Populært innlegg MiniMjau Skrevet 7. desember 2023 Populært innlegg #90981 Del Skrevet 7. desember 2023 Shoppingtur etter kjoler til noen som allerede antagelig har et hav av kjoler, lekkert akkopagnert av Band Aid, med "Do they know its christmas ". ( En sang skrevet for å samle inn penger til barn rammet av sultkatastrofe i Afrika på 80 tallet ) Jeg vet ikke helt jeg ... ikke helt i takt med tiden og verden rundt oss. 73 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. desember 2023 #90982 Del Skrevet 7. desember 2023 Tydeligvis har Oslo kommet nærmere igjen da Har vel hatt to turer dit denne uken 44 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. desember 2023 #90983 Del Skrevet 7. desember 2023 MiniMjau skrev (16 minutter siden): Shoppingtur etter kjoler til noen som allerede antagelig har et hav av kjoler, lekkert akkopagnert av Band Aid, med "Do they know its christmas ". ( En sang skrevet for å samle inn penger til barn rammet av sultkatastrofe i Afrika på 80 tallet ) Jeg vet ikke helt jeg ... ikke helt i takt med tiden og verden rundt oss. Seriøst? Var det sangen? Fy f. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 7. desember 2023 #90984 Del Skrevet 7. desember 2023 mammams skrev (48 minutter siden): Hva er det vi ikke vet, kan du opplyse oss? Lagt sammen med regnskapstallene fra CBE sitt firma ser det vel ikke særlig lyst ut? Heller https://www.proff.no/regnskap/treasures-as/sarpsborg/-/IF43DL80000 Spamalot skrev (33 minutter siden): Hva lurer du på? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 7. desember 2023 #90985 Del Skrevet 7. desember 2023 Kollontaj skrev (5 minutter siden): Seriøst? Var det sangen? Fy f. Ja, den delen av storyen der hun "blar" gjennom paljettkjolene i butikken. 😄 En viden kjent veldedighetssang av Bob Geldof... 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 7. desember 2023 #90986 Del Skrevet 7. desember 2023 Wtf🤡 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Inocybe Skrevet 7. desember 2023 Populært innlegg #90987 Del Skrevet 7. desember 2023 For et års tid siden hadde jeg tenkt hun gjør slik for å provosere og skape engasjement. Men etter podcasten tenker jeg hun faktisk er så enkel hun ikke skjønner hvor lite passende akkurat den sangen er som akkompagnement til hennes shopping spree. Skjønner hvorfor hun ikke lengre appellerer hos sine jevnaldrende. De er på helt forskjellige planeter. 63 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 7. desember 2023 #90988 Del Skrevet 7. desember 2023 Spamalot skrev (3 timer siden): Hvorfor diskutere bedriftens økonomi ut ifra skattelisten når dere ikke har peiling? Hvis du ikke kommer med en saklig og grundig forklaring på hvorfor du mener det som er sagt om bedriftens økonomi er feil, så er det du her sier bare personangrep som er like tomt for innhold som luftslottene til CBE og LKE... og i så fall brudd på forumreglene. Så - hvor er din saklige og kunnskapsbaserte forklaring på nøyaktig det er du mener er feil ang. firmaets/-enes økonomi? 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 7. desember 2023 #90989 Del Skrevet 7. desember 2023 (endret) Spamalot skrev (1 time siden): Hva lurer du på? Har du andre svar enn det som ligger offentlig? Endret 7. desember 2023 av Stargaze 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. desember 2023 #90990 Del Skrevet 7. desember 2023 MiniMjau skrev (57 minutter siden): Ja, den delen av storyen der hun "blar" gjennom paljettkjolene i butikken. 😄 En viden kjent veldedighetssang av Bob Geldof... Aldri har ordet «tonedøvt» passet bedre… «Do they know it’s Christmas at all?» Ja, CBE, det er barna som sulter i Afrika de synger om mens du funderer på hvilke paljett-antrekk du skal velge. 37 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. desember 2023 #90991 Del Skrevet 7. desember 2023 Stargaze skrev (12 minutter siden): Har du andre svar enn det som ligger offentlig? Sikkert at skattelister bare er tøys og ikke noe å bry seg om. Influencere som Øyunn og Ida W tjente godt, men det er sikkert en naturlig forklaring på inntektsfallet til CBE som iallfall ikke har med synkende markedsverdi å gjøre. Sikkert. 22 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spamalot Skrevet 7. desember 2023 #90992 Del Skrevet 7. desember 2023 Frisk Frosk skrev (27 minutter siden): Hvis du ikke kommer med en saklig og grundig forklaring på hvorfor du mener det som er sagt om bedriftens økonomi er feil, så er det du her sier bare personangrep som er like tomt for innhold som luftslottene til CBE og LKE... og i så fall brudd på forumreglene. Så - hvor er din saklige og kunnskapsbaserte forklaring på nøyaktig det er du mener er feil ang. firmaets/-enes økonomi? Morsomt. Og trist. Personangrep? Brudd på forumreglene? Jeg kommenterer mangelen på kunnskap. Som leder til usaklig kritikk og spekulasjoner. Hvordan er det brudd på forumreglene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 7. desember 2023 #90993 Del Skrevet 7. desember 2023 12 minutter siden, Spamalot said: Morsomt. Og trist. Personangrep? Brudd på forumreglene? Jeg kommenterer mangelen på kunnskap. Som leder til usaklig kritikk og spekulasjoner. Hvordan er det brudd på forumreglene? Du kommer alltid med angrep som du aldri dokumenterer. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spamalot Skrevet 7. desember 2023 #90994 Del Skrevet 7. desember 2023 CityCityBangBang skrev (1 minutt siden): Du kommer alltid med angrep som du aldri dokumenterer. Dette er brukerdebatt. Til info @Frisk Frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia100 Skrevet 7. desember 2023 #90995 Del Skrevet 7. desember 2023 Zenhouse skrev (38 minutter siden): Aldri har ordet «tonedøvt» passet bedre… «Do they know it’s Christmas at all?» Ja, CBE, det er barna som sulter i Afrika de synger om mens du funderer på hvilke paljett-antrekk du skal velge. Fort gjort når man er distrahert av sitt eget speilbilde 😂🤡 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutz Skrevet 7. desember 2023 #90996 Del Skrevet 7. desember 2023 Tallene til «coached by Eriksen» https://www.proff.no/selskap/coached-by-eriksen/sarpsborg/skoler-og-undervisning/IFDU8BS10KR 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 7. desember 2023 #90997 Del Skrevet 7. desember 2023 Olivia100 skrev (8 minutter siden): Fort gjort når man er distrahert av sitt eget speilbilde 😂🤡 Eller av filtervalg. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 7. desember 2023 #90998 Del Skrevet 7. desember 2023 Spamalot skrev (26 minutter siden): Morsomt. Og trist. Personangrep? Brudd på forumreglene? Jeg kommenterer mangelen på kunnskap. Som leder til usaklig kritikk og spekulasjoner. Hvordan er det brudd på forumreglene? Om det du skriver ikke er personangrep så burde det være en smal sak for deg å forklare hva nøyaktig det er brukere i tråden har misforstått i de tallene som kommer fra skatteetaten og andre offentlige kilder. Du har her en enestående mulighet til å vise nøyaktig hvor du mener brukere misforstår tallene. At du velger å la være understreker det jeg skrev. Over og ut. 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 7. desember 2023 #90999 Del Skrevet 7. desember 2023 18 minutter siden, Spamalot said: Dette er brukerdebatt. Til info @Frisk Frosk Men det er ikke dette? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spamalot Skrevet 7. desember 2023 #91000 Del Skrevet 7. desember 2023 Frisk Frosk skrev (5 minutter siden): Om det du skriver ikke er personangrep så burde det være en smal sak for deg å forklare hva nøyaktig det er brukere i tråden har misforstått i de tallene som kommer fra skatteetaten og andre offentlige kilder. Du har her en enestående mulighet til å vise nøyaktig hvor du mener brukere misforstår tallene. At du velger å la være understreker det jeg skrev. Over og ut. Det er ikke min oppgave å opplyse og undervise brukerne i denne tråden. Det er en fulltidsjobb. Og vel så det. Fikk ikke noen begrunnelse for anklagen om personangrep? Eller brudd på forumreglene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå