Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Litt artig å dele hvem følgerne til CBE er. Fra min Instagram så har vi en pensjonert lærer. Flott eldre dame og bestemor som liker å reise og lage mat. Hun liker først og fremst innleggene med barna. Person 2 er en uføretrygdet dame i slutten av 50-årene, som har gått "livets harde skole" (det har vedkommende selv på sin profil) Person nr 3 er relativt nybakt mor i 30-årene. Ressurssterk og utdannet. Fra å ha levd livets glade dager med venninner og karriere i fokus, har det nå blitt hus, mann og barn. Hun liker også innleggene med barna. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bulsara skrev (39 minutter siden):

Jeg har ganske mange  IG venner som følger henne, og de er alle høyere utdannet, men liker sjeldent innlegg.

Ser særlig to stykker som liker hennes innlegg. De er begge opptatt av helse, men i en mer ekstrem variant ala biohacking. Er veldig overrasket over at de to ikke ser igjennom alt det poserte og falske. Jeg tror det nok handler mye om det at hun viser treningen sin.

Interessant da at Mr. Adrian Paul er borte fra Netfit. Vil vi se en ny retning der nå? Venter fortsatt på ernæringsterapeuten vel?

Mr Adrian er ikke borte fra Proff siden mht eierskap. Der står alle tre i styret pr idag. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen andre godt voksne damer( snart 40) som deler videre alle bursdagshilsener de har fått. Ikke en gang 16-åring gjør det.
Veldig spesielt og nok en ting for å pleie sitt eget ego?

Eller er det vanlig hos dere andre?

• Liker 29
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok bort blokkeringen og ser at jeg har en jeg kjenner som følger henne på Insta. Men ser ikke ut som hun liker noen bilder.

Hun er i 30 årene og jobber på treningssenter. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miamiamia skrev (3 minutter siden):

Så hun var ikke med i CK, hva gjorde hun borte fra Instagram da? Noen som vet?

Oppgraderte frontpartiet, har jeg hørt.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

miamiamia skrev (7 minutter siden):

Hun kommer inn der som utfordrer. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, miamiamia said:

Hun er med iflg traileren jeg så. Men hun ble ikke intervjuet, kun nevnt i traileren. 😅 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom pressemelding i dag, CBE er bare nevnt helt til slutt, med at hun kommer inn som utfordrer. Ingen bilder eller no.
(Hadde vært interessert i å se et bilde noen andre tok.)
Det sier ganske mye om dalende påvirkermakt når du kun blir utfordrer i et middels stort realitykonsept.
Tror vi i denne tråden omtrent er de som bryr oss mest om henne og bedriften.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hva som skjer, kan noen oppdatere meg etter litt fravær? Driver coach Eriksen PT virksomhet for barn der man må søke for å bli med og slenger rundt set med medisinske termer?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekket også hvem i min bekjentskapskrets som følger CBE, og det er faktisk bare én, en eks-kjæreste av en kollega. Hun er utdannet frisør, men er nå uføretrygdet, nærmer seg 50 år. Hun har ikke likt noen bilder, og har heller ikke vært aktiv på Instagram på over ett år, så vidt jeg kan se. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun en bekjent som følger CBE. Like gammel som CBE, ett barn, ingen utdannelse, men veldig opptatt av tur i skog og mark og hunden sin. Liker ingen innlegg, men liker stort sett alt Henrik Troy legger ut, så jeg antar hun følger for å få seg en latter, og så skjønner hun ikke hvordan der fungerer…

Og så skal jeg innrømme at jeg følger henne….🙈 Med en eldgammel konto som jeg har mistet passordet til. Og da mener jeg at jeg virkelig har mistet passordet, ikke sånn «mistet passordet» som LKE driver med når har ikke har lyst til å rette opp LinkedIn.

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, ~ Ada ~ said:

Er dette opplæring av og en appell til alle godt etablerte og erfarne idrettsklubber, eller er det en oppfordring til andre voksne om å trene 10-12 åringer individuelt fremfor å delta i lagidrett? Og sikter de seg inn mot en internasjonal målgruppe, ettersom målgruppen skrives på engelsk? 

IMG_20240128_120929.png

Flere enn meg som synes dette er svært ubehagelig? Hvorfor får han holde på? Når fikk LK kompetanse på trening av barn? Han har ikke utdannelse på dette området så vidt jeg vet. Han er vel bezzerwizzer her også han. Jeg hadde aldri sendt barna mine til han. 

• Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Frk.Fjas said:

Lurer litt på hva som skjer, kan noen oppdatere meg etter litt fravær? Driver coach Eriksen PT virksomhet for barn der man må søke for å bli med og slenger rundt set med medisinske termer?

Det var først bare for profesjonelle utøvere (24/7 utøveren) som måtte sende inn søknad også betale en absurd sum. Men etterhvert virker det som han i stedet har gått over til å bli PT for barn.

Høres absurd ut, men det er sant.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cezanne skrev (1 time siden):

Hun er med iflg traileren jeg så. Men hun ble ikke intervjuet, kun nevnt i traileren. 😅 

Og Gunilla Persson er med😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så traileren, og gledet meg litt til det ble hennes tur til å bli intervjuet, også var hun ikke med engang.  
Lurte på om hun ville vri hodet til høyre, og skule sidelengs inn i kamera. :laugh:

• Liker 15
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, ~ Ada ~ said:

Og Gunilla Persson er med😁

Når man prioriteres bak henne, da er man langt ned på lista, ass...
MEN, Gunilla kan jo lage drama, i hvert fall. Jeg vil anta CBE er blitt så lite spurt fordi hun er så flat og ikke kommer
gjennom skjermen. Når man er så opptatt av å fremstå "perfekt" hele tida, blir man ikke særlig genuin eller underholdende.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 timer siden):

Kjenner ingen andre godt voksne damer( snart 40) som deler videre alle bursdagshilsener de har fått. Ikke en gang 16-åring gjør det.
Veldig spesielt og nok en ting for å pleie sitt eget ego?

Eller er det vanlig hos dere andre?

Veldig spesiellt, det må være viktig for henne å vise at hun er populær. Det er også veldig rart at hun velger å ikke dele kunders innlegg og/eller skryt og tilbakemeldinger :ironi:

Alle vet jo at de ikke har kunder... 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...