Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MiniMjau skrev (16 minutter siden):

Shoppingtur etter kjoler til noen som allerede antagelig har et hav av kjoler, lekkert akkopagnert av Band Aid, med "Do they know its christmas ". 

( En sang skrevet for å samle inn penger til barn rammet av sultkatastrofe i Afrika  på 80 tallet )

Jeg vet ikke helt jeg ... ikke helt i takt med tiden og verden rundt oss.

Seriøst? Var det sangen? Fy f. 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Seriøst? Var det sangen? Fy f. 

Ja, den delen av storyen der hun "blar" gjennom paljettkjolene i butikken.

😄

En viden kjent veldedighetssang av Bob Geldof...

• Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spamalot skrev (3 timer siden):

Hvorfor diskutere bedriftens økonomi ut ifra skattelisten når dere ikke har peiling?

Hvis du ikke kommer med en saklig og grundig forklaring på hvorfor du mener det som er sagt om bedriftens økonomi er feil, så er det du her sier bare personangrep som er like tomt for innhold som luftslottene til CBE og LKE... og i så fall brudd på forumreglene.

Så - hvor er din saklige og kunnskapsbaserte forklaring på nøyaktig det er du mener er feil ang. firmaets/-enes økonomi?

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spamalot skrev (1 time siden):

Hva lurer du på?

Har du andre svar enn det som ligger offentlig?

Endret av Stargaze
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiniMjau skrev (57 minutter siden):

Ja, den delen av storyen der hun "blar" gjennom paljettkjolene i butikken.

😄

En viden kjent veldedighetssang av Bob Geldof...

Aldri har ordet «tonedøvt» passet bedre…

«Do they know it’s Christmas at all?» 

Ja, CBE, det er barna som sulter i Afrika de synger om mens du funderer på hvilke paljett-antrekk du skal velge. 

• Liker 37
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (12 minutter siden):

Har du andre svar enn det som ligger offentlig?

Sikkert at skattelister bare er tøys og ikke noe å bry seg om. Influencere som Øyunn og Ida W tjente godt, men det er sikkert en naturlig forklaring på inntektsfallet til CBE som iallfall ikke har med synkende markedsverdi å gjøre. Sikkert. 

• Liker 22
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (27 minutter siden):

Hvis du ikke kommer med en saklig og grundig forklaring på hvorfor du mener det som er sagt om bedriftens økonomi er feil, så er det du her sier bare personangrep som er like tomt for innhold som luftslottene til CBE og LKE... og i så fall brudd på forumreglene.

Så - hvor er din saklige og kunnskapsbaserte forklaring på nøyaktig det er du mener er feil ang. firmaets/-enes økonomi?

Morsomt. Og trist. 

Personangrep? Brudd på forumreglene? Jeg kommenterer mangelen på kunnskap. Som leder til usaklig kritikk og spekulasjoner. Hvordan er det brudd på forumreglene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Spamalot said:

Morsomt. Og trist. 

Personangrep? Brudd på forumreglene? Jeg kommenterer mangelen på kunnskap. Som leder til usaklig kritikk og spekulasjoner. Hvordan er det brudd på forumreglene? 

Du kommer alltid med angrep som du aldri dokumenterer.

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Olivia100
Zenhouse skrev (38 minutter siden):

Aldri har ordet «tonedøvt» passet bedre…

«Do they know it’s Christmas at all?» 

Ja, CBE, det er barna som sulter i Afrika de synger om mens du funderer på hvilke paljett-antrekk du skal velge. 

Fort gjort når man er distrahert av sitt eget speilbilde 😂🤡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Olivia100 skrev (8 minutter siden):

Fort gjort når man er distrahert av sitt eget speilbilde 😂🤡

Eller av filtervalg. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spamalot skrev (26 minutter siden):

Morsomt. Og trist. 

Om det du skriver ikke er personangrep så burde det være en smal sak for deg å forklare hva nøyaktig det er brukere i tråden har misforstått i de tallene som kommer fra skatteetaten og andre offentlige kilder.

Du har her en enestående mulighet til å vise nøyaktig hvor du mener brukere misforstår tallene. At du velger å la være understreker det jeg skrev.

Over og ut.

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (5 minutter siden):

Om det du skriver ikke er personangrep så burde det være en smal sak for deg å forklare hva nøyaktig det er brukere i tråden har misforstått i de tallene som kommer fra skatteetaten og andre offentlige kilder.

Du har her en enestående mulighet til å vise nøyaktig hvor du mener brukere misforstår tallene. At du velger å la være understreker det jeg skrev.

Over og ut.

Det er ikke min oppgave å opplyse og undervise brukerne i denne tråden. Det er en fulltidsjobb. Og vel så det.  

Fikk ikke noen begrunnelse for anklagen om personangrep? Eller brudd på forumreglene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...