Surikatt Skrevet 11. januar 2024 #92121 Del Skrevet 11. januar 2024 Frisk Frosk skrev (2 timer siden): Jeg er enig, det er trist når fotballen utnyttes på denne måten! Det har ikke noe som helst med hva fotballens egentlige verdier er. De påstår å ha andre også, en "Helge" fra Eliteserien... https://www.athleteexcel.no/off-season-fotballsystem Dette står under "Fotballprogram", og ledsages av flere bilder som helt klart er KI-skapt. Ellers kommer alle treningstilbudene med både ufullstendig informasjon og lovnader om 24/7 oppfølging. Så, to trenere skal altså være tilgjengelig 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året. Det mangler alt av troverdig! Og med den totale mangelen på troverdighet som LKE har fra før, så viser dette bare at det er lagt ned en del tid på å få til en nettside, ikke så mye annet. Å bruke 26 000 kroner i måneden på dette er å kaste bort pengene og tiden sin. For noe tull de skriver her. «Helge» finnes sannsynligvis ikke. De kan ikke dokumentere det. Dette er noe av det mest useriøse jeg har sett. 37 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. januar 2024 #92122 Del Skrevet 11. januar 2024 Medici skrev (9 minutter siden): T-skjorta er ikke helt i sync med kroppen den skal være kledd på heller... Det er masse som ikke er i sync på de bildene. En som sitter på huk og holder en tung vektball har fått lagt inn et bein i brystet ingen har + at han ser ut til å ha fått noe på fremsiden av samme skulder som normalt heller ikke er der, de anatomiske proporsjonene henger i hvert fall ikke på greip. Det bildet er forøvrig også et som er ille mtp. et potensielt farlig kroppspress mot unge gutter og menn: https://www.athleteexcel.no/online-coaching Til gjengjeld har han fått bare fem fingre på den hånden som vises - man kan visst ikke forvent særlig mye... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. januar 2024 #92123 Del Skrevet 11. januar 2024 Surikatt skrev (45 minutter siden): For noe tull de skriver her. «Helge» finnes sannsynligvis ikke. De kan ikke dokumentere det. Dette er noe av det mest useriøse jeg har sett. Enig. De omtaler dessuten at han « har trent etter de samme prinsippene som vi følger». Dvs ikke hos dem! 31 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Korsihalsen Skrevet 11. januar 2024 Populært innlegg #92124 Del Skrevet 11. januar 2024 Surikatt skrev (52 minutter siden): For noe tull de skriver her. «Helge» finnes sannsynligvis ikke. De kan ikke dokumentere det. Dette er noe av det mest useriøse jeg har sett. Stakkars Helge fikk ikke helt til å spille piano med sine mange edderkopp fingre, men med hans tre ben spiller han fotball nå som en proff. 44 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 11. januar 2024 #92125 Del Skrevet 11. januar 2024 Jeg ler og ler🤣 20 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 11. januar 2024 #92126 Del Skrevet 11. januar 2024 51 minutter siden, Frisk Frosk said: Nei, jeg reagerer ut fra hva Netfit AS selger dette opplegget som gjennom både Netfit.no og CBEno og coach_eriksen. De har solgt det inn som en ordning hvor CBE er dere pt (uten at hun har pt-utdanning!) og coach, de har snakke om at hver enkelt kunde skal få et tilpasset treningsprogram. Da må de også følge opp på akkurat det - tilpasset hver enkelt. Men som du veldig vel demonstrerer med det du skriver over her, så er dette ikke realistisk med den modellen de har valgt. Ergo er det villedende markedsføring fra a til å. Det din "coach" gjør, det er meget mulig lovlig, han eller hun bruker andres arbeid i egen kommersielle virksomhet. At du betaler for en som ikke gjør arbeidet selv, det er jo ditt valg. Netfit AS derimot, de skryter av egenproduserte treningsvideoer - ergo vil det å sende ut andres videoer både være et brudd på kontrakten med sine kunder, men også i mange tilfeller lovbrudd for å bruke andres arbeid kommersielt uten å betale for det. Rettigheter og slikt, vet du... "Min" coach har også egenproduserte videoer til alle øvelser som er standard i programmet. Men hvis jeg for eksempel sliter med en vond skulder og trenger alternativ øvelse har verken jeg eller coachen noen interesse av at videoen må være egenprodusert, hvis noen allerede demonstrerer det bra. Hvorfor skulle jeg kreve egenprodusert video? Det er sløsing med ressurser og ville drevet opp prisen. Jeg kan ikke se at Netfit har reklamert med at de aldri lenker til andre kilder. Du vet jo heller ikke hvor stort deres videobibliotek er, så jeg synes fortsatt det er fullstendig urimelig å bruke det faktum at LKE har skapt seg jobb som et argument for at Netfit-opplegget vil bli dårligere og ikke slik som markedsført. Tvert imot kan det bli bedre fordi han får erfaring med ekte mennesker og ekte coaching. Om Netfit havarerer er det hvertfall ikke på grunn av at han har en jobb. Da er det heller fordi de er dårlige til å markedsføre, at de var sinnsykt trege ute på markedet og at målgruppen er svært smal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. januar 2024 #92127 Del Skrevet 11. januar 2024 Laia skrev (4 minutter siden): Litt rart at denne «Helge» ikke kan vises frem «in persona» som reklame for suksesshistorien til Athlete Excel AS. Hadde ikke det vært litt mer troverdig? (får litt flashback til Sterk og Atletisk opplegget til Netfit, med alle de fornøyde kundene…som vi ikke ser noe til). Det gir ingen mening. En fotballspiller på Elitenivå har et godt nettverk av fagpersoner rundt seg som tar for seg trening, individuelle treningstilpasninger, skadeforebyggende trening, behandling m.m. Altså, et støtteapparat rundt seg som har vanvittig mye mer erfaring (og utdanning) enn hva LKE har! Athlete Excel AS påstår også at "Helge" ikke var noe spesielt talent. De påstår at "Helge" valgte å IKKE følge opplegget som lagkamerater og støtteapparat anbefaler. Ikke bare det, Athlete Excel påstår at det opplegget er noe de beste spillerne og "coachene" vet ikke fungerer - med andre ord, Athlete Excels to pt'er mener de er bedre enn store deler av den norske Eliteseriens støtteapparat. De grandiose tankene LKE har vist han har om seg selv blir tydeligvis ikke mindre... For det første er trening på Eliteserienivå i dag mer variert enn hva Athlete Excel synes å vite. For det andre, seriøse fagpersoner er alltid ute etter å bli bedre og lære, og om en enkeltspiller skulle vise seg å få så mye bedre resultater på kort tid, så ville det blitt en gjennomgang av hva spilleren hadde gjort for å oppnå det. Om det hadde vist seg å være virkelig, så ville dette spre seg raskt og blitt plukket opp av media raskt. De beskriver så hva "Helge" har gjort, noe som er skrevet på en slik måte at det skal sette Athlete Excels to pt'er i verdensklasse. Nå kjenner jeg ikke særlig til makkeren til LKE, men det er jo merkelig at han mener han er i verdensklasse som trener, når han har så minimalt med erfaring og kompetanse som trener at ingen i Eliteserien har vært interessert i ham, når han faktisk knapt har noe erfaring, bortsett fra et par sesonger som spillende trener på et - hva var det, sjettedivisjonslag? At han nå er ferdig med et ettårig nettstudie gjør ham virkelig ikke til en av "de beste coachene på området". Fra samme link som over: https://www.athleteexcel.no/off-season-fotballsystem "DE BESTE SPILLERNE i verden tar selv ansvar for å oppnå, styrken, hurtigheten, eksplosiviteten og kroppsbeherskelsen som kreves for å nå toppen. De lar ikke fotballtrenerne ta seg av treningen som skal til for å gi dem de fysiske egenskapene som trengs. I stedet jobber de tett med de beste coachene på området. De som vet hva som kreves for å oppnå styrke, eksplosivitet, hurtighet, spenst og kroppsbeherskelse." 27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 11. januar 2024 #92128 Del Skrevet 11. januar 2024 Korsihalsen skrev (10 minutter siden): Stakkars Helge fikk ikke helt til å spille piano med sine mange edderkopp fingre, men med hans tre ben spiller han fotball nå som en proff. Du skal ikke se bort fra at Herr Altmulig Mester LKE kan lære ham å spille piano og, til kun 26 000 kr for 20 pianotimer! Helge må bare være motivert nok og spille 24/7, edderkoppfingre ingen hindring! 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. januar 2024 #92129 Del Skrevet 11. januar 2024 issoras skrev (6 minutter siden): "Min" coach har også egenproduserte videoer til alle øvelser som er standard i programmet. Men hvis jeg for eksempel sliter med en vond skulder og trenger alternativ øvelse har verken jeg eller coachen noen interesse av at videoen må være egenprodusert, hvis noen allerede demonstrerer det bra. Hvorfor skulle jeg kreve egenprodusert video? Det er sløsing med ressurser og ville drevet opp prisen. Jeg kan ikke se at Netfit har reklamert med at de aldri lenker til andre kilder. Du vet jo heller ikke hvor stort deres videobibliotek er, så jeg synes fortsatt det er fullstendig urimelig å bruke det faktum at LKE har skapt seg jobb som et argument for at Netfit-opplegget vil bli dårligere og ikke slik som markedsført. Tvert imot kan det bli bedre fordi han får erfaring med ekte mennesker og ekte coaching. Om Netfit havarerer er det hvertfall ikke på grunn av at han har en jobb. Da er det heller fordi de er dårlige til å markedsføre, at de var sinnsykt trege ute på markedet og at målgruppen er svært smal. Nei, vi vet ikke hvor stort videobibliotek Netfit AS har. Men de har skrevet flere steder at man får nye videoer i flertall hver uke. Det vil kreve nyproduksjon, for det er ingenting som tyder på at de har produsert for år fremover. Mange slike videoer som du sier din coach anbefaler deg er rettighetsbeskyttet. Når din coach da tar betalt for sine tjenester og anbefaler andres arbeid, så skulle din coach har betalt rettighetshaverne for dette. Samme med Netfit AS /Netfit.no. At du ikke bryr deg, det forstår jeg. Jeg kritiserer ikke at LKE har kommet seg i en jobb utenfor hjemmet, det er jo bare bra og på tide for ham. Men det er helt urealistisk - og villedende reklame - når han påstår på flere arenaer at han tilbyr kunder kontakt med ham 24/7. Det er slikt en toppidrettstrener av svært høy klasse, som driver med enkeltutøvere kanskje gjør - ikke en personlig trener som har lite erfaring og praksis, som nå tilbyr sine tjenester på flere ulike plattformer. Dette er ikke realistisk, uansett hvor positiv du ønsker å være, det er villedende markedsføring. Og ulovlig... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
niniel Skrevet 11. januar 2024 #92130 Del Skrevet 11. januar 2024 Det står jo faktisk ikke en gang at de er coacher for denne "Helge", det står at "Helge" trente etter de samme metodene som vi bruker. (Vi som i disse to coachene). Tipper de ikke har noen kunder enda, men prøver å få oss til å tro det samtidig som de ikke skriver at de faktisk har det. 33 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Consita Skrevet 11. januar 2024 #92131 Del Skrevet 11. januar 2024 LKE må være den mest patetiske lille fruemannen jeg noen, gudskjelov, har hørt om. I min omgangskrets og jobb hadde han blitt skyvet bort i en krok. Ingen kan ta han seriøst. Jeg blir kvalm av hva disse to fronter. Idiotselfier, barn, trening. Alt løgn, villeding, svindel. Når skal regelverket komme på plass for å skåne barn, thinspo, filter, you name it, Er så frustrert over disse skadelige og fullstendige tomme menneskene. 29 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 11. januar 2024 #92132 Del Skrevet 11. januar 2024 Frisk Frosk skrev (1 time siden): Det gir ingen mening. En fotballspiller på Elitenivå har et godt nettverk av fagpersoner rundt seg som tar for seg trening, individuelle treningstilpasninger, skadeforebyggende trening, behandling m.m. Altså, et støtteapparat rundt seg som har vanvittig mye mer erfaring (og utdanning) enn hva LKE har! Athlete Excel AS påstår også at "Helge" ikke var noe spesielt talent. De påstår at "Helge" valgte å IKKE følge opplegget som lagkamerater og støtteapparat anbefaler. Ikke bare det, Athlete Excel påstår at det opplegget er noe de beste spillerne og "coachene" vet ikke fungerer - med andre ord, Athlete Excels to pt'er mener de er bedre enn store deler av den norske Eliteseriens støtteapparat. De grandiose tankene LKE har vist han har om seg selv blir tydeligvis ikke mindre... For det første er trening på Eliteserienivå i dag mer variert enn hva Athlete Excel synes å vite. For det andre, seriøse fagpersoner er alltid ute etter å bli bedre og lære, og om en enkeltspiller skulle vise seg å få så mye bedre resultater på kort tid, så ville det blitt en gjennomgang av hva spilleren hadde gjort for å oppnå det. Om det hadde vist seg å være virkelig, så ville dette spre seg raskt og blitt plukket opp av media raskt. De beskriver så hva "Helge" har gjort, noe som er skrevet på en slik måte at det skal sette Athlete Excels to pt'er i verdensklasse. Nå kjenner jeg ikke særlig til makkeren til LKE, men det er jo merkelig at han mener han er i verdensklasse som trener, når han har så minimalt med erfaring og kompetanse som trener at ingen i Eliteserien har vært interessert i ham, når han faktisk knapt har noe erfaring, bortsett fra et par sesonger som spillende trener på et - hva var det, sjettedivisjonslag? At han nå er ferdig med et ettårig nettstudie gjør ham virkelig ikke til en av "de beste coachene på området". Fra samme link som over: https://www.athleteexcel.no/off-season-fotballsystem "DE BESTE SPILLERNE i verden tar selv ansvar for å oppnå, styrken, hurtigheten, eksplosiviteten og kroppsbeherskelsen som kreves for å nå toppen. De lar ikke fotballtrenerne ta seg av treningen som skal til for å gi dem de fysiske egenskapene som trengs. I stedet jobber de tett med de beste coachene på området. De som vet hva som kreves for å oppnå styrke, eksplosivitet, hurtighet, spenst og kroppsbeherskelse." Det der er jo rett og slett tvshop-retorikk... 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 11. januar 2024 #92133 Del Skrevet 11. januar 2024 LKE har tydeligvis et ønske om å slå seg opp som trener. Han har tydeligvis også ønske om å nå langt. Da han i fjor startet opp Coached by Eriksen, og sin egen hjemmeside 1-2 år før dette, så hadde han ALLE muligheter til å gjøre dette på en seriøs og profesjonell måte, begynne med blanke ark hvor han holdt seg saklig og forsøkte å fremstå som seriøs, som en som ikke (lenger) fjusker og lyver for å fremstille seg selv som noe mer enn han er. Hvis LKE hadde startet på en måte som var saklig, ærlig og tillitsvekkende - istedenfor skrytende, lyvende og fremstille seg en man ikke bør ha tillit til - så hadde han ALT å vinne på det. Men LKE har enda en gang, nå med Athlete Excel AS vist at han fortsetter juks og... for å si det pent, et alternativt forhold til sannhet. Selv en påfugl er mer ydmyk enn hva LKE er der han fremstiller seg selv som om han er i verdensklasse som trener, når sannheten er at han, som 40-åring, har minimalt med trenererfaring. Jeg aner ingenting om makkeren i AE, men de er to som er sammen om dette, og begge to er tydeligvis enige i hvordan de skal fremstille seg - ergo smitter inntrykket også over på makkeren. Høres ikke ut som et strategisk smart valg. Ikke for noen av dem. Jeg er også overbevist om at hvis LKE faktisk hadde startet på en seriøs og profesjonell måte, innsett at han må bygge seg erfaring og kompetanse skritt for skritt som alle andre - da hadde han fått mye ros her inne. Men han velger tilsynelatende samme taktikker som han og fruen og co har brukt i Treasures AS, Netfit AS og hva han selv har gjort på coach_eriksen til nå. Og da lyser det lite seriøsitet og null troverdighet. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 11. januar 2024 #92134 Del Skrevet 11. januar 2024 4 hours ago, Surikatt said: For noe tull de skriver her. «Helge» finnes sannsynligvis ikke. De kan ikke dokumentere det. Dette er noe av det mest useriøse jeg har sett. Og "helge" jobber "etter de samme metodene vi jobber med", de sier faktisk ikke at de har jobbet med ham... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 11. januar 2024 #92135 Del Skrevet 11. januar 2024 7 minutter siden, hvalstad45 said: Og "helge" jobber "etter de samme metodene vi jobber med", de sier faktisk ikke at de har jobbet med ham... Så flere andre hadde kommentert det, var snedig måte å formulere seg på, godt flere så det! 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surikatt Skrevet 11. januar 2024 #92136 Del Skrevet 11. januar 2024 niniel skrev (3 timer siden): Det står jo faktisk ikke en gang at de er coacher for denne "Helge", det står at "Helge" trente etter de samme metodene som vi bruker. (Vi som i disse to coachene). Tipper de ikke har noen kunder enda, men prøver å få oss til å tro det samtidig som de ikke skriver at de faktisk har det. Vi får se om «Hans» og «Henrik» også oppnår de samme resultatene som «Helge». 20 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 12. januar 2024 #92137 Del Skrevet 12. januar 2024 Altså jeg skjønner hvis Ole Gunnar Solskjær eller kanskje John Arne Riise hadde solgt pt timer for 25 000kr i måneden. Men LKE og han andre, for meg ukjente personen? Kan ikke skjønne hvem målgruppen er? Hvis man skal bruke så mye penger på at feks sin sønn skal bli stor fotballspiller-så regner jeg med folk undersøker litt, i det minste tar et Google-søk.. og vi vet alle hva som dukker opp da.. 35 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest issoras Skrevet 12. januar 2024 #92138 Del Skrevet 12. januar 2024 14 hours ago, Frisk Frosk said: Nei, vi vet ikke hvor stort videobibliotek Netfit AS har. Men de har skrevet flere steder at man får nye videoer i flertall hver uke. Det vil kreve nyproduksjon, for det er ingenting som tyder på at de har produsert for år fremover. Mange slike videoer som du sier din coach anbefaler deg er rettighetsbeskyttet. Når din coach da tar betalt for sine tjenester og anbefaler andres arbeid, så skulle din coach har betalt rettighetshaverne for dette. Samme med Netfit AS /Netfit.no. At du ikke bryr deg, det forstår jeg. En video lagt ut på youtube er ikke rettighetsbeskyttet mot linkdeling. Det blir som å kritisere en coach for å dele publiserte forskningsresultater som vedkommende selv ikke har forfattet. Hadde blitt skrale tider for forskere og andre innholdsprodusenter på åpne plattformer da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 12. januar 2024 #92139 Del Skrevet 12. januar 2024 (endret) hvalstad45 skrev (16 timer siden): Og "helge" jobber "etter de samme metodene vi jobber med", de sier faktisk ikke at de har jobbet med ham... Det er en merkelig måte å formulere seg på. Samtidig har AE allerede kommet til H i alfabetet, ref. navnene på de fornøyde "kundene". Ingen Alexander, ingen Brede, ingen Åge. Bare Hans, Helge og Henrik som har trent med de lengre enn AE har eksistert. Snakk om å undervurdere publikums intellekt🙄 Endret 12. januar 2024 av Revenge o'Cavatina 30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 12. januar 2024 #92140 Del Skrevet 12. januar 2024 De sterke enerne mot røkla, er vel et narrativ som annonseselgerne fra Sarp identifiserer seg med. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå