Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kollontaj skrev (6 minutter siden):

Haha, det er jo helt fullstendig LATTERLIG! 🤣 

Er dette god skikk innenfor markedsføring? "Sammen har vi skapt to produkter" - Caroline har vel ikke skapt noe som helst, og produktene er åpenbart skapt fra før. Villedende. 

• Liker 36
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (48 minutter siden):

Utviklet meg her og utviklet meg der. Selvfølgelig har hun (bedriften) ikke utviklet noe som helst, det har hun (bedriften) ikke kompetanse til.

Bodylab bruker (det som er igjen av) bedriftens merkevarenavn på et allerede eksisterende produkt de har i sortimentet. Det er en del av avtalen Kontent har forhandlet frem i pakken de har tilbudt Bodylab ved bruk av influensermarkedsføring.

Neida, CBE og Kontent har nok ikke gjort annet enn å selge ansiktet til CBE. Jeg har ikke trodd noe annet heller. 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (20 timer siden):

"Siden sist har jeg begynt å studere til personlig trener, og det er litt altoppslukende ved siden av trening, jobb, barn, hverdagsliv og så videre."

Altså. 😅🙈

Så CBE har begynt å jobbe....

Jeg trodde det hun holder på med hver dag er "trening, barn og hverdagsliv og så videre".

Jeg har ikke fått med meg at hun også har jobb utenfor hjemmet..., eller?

Skjønner jo da at å studere ved siden av  kan bli litt altoppslukende...

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh, Lord.. Bra jobba Kontent! Koble CBE til løgn og bedrag ved første ordentlige oppdrag! Snakk om frisk restart av en shady karriere 🤦‍♀️

Hvordan lever klarer den bransjen å leve med seg selv?

• Liker 32
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (10 timer siden):

Det er faktisk nesten ikke til å tro! Kan begynne å lure på om hun bare kødder. Eller er hun så dum at hun tror det der inspirerer? Snakk om å legge energi i innholdet…

Hun er jo seg selv, selveste CBE, og alt hun legger ut er inspirerende for voksne, ressurssterke kvinner med god økonomi. Er ikke det det hun sier er primær følgergruppe?😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (8 timer siden):

Lurer veldig på hvilken øvelse dette her er! spensthopp? 

Det er plyometrisk trening! Hilsen Coach Eriksen😅

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (8 timer siden):

Er det lov? Utviklet et nytt produkt? Jeg dauer. Såååå lavt kan man synke! 

Hadde vært interessant å høre om hun kunne utdype hvordan prosessen rundt utviklingen av produktet «hennes» har foregått 🤦‍♀️

Det er vel da muligens begrenset til design av fonten til navnet hennes på forpakningen… 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PecanPie skrev (11 timer siden):

Mulig jeg er litt sen til vaffelselskapet og at dette er observert tidligere. I følge henne selv har hun utviklet to produkter. Jeg kikket på ingredienslisten til CBE-vaflene, som er som følger (hentet fra bodylab.no):

Hvetemel, Ultra- og mikrofilteret myseprotein, maisstivelse, fettpulver (mysepulver, fullstendig herdet kokosolje, melkeprotein, mono- og diglyserider av fettsyrer, kaliumfosfat, kalsiumfosfat), inulin,salt, rapslecitin,maltodekstrin, natriumbikarbonat, søtningsmiddel (sukralose, acesulfam-K), aroma.

Videre tittet jeg på ingredienslisten til produktet som heter «Traditional pancake & waffle mix»:

hvetemel, ultra- og mikrofilteret myseprotein, maisstivelse, fettpulver (mysepulver, fullstendig herdet kokosolje, melkeprotein, mono- og diglyserider av fettsyrer, kaliumfosfat, kalsiumfosfat), inulin, Salt, rapslecitin, Maltodekstrin, natriumbikarbonat, søtningsmiddel (sukralose, acesulfam-K), aroma.

Det er ingen forskjell på disse to produktene. Næringsinnholdet er også helt likt. Tenk at hun har laget et produkt som er helt identisk med et som allerede er i vareutvalget til Bodylab! 

Påstår hun at hun har utviklet produktene selv?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EmilieH skrev (48 minutter siden):

Tar barna ut av skolen 2 dager før ferien fordi far skal løpe løp i utlandet. Egoistisk i mine øyne. 

Det er typisk influensere, og husker jeg ikke feil, er det langt fra første gang hun og mannen gjør dette. Hvis alle skulle ta ut barna fra skolen etter eget forgodtbefinnende, har vi snart ikke noe klassemiljø igjen.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (7 minutter siden):

Det er typisk influensere, og husker jeg ikke feil, er det langt fra første gang hun og mannen gjør dette. Hvis alle skulle ta ut barna fra skolen etter eget forgodtbefinnende, har vi snart ikke noe klassemiljø igjen.

Ikke sant! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I beste fall så har de vel "utviklet" emballasjen. Dette er drøyt av både CBE.no og Bodylab. Å forsøke å rebrande et allerede eksisterende produkt er greit nok, men å selge det inn som noe helt nytt og "utviklet" av en influenser er bevisst villedende markedsføring. 

Dette sier endel om Kontent også. Dette er den type samarbeid de forhandler frem.  

Og FT lar det vel bare skure og gå som vanlig. De sender et "fy skam seg"-brev en gang i blandt. 

• Liker 13
  • Nyttig 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at BodylabNorge eller cbe.no har slettet innlegget om innholdet i vaflene til cbe kontra de andre de har (IG). Så utrolig lite profesjonelt, det er da virkelig et saklig spørsmål? Kan virkelig ikke tro det er lov å reklamere for at man har lagd noe som eksisterer fra før? 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 25
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (På 12.2.2024 den 18.21):

Det er horribelt at hun og andre influencere kan fortsette å holde på slik.

Her har hun brukt filter som har endret benbygningen hennes, gitt henne en bitteliten nese, mye større lepper enn hun har, hudstrukturen er helt endret, samme med hårfestet.

Bilde tatt av andre:

Uten+tittel+%252834%2529.png?chk=6D85B5

https://www.nettavisen.no/kjendis/derfor-forsvant-caroline-berg-eriksen-fra-rampelyset/s/5-95-1481404

Selv her ser man at hun har tatt botox i panna, men hun ser i det minste ut som seg selv.

Bildene du viser, Snødronninga, de bildene som bedriftseier Caroline Berg Eriksen legger ut av "seg selv" har faktisk ingenting med hennes utseende å gjøre, annet enn at det avslører at det er slik bedriftseier ønsker andre skal tro hun ser ut.

Hun ser SÅ MYE bedre ut uredigert! 😍

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommentarer og spørsmål om at vaflene hadde lik innholdsfortegnelse som andre vafler hos Bodylab er nå borte fra Insta. Det er jo en bekreftelse om at det stemmer. Ellers kunne de bare ha sagt at det er feil innholdsfortegnelse, som de allerede har sagt om om et spørsmål om det er ekstra gluten i vaflene.

Kan ikke se at Bodylab har hatt slike samarbeid før. De har Nordthug (som får noen kommentarer om fyllekjøring og at han liker jo hvitt pulver), en kampsportutøver og et par crossfitutøvere som anbefaler produktene. Sånn sett det kan se ut som at Kontent og CBE har solgt inn konseptet - "Caroline kan sette navnet sitt på produktet  deres og kjøre en kampanje for å booste salget, har funka kjempebra før!".

Influencersamarbeid er ikke det samme som å bruke idrettsutøvere som ambassadører si. Ikke bruk de reklametriksene a, det er bare pinlig. Idrettsutøverne gir produktet troverdighet. Vi gjør vårt, dere lager det proteintilskuddet vi trenger. CBE-samarbeidet gir tilsynelatende CBE et skinn av at hun tilfører Bodylabproduktene noe. Det har ingen troverdighet.

Spørs om Bodylab har bæsja på leggen ved å slå til på denne.

Endret av Minthia
  • Liker 33
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minthia skrev (2 minutter siden):

Kommentarer og spørsmål om at vaflene hadde lik innholdsfortegnelse som andre vafler hos Bodylab er nå borte fra Insta. Det er jo en bekreftelse om at det stemmer. Ellers kunne de bare ha sagt at det er feil innholdsfortegnelse, som de allerede har sagt om om et spørsmål om det er ekstra gluten i vaflene.

Kan ikke se at Bodylab har hatt slike samarbeid før. De har Nordthug (som får noen kommentarer om fyllekjøring og at han liker jo hvitt pulver) og et par crossfitutøvere som anbefaler produktene. Sånn sett det kan se ut som at Kontent og CBE har solgt inn konseptet - "Caroline kan sette navnet sitt på produktet  deres og kjøre en kampanje for å booste salget, har funka kjempebra før!". Spørs om Bodylab har bæsja på leggen ved å slå til på denne.

Influencersamarbeid er ikke det samme som å bruke idrettsutøvere som ambassadører si. Ikke bruk de reklametriksene a, det er bare pinlig.

Bodylab bommer helt. At de tror på mersalg ved å fronte et eksisterende produkt med at en influencer-has been later som om hun har utviklet (og elsker) dette, det er bare fullstendig flaut. 

De har sikkert betalt i dyre dommer for denne "scammen" også. 

De fleste forbrukere i dag vet at influencere blir betalt for å late som om de elsker og utvikler produkter. Og de fleste syns det er lureri og intetsigende reklame. 

• Liker 27
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...