Dumi2 Skrevet 10. januar 2024 #92041 Del Skrevet 10. januar 2024 3 minutter siden, Sinccis said: Fredag 5. januar Takk! Så tre dager før kurset/programmet/whatever skulle begynne så hadde de fortsatt ( mange?) ledig plasser? Høres ikke så populært ut. Hadde det vært det hadde det vært fullt for lenge siden 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Xmasclovn Skrevet 10. januar 2024 Populært innlegg #92042 Del Skrevet 10. januar 2024 Stargaze skrev (1 time siden): 😳😳😳 https://www.athleteexcel.no/personling-trening Hva faen😂 Ikke bare skal man betale altfor mye, men man må søke og selge seg inn for å få dette «unike» pt tilbudet?! Har jeg misforstått noe og det er Messi eller Ronaldo som er pt istedet for en ukjent gj.snittlig god liten mann fa Sarpsborg? Nei vet du hva, fyren er enda mer høy på seg selv enn jeg trodde. Lykke til med dette prosjektet! Hadde vært 100 ganger bedre om han hadde skaffet seg jobb på Sats. 39 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NordreSving Skrevet 10. januar 2024 #92043 Del Skrevet 10. januar 2024 Stargaze skrev (1 time siden): 😳😳😳 https://www.athleteexcel.no/personling-trening OJDA! Detter fremstår som nokså overpriset, både med tanke på hva man ellers betaler for PT og også med tanke på hvilke resultater disse to eks-fotballspillerne kan vise til. Det fremstår som litt av et misforhold mellom å skulle være 24-timers utøver og samtidig ha råd til å hoste opp 25.000 kr. De færreste idrettsutøvere kan leve av idretten sin, og dersom du kan det så er du antakelig på en annet nivå enn det disse to kan tilby. Jeg lurer forøvrig på om det er Netfit appen som skal brukes, for jeg kan ikke tenke meg at utøvere på dette nivået skal finne det inspirerende og profesjonelt nok å se CBE drive styrketrening ala Kari Jaquesson i 1990. Det er jo symptomatisk da, at de skal tjene raske penger på et luftslott, der kundene skal skvises for penger. Samme greia som treningsreiser til blodpris. Modellen er jo den samme; stort sprik mellom det de presenterer og det som er de faktiske forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 10. januar 2024 #92044 Del Skrevet 10. januar 2024 Sinccis skrev (24 minutter siden): Fredag 5. januar Edit: og for alle som lurer på hvordan det har gått med tidligere deltagere på Netfit online coachingen, så har Caroline svart utfyllende nok: «Det gikk fint. 😊» Tydeligvis fornøyde kunder siden 100% valgte å betale for å være med videre, så det høres jo lovende ut. De gangene jeg har vurdert og valgt å kjøpe online coaching har likevel en av er viktigste faktorene vært å få lese erfaringer fra tidligere kunder selv - gjerne både positivt og hva som kunne vært bedre (de som kun viser tilbakemeldinger der absolutt alt er bare perfekt og hjerte hjerte hjerte styrer jeg ofte unna). Flere nye medlemmer…hvem??? Hvem i alle dager betaler for det svadaer der!? Eller mener hun bikkja? Tante heldig-kaffekopp? Barna? Skjønner ikke.. 21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 10. januar 2024 #92045 Del Skrevet 10. januar 2024 Så hun driver online coaching med masse medlemmer gjennom netfit som vi aldri hører noe om??? Det er jo helt merkelig. Jeg tror rett og slett ikke på det, det må det være lov å si? 45 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dumi2 Skrevet 10. januar 2024 #92046 Del Skrevet 10. januar 2024 2 minutter siden, Isola2 said: Flere nye medlemmer…hvem??? Hvem i alle dager betaler for det svadaer der!? Eller mener hun bikkja? Tante heldig-kaffekopp? Barna? Skjønner ikke.. Unnskyld at jeg blir forvirret... Dette er det samme kurset, unnskyld, online trening (!) som de skulle starte/ startet 8 januar? Hele siden er rotete. Jeg kan ikke finne de forskjellige programmene lett. Hun skriver at de startet Netfit i 2020! Gjorde de egentlig det? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvid Skrevet 10. januar 2024 #92047 Del Skrevet 10. januar 2024 For et trist skue.. Hva er det som egentlig har skjedd med Caroline? Hun tør jo ikke se rett i kamera noen steder? Det er fra siden hele tiden og mest mulig hår i fjeset uansett hva. Så utrolig tynn man skal fremstå, uansett kroppsdel. Hvorfor? Jeg forstår det bare ikke for alt i verden. Når ble det farlig, for hun med så lang fartstid i bransjen, å se rett i kamera når hun skal kommunisere med følgerne sine? Ser jo bare dumt og å unngå blikkontakt eller tilstedeværelse. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dumi2 Skrevet 10. januar 2024 #92048 Del Skrevet 10. januar 2024 Altså, jeg innrømmer mer enn gjerne at jeg er dårlig på teknologi, men dette er det jeg får opp da jeg søker på Netfit. På tide å oppdatere denne siden litt? Oppstart 2020? Eh, nei. Arrangerer to treningsturer i 2023. Vel, for gammel informasjon, det er 10.01.2024 nå, og ble det egentlig noe av de to treningsturene? Dette er for uprofesjonelt til og med for meg! Netfit.mhtml 31 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. januar 2024 #92049 Del Skrevet 10. januar 2024 Dumi2 skrev (12 minutter siden): Altså, jeg innrømmer mer enn gjerne at jeg er dårlig på teknologi, men dette er det jeg får opp da jeg søker på Netfit. På tide å oppdatere denne siden litt? Oppstart 2020? Eh, nei. Arrangerer to treningsturer i 2023. Vel, for gammel informasjon, det er 10.01.2024 nå, og ble det egentlig noe av de to treningsturene? Dette er for uprofesjonelt til og med for meg! Netfit.mhtml 2.44 MB · 0 Nedlastninger De er altfor opptatt av seg selv, og mangler helt gjennomføringsevne på andre ting. Vist gang på gang. Det virker også som de ikke får med seg hva som skjer utenfor husets 4 vegger, og bare popper ut prosjekter uten å sjekke hverken marked eller behov. De er amatører og viser det helt tydelig. De som er 24 timers utøvere har som regel et godt apparat rundt seg fra før av, og er i hvert fall ikke villig til å betale 25’k for noe så ullent. Søknad liksom..hvem tror han at han er 28 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 10. januar 2024 #92050 Del Skrevet 10. januar 2024 Dere som følger fruen på Instagram, legger hun noan ganger ut reposter fra fornøyde kunder? Ser pia seeberg ofte viser kunder som er fornøyde. Dette netfit-"universet" virker til å være et gigantisk luftslott 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 10. januar 2024 #92051 Del Skrevet 10. januar 2024 (endret) Coachen lager programmet til Sterk og atletisk og starter opp i ny jobb samtidig med at ny gruppe starter på programmet til netfit. Å starte i ny jobb er krevende og det er jo ganske vanlig at man som ny dedikerer gjerne mer tid til den nye jobben. Oppstart av nye grupper krever 100% av alle parter. Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 10. januar 2024 #92052 Del Skrevet 10. januar 2024 (endret) På netfit er det kun reposting fra deres egne kanaler… Endret 7. november 2024 av Mrs Bella Endring forenkling 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 10. januar 2024 #92053 Del Skrevet 10. januar 2024 Katten89 skrev (6 minutter siden): Dere som følger fruen på Instagram, legger hun noan ganger ut reposter fra fornøyde kunder? Ser pia seeberg ofte viser kunder som er fornøyde. Dette netfit-"universet" virker til å være et gigantisk luftslott Aldri postet noe tilbakemeldinger fra noen som jeg har sett. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mousj Skrevet 10. januar 2024 #92054 Del Skrevet 10. januar 2024 Ble det noe av den syden trenings greia? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 10. januar 2024 #92055 Del Skrevet 10. januar 2024 Sinccis skrev (13 minutter siden): Aldri postet noe tilbakemeldinger fra noen som jeg har sett. Kan ikke poste noe som ikke finnes…. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 10. januar 2024 #92056 Del Skrevet 10. januar 2024 (endret) Stargaze skrev (29 minutter siden): De er altfor opptatt av seg selv, og mangler helt gjennomføringsevne på andre ting. Vist gang på gang. Det virker også som de ikke får med seg hva som skjer utenfor husets 4 vegger, og bare popper ut prosjekter uten å sjekke hverken marked eller behov. De er amatører og viser det helt tydelig. De som er 24 timers utøvere har som regel et godt apparat rundt seg fra før av, og er i hvert fall ikke villig til å betale 25’k for noe så ullent. Søknad liksom..hvem tror han at han er Har nok fått med seg at dersom noe tilbys som eksklusivt og for de få, kan noen falle for fristelsen. Litt som hun sparkjøp-dama som selger kjipe kjoler som det liksom er bare noen få av. Endret 10. januar 2024 av Kollontaj 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 10. januar 2024 #92057 Del Skrevet 10. januar 2024 Mousj skrev (20 minutter siden): Ble det noe av den syden trenings greia? Nei, det ble «utsatt» 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinccis Skrevet 10. januar 2024 #92058 Del Skrevet 10. januar 2024 Era Vulgaris skrev (3 minutter siden): Nei, det ble «utsatt» Til hvor lenge frem i tid da? Eller er det satt noe ny dato? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 10. januar 2024 #92059 Del Skrevet 10. januar 2024 Mrs Bella skrev (2 timer siden): Det er rimelig useriøst av coachen som lager programmet til Sterk og atletisk og starte opp i ny jobb samtidig med at ny gruppe starter på programmet til netfit. Å starte i ny jobb er krevende og det er jo ganske vanlig at man som ny dedikerer gjerne mer tid til den nye jobben. Oppstart av nye grupper krever 100% av alle parter. Det er liten grunn til at CBE og coachen vil lykkes med programmet han er faglig ansvarlig for. Netfit virker rett og slett nedprioritert av alle de involverte. Det er jo ingenting å prioritere, da Netfit ikke er noe annet enn en enkel nettside som en hvilken som helst datainteressert tenåringsgutt kunne ha mekket på gutterommet. 16 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 10. januar 2024 #92060 Del Skrevet 10. januar 2024 Sinccis skrev (2 timer siden): Til hvor lenge frem i tid da? Eller er det satt noe ny dato? Tror ikke det er satt noen ny dato foreløpig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå