Stargaze Skrevet 25. januar 2024 #92441 Del Skrevet 25. januar 2024 hvalstad45 skrev (5 minutter siden): Selv om jeg aldri var misunnelig på CBE, så må jeg jo si at ferier i karibien og ordentlige kvalitetsvesker og klær var noe fint å se på og noe jeg gjerne skulle hatt selv. Nå ti år senere er jeg i den posisjonen at jeg kan kjøpe meg slikt selv. Mens CBE har gått andre vei. Finnes jo ikke noe mindre inspirerende enn det! Nå finnes det jo ørten finansinfluencere der ute f.eks, rundt hennes alder, som viser hvordan man kan investere, utrolig mye mer inspirerende og nyttig. Når jeg er på insta nå, er jeg mye mer interesert i nyttig stoff! Jeg følger derfor matkontoer, motekontoer, treningskontoer, sparetipskontoer - men felles for dem alle er at de vil gi meg, seeren, tips og triks, de vil ikke vise meg hvor mange ribbein de har eller at de er på do. CBE er litt som en tenåring i en voksens kropp. FOkuset er helt off for de aller fleste i hennes aldersgruppe. Dette er virkelig en studie i hvordan ødelegge egen karriere, men så er det vel ikke akkurat særlig mange influencere som kan regne med å holde på med det til de går av med pensjon, heldigvis. Det er akkurat det. Hun har ikke noe kvinner i målgruppen drømmer om. Så det er ingen dom «ser opp til» henne slik hun kanskje opplevde helt i starten. Norge har aldri hatt flere kvinner med høy utdannelse, gode jobber og god lønn enn nå. Norske kvinner er sterke og kan stå på egne ben. Hun er det motsatte av alt dette. 39 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. januar 2024 #92442 Del Skrevet 25. januar 2024 AnnaCotta skrev (38 minutter siden): Hun har annonsert comeback på bloggen. Det tror jeg ikke blir noe av. Det innebærer merarbeid og skriving, opplasting av bilder og annet materiale som på Insta og Snap er automatisert og lettvint. Tror heller ingen lesere gidder å følge en overflatisk livsstilsblogg lenger. Det går i å scrolle seg nedover sosiale medier for så lettvint underholdningskonsum som mulig mens du venter på at potetene skal koke, sitter på banen eller venter på bussen. Tenker du har helt rett i at det ikke blir noe av. Dessuten: "Blog is dead". De nye foraene og arenaene får de ikke til (podcast, instagram, snapchat, tiktok) Når de nå har fått et management som istedet for å forsøke å hjelpe til med et comeback og nytt innhold, støtter oppunder narrativet om at CBE.no er noe de IKKE er - så sender Kontent bare keiseren ut på ennå flere flaue turer uten klær... 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. januar 2024 #92443 Del Skrevet 25. januar 2024 Stargaze skrev (26 minutter siden): Det er akkurat det. Hun har ikke noe kvinner i målgruppen drømmer om. Så det er ingen dom «ser opp til» henne slik hun kanskje opplevde helt i starten. Norge har aldri hatt flere kvinner med høy utdannelse, gode jobber og god lønn enn nå. Norske kvinner er sterke og kan stå på egne ben. Hun er det motsatte av alt dette. Helt sant. Det er ikke så mange (ingen) voksne kvinner jeg kjenner som finner inspirasjon i å se på en hjemmeværende forhenværende blogger pynte seg selv og huset. Ei heller føler de noen "connection" av å se ex-bloggeren gjøre v-tegn foran det sedvanlige speilet i stuen, eller på en random do. DE finner det heller ikke motiverende å se noen helle kaffe delikat i en kopp. Og ingen lærer noe særlig om trening av å se nysminkede videoer fra tredemøllen i kjelleren som kun kommuniserer "se så flink jeg er til å trene, og hvor pen og tynn jeg er". Det er dette de viser, så det er dette som er budskapet. Absolutt ingenting med andre ord. Og Kontent syns tydeligvis at de skal gjøre MERE av dette som ikke fungerer. Lykke til! 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 25. januar 2024 #92444 Del Skrevet 25. januar 2024 Stargaze skrev (42 minutter siden): Det er akkurat det. Hun har ikke noe kvinner i målgruppen drømmer om. Så det er ingen dom «ser opp til» henne slik hun kanskje opplevde helt i starten. Norge har aldri hatt flere kvinner med høy utdannelse, gode jobber og god lønn enn nå. Norske kvinner er sterke og kan stå på egne ben. Hun er det motsatte av alt dette. Hun står vel for så vidt på egne ben all den tid mannen ikke har jobbet siden han la opp som fotballspiller og har levd på kona. Ellers enig i poengene dine. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. januar 2024 #92445 Del Skrevet 25. januar 2024 Husker f.eks. hun hadde en fin Philip Lim-veske en gang, og litt stilige klær. Nå er det fake Chloé-strandveske i Tyrkia og navlelo på do som gjelder. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spade Skrevet 25. januar 2024 #92446 Del Skrevet 25. januar 2024 Er den treningsappen nedlagt nå? Har ikke hørt om noen jeg kjenner som vet om den, hun er så lite relevant. hun blir sikkert snart gravid for å bli omtalt, hun ser jo sophie Elise i media om sin graviditet, så får de lage morkake mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. januar 2024 #92447 Del Skrevet 25. januar 2024 (endret) Spade skrev (5 timer siden): Er den treningsappen nedlagt nå? Har ikke hørt om noen jeg kjenner som vet om den, hun er så lite relevant. hun blir sikkert snart gravid for å bli omtalt, hun ser jo sophie Elise i media om sin graviditet, så får de lage morkake mat Hun la ut en hopp-og sprett-økt på Netfit i går kveld. Det er så mørkt at jeg ikke ser hva det er hun gjør, selv om jeg har skrudd opp lyset på mac'en på fullt. Hun har svart tights og gulvet er svart. Merkelig. Ser bare overkroppen (magen 🤦♂️), og skosålene. https://www.instagram.com/p/C2ftqobt_Ki/ Endret 25. januar 2024 av loffen fant skrivefeil 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spade Skrevet 25. januar 2024 #92448 Del Skrevet 25. januar 2024 loffen skrev (Akkurat nå): Hun har la ut en hopp-og sprett-økt på Netfit i går kveld. Det er så mørkt at jeg ikke ser hva det er hun gjør, selv om jeg har skrudd opp lyset på mac'en på fullt. Hun har svart tights og gulvet er svart. Merkelig. Ser bare overkroppen (magen 🤦♂️), og sko. https://www.instagram.com/p/C2ftqobt_Ki/ Og dette bruker folk penger på, og då er det gratis på Instagram. hadde kanskje fungert i nedstengningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 25. januar 2024 #92449 Del Skrevet 25. januar 2024 loffen skrev (5 minutter siden): Hun har la ut en hopp-og sprett-økt på Netfit i går kveld. Det er så mørkt at jeg ikke ser hva det er hun gjør, selv om jeg har skrudd opp lyset på mac'en på fullt. Hun har svart tights og gulvet er svart. Merkelig. Ser bare overkroppen (magen 🤦♂️), og skosålene. https://www.instagram.com/p/C2ftqobt_Ki/ Jeg ser bare en hoppende torso. *knegg 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 25. januar 2024 #92450 Del Skrevet 25. januar 2024 Spade skrev (35 minutter siden): Og dette bruker folk penger på, og då er det gratis på Instagram. hadde kanskje fungert i nedstengningen Folk? Hvilke folk? 😅 Har hun egentlig noen kunder? Alle andre treningsprofiler jeg følger legger jevnlig ut tilbakemeldinger fra kunder - finnes jo ikke bedre reklame enn det! Har ikke sett CBE legge ut noe fra kundene sine. 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. januar 2024 #92451 Del Skrevet 25. januar 2024 loffen skrev (38 minutter siden): Hun har la ut en hopp-og sprett-økt på Netfit i går kveld. Det er så mørkt at jeg ikke ser hva det er hun gjør, selv om jeg har skrudd opp lyset på mac'en på fullt. Hun har svart tights og gulvet er svart. Merkelig. Ser bare overkroppen (magen 🤦♂️), og skosålene. https://www.instagram.com/p/C2ftqobt_Ki/ Dette er faktisk det dårligste av treningsvideo jeg har sett. Det er helt umulig å se beina hennes - og de viser bein/rumpe-øvelser. Hvis "fotografen" selv mener at dette er bra, så sier det mye om hvor dypt inn i poseringsbobla det er mulig å synke. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spade Skrevet 25. januar 2024 #92452 Del Skrevet 25. januar 2024 Sinccis skrev (3 minutter siden): Folk? Hvilke folk? 😅 Har hun egentlig noen kunder? Alle andre treningsprofiler jeg følger legger jevnlig ut tilbakemeldinger fra kunder - finnes jo ikke bedre reklame enn det! Har ikke sett CBE legge ut noe fra kundene sine. Jeg antok de hadde kunder siden de lager filmer🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. januar 2024 #92453 Del Skrevet 25. januar 2024 Spade skrev (29 minutter siden): Jeg antok de hadde kunder siden de lager filmer🤔 Ingen har sett noe til en eneste kundetilbakemelding. De har ikke kunder mao. De som legger ut så fort en helt vanlig følger skryter av noe, ville tapetsert IG-profilene sine dersom de faktisk hadde positive tilbakemeldinger fra kunder, eller kunder i hele tatt. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 25. januar 2024 #92454 Del Skrevet 25. januar 2024 Spade skrev (31 minutter siden): Jeg antok de hadde kunder siden de lager filmer🤔 Har de det? Jeg tror ikke det er så mange…det er nok grunnen til at frua plutselig skal bli PT. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 25. januar 2024 #92455 Del Skrevet 25. januar 2024 Isild skrev (3 timer siden): Tenker du har helt rett i at det ikke blir noe av. Dessuten: "Blog is dead". De nye foraene og arenaene får de ikke til (podcast, instagram, snapchat, tiktok) Når de nå har fått et management som istedet for å forsøke å hjelpe til med et comeback og nytt innhold, støtter oppunder narrativet om at CBE.no er noe de IKKE er - så sender Kontent bare keiseren ut på ennå flere flaue turer uten klær... Gitt hvordan de ellers alltid vet best, kan det jo være at Kontent sliter med å nå frem med budskapet sitt, særlig hvis det er endringer de ber om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 25. januar 2024 #92456 Del Skrevet 25. januar 2024 (endret) NordreSving skrev (4 timer siden): Gitt hvordan de ellers alltid vet best, kan det jo være at Kontent sliter med å nå frem med budskapet sitt, særlig hvis det er endringer de ber om. Det tror jeg nok også- at det kan være vanskelig å nå frem til de med forslag om endringer. Men jeg klarer ikke helt å ta Kontent seriøst når de tydelig forsøker å selge samme narrativet som CBE.no selv har i årevis, om "kjøpesterke kvinner blablabla". "Caroline har lojale følgere som har fulgt henne fra hun startet, og i dag er en stor av hennes følgere på samme sted i livet som henne selv. Dette er en målgruppe som er spesielt attraktiv for mange annonsører, da de har god økonomi og faste inntekt." https://influencers.kontent.no/14/ Hvilke kjøpesterke kvinner? De 7 mannfolkene som legger igjen flammeemojies på doselfiene? Kontent som jobber i bransjen burde begynt med å rydde opp i alle botskontoene, og iallefall ikke lyve til potensielle annonsører. "Lojale følgere"? Kontent kan tydeligvis ingenting om engasjementsrate? Engasjementraten avslører at det knapt er noen som følger med CBE.no overhodet. De engasjerer ingen. Kontent forsøker å selge skinnet før bjørnen er skutt de også. Sleip bransje, men så lenge det er et helt hav av naive annonsører så kommer det til å surre videre. Endret 25. januar 2024 av Isild 22 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 25. januar 2024 #92457 Del Skrevet 25. januar 2024 loffen skrev (3 timer siden): Hun har la ut en hopp-og sprett-økt på Netfit i går kveld. Det er så mørkt at jeg ikke ser hva det er hun gjør, selv om jeg har skrudd opp lyset på mac'en på fullt. Hun har svart tights og gulvet er svart. Merkelig. Ser bare overkroppen (magen 🤦♂️), og skosålene. https://www.instagram.com/p/C2ftqobt_Ki/ Slik jeg tolker det er det bevisst for å forsøke å skjule de øvelsene hun faktisk ikke greier å utføre korrekt. Men mer enn noe så viser hun med denne "utfordringen" at hun er helt bevisstløs når det kommer til forsvarlighet i hva hun vil ha andre (hun ikke vet noe om) til å gjøre. For utrente personer, eller personer som har plager, eller personer som overvurderer egen form, eller personer med forstyrret forhold til egen kropp som har for mye vilje til å gjennomføre for enhver pris... så er den "utfordringen" uforsvarlig, når CBE ikke kommer med en eneste kommentar om å tilpasse det etter egen form. Jeg håper inderlig at INGEN har betalt for å ha henne som "coach" på Netfit.no, og at INGEN kommer til å betale for hennes tjenester som pt i fremtiden heller. For med det farlige kroppsfokuset hun har og det totalt bevisstløse formidlingen av råd og "inspirasjon", så er CBE en farlig instruktør for andre! 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 25. januar 2024 #92458 Del Skrevet 25. januar 2024 Tviler på at CBE.no klarer den utfordringen. Da må de filme hele settet, slik mange andre gjør. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 25. januar 2024 #92459 Del Skrevet 25. januar 2024 1 minutt siden, Frisk Frosk said: Slik jeg tolker det er det bevisst for å forsøke å skjule de øvelsene hun faktisk ikke greier å utføre korrekt. Men mer enn noe så viser hun med denne "utfordringen" at hun er helt bevisstløs når det kommer til forsvarlighet i hva hun vil ha andre (hun ikke vet noe om) til å gjøre. For utrente personer, eller personer som har plager, eller personer som overvurderer egen form, eller personer med forstyrret forhold til egen kropp som har for mye vilje til å gjennomføre for enhver pris... så er den "utfordringen" uforsvarlig, når CBE ikke kommer med en eneste kommentar om å tilpasse det etter egen form. Jeg håper inderlig at INGEN har betalt for å ha henne som "coach" på Netfit.no, og at INGEN kommer til å betale for hennes tjenester som pt i fremtiden heller. For med det farlige kroppsfokuset hun har og det totalt bevisstløse formidlingen av råd og "inspirasjon", så er CBE en farlig instruktør for andre! Oh my! Dette var mye verre enn ventet, man ser jo ikke beina Og hun er superustø når hun skal ta hoppende lounges. Og igjen er bare fokuset på henne. Ikke et blikk i kamera en gang, ikke et smil. Vi skal liksom være heldige som får en "sniktitt" på hennes trening? Det er noe alvorlig galt med egoene til disse på Kulås, åpenbart skadelig å leve det livet der for lenge. 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 25. januar 2024 #92460 Del Skrevet 25. januar 2024 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Tviler på at CBE.no klarer den utfordringen. Da må de filme hele settet, slik mange andre gjør. Bare på det lille hun har vist viser hun at hun ikke greier alle øvelsene, og det er også åpenbart at det ikke er de siste 10 repetisjonene vi ser... Så ingen grunn til å tro at hun greier den utfordringen selv. Det eneste CBE viser er at hun har googlet litt og funnet noe hun ikke har gjort før, men som nettet har flommet over med lenge: https://www.google.com/search?sca_esv=601415381&q=1000+workout+challenge&tbm=isch&source=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwjC_NHW5PiDAxUzGxAIHQW9Au8Q0pQJegQIDBAB&biw=1536&bih=739&dpr=1.25 Der seriøse aktører, som har delt dette, kommer med tydelige advarsler om at dette er en utfordring man IKKE bør gjennomføre hvis man ikke allerede er i god form... ...der sier ufaglærte CBE og pt-student at det er en flott hjemmetrening, det er bare å jobbe seg gjennom den... CBE bør annonsere med "vil du pådra deg skader og få et usunt kroppsfokus som også kan skade deg: velg MEG eller LKE som trener - husk at vi også trener barn ned til 7 år". Dette ville vært ærlig reklame... Mens hun uforsvarlig avsluttet gårsdagen, så fortsetter hun i dag med å jogge 12 km og etterpå vise sitt "måltid" som består av én brødskive med smør og sjokoladepålegg... 27 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå