Finngirl Skrevet 28. januar 2024 #92601 Del Skrevet 28. januar 2024 Korsihalsen skrev (23 minutter siden): De som følger CBE er utviklingshemmede mannfolk uten kjøpe evne. Er ingen unge som vet hvem hun er. Usikker på det altså. Er stort sett kvinner- gjerne andre influensere el- som kommenterer «pena» «vakre du» eller «🔥». jeg har faktisk aldri hørt cbe omtalt i en rølpete gutteprat om hvem de ville gjort osv. Tone Damlie blir ofte nevnt. Flere jeg ikke vet hvem er. Men cbe.. nope. Aldri hørt en mann uttale seg om at hun er digg. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 28. januar 2024 #92602 Del Skrevet 28. januar 2024 De som følger vil iallfall ikke ha dette. Fått nesten 1800 likes på siste innlegg om bursdagen sin i dag, da. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 28. januar 2024 #92603 Del Skrevet 28. januar 2024 Frisk Frosk skrev (6 timer siden): Fordi disse bedriftseierne selv velger å sammenveve alle sine firmaer på denne måte, så tett at det ofte begås samme lovbrudd i alle firmaene på samme tid, så er det eneste riktige også å diskutere dem i samme tråd. Merk at tråden handler om firmaet/ene, ikke privatpersonene. Når opprinnelige firma blir utvidet er det naturlig å også diskutere de tilkomne bedriftsaktivitetene disse eierne driver med i denne tråden. Nå har Caroline også begynt å legge ut videoer fra samme studio der LK har sin base for barnetrening, hvilket ytterligere viser hvor sammenvevd forretningsvirksomhetene deres er. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 28. januar 2024 Populært innlegg #92604 Del Skrevet 28. januar 2024 (endret) Marimekkoen skrev (1 time siden): I mitt daglige virke brukes begrep som lateralt, distalt og proksimalt i dagligtalen. Å bruke slike ord for å beskrive hvordan barn bør hoppe er komisk, og ganske så avslørende (og flaut). Ved frokostbordet hos Berg-Eriksens: "Kan du gi meg smøret vær så snill, det står distalt for gulosten og proksimalt for melken." Endret 28. januar 2024 av Rastebenk 61 2 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 28. januar 2024 #92605 Del Skrevet 28. januar 2024 Rastebenk skrev (3 minutter siden): "Kan du gi meg smøret vær så snill, det står distalt for gulosten og proksimalt for melken." Skriv en søknad først, så skal jeg vurdere det. 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 28. januar 2024 #92606 Del Skrevet 28. januar 2024 Finngirl skrev (44 minutter siden): Usikker på det altså. Er stort sett kvinner- gjerne andre influensere el- som kommenterer «pena» «vakre du» eller «🔥». jeg har faktisk aldri hørt cbe omtalt i en rølpete gutteprat om hvem de ville gjort osv. Tone Damlie blir ofte nevnt. Flere jeg ikke vet hvem er. Men cbe.. nope. Aldri hørt en mann uttale seg om at hun er digg. Tenkte på facebook, klarer ikke instagram 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 28. januar 2024 #92607 Del Skrevet 28. januar 2024 Rastebenk skrev (28 minutter siden): Ved frokostbordet hos Berg-Eriksens: "Kan du gi meg smøret vær så snill, det står distalt for gulosten og proksimalt for melken." "Proksimalt for deg eller meg, kjære?" 18 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 28. januar 2024 #92608 Del Skrevet 28. januar 2024 Hun skal ha ros (…) for å være kledd anstendig på bursdagen sin da! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 28. januar 2024 #92609 Del Skrevet 28. januar 2024 Snødronninga skrev (37 minutter siden): Gratulerer Caroline, med nok et innlegg der alle bildene av deg er fra venstre profil. 👏 Det smiles, men du ser bort. Som forventet. Alt er så oppstilt og regissert, at man skulle tro det var reklamebilder. Finnes ikke rom for varme eller spontanitet, noe ekte eller relaterbart. Det er faktisk ikke troverdig at dette er bilder fra en ekte bursdag. https://www.picuki.com/profile/carolinebergeriksenno Hvor gammel ble hun? 50? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ingo Skrevet 28. januar 2024 #92610 Del Skrevet 28. januar 2024 Finngirl skrev (2 timer siden): Har ofte lurt på hvem som følger cbe og oppriktig liker innleggene hennes. Er det kjøpesterke, voksne kvinner? Er det tenåringer? Er det haters som ønsker henne vondt? Hvem er det egentlig? Jeg har tre bekjente som følger henne, og klikker liker på omtrent alt hun legger ut. person 1 er en yngre kvinne, inngiftet i perifer familie. Hun og mannen har begge lavinntektsyrker. Basert på samtalene med henne drømmer hun om et shiny, polert hjem, vaskehjelp og merkevesker, sløyfer i håret på barns og sydenturer. Kan forstå at cbes striglede image passer inn i denne drømmen. person 2 er en som prøver å leve av å være PT. Det går ikke sånn superbra. Muligens pt-luftslottet til cbe skulle være til inspirasjon. En gang i en fjern fortid, eller fjern fremtid..? person 3 er en fjern bekjent, som i 20-årene var innlagt it og inn for spiseforstyrrelser og sliter den dag i dag. Hun har mistet hår, tenner, menstruasjon og kroppsvarme, men insisterer fortsatt på å trene to ganger hver dag… høres kjent ut. jeg vet ikke helt hva fellesnevneren er for disse 3, men jeg vet at fellesnevneren IKKE er sterke, høytutdannede (motsatt av cbe som har.. videregående og to års privatbetalt studie?) voksne kvinner med kjøpekraft. Hvem av deres instavenner følger cbe? Hva har de til felles? Oppriktig nysgjerrig på dette, ettersom cbe ikke har vært i stand til å formidle verken målgruppe eller budskap siden 2008. Dette var en interessant «øvelse», som du sier så er jo målgruppen helt umulig å forstå. Hos meg er det også 3 personer som følger henne: Person 1: Fotograf og marketing/SoMe som jobb. Interessert i interiør. Ellers normal og ned på jorda, rake motsetning til cbe. Ingen likes på cbe’s innlegg. Person 2: Fruen til en flink lokal kokk, liker kjendiser på generelt grunnlag. Ingrn likes. Person 3: Ung sjenert jente på 23, sykepleier. Mange likes. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 28. januar 2024 #92611 Del Skrevet 28. januar 2024 Finngirl skrev (2 timer siden): Hvem av deres instavenner følger cbe? Hva har de til felles? Oppriktig nysgjerrig på dette, ettersom cbe ikke har vært i stand til å formidle verken målgruppe eller budskap siden 2008. Har to instavenner som følger CBE: 1: Kvinne tidlig i 40 årene, skilt mor til to tenåringer, sosionom som jobber i barnevernet. Ikke interessert i interiør, mote osv. Ingen likes til CBE som jeg har sett. 2: Barnløs, singel kvinne sent i 30 årene som jobber i serviceyrke. Ingen høyere utdanning. Har alltid drømt om å treffe drømmemannen (rik mann som kan øke levestandarden hennes). Veldig opptatt av merkeklær, vesker osv. Liker det meste CBE legger ut. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Globus Skrevet 28. januar 2024 #92612 Del Skrevet 28. januar 2024 (endret) Lineaaa skrev (5 timer siden): Enormt viktig å la barn hoppe lateralt. Altså, det å bruke slike medisinske uttrykk viser et enormt lavt (!) kunnskapsnivå. Alle fagpersoner med respekt for seg seg og ikke minst respekt for formidling, legger prestisje i å formidle på en forståelig måte til mottakeren. Flaut hele greia. Lateralt og lineært 🤯🤯 Helt enig med deg! Jeg er lege og formulerer meg aldri slik til pasienter, kun til kollegaer og ikke alltid da heller. Blir jo bare for å briefe med fremmedord. Helt greit å prate norsk! Endret 28. januar 2024 av Frøken Globus 35 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokoknit Skrevet 29. januar 2024 #92613 Del Skrevet 29. januar 2024 Språkbruken er typisk en halvstudert, uerfaren person med overdreven bruk av fagutrykk. Typisk førsteårs medisinstudent f.eks. som snakker om abdomen, mens den erfarne kirurgen sier bare «magen» i samtalen med pasienten. Pusher man vekter på barn skal man være helt sikker på at løft utføres riktig mtp ryggen. Førstepri er å ikke gjøre skade. Dessuten: barn i den alderen skal leke med jevnaldrende, spille på lag eller være på fellestreninger. De fleste barn jeg vet om driver med flere aktiviteter og har opplegg nesten hver dag, som er mer enn nok trening! Det er å trives på trening som er grunnen til at barn blir gode i og ønsker å fortsette med sport og fysisk aktivitet, ikke hvor hardt man trener i den alderen, eller hvor tidlig man begynner med spenstøvelser, osv. En stor del av det er å være en del av et fellesskap. La de få på ski, sykle, klatre, spille fotball/håndball, danse, turne, friidrett(man trener ofte alle grener når man er barn, så mer allsidig!) med andre barn som begynner med det samme. Det konkurreres masse innad på treningene! Jeg vet heldigvis ikke hvilke eventuelle sporter disse driver med ved siden av, men inntrykket som gis av at barn like gjerne kan trene på PT-senteret fremfor organisert idrett, og det er SÅ feil å signalisere til omverdenen. Jeg ville forsåvidt heller hatt barna mine til å leke boksen går med nabobarna enn å pushe på dem vekter på et PT-senter…./ 25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjedda Skrevet 29. januar 2024 #92614 Del Skrevet 29. januar 2024 Litt rart at hun ikke har med LKE på noen bilder, de fleste influencere pleier å posere med mannen på slike dager? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 29. januar 2024 #92615 Del Skrevet 29. januar 2024 Gjedda skrev (15 minutter siden): Litt rart at hun ikke har med LKE på noen bilder, de fleste influencere pleier å posere med mannen på slike dager? Det kan virke som han ikke er med på hennes "blogg" like mye lenger etter stalkingen og herverket. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LedigNavn Skrevet 29. januar 2024 #92616 Del Skrevet 29. januar 2024 Tante Heldig er på plass og kommenterer hos LKE med barnas navn. 🤬 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 29. januar 2024 #92617 Del Skrevet 29. januar 2024 Gjedda skrev (23 minutter siden): Litt rart at hun ikke har med LKE på noen bilder, de fleste influencere pleier å posere med mannen på slike dager? Han var med på bilder nå og da fram til starten av juli. Etter det ser vi ikke snurten av ham, kun indirekte vha hans kikker/stalkerperspektiv. Jeg har tre bekjente som liker mye av det hun legger ut. Fellesnevner er lav/ingen utdanning, veldig hyggelige/snille damer i 50-årene. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. januar 2024 #92618 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg synes det er så kleint med den hyllingen fram og tilbake på Instagram feks mellom CBE og TM-venninna. Hvorfor ikke ta det privat😂 30 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 29. januar 2024 #92619 Del Skrevet 29. januar 2024 Isild skrev (21 minutter siden): Det kan virke som han ikke er med på hennes "blogg" like mye lenger etter stalkingen og herverket. Nå er han borte fra Netfit også. Det samme er Adrian Paul. Det ser ut som om Netfit bare er Caroline sin nå (ref. Instagram), altså en PT-student. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 29. januar 2024 #92620 Del Skrevet 29. januar 2024 Jeg har ganske mange IG venner som følger henne, og de er alle høyere utdannet, men liker sjeldent innlegg. Ser særlig to stykker som liker hennes innlegg. De er begge opptatt av helse, men i en mer ekstrem variant ala biohacking. Er veldig overrasket over at de to ikke ser igjennom alt det poserte og falske. Jeg tror det nok handler mye om det at hun viser treningen sin. Interessant da at Mr. Adrian Paul er borte fra Netfit. Vil vi se en ny retning der nå? Venter fortsatt på ernæringsterapeuten vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå