Populært innlegg Rastebenk Skrevet 2. februar 2024 Populært innlegg #92721 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) Jeg tenker at netfit og LKE får ha så mange kunder som de bare vil. Dersom folk ikke er oppegående nok til å google noe så viktig som personlige trenere før de signerer dyre kontrakter og abonnementer for seg selv eller barna sine, så er det uansett ikke håp. Det hadde hvert fall frosset over i helvete før jeg hadde brukt LKE til å trene mitt toppidrettsbarn. Så mange svulstige fremmedord og så lite utdanning, så stort ego og besserwisserhet på tross av så forsvinnende liten arbeidserfaring, så kompromissløs trening på tross av sykdom, skader og søvnmangel, bare nei nei nei. Og nei. Men for all del, andre foreldre må gjerne punge ut 26 000 (?) for å gi barnet sitt en åttende, tiende eller tolvte treningsøkt i uka, ledet av en fettfobisk fyr med 4 måneders PT-kurs under beltet og null støtteapparat rundt seg. Høres skikkelig sunt ut for idrettsbarn i vekstspurt 🙌 Endret 2. februar 2024 av Rastebenk 52 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjedda Skrevet 2. februar 2024 #92722 Del Skrevet 2. februar 2024 13 hours ago, hvalstad45 said: Ja, jeg trener selv ca 5-6 ganger i uken, trening og løping er en stor glede i livet mitt. Jeg opplever ikke CBEs trening som inspirerende eller fylt av glede overhodet, jeg syns faktisk den har motsatt virkning på meg, det hele virker tvangsmessig, skjønnhetsfokusert og helt uten tanke for annet enn kcalorier brent. Jeg er en god del tyngre, men løper fortere enn henne i løp, noe som er ganske underlig da hun løper mye mer enn meg, tilsynelatende. Hennes fart og kondisjon sammenlignet med innsatsen er faktisk sjokkerende dårlig. Det gjør det hele enda tristere. Verre PT kan jeg egentlig ikke tenke meg. En god natts søvn er noe av det viktigste man kan få som utøver. Det er sant, intervallene hun løper er sakte for en som trener så mye som hun gjør. Og hun har ikke noen fremgang, hun løper alltid på samme fart. Og hun løper aldri rolige turer? Hvordan kan hun trene folk når hun gjør sånne nybegynnerfeil. Får se hvordan det går med denne reisen til Annecy. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg lenebu Skrevet 2. februar 2024 Populært innlegg #92723 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) 40 minutter siden, Rastebenk said: Jeg tenker at netfit og LKE får ha så mange kunder som de bare vil. Dersom folk ikke er oppegående nok til å google noe så viktig som personlige trenere før de signerer dyre kontrakter og abonnementer for seg selv eller barna sine, så er det uansett ikke håp. Det hadde hvert fall frosset over i helvete før jeg hadde brukt LKE til å trene mitt toppidrettsbarn. Så mange svulstige fremmedord og så lite utdanning, så stort ego og besserwisserhet på tross av så forsvinnende liten arbeidserfaring, så kompromissløs trening på tross av sykdom, skader og søvnmangel, bare nei nei nei. Og nei. Men for all del, andre foreldre må gjerne punge ut 26 000 (?) for å gi barnet sitt en åttende, tiende eller tolvte treningsøkt i uka, ledet av en fettfobisk fyr med 4 måneders PT-kurs under beltet. Høres skikkelig sunt ut for idrettsbarn i vekstspurt 🙌 Excuse me, men tror du mente idrettsbarn i fasen hvor de ennå ikke har nådd "Peak Height Velocity" 🤓🎓💪 Endret 2. februar 2024 av lenebu 32 5 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 2. februar 2024 #92724 Del Skrevet 2. februar 2024 Rastebenk skrev (39 minutter siden): Men for all del, andre foreldre må gjerne punge ut 26 000 (?) for å gi barnet sitt en åttende, tiende eller tolvte treningsøkt i uka, ledet av en fettfobisk fyr med 4 måneders PT-kurs under beltet. Høres skikkelig sunt ut for idrettsbarn i vekstspurt 🙌 Jeg tror helt ærlig at ingen betaler ham. Mennesker med 26K til overs, utenom alle andre treningkostnader barna har, vil med all sannsynlighet undersøke godt hvor de pengene skal brukes. Og LKE er ikke den beste på markedet. Synes du beskriver ham veldig godt i innlegget ditt. 27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 2. februar 2024 #92725 Del Skrevet 2. februar 2024 Gjedda skrev (4 minutter siden): Får se hvordan det går med denne reisen til Annecy. Skal slette kontoen min på KG hvis denne reisen blir noe av. Så mye tro har jeg på den😜 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 2. februar 2024 #92726 Del Skrevet 2. februar 2024 Xmasclovn skrev (44 minutter siden): Jeg tror helt ærlig at ingen betaler ham. Mennesker med 26K til overs, utenom alle andre treningkostnader barna har, vil med all sannsynlighet undersøke godt hvor de pengene skal brukes. Og LKE er ikke den beste på markedet. Synes du beskriver ham veldig godt i innlegget ditt. Men kanskje den eneste, og i hvert fall i Sarpsborg, som coacher barn i styrketrening? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 2. februar 2024 #92727 Del Skrevet 2. februar 2024 3 hours ago, issoras said: Man kan jo trene selv om man er trøtt?? Hadde aldri kommet meg på trening skulle jeg unngått trøtthet. 😂 Forskjell på å være trøtt og være utslitt eller ha stor søvnmangel. Og selv med søvnmangel kan man trene, men ikke tren på bekostning av søvn. Ja, men kan trene selv om man er trøtt. Det anbefales dog at at man prioriterer søvn om man er meget trøtt eller er utslitt. Og er man stadig trøtt, så er det noe som ikke stemmer. Dette sier alle fagpersoner jeg har snakket med. Jeg har slitt med søvn en periode selv, og da ble jeg anbefalt å fokusere på søvn og hvile. Det betyr ikke at man kutter ut trening, men 3-4 ganger i uken holder mer enn nok som småbarnsforeldre. Å legge seg kl. 23.00 og stå opp 05.30 som CBE gjør er heller ikke bra. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 2. februar 2024 #92728 Del Skrevet 2. februar 2024 Marihone skrev (4 minutter siden): Å legge seg kl. 23.00 og stå opp 05.30 som CBE gjør er heller ikke bra. Hvertfall ikke når hun ofte trener både sent på kvelden og så igjen tidlig på morgenen. Så lurer hun på hvorfor hun har dårlig søvnkvalitet, er dødsstrøtt på morgenen, treningen er bare slit og ofte er syk. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 2. februar 2024 #92729 Del Skrevet 2. februar 2024 (endret) MissKatt skrev (1 time siden): Husk at Instagram-storyen hennes, hvor hun "sjekker ut lokaler" ikke nødvendigvis trenger å ha rot i virkeligheten. Det kan godt hende at hun later som om hun ser på lokaler, for at det skal virke som om Netfit har mange kunder. Husk at denne dama er ekspert på å vise fram luftslott! Husker at de så på ferieleiligheter på Granka for noen år siden også, det ble heller ikke noe av. Fremsto først og fremst som noe de gjorde for å skape innhold til kanalene sine. Endret 2. februar 2024 av Rastebenk 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 2. februar 2024 #92730 Del Skrevet 2. februar 2024 AnnaCotta skrev (2 timer siden): Men kanskje den eneste, og i hvert fall i Sarpsborg, som coacher barn i styrketrening? Det får vi håpe. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 2. februar 2024 #92731 Del Skrevet 2. februar 2024 Summeer skrev (6 timer siden): nå har netfit en kunde. Det tok meg noen få tastetrykk og under ett minutt å finne ut at «kunden» jobber i et marketing byrå for influencere. Såååeh, det innlegget fra kunden burde vært merket med reklame, for tviler sterkt på at hun er en normal kunde som har betalt fullpris. https://skjema.onacos.no/forbrukertilsynet/skjema/FO0028/skjema/FO0028/Tips_oss 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 2. februar 2024 #92732 Del Skrevet 2. februar 2024 Xmasclovn skrev (5 timer siden): Skal slette kontoen min på KG hvis denne reisen blir noe av. Så mye tro har jeg på den😜 Tror kanskje du skal moderere uttalelsen din hvis du ønsker å fortsette på KG Den reisen er åpenbart et samarbeid med TH Run Travels. Netfit AS er ikke medlem i Reisegarantifondet (om de ikke har blitt det nå nettopp), og har derfor ikke lov å gjennomføre slike reiser alene. Tidligere treningsreise har vært et samarbeid med TH Run Travels som er med i Reisegarantifondet, og som dermed tydeligvis får betalt for at Netfit AS henger seg på dem. Sist treningsreise fikk tilsynelatende ingen påmeldte gjennom Netfit.no, men en av TH Run Travels tidligere kunder ble med (virket det som ut fra bilder som ble lagt ut). TH Run Travel annonserte da også heftig med umerkede reklamer for Netfit.no / Netfit AS. Så reisen blir nok noe av, om ikke annet så med LKE og eierne av TH Run Travels som deltakere... At TH Run Travels er villige til å ødelegge sitt eget rykte med samarbeidet med Netfit AS, det overgår min forstand. Men er vel kameraderi, eller penger, som snakker, antar jeg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 2. februar 2024 #92733 Del Skrevet 2. februar 2024 Hva er poenget med å ha spørsmålsrunder når du ikke gidder å svare😡 Skjønner jo at de ikke svarer hvis de får kritikk - men det var jo et helt harmløst spm. J… influensere 😛 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 2. februar 2024 #92734 Del Skrevet 2. februar 2024 AnnaCotta skrev (5 timer siden): Hva ser vi her? Skal hun åpne crossfitsenter eller treningsstudio? Bli konkurrent til senteret som har åpnet dørene sine for henne så hun kan ta opp videoer der og for mannen som trener barn? CrossFit for barn…? Yogatimer med røkelse og thinspo- posering…? 🍑🍑 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 2. februar 2024 #92735 Del Skrevet 2. februar 2024 Frisk Frosk skrev (52 minutter siden): Tror kanskje du skal moderere uttalelsen din hvis du ønsker å fortsette på KG Den reisen er åpenbart et samarbeid med TH Run Travels. Netfit AS er ikke medlem i Reisegarantifondet (om de ikke har blitt det nå nettopp), og har derfor ikke lov å gjennomføre slike reiser alene. Tidligere treningsreise har vært et samarbeid med TH Run Travels som er med i Reisegarantifondet, og som dermed tydeligvis får betalt for at Netfit AS henger seg på dem. Sist treningsreise fikk tilsynelatende ingen påmeldte gjennom Netfit.no, men en av TH Run Travels tidligere kunder ble med (virket det som ut fra bilder som ble lagt ut). TH Run Travel annonserte da også heftig med umerkede reklamer for Netfit.no / Netfit AS. Så reisen blir nok noe av, om ikke annet så med LKE og eierne av TH Run Travels som deltakere... At TH Run Travels er villige til å ødelegge sitt eget rykte med samarbeidet med Netfit AS, det overgår min forstand. Men er vel kameraderi, eller penger, som snakker, antar jeg. Okay, da skal jeg moderere meg litt. Var kanskje litt kjapt ute fordi jeg trodde reisen var noe CBE/Netfit arrangerte på egenhånd, og ikke i samarbeid. Jeg kjenner ikke til TH Run Travels, men hvis det er et seriøst selskap kan det gå rette veien. Ellers ingen krise med KG, for jeg kan alltids bare snike meg tilbake med ny profil😜 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 2. februar 2024 #92736 Del Skrevet 2. februar 2024 Amber skrev (1 time siden): Hva er poenget med å ha spørsmålsrunder når du ikke gidder å svare😡 Skjønner jo at de ikke svarer hvis de får kritikk - men det var jo et helt harmløst spm. J… influensere 😛 Joda, hun svarer hvis du spør om hvor hun har kjøpt de fine klærne/interiøret/lignende, om hvordan hun får håret til å vokse så fort, eller oppskriften til proteinshaken! Husk å legge til emojis 😍🔥🙌🏼 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2. februar 2024 #92737 Del Skrevet 2. februar 2024 Summeer skrev (7 timer siden): nå har netfit en kunde. Det tok meg noen få tastetrykk og under ett minutt å finne ut at «kunden» jobber i et marketing byrå for influencere. Såååeh, det innlegget fra kunden burde vært merket med reklame, for tviler sterkt på at hun er en normal kunde som har betalt fullpris. Hvor mange kunder totalt? De står jo oppført med hele 8 coacher på nettsiden😅 https://netfit.no/vare-coacher/ 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 2. februar 2024 #92738 Del Skrevet 2. februar 2024 ~ Ada ~ skrev (1 minutt siden): Hvor mange kunder totalt? De står jo oppført med hele 8 coacher på nettsiden😅 https://netfit.no/vare-coacher/ Tja, «kunden» skrev jo 5/7 på bildet sitt. Vært gjennom 5 av 7 coacher da kanskje 😂🤷♀️ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2. februar 2024 #92739 Del Skrevet 2. februar 2024 Summeer skrev (1 minutt siden): Tja, «kunden» skrev jo 5/7 på bildet sitt. Vært gjennom 5 av 7 coacher da kanskje 😂🤷♀️ 5 av 7 og døgntilgjengelige tjenester på toppen. Travelt, gitt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 2. februar 2024 #92740 Del Skrevet 2. februar 2024 Nå kom jeg på at de også forsøkte seg som smykkeselgere en stund, med det rælet man fikk til en brøkdel av prisen andre steder. Det gikk jo også rimelig fort under. De har vist gang på gang at de ikke er gode på å bygge opp businesser. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå