little bit like a hidden signal because the only people that really know that are other people that go to the gym" Altså, atte, hæ? Er ikke den eneste gymmen de vanligvis går til i den mørke kjelleren? Takk for at du gadd❤️ Hvem er det egentlig som går på treningssenter for å skaffe seg venner? De fleste får vel dekket behovet for sosial kontakt andre steder? Når jeg trener vil jeg i hvert fall helst konsentrere meg om meg selv og det jeg skal gjøre. Finnes det noe mer irriterende enn sånne kontaktsøkende mennesker som forstyrrer midt i programmet? Når det er sagt ser jeg at det er en pensjonistgjeng som møtes jevnlig der jeg trener. De er nok der mest for å fylle det sosiale behovet. Og lke’s liv ligner mer på deres, enn på mitt… Men det er jo litt artig at han frem til for noen uker siden stort dett har trent i egen kjeller sammen med kona si. Blir robuste vennskap av sånt… Og så er det litt morsomt at mannen som var kjent i fotballmiljøet for sitt alkoholinntak, forsøker å selge inn at folk som trener har et moderat inntak. Jada, han korket flaska etter stalker-gate ( i følge egne utsagn, etter dette innlegget er jeg litt i tvil), men han har virkelig kombinert sin andel av alkohol og trening. 23 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Escadamango Skrevet 23. mars 2024 #94424 Del Skrevet 23. mars 2024 Nå dukka det opp reklame i fruas snapchat for første gang. Jepp, jeg er skyldig i å følge med der inne men nå må det bli slutt på det. For dere som har peiling, det betyr sikkert at hun har fått så mange følgere eller views at hun tjener penger på snapstories? 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 23. mars 2024 #94425 Del Skrevet 23. mars 2024 Xmasclovn skrev (3 timer siden): Huff, hvor fremkommer den avtalen? Jeg vil ikke legge ut bildene da det er barn/ungdommer som er på bildene, men coach_eriksen har hatt en del stories siste uken hvor han i tillegg til umerket reklame for athlete excel og teamptsarpsborg også har med en @ tunefotball. Det tolker jeg dit at LKE har en avtale med Tune IL Fotball. Ellers ville vel ikke laget ha akseptert at LKE bruker dem i reklame for seg selv, vil jeg tro... 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 23. mars 2024 #94426 Del Skrevet 23. mars 2024 lenebu skrev (3 timer siden): Den videoen til LKE på Instagram er noe av det kleineste jeg har sett 😬😬😬 jeg transkriberte den fordi jeg synes den var såpass teit. "Somebody that's in good condition physically it says an awful lot about them beyond simply what it's going to feel like to get them naked in bed you know if if [sic] somebody has trained consistently for a decade you know so much about them you know that they're probably not a massive degenerate drinker because it would be very difficult to stick to the protocol if you did that that they are reliable that they can deal with discomfort that they are able to overcome hard things that they uh they've got a pain tolerence which kinda sexy right like you know the whole litany of different things discipline reliability they've probably got a pretty robust friend group from going to the gym all that sort of stuff and that you just tell that but it's kind of a little bit like a hidden signal because the only people that really know that are other people that go to the gym" Altså, atte, hæ? Er ikke den eneste gymmen de vanligvis går til i den mørke kjelleren? Vel, er det noe LKE har vist over tiårene han har trent og han og kona har jobbet med influencer-bedriftene, så er det at han ikke er pålitelig (som han med dette forsøker å gi inntrykk av). Nettrollet LKE, stalkeren LKE, LKE som over år (og fremdeles..) lyver på seg titler han ikke har, inkludert beskyttede titler, massivt antall lovbrudd når det kommer til markedsføringsloven og brudd på alkoholloven, massiv netteksponering av egne barn (og nå dessverre også andres småbarn og ungdommer). Og med det kvinnesynet han like lenge har vist at han har der han har rakket ned på flotte, naturlige, normalvektige kvinnekropper, det gjør at kvinner som vet hans historie (og han fortsetter jo med det indirekte i måten han filmer og redigerer kona..), så er han alt annet enn attraktiv som sengepartner, og så langt fra sexy som man kan komme. Ønsker LKE å bli sett på som pålitelig, som teksten kan tyde på, så kan han starte med å - få EU-godkjent bilen han og kona har kjørt ulovlig med siden i fjor sommer, slutte å eksponere egne og andres barn på nett, begynne å følge norsk lov, skaffe seg en ærlig jobb, slutte å lyve på seg utdanning han ikke har... Det blir stusselig når han føler han må legge ut slikt i et forsøk på å vise at han er mann. Men det er trolig det med nakenhet og "sexy" han kanskje hengte seg mest opp i, han har jo mange nok ganger vist at han liker å eksponere seg selv med minst mulig klær også, i merkelig mørke bilder som ikke er sexy, men heller gir mer creepy assosiasjoner pga. det mørket han alltid synes å søke. Hvor har han forresten den innleste teksten fra? LKE og CBE har nå utvidet til å bevege seg fra egen mørke kjeller til en annen mørk kjeller som de driver massiv umerket reklame for... At han drar barn inn i dette, gir bare et dårlig inntrykk også. 14 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 23. mars 2024 #94427 Del Skrevet 23. mars 2024 CityCityBangBang skrev (55 minutter siden): Tror det startet nylig, men går vel kun på Viaplay. Har det ikke blitt utsatt til 8.april tro. Og CBE er vel utfordrer så det er vel en stund til hun kommer inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 23. mars 2024 #94428 Del Skrevet 23. mars 2024 Politiet begynte i går kontroller og avskilting av biler i distriktet jeg bor. Åtte biler ble avskiltet på få timer, og det står at Statens Vegvesen opplyser at det hver eneste dag brukes ca 120 000 biler som er begjært avskiltet... 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 23. mars 2024 #94429 Del Skrevet 23. mars 2024 Frisk Frosk skrev (3 minutter siden): Politiet begynte i går kontroller og avskilting av biler i distriktet jeg bor. Åtte biler ble avskiltet på få timer, og det står at Statens Vegvesen opplyser at det hver eneste dag brukes ca 120 000 biler som er begjært avskiltet... Hm, nesten så jeg tror vi bor i samme distrikt 😅 Om det var 7 personbiler og en varebil.. Ikke at det har noe å si altså. Men, når det er SÅ mange på så kort tid, så sier det noe om hvor mange som faktisk kjører rundt ulovlig. Og det er skremmende! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 23. mars 2024 #94430 Del Skrevet 23. mars 2024 (endret) Felis skrev (1 time siden): Takk for at du gadd❤️ Hvem er det egentlig som går på treningssenter for å skaffe seg venner? De fleste får vel dekket behovet for sosial kontakt andre steder? Når jeg trener vil jeg i hvert fall helst konsentrere meg om meg selv og det jeg skal gjøre. Finnes det noe mer irriterende enn sånne kontaktsøkende mennesker som forstyrrer midt i programmet? Når det er sagt ser jeg at det er en pensjonistgjeng som møtes jevnlig der jeg trener. De er nok der mest for å fylle det sosiale behovet. Og lke’s liv ligner mer på deres, enn på mitt… Men det er jo litt artig at han frem til for noen uker siden stort dett har trent i egen kjeller sammen med kona si. Blir robuste vennskap av sånt… Og så er det litt morsomt at mannen som var kjent i fotballmiljøet for sitt alkoholinntak, forsøker å selge inn at folk som trener har et moderat inntak. Jada, han korket flaska etter stalker-gate ( i følge egne utsagn, etter dette innlegget er jeg litt i tvil), men han har virkelig kombinert sin andel av alkohol og trening. Jeg har trent ukentlig på senter de siste 10 årene nå, og har ikke fått venner. Bekjente man er på hils med - ja (først og fremst personalet, PT osv) - man ønsker å gjøre den jobben man har kommet dit for å gjøre, og de aller fleste har headset og er i sin egen verden den timen. Ser forøvrig at det er noen gruppetreninger for pensjonister osv på det senteret jeg trener på også, tror til og med det er arrangert kaffe og muligheter for sosialt før eller etter (veldig fint initiativ!) - og det er kanskje noe som kunne passe for LKE, han kunne med stor fordel kommet seg litt mer ut blandt folk. Og om han ikke drikker alkohol, så er det nesten imponerende at mye av det han har trollet med på nettet gjennom årene ser ut til å være skrevet i fylla. God imitator der altså. Endret 23. mars 2024 av Isild 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 23. mars 2024 #94431 Del Skrevet 23. mars 2024 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Jeg vil ikke legge ut bildene da det er barn/ungdommer som er på bildene, men coach_eriksen har hatt en del stories siste uken hvor han i tillegg til umerket reklame for athlete excel og teamptsarpsborg også har med en @ tunefotball. Det tolker jeg dit at LKE har en avtale med Tune IL Fotball. Ellers ville vel ikke laget ha akseptert at LKE bruker dem i reklame for seg selv, vil jeg tro... Skjønner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dumi2 Skrevet 23. mars 2024 #94432 Del Skrevet 23. mars 2024 Det jeg ikke kan forstå i all denne kaoset er at de fortsetter å eksponere barna deres! De rett og slett driter i deres barns rett til ett privatliv. Jeg bare forstår ikke... De vil gjerne holde familiære ting hemmelig, hvis det anngår mor eller far, men hey, vi bryr oss ikke om å utlevere barna våre! Alt for penger Jeg forstår ikke hvorfor folk går så lavt... 12 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 23. mars 2024 #94433 Del Skrevet 23. mars 2024 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): (snip) LKE og CBE har nå utvidet til å bevege seg fra egen mørke kjeller til en annen mørk kjeller som de driver massiv umerket reklame for... At han drar barn inn i dette, gir bare et dårlig inntrykk også. Neida, treningsrommet hos team pt sarpsborg er helt vanlig. Det er frua og mannen som får det til å ligne på middelalderens torurkjeller. Var på en reel i en post her inne, der de viste frem fotografering hos team pt. Et helt vanlig treningsrom. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 23. mars 2024 #94434 Del Skrevet 23. mars 2024 Isild skrev (2 timer siden): Jeg har trent ukentlig på senter de siste 10 årene nå, og har ikke fått venner. Bekjente man er på hils med - ja (først og fremst personalet, PT osv) - man ønsker å gjøre den jobben man har kommet dit for å gjøre, og de aller fleste har headset og er i sin egen verden den timen. Ser forøvrig at det er noen gruppetreninger for pensjonister osv på det senteret jeg trener på også, tror til og med det er arrangert kaffe og muligheter for sosialt før eller etter (veldig fint initiativ!) - og det er kanskje noe som kunne passe for LKE, han kunne med stor fordel kommet seg litt mer ut blandt folk. Og om han ikke drikker alkohol, så er det nesten imponerende at mye av det han har trollet med på nettet gjennom årene ser ut til å være skrevet i fylla. God imitator der altså. Har ikke trent på senter siden før pandemien (har min egen kjeller her hjemme😂), men husker det var mange kids i alderen sen ungdomsskole/vgs som egentlig ikke drev med trening etter min standard. De «hang» der og tok bilder.. Men igjen…dette er vel LKEs målgruppe… 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 23. mars 2024 #94435 Del Skrevet 23. mars 2024 lenebu skrev (6 timer siden): Den videoen til LKE på Instagram er noe av det kleineste jeg har sett 😬😬😬 jeg transkriberte den fordi jeg synes den var såpass teit. "Somebody that's in good condition physically it says an awful lot about them beyond simply what it's going to feel like to get them naked in bed you know if if [sic] somebody has trained consistently for a decade you know so much about them you know that they're probably not a massive degenerate drinker because it would be very difficult to stick to the protocol if you did that that they are reliable that they can deal with discomfort that they are able to overcome hard things that they uh they've got a pain tolerence which kinda sexy right like you know the whole litany of different things discipline reliability they've probably got a pretty robust friend group from going to the gym all that sort of stuff and that you just tell that but it's kind of a little bit like a hidden signal because the only people that really know that are other people that go to the gym" Altså, atte, hæ? Er ikke den eneste gymmen de vanligvis går til i den mørke kjelleren? Han som «train most kids», det er jo litt rart å fokusere på at fysikken (de arbeider for) vil gi signaler til en evt sexpartner og hvordan de vil oppfattes nakne i senga. Og at evnen til å tåle smerte er sexy. Kombinasjonen av det som må være en tekst skrevet for et voksent publikum og det at han hovedsaklig trener barn er bare kvalm. Begge deler vist på samme kanal. Er han helt på bærtur når det kommer til profesjonalitet, eller er det hungeren etter å tiltrekke seg søknader fra eliteutøvere som gjør ham blind? 30 likerklikk etter to dager forteller vel hvor dårlig han treffer. Han fremstår desperat etter å lykkes på SoMe, barn, voksne, norsk og engelsk i uskjønn forening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah93 Skrevet 23. mars 2024 #94436 Del Skrevet 23. mars 2024 (endret) Evnen til å tåle smerte er sexy... Kanskje han røper mer om seg selv enn han tenkte der? Kanskje *det* er grunnen til at treningskjelleren ser ut som en middelaldersk torturkjeller... Endret 23. mars 2024 av Sarah93 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 23. mars 2024 #94437 Del Skrevet 23. mars 2024 3 hours ago, Lunabelle said: Har det ikke blitt utsatt til 8.april tro. Og CBE er vel utfordrer så det er vel en stund til hun kommer inn. Det har du visst helt rett i. 🙂 https://viaplay.no/serier/camp-kulinaris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spenol Skrevet 23. mars 2024 #94438 Del Skrevet 23. mars 2024 Reklame i hennes snapkanal nå ja🙈💸💸💸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 23. mars 2024 #94439 Del Skrevet 23. mars 2024 spenol skrev (1 time siden): Reklame i hennes snapkanal nå ja🙈💸💸💸 Man må vel ha 50 000 følgere og minst så og så mange stories eller views for å få betalt. En stor grunn til å slutte å følge henne på Snap, eller for den saks skyld klikke seg inn. Det skal ikke lønne seg å spre usunne holdninger! 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 23. mars 2024 #94440 Del Skrevet 23. mars 2024 Escadamango skrev (6 timer siden): Nå dukka det opp reklame i fruas snapchat for første gang. Jepp, jeg er skyldig i å følge med der inne men nå må det bli slutt på det. For dere som har peiling, det betyr sikkert at hun har fått så mange følgere eller views at hun tjener penger på snapstories? Sorry, men folk som følger henne og hennes like på snap er sauer. Hvordan kan du kritisere henne og samtidig være en bidragsyter til inntektene? 19 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå