Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Sinccis said:

Fredag 5. januar 

Takk!

tre dager før kurset/programmet/whatever skulle begynne så hadde de fortsatt ( mange?) ledig plasser? Høres ikke så populært ut. Hadde det vært det hadde det vært fullt for lenge siden

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NordreSving
Stargaze skrev (1 time siden):

OJDA! Detter fremstår som nokså overpriset, både med tanke på hva man ellers betaler for PT og også med tanke på hvilke resultater disse to eks-fotballspillerne kan vise til. Det fremstår som litt av et misforhold mellom å skulle være 24-timers utøver og samtidig ha råd til å hoste opp 25.000 kr. De færreste idrettsutøvere kan leve av idretten sin, og dersom du kan det så er du antakelig på en annet nivå enn det disse to kan tilby. 

Jeg lurer forøvrig på om det er Netfit appen som skal brukes, for jeg kan ikke tenke meg at utøvere på dette nivået skal finne det inspirerende og profesjonelt nok å se CBE drive styrketrening ala Kari Jaquesson i 1990. 

Det er jo symptomatisk da, at de skal tjene raske penger på et luftslott, der kundene skal skvises for penger. Samme greia som treningsreiser til blodpris. Modellen er jo den samme; stort sprik mellom det de presenterer og det som er de faktiske forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (24 minutter siden):

Fredag 5. januar 

Edit: og for alle som lurer på  hvordan det har gått med tidligere deltagere på Netfit online coachingen, så har Caroline svart utfyllende nok: «Det gikk fint. 😊» Tydeligvis fornøyde kunder siden 100% valgte å betale for å være med videre, så det høres jo lovende ut. De gangene jeg har vurdert og valgt å kjøpe online coaching har likevel en av er viktigste faktorene vært å få lese erfaringer fra tidligere kunder selv - gjerne både positivt og hva som kunne vært bedre (de som kun viser tilbakemeldinger der absolutt alt er bare perfekt og hjerte hjerte hjerte styrer jeg ofte unna).

IMG_2553.png

Flere nye medlemmer…hvem??? Hvem i alle dager betaler for det svadaer der!? Eller mener hun bikkja? Tante heldig-kaffekopp? Barna? Skjønner ikke..

• Liker 21
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun driver online coaching med masse medlemmer gjennom netfit som vi aldri hører noe om??? Det er jo helt merkelig. Jeg tror rett og slett ikke på det, det må det være lov å si? 

• Liker 45
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Isola2 said:

Flere nye medlemmer…hvem??? Hvem i alle dager betaler for det svadaer der!? Eller mener hun bikkja? Tante heldig-kaffekopp? Barna? Skjønner ikke..

Unnskyld at jeg blir forvirret...

Dette er det samme kurset, unnskyld, online trening (!) som de skulle starte/ startet 8 januar? 

Hele siden er rotete. Jeg kan ikke finne de forskjellige programmene lett.

Hun skriver at de startet Netfit i 2020! Gjorde de egentlig det?

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et trist skue.. Hva er det som egentlig har skjedd med Caroline? Hun tør jo ikke se rett i kamera noen steder? Det er fra siden hele tiden og mest mulig hår i fjeset uansett hva. Så utrolig tynn man skal fremstå, uansett kroppsdel. Hvorfor? Jeg forstår det bare ikke for alt i verden. Når ble det farlig, for hun med så lang fartstid i bransjen, å se rett i kamera når hun skal kommunisere med følgerne sine? Ser jo bare dumt og å unngå blikkontakt eller tilstedeværelse. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg innrømmer mer enn gjerne at jeg er dårlig på teknologi, men dette er det jeg får opp da jeg søker på Netfit.

På tide å oppdatere denne siden litt?

Oppstart 2020? Eh, nei.

Arrangerer to treningsturer i 2023. Vel, for gammel informasjon, det er 10.01.2024 nå, og ble det egentlig noe av de to treningsturene?

Dette er for uprofesjonelt til og med for meg!

Skjermbilde (2).png

Netfit.mhtml

• Liker 31
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumi2 skrev (12 minutter siden):

Altså, jeg innrømmer mer enn gjerne at jeg er dårlig på teknologi, men dette er det jeg får opp da jeg søker på Netfit.

På tide å oppdatere denne siden litt?

Oppstart 2020? Eh, nei.

Arrangerer to treningsturer i 2023. Vel, for gammel informasjon, det er 10.01.2024 nå, og ble det egentlig noe av de to treningsturene?

Dette er for uprofesjonelt til og med for meg!

Skjermbilde (2).png

Netfit.mhtml 2.44 MB · 0 Nedlastninger

De er altfor opptatt av seg selv, og mangler helt gjennomføringsevne på andre ting. Vist gang på gang. 

Det virker også som de ikke får med seg hva som skjer utenfor husets 4 vegger, og bare popper ut prosjekter uten å sjekke hverken marked eller behov. 

De er amatører og viser det helt tydelig.

De som er 24 timers utøvere har som regel et godt apparat rundt seg fra før av, og er i hvert fall ikke villig til å betale 25’k for noe så ullent. Søknad liksom..hvem tror han at han er

• Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som følger fruen på Instagram, legger hun noan ganger ut reposter fra fornøyde kunder? Ser pia seeberg ofte viser kunder som er fornøyde. Dette netfit-"universet" virker til å være et gigantisk luftslott

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachen lager programmet til Sterk og atletisk og starter opp i ny jobb samtidig med at ny gruppe starter på programmet til netfit. Å starte i ny jobb er krevende og det er jo ganske vanlig at man som ny dedikerer gjerne mer tid til den nye jobben. Oppstart av nye grupper krever 100% av alle parter.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På netfit er det kun reposting fra deres egne kanaler…

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten89 skrev (6 minutter siden):

Dere som følger fruen på Instagram, legger hun noan ganger ut reposter fra fornøyde kunder? Ser pia seeberg ofte viser kunder som er fornøyde. Dette netfit-"universet" virker til å være et gigantisk luftslott

Aldri postet noe tilbakemeldinger fra noen som jeg har sett.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sinccis skrev (13 minutter siden):

Aldri postet noe tilbakemeldinger fra noen som jeg har sett.

Kan ikke poste noe som ikke finnes….

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (29 minutter siden):

De er altfor opptatt av seg selv, og mangler helt gjennomføringsevne på andre ting. Vist gang på gang. 

Det virker også som de ikke får med seg hva som skjer utenfor husets 4 vegger, og bare popper ut prosjekter uten å sjekke hverken marked eller behov. 

De er amatører og viser det helt tydelig.

De som er 24 timers utøvere har som regel et godt apparat rundt seg fra før av, og er i hvert fall ikke villig til å betale 25’k for noe så ullent. Søknad liksom..hvem tror han at han er

Har nok fått med seg at dersom noe tilbys som eksklusivt og for de få, kan noen falle for fristelsen. Litt som hun sparkjøp-dama som selger kjipe kjoler som det liksom er bare noen få av. 

Endret av Kollontaj
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Era Vulgaris skrev (3 minutter siden):

Nei, det ble «utsatt» 

Til hvor lenge frem i tid da? Eller er det satt noe ny dato?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs Bella skrev (2 timer siden):

Det er rimelig useriøst av coachen som lager programmet til Sterk og atletisk og starte opp i ny jobb samtidig med at ny gruppe starter på programmet til netfit. Å starte i ny jobb er krevende og det er jo ganske vanlig at man som ny dedikerer gjerne mer tid til den nye jobben.

Oppstart av nye grupper krever 100% av alle parter. Det er liten grunn til at CBE og coachen vil lykkes med programmet han er faglig ansvarlig for.

Netfit virker rett og slett nedprioritert av alle de involverte.

Det er jo ingenting å prioritere, da Netfit ikke er noe annet enn en enkel nettside som en hvilken som helst datainteressert tenåringsgutt kunne ha mekket på gutterommet.

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinccis skrev (2 timer siden):

Til hvor lenge frem i tid da? Eller er det satt noe ny dato?

Tror ikke det er satt noen ny dato foreløpig. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...