Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Ja, det blir helt flaut å se på hvordan hun desperat forsøker å holde på folks interesse. Du skal være rimelig gedigen influencer for at noen gidder å vente på "din" oppskrift. Alle mulige oppskrifter er et tastetrykk unna, hvis hun ikke vil gi det når folk spør, så søker de det bare opp et annet sted. Hun burde vært mye mer på tilbudssida og gitt folk faktisk innhold. En gang klarte hun å dele en oppskrift i uka, hvor ble det av den kompetansen? Nå er alt kunstig og tilført protein og annet tull og i tillegg må hun drive og hale det ut. Bare så tragisk og gjennomsiktig det hele. Jeg fatter ikke at hun ikke har forsøkt hardere for å få dette til å gå rundt. Jeg har derfor konkludert med at hun nok ikke kan bedre. Over ti år i bloggerbobla har ikke gjort godt for utviklingen.

I dag er det til og med poll der du kan velge hvilken oppskrift hun skal dele først av tre alternativer 🫢 Håper du holder ut ventetiden og spenningen 😀

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

~ Ada ~ skrev (2 timer siden):

De ønsker kun å jobbe med de mest dedikerte og treningsvillige, og har altså en 7 - åring med. 

Det er vel de kundene de får. Ivrige (og uvitende)foreldre med penger som ønsker å hjelpe/kjøpe eget avkom frem i køen i en stadig mer prestasjonskrevende barneidrett. Tragisk!

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett gårsdagens story med styrketrening må jeg si at jeg personlig synes CBE er hverken sterk eller atletisk. Hennes atletiske «talent» er jernvilje foran kjøleskapet og til å komme seg ned i kjelleren og «få det på«. Hvem i huleste blir inspirert av en trener som stadig vekk synes det er tungt å komme i gang med treningen, tilsynelatende spiser barneposjoner (for det er det som formidles til følgerne) og sover dårlig om natta? Man trener ikke å være hverken rakettforsker eller PT for å skjønne at alle disse tingene henger sammen. 
Som selverklært «foodie» som lager ganske mye god mat som hun selv konstanterte for ikke lenge siden må jeg si at den maten hun lager er utrolig lite inspirerende. Bananpannekaker, proteinvaffler, proteinshake og pasta med krem og ost er ikke spesielt oppfinnsomt eller spennende. Ikke rart at hun må bruke proteinpulver for hun spiser jo aldri noe annet enn karbohydrater. Med de nye kostholdsrådene om å spise mindre animalske produkter har hun en gyllen sjanse til å til å inspirere med andre proteinkilder som linser, bønner og kikerter. Hun er jo ikke redd for hverken hvitløk eller chillipepper så her er mulighetene mange! Men det spørs vel om det kanskje kreves litt for mye jobb å prøve seg på noe helt nytt, for det kan jo hende at det ikke blir perfekt på første forsøk🤷🏼‍♀️

• Liker 33
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (1 time siden):

I dag er det til og med poll der du kan velge hvilken oppskrift hun skal dele først av tre alternativer 🫢 Håper du holder ut ventetiden og spenningen 😀

Seriøst? Poll på oppskrifter? Poll  hadde hun også om hun skulle vise frem hva barna fikk i julekalenderne..

Hvem er alle disse menneskene som følger med for å få en oppskrift de selv kan finne på et tastetrykk, eller som sitter nyfiken for å følge med på fremmede barns kalendergaver?  Hun presenterer et ekstremt trøttsomt og repeterende innhold som i stor grad viser utallige redigerte thinspo speilselfier på ulike offentlige dass, "trening" som egentlig handler om å posere, stalkerbilder tatt av mannen og innimellom krydres det litt med kaffekopoer. Hun har alt å vinne på å dele oppskrifter uten forbehold! 

Men alt handler om henne, hun kaller seg påvirker, men hun leverer et innhold som utelukkende handler om å booste eget ego. At folk gidder å stemme og å tvinne tumler mens de klikker seg inn i "spenning" for å se om deres ønske vant 😅  Sorry, bruker ikke å le av folk, men google er en fin ting, det har nok CBE selv benyttet seg av for å finne oppskrifter. 

Endret av K_mb
  • Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (3 timer siden):

Nede i 299 466 følgere nå (kilde: socialblade.com).

Røde tall over hele linja, og det over en lang periode nå. -91 avfulgte bare fra i går til i dag. 

Sånn er det med kjøpte og betalte følgere. Regner med at brorparten av disse "følgerne" er kontoer som er inaktive og som kun opprettes for salg til brukere som vil booste følgertallene sine. Og som Instagram sletter fortløpende. Det ser man jo også på engasjementet i form av likerklikk og kommentarer. Det ligger stabilt selv om følgertallene plutselig øker med 1000+ over en kort periode. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følgerne vil iallfall ikke ha dette. 

IMG_5495.jpeg

Endret av Kollontaj
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så, når påvirkerne ikke klarer å påvirke en voksen målgruppe, går de etter barn?

Gje mæ styrke.

• Liker 26
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (46 minutter siden):

Tror ikke mange kommer til å benytte seg av Lars Kristian Eriksens tjenester. Barnefotballen har egne trenere og retningslinjer. 

Jeg er ikke så sikker på det nemmelig, når trenere i barnefotballen benytter seg av LKE sine tjenester, for sine egne barn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (27 minutter siden):

Jeg er ikke så sikker på det nemmelig, når trenere i barnefotballen benytter seg av LKE sine tjenester, for sine egne barn.

Da burde de faktisk ikke vært trenere i barnefotballen i det hele tatt

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjelder selvsagt ikke alle, men jeg har erfart at mange av de foreldretrenerne som finnes i barnefotballen gjerne har enorme ambisjoner på vegne av egne barn.

Så jeg blir overhodet ikke overrasket om noen av disse velger å benytte seg av LKE sine tjenester.

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (14 minutter siden):

Det kan vi sikkert enes om, men det er vel ikke så mye å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (45 minutter siden):

Vil regne med det, når foreldrene som lar sine barn bli trent av LKE, selv er trenere i barnefotballen…..

Meget oppsiktsvekkende. Det er i strid med grunnleggende retningslinjer i barneidretten. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (8 minutter siden):

Dette gjelder selvsagt ikke alle, men jeg har erfart at mange av de foreldretrenerne som finnes i barnefotballen gjerne har enorme ambisjoner på vegne av egne barn.

Så jeg blir overhodet ikke overrasket om noen av disse velger å benytte seg av LKE sine tjenester.

Du er inne på noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (15 minutter siden):

Derfor bør fotballkretsen blande seg i dette og komme med en klar advarsel. Men noe forbud osv. har de naturligvis ikke myndighet til.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (Akkurat nå):

Meget oppsiktsvekkende. Det er i strid med grunnleggende retningslinjer i barneidretten. 

Ja det er en bekymringsverdig utvikling.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (7 minutter siden):

Jeg tror ikke de setter seg inn i hva denne dotten står for, men vil bare «det beste» (i egne øyne) for eget barn. Vi har dessverre havnet i et samfunn med et veldig individfokus og higen etter å være best. Noen foreldre drømmer nok om at eget avkom er den neste Haaland eller Ødegård, og da er dessverre slike kurs en «lettvint» måte å bli best mulig på. Noe ironisk i en lagidrett som fotball dog..

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er enda et bilde som viser det sykelige kroppsfokuset og bildejukset CBE bruker: https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Fra posten der hun forteller at hun har begynt å studere.

image.png.b07098c657d017ea0c33b03893840815.png

Vidvinkel eller filter eller begge deler. Ser man på bodylotion-flasken til høyre blir den abnorm stor - for å få CBE til å fremstå som langt tynnere enn hun faktisk er. Posering, vinkling, filter - falskhet, sykelig kroppsfokus og selvdigging.

Så stort er fokuset på å få disse tingene til å fremstille henne tynnest mulig, at hun ikke greier å se at det speilet er helt forferdelig skittent i området som viser henne... Blind for alt bortsett fra sitt eget falske speilbilde, akkurat som Narcissus.

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er altså det briljante hovedKontentet vi får servert de siste to dagene..... Ja, du verden - briljant blir liksom ikke nok føler jeg.... 🙄 Har hørt om å koke suppe på en spiker, men å tyyyyyne SÅ mye ut av et par bringebær og noe proteinpulver..... Og tro at noen er interessert? Ja, det er jo i beste fall interessant....

image.png.c8758eeb9f6c7faa70c15d83a1519a61.pngimage.thumb.png.e7a76e53af744f7c29fd85e5df658a67.png

https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno

Endret av CityCityBangBang
la til kildehenvisning.... som vanlig..
  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bingo Bongo skrev (1 time siden):

Og tror vi barna blir bedre i fotball av det? Svaret er nei. Det er de som går på banen og spiller med venner, på eget initiativ, som blir gode. Ser det både med Haaland, Ødegaard og Bobb. Av de ytterst få som klarer å gå hele veien. 

Endret av Surikatt
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...