Populært innlegg Klappe Skrevet 28. desember 2023 Populært innlegg #91641 Skrevet 28. desember 2023 Revenge o'Cavatina skrev (På 26.12.2023 den 23.32): På netfis.no finner jeg 4 ukjente kvinnelige pt'er i tillegg til Cbe, Lke, AP og LT. Den ene nå gravid. På fanen "samarbeidspartnere" lenkes det til Optimal trening og Optimal klinikk med dummytekst. Begge tilhører Adrian Pauls egen butikk, dvs at det drives butikk i butikken. Siste samarbeidspartner er Sommerløpet i Kristiansand. Caroline Berg Eriksen er oppført som sertifisert yogainstruktør, særs faglig passende for et "sterk og atletisk"-program. "Programmet er satt sammen av Lars-Kristian og han er også med som faglig ansvarlig i Sterk & Atletisk," ikke cbe. Av alle coachene er det bare cbe som tilbyr online gruppetrening mot satt vederlag. De andre har en salgspitch (unntatt lke) og kontaktskjema som må fylles ut. Oppfatter lite annet enn at det er AP og OT som eventuelt skulle ha noe igjen for dette. Om noen. Jeg skrev en kommentar under bilde på insta til en av de som vant sommerløpets konkurranse der de vant 1 mnd gratis abonnement på netfit. Jeg spurte kort, presist og hyggelig om hun som vant hadde noen tilbakemld på netfit etter hun hadde vunnet, jeg ble blokkert av hun som vant… dette var en typisk «treningsdame» som hadde åpen insta profil med masse treningsinnhold og en del følgere, så ville trodd jeg kunne fått en hyggelig tilbakemelding. Jeg skrev: hei, jeg så du vant 1 måneds gratis abonnement hos netfit. Jeg vurderer å kjøpe abonnement der, anbefaler du de?☺️. Så ble jeg blokkert… 44 23
Kollontaj Skrevet 28. desember 2023 #91642 Skrevet 28. desember 2023 Jøss! Sjarmis, de løpefolka. 😆 18 1
hvalstad45 Skrevet 28. desember 2023 #91643 Skrevet 28. desember 2023 16 hours ago, Kollontaj said: Kjolen skal visst være sånn. Men hva som får noen til å tenke «passer til jul» og bestille, er nokså ubegripelig for meg. Nå liker jeg ikke fokus på lungene, heller. https://www.houseofcb.com/loretta-emerald-green-satin-off-shoulder-dress.html Etter å ha sett disse bildene er det enda mer ufattelig for meg hvordan noen kan tenke "ah, perfekt til familiemiddag juleaften!" Er jo helt cancan-dame på saloon-look-. 33 4
Korsihalsen Skrevet 28. desember 2023 #91644 Skrevet 28. desember 2023 Klappe skrev (9 timer siden): Jeg skrev en kommentar under bilde på insta til en av de som vant sommerløpets konkurranse der de vant 1 mnd gratis abonnement på netfit. Jeg spurte kort, presist og hyggelig om hun som vant hadde noen tilbakemld på netfit etter hun hadde vunnet, jeg ble blokkert av hun som vant… dette var en typisk «treningsdame» som hadde åpen insta profil med masse treningsinnhold og en del følgere, så ville trodd jeg kunne fått en hyggelig tilbakemelding. Jeg skrev: hei, jeg så du vant 1 måneds gratis abonnement hos netfit. Jeg vurderer å kjøpe abonnement der, anbefaler du de?☺️. Så ble jeg blokkert… Høres ut som fake konkurranse 😄 33 8
Korsihalsen Skrevet 28. desember 2023 #91645 Skrevet 28. desember 2023 hvalstad45 skrev (3 minutter siden): Etter å ha sett disse bildene er det enda mer ufattelig for meg hvordan noen kan tenke "ah, perfekt til familiemiddag juleaften!" Er jo helt cancan-dame på saloon-look-. Ja, manglet bare at hun lente seg på et piano 😃 21
AnnaCotta Skrevet 28. desember 2023 #91646 Skrevet 28. desember 2023 Kollontaj skrev (3 timer siden): Jøss! Sjarmis, de løpefolka. 😆 Det virker som om CBE/LKE har en høy stjerne i treningskretser, i det minste de som opererer på Instagram o.l. Jeg ser at flere kjente løpecoacher, PT-er, idrettspersonligheter og til og med fagfolk som følger dem, liker postene og kommenterer i en fjeskete venninnetone. 2
Kleenex Skrevet 28. desember 2023 #91647 Skrevet 28. desember 2023 AnnaCotta skrev (2 minutter siden): Det virker som om CBE/LKE har en høy stjerne i treningskretser, i det minste de som opererer på Instagram o.l. Jeg ser at flere kjente løpecoacher, PT-er, idrettspersonligheter og til og med fagfolk som følger dem, liker postene og kommenterer i en fjeskete venninnetone. De støtter hverandre hele gjengen. 11
Rastebenk Skrevet 28. desember 2023 #91648 Skrevet 28. desember 2023 AnnaCotta skrev (1 minutt siden): Det virker som om CBE/LKE har en høy stjerne i treningskretser, i det minste de som opererer på Instagram o.l. Jeg ser at flere kjente løpecoacher, PT-er, idrettspersonligheter og til og med fagfolk som følger dem, liker postene og kommenterer i en fjeskete venninnetone. Det er da ikke rart at de ulike IG-influenserne kommenterer og liker hverandres innlegg, det er jo slik de holder seg synlige. Alt i IG-bransjen handler jo om å holde seg synlig. I rub your back, you rub mine. De som kommenterer CBEs poster er som regel bikkja, tanta, gubben, og en håndfull influensere som håper på kommentar tilbake. 31 2
Kollontaj Skrevet 28. desember 2023 #91649 Skrevet 28. desember 2023 Synliggjøring og mulighet til flere følgere, er svaret på hvorfor andre aktører innenfor løping kommenterer. 15 1
hvalstad45 Skrevet 28. desember 2023 #91650 Skrevet 28. desember 2023 25 minutter siden, Rastebenk said: Det er da ikke rart at de ulike IG-influenserne kommenterer og liker hverandres innlegg, det er jo slik de holder seg synlige. Alt i IG-bransjen handler jo om å holde seg synlig. I rub your back, you rub mine. De som kommenterer CBEs poster er som regel bikkja, tanta, gubben, og en håndfull influensere som håper på kommentar tilbake. Jeg tror ikke de har så høy stjerne, nei. Hvor mange løpepodkaster, f.eks, har LKE blitt invitert på? Det finnes en rekke av dem og de har stadig gjester, også amatører som løper fort, som Daniel Kvammen og Sondre Lerche, men knapt noensinne LKE få slik publisitet? Og ingen seriøse løpere tar CBEs løping seriøst, i hvert fall! Men den konkurransen virker veldig rigga, merkelig reaksjon å blokkere! 27 1
Rastebenk Skrevet 28. desember 2023 #91651 Skrevet 28. desember 2023 hvalstad45 skrev (9 minutter siden): Jeg tror ikke de har så høy stjerne, nei. Hvor mange løpepodkaster, f.eks, har LKE blitt invitert på? Det finnes en rekke av dem og de har stadig gjester, også amatører som løper fort, som Daniel Kvammen og Sondre Lerche, men knapt noensinne LKE få slik publisitet? Og ingen seriøse løpere tar CBEs løping seriøst, i hvert fall! Men den konkurransen virker veldig rigga, merkelig reaksjon å blokkere! Spørsmålet var både velformulert og veldig aktuelt, og jeg er enig i at det å blokkere var en merkelig reaksjon. Kanskje personen ikke hadde noe positivt å si om gevinsten, og heller ikke hadde noe ønske om å få riper i bilen sin. 28
Frisk Frosk Skrevet 28. desember 2023 #91652 Skrevet 28. desember 2023 (endret) Kleenex skrev (2 timer siden): De støtter hverandre hele gjengen. Det er mange som definitivt ikke støtter dem også, som ikke ønsker å bli assosiert med dem! CBE har absolutt ikke et navn innen løpermiljøet, og LKE aksepteres, men det er mange der som tenker sitt om at der de selv har lange utdanninger bak seg, fulle jobber og vel så det, der gjør de det minst like bra og ofte langt bedre enn LKE på lange distanser. Postet litt for raskt... Men det er jo et godt eksempel på hvordan influencere vrir på sannheten og gir et falskt inntrykk av en sannhet som egentlig ikke eksisterer. De støtter hverandre og gir dermed inntrykk av at de er mye mer aktuelle og viktige enn de noengang vil bli... Det er skuespill og en form for bevisst "bedrag" av følgerne. Endret 28. desember 2023 av Frisk Frosk 16
~ Ada ~ Skrevet 28. desember 2023 #91653 Skrevet 28. desember 2023 Støtter hverandre i mosjonering? Det er ikke friidrett dette, altså. 2
Inocybe Skrevet 28. desember 2023 #91654 Skrevet 28. desember 2023 (endret) hvalstad45 skrev (3 timer siden): Etter å ha sett disse bildene er det enda mer ufattelig for meg hvordan noen kan tenke "ah, perfekt til familiemiddag juleaften!" Er jo helt cancan-dame på saloon-look-. Tenkte presis det samme da jeg så linken til @Kollontaj . Der ser kjolen enda verre ut enn hos CBE. Som et Halloweenkostyme i samme kategori som Sexy Nurse og Hot Witch. CBE har en kropp som klær det meste, men bommer igjen og igjen når all fokus handler om hud og (misforstått) sexiness. Må bare legge til leverandørens egen beskrivelse av kjolen på nettsiden. Passer så alt for godt i mitt bilde av hva CBE ser etter. Typisk juleaften med familien. 🙈 Description Made from our ultra luxurious double duchess satin in emerald green, 'Loretta' is super sexy with a very languid vibe. It has a balconette cut to the bodice for great uplift and pert, round boobs that sit up high and the bodice has our extra special corsetry boning to the front, side and back to ensure perfect support and uplift. Just in case that's not enough lift for you, the bodice also has our extra special 'side boob' boning for ultra cleavage. The skirt gathers to the hip - flattering for the tummy area and the hips. We love the way the sleeves drape sexily off the upper arm and the skirt split that flashes just the right amount of flesh. Endret 28. desember 2023 av Inocybe 39
Kollontaj Skrevet 28. desember 2023 #91655 Skrevet 28. desember 2023 Languid vibe? Eh. Det er vel det siste jeg ville tenkt. 🫢 7
Frisk Frosk Skrevet 28. desember 2023 #91656 Skrevet 28. desember 2023 Inocybe skrev (17 minutter siden): Tenkte presis det samme da jeg så linken til @Kollontaj . Der ser kjolen enda verre ut enn hos CBE. Som et Halloweenkostyme i samme kategori som Sexy Nurse og Hot Witch. CBE har en kropp som klær det meste, men bommer igjen og igjen når all fokus handler om hud og (misforstått) sexiness. Må bare legge til leverandørens egen beskrivelse av kjolen på nettsiden. Passer så alt for godt i mitt bilde av hva CBE ser etter. Typisk juleaften med familien. 🙈 Description Made from our ultra luxurious double duchess satin in emerald green, 'Loretta' is super sexy with a very languid vibe. It has a balconette cut to the bodice for great uplift and pert, round boobs that sit up high and the bodice has our extra special corsetry boning to the front, side and back to ensure perfect support and uplift. Just in case that's not enough lift for you, the bodice also has our extra special 'side boob' boning for ultra cleavage. The skirt gathers to the hip - flattering for the tummy area and the hips. We love the way the sleeves drape sexily off the upper arm and the skirt split that flashes just the right amount of flesh. Kjære vene... den beskrivelsen. Alt dreier seg om å fremstille seg som sexy, ikke annet. Og akkurat DET er det CBE velger å gjøre i sine bilder i poster på IG, der hun står i samme kjole i ulike farger på hvert sitt bilde, og midt mellom disse bildene hvor hun bevisst spiller på sex, har hun plassert bilde av sine to barn. Til og med et bilde som er et drømmebilde for manipulering på det mørke nettet. 28 3
Felis Skrevet 28. desember 2023 #91657 Skrevet 28. desember 2023 Rastebenk skrev (2 timer siden): Spørsmålet var både velformulert og veldig aktuelt, og jeg er enig i at det å blokkere var en merkelig reaksjon. Kanskje personen ikke hadde noe positivt å si om gevinsten, og heller ikke hadde noe ønske om å få riper i bilen sin. Mitt inntrykk er at deler av influencerbransjen er preget av utstrakt paranoia. Dette gjelder spesielt hos CBE og mannen. Alle tilbakemeldinger tolkes i kontekst "kan dette være en hater fra Kvinneguiden?" og reaksjonene blir der etter. Selv helt betimelige spørsmål kan tolkes negativt, dersom man leser dem med slike briller. Caroline dedikerte flere episoder av podcasten sin til hatet på KG, og da tok hun også opp hvordan hun måtte advare samarbeidspartnere om at det "satt en gruppe kvinner som dedikerte livet sitt til å ødelegge for henne" (fritt etter hukommelsen). Jeg anser det ikke som helt utenkelig at alle hun samhandler med, enten det er sponsorer eller vinnere av premier, får en kort innføring i svertekampanjen hun mener seg utsatt for. Dessverre ødelegger denne paranoiaen i stor grad for jobben hennes. Veninnenarrativet fungerer ikke, når venninna ikke kan stille spørsmål. Hvis ei venninne anbefaler meg et produkt, så kan det jo hende jeg har spørsmål om produktet? Særlig hvis venninna har litt begrenset formidlingsevne... Men det går ikke hos CBE. Alt annet enn flammer og hjerter blir tolket negativt. Personlig tror jeg ikke vinnerne av konkurransen var helt tilfeldig. Jeg tror ikke de tar sjansen på at hvem som helst skulle vinne dette. Hva om det for eksempel var meg? Det ville sannsynligvis vært helt krise for bedriften, for de hadde fått ærlige tilbakemeldinger OG jeg hadde delt erfaringen med alle som gadd å lese... 29 6
hvalstad45 Skrevet 28. desember 2023 #91658 Skrevet 28. desember 2023 Hvordan går dette opp? Tre måneders bindingstid, men tretti dager prøve? På forsiden til Netfit skriver de en uke gratis prøvetid, men det ser man jo ikke når man trykker seg inn på programmene? Virker så halvveis det hele, kan ikke tro de har fått noen kunder, hvorfor skriver de ikke om det i så fall? 20 3
Klappe Skrevet 28. desember 2023 #91659 Skrevet 28. desember 2023 hvalstad45 skrev (1 time siden): Hvordan går dette opp? Tre måneders bindingstid, men tretti dager prøve? På forsiden til Netfit skriver de en uke gratis prøvetid, men det ser man jo ikke når man trykker seg inn på programmene? Virker så halvveis det hele, kan ikke tro de har fått noen kunder, hvorfor skriver de ikke om det i så fall? Jeg merker jeg er skeptisk til å oppgi mitt kortnummer til netfit-gjengen med tanke på hvor uproffe de er. 27
Stargaze Skrevet 28. desember 2023 #91660 Skrevet 28. desember 2023 AnnaCotta skrev (5 timer siden): Det virker som om CBE/LKE har en høy stjerne i treningskretser, i det minste de som opererer på Instagram o.l. Jeg ser at flere kjente løpecoacher, PT-er, idrettspersonligheter og til og med fagfolk som følger dem, liker postene og kommenterer i en fjeskete venninnetone. Hvilke store coacher og idrettspersonligheter har kommentert? Og hvor? 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå