Ina K Skrevet 23. januar 2024 #92381 Del Skrevet 23. januar 2024 Surikatt skrev (42 minutter siden): Og tror vi barna blir bedre i fotball av det? Svaret er nei. Det er de som går på banen og spiller med venner, på eget initiativ, som blir gode. Ser det både med Haaland, Ødegaard og Bobb. Av de ytterst få som klarer å gå hele veien. Jeg er overrasket over at noen velger å benytte seg av LKE som ikke har kompetanse eller erfaring med å trene noen. Selv er han full i skader og ofte syk. 22 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 24. januar 2024 #92382 Del Skrevet 24. januar 2024 CityCityBangBang skrev (8 timer siden): Og dette er altså det briljante hovedKontentet vi får servert de siste to dagene..... Ja, du verden - briljant blir liksom ikke nok føler jeg.... 🙄 Har hørt om å koke suppe på en spiker, men å tyyyyyne SÅ mye ut av et par bringebær og noe proteinpulver..... Og tro at noen er interessert? Ja, det er jo i beste fall interessant.... https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Smoothie og chiagrøt? 2018 ringte og vil ha tilbake hypen sin.. 38 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 24. januar 2024 #92383 Del Skrevet 24. januar 2024 Isola2 skrev (34 minutter siden): Smoothie og chiagrøt? 2018 ringte og vil ha tilbake hypen sin.. Bombarderes av proffe, fristende og sunne matvideoer fra hele verden mange ganger om dagen på IG og andre plattformer. Caroline drukner fullstendig i konkurransen. 27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 24. januar 2024 #92384 Del Skrevet 24. januar 2024 (endret) Når selv innholdsprodusenten har gått så lei av sitt eget innhold at innholdet går i loop for alle andre som er like uinteresserte og uengasjerte som produsenten, er det dette vi får: En tidligere blogger som produserer det hun kunne best. I 2016. Det eneste som ikke fremstår like uinteressant for innholdsprodusenten er de utallige selfiene med filter der resultatet er at innehaveren ikke ligner seg selv. Dette er spennende. Ikke. Endret 25. januar 2024 av Revenge o'Cavatina glemt u 26 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 24. januar 2024 #92385 Del Skrevet 24. januar 2024 Isola2 skrev (3 timer siden): Smoothie og chiagrøt? 2018 ringte og vil ha tilbake hypen sin.. Klassisk CBE. Hun har virkelig gjort det til sitt levebrød å komme for sent til festen. Det er et fascinerende skue å være vitne til De fleste har gått videre i livet, det er andre ting som trender nå. Trendene snur raskt, sånn har det blitt. Og så plutselig kommer CBE inn fra sidelinjen og bare, wow, se her da....chiapudding og smoothie. Hvem vil ha oppskrift? Altså...... 🙃 At det skal være så vanskelig å følge med i tiden, når det liksom er dette man skal leve av. 34 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 24. januar 2024 #92386 Del Skrevet 24. januar 2024 Ina K skrev (11 timer siden): Jeg er overrasket over at noen velger å benytte seg av LKE som ikke har kompetanse eller erfaring med å trene noen. Selv er han full i skader og ofte syk. Og atpåtil velger å la ham trene barna sine. Det absolutte vanvidd! Har de levd under en stein de siste 15 årene…? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 24. januar 2024 #92387 Del Skrevet 24. januar 2024 BellaSwan skrev (16 minutter siden): Klassisk CBE. Hun har virkelig gjort det til sitt levebrød å komme for sent til festen. Det er et fascinerende skue å være vitne til De fleste har gått videre i livet, det er andre ting som trender nå. Trendene snur raskt, sånn har det blitt. Og så plutselig kommer CBE inn fra sidelinjen og bare, wow, se her da....chiapudding og smoothie. Hvem vil ha oppskrift? Altså...... 🙃 At det skal være så vanskelig å følge med i tiden, når det liksom er dette man skal leve av. Mens vi andre går på kurs og seminarer, tar videreutdanning for å utvikle oss i fagfeltet vårt, sitter CBE fast i kjelleren og på dassen og tar selfies. Da blir det vanskelig å komme seg videre. 35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Sinccis Skrevet 24. januar 2024 Populært innlegg #92388 Del Skrevet 24. januar 2024 Jeg gikk på videregående på den tiden bloggen Fotballfrue var på sitt største, og da var vi mange jenter som så opp til og beundret henne. Vi var vel i akkurat riktig målgruppe for bloggen hennes, da vi drømte om å ha den tynne kroppen, eventyrbryllupet, huset med fint interiør og flat mage få dager etter fødsel. Nå er vi alle snart 30 år, er ferdig med utdanning og skaper karriere, noen har stiftet familie. Og ser ikke for meg at noen av oss lenger har CBE som forbilde. Hun har ingen utdanning eller ordentlig jobb i og med at treningsuniverset hennes tilsynelatende mangler kunder, så hun lever av å publisere toalettselfies med ribbeina stikkende ut, og oppskrifter på proteinshakes. Der andre store bloggere fra den tiden (SE, Voe osv) har fornyet seg i takt med hver sin målgruppe, har ikke CBE bare stagnert - men direkte forfalt hva det gjelder å skape innhold. Husker bloggen hennes som full av fargerike bilder og lange tekster, samt et kommentarfelt der mange meninger fikk komme frem uten å bli blokkert - noe av det som helt klart skapte liv i bloggen. Nå får hun jo bare et par «😍🔥» kommentarer per innlegg, alt annet blir slettet og blokkert. 39 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. januar 2024 #92389 Del Skrevet 24. januar 2024 De blokkerte og fabrikkerte den gangen også. Bare nevner det. Ellers; enig. 26 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 24. januar 2024 #92390 Del Skrevet 24. januar 2024 Kollontaj skrev (1 minutt siden): De blokkerte og fabrikkerte den gangen også. Bare nevner det. Ellers; enig. Ja, det er sant. Men da var det hvertfall liv i kommentarfeltet, noe som var kanskje det som skapte mest engasjement på bloggen. 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. januar 2024 #92391 Del Skrevet 24. januar 2024 Sinccis skrev (55 minutter siden): Ja, det er sant. Men da var det hvertfall liv i kommentarfeltet, noe som var kanskje det som skapte mest engasjement på bloggen. Joda, men de sensurerte sterkt, feks saklige spørsmål om barne-eksponering. De slapp gjennom ganske mange dårlige kommentarer som skapte ståhei, men det var også hensikten. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 24. januar 2024 #92392 Del Skrevet 24. januar 2024 Kollontaj skrev (6 minutter siden): Joda, men de sensurerte sterkt, feks saklige spørsmål om barne-eksponering. De slapp gjennom ganske mange dårlige kommentarer som skapte ståhei, men det var også hensikten. Eller de (lke) lagde kommentarene selv.. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 24. januar 2024 #92393 Del Skrevet 24. januar 2024 BellaSwan skrev (3 timer siden): Klassisk CBE. Hun har virkelig gjort det til sitt levebrød å komme for sent til festen. Det er et fascinerende skue å være vitne til De fleste har gått videre i livet, det er andre ting som trender nå. Trendene snur raskt, sånn har det blitt. Og så plutselig kommer CBE inn fra sidelinjen og bare, wow, se her da....chiapudding og smoothie. Hvem vil ha oppskrift? Altså...... 🙃 At det skal være så vanskelig å følge med i tiden, når det liksom er dette man skal leve av. Og nå har hun holdt folk på pinebenken i dagesvis, for det er forbundet med så utrolig mye spenning rundt når oppskriftene skal «slippes» 😂 (chiagrøt, smoothie og evt. daddelsnacks). 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 24. januar 2024 #92394 Del Skrevet 24. januar 2024 Laia skrev (8 minutter siden): Og nå har hun holdt folk på pinebenken i dagesvis, for det er forbundet med så utrolig mye spenning rundt når oppskriftene skal «slippes» 😂 (chiagrøt, smoothie og evt. daddelsnacks). Den smoothieoppskriften hennes bør være noe helt revolusjonerende, etter at hun nå i flere dager har lagt ut om hvordan hun «gleder seg og klarer ikke å vente med å publisere oppskriften» (så ikke vent, da?) og at «det er baaare å glede seg til oppskriften». Må si at hvis jeg i utgangspunktet hadde vært interessert i den oppskriften, så hadde jeg garantert mistet den interessen for lengst etter alt det maset hennes. Regner med oppskriften enten er en helt basic proteinsmoothie man finner på Google, eller at det eventuelt inneholder produkter som hun nå skal reklamere for. Noe som isåfall burde vært merket som annonse på alle videoene hun hittil har lagt ut om den spennende smoothien sin. Klaaarer ikke å vente, altså. 17 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 24. januar 2024 #92395 Del Skrevet 24. januar 2024 Ååå, se, bilde av bringebærchiapudding - det pleide jeg å lage. Nå fikk jeg lyst på. Google oppskrift. Lage bringebærpudding. Spise. Gå videre. Et par uker senere - CBE publiserer oppskrift på bringebærpudding. Jeg - langt, langt unna, ute i verden et sted, opptatt av det som skjer der. 40 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. januar 2024 #92396 Del Skrevet 24. januar 2024 Minthia skrev (2 minutter siden): Ååå, se, bilde av bringebærchiapudding - det pleide jeg å lage. Nå fikk jeg lyst på. Google oppskrift. Lage bringebærpudding. Spise. Gå videre. Et par uker senere - CBE publiserer oppskrift på bringebærpudding. Jeg - langt, langt unna, ute i verden et sted, opptatt av det som skjer der. Akkurat så flyktig er publikum, men det har ikke veteran-selgeren fått med seg. 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 24. januar 2024 #92397 Del Skrevet 24. januar 2024 Sinccis skrev (35 minutter siden): Den smoothieoppskriften hennes bør være noe helt revolusjonerende, etter at hun nå i flere dager har lagt ut om hvordan hun «gleder seg og klarer ikke å vente med å publisere oppskriften» (så ikke vent, da?) og at «det er baaare å glede seg til oppskriften». Må si at hvis jeg i utgangspunktet hadde vært interessert i den oppskriften, så hadde jeg garantert mistet den interessen for lengst etter alt det maset hennes. Regner med oppskriften enten er en helt basic proteinsmoothie man finner på Google, eller at det eventuelt inneholder produkter som hun nå skal reklamere for. Noe som isåfall burde vært merket som annonse på alle videoene hun hittil har lagt ut om den spennende smoothien sin. Klaaarer ikke å vente, altså. Det siste avsnittet: my thoughts exactly! Og med denne uttrekkingen: skjønner hun ikke selv hvor grovt hun undervurderer folks intelligens? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym90059005 Skrevet 24. januar 2024 #92398 Del Skrevet 24. januar 2024 Sinccis skrev (36 minutter siden): Den smoothieoppskriften hennes bør være noe helt revolusjonerende, etter at hun nå i flere dager har lagt ut om hvordan hun «gleder seg og klarer ikke å vente med å publisere oppskriften» (så ikke vent, da?) og at «det er baaare å glede seg til oppskriften». Må si at hvis jeg i utgangspunktet hadde vært interessert i den oppskriften, så hadde jeg garantert mistet den interessen for lengst etter alt det maset hennes. Regner med oppskriften enten er en helt basic proteinsmoothie man finner på Google, eller at det eventuelt inneholder produkter som hun nå skal reklamere for. Noe som isåfall burde vært merket som annonse på alle videoene hun hittil har lagt ut om den spennende smoothien sin. Klaaarer ikke å vente, altså. Husk at det viktigste med den oppskriften er å få filmet henne på en sexy og delikat måte rundt blenderen, fullt sminket og stylet i tights/bh, med magen bar. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ina K Skrevet 24. januar 2024 #92399 Del Skrevet 24. januar 2024 Xmasclovn skrev (5 timer siden): Og atpåtil velger å la ham trene barna sine. Det absolutte vanvidd! Har de levd under en stein de siste 15 årene…? Alle bildene er mørke. Er ikke så lett å følge med på hva som skjer når det er så mørkt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 24. januar 2024 #92400 Del Skrevet 24. januar 2024 Carolinebergeriksen.no bør ta seg en tur på kvinneguiden for flere tips. Det trengs! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå