AnnaCotta Skrevet 17. november 2023 #90421 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) Happy13 skrev (1 time siden): Tåpelig video fra hotellet. "jeg skal spise begge to" til to små lakriskuler. Hva er det her for innhold.... Som vi ser, briljerer hun i alt hun foretar seg. Hun oppdaterer sine følgere daglig med kommersielt og personlig innhold av høy kvalitet. Alt i følge Kontent. Endret 17. november 2023 av AnnaCotta tilføyelse 17 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 17. november 2023 #90422 Del Skrevet 17. november 2023 Bulsara skrev (59 minutter siden): Er det reklame for det hotellet hun er på? Har ikke sett at det er tagget, men det vises jo mye innhold derfra Dersom det er sponset så er det nok en gang et hotell som ikke vet sitt beste og hva de kaster bort penger på 😛 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 17. november 2023 #90423 Del Skrevet 17. november 2023 Proana og umerket, ulovlige reklamer, ikke merket for retusjering, farlig kroppsfokus. Det finnes tydeligvis ingen grense for hvor lavt CBE og LKE, Treasures AS og Netfit AS kan synke. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 17. november 2023 #90424 Del Skrevet 17. november 2023 1 hour ago, jawn said: Cbe har jo tilsynelatende 300 000 følgere, noe som er mye i norsk sammenheng. Men ikke en eneste nominasjon i vixen. Hun som har en helt egen treningsapp og poster slitsomme økter hver dag som hun presser seg gjennom. Ikke nevnt i treningskategorien. Hun burde stå under "luftslott" i ordboka... Tydeligere får det ikke blitt, hadde hun hatt noen som helst respekt i bransjen, hadde hun blitt nominert, men hun er ingen profil på noen områder lenger. Da hun var stor blogger vant hun på å være all round, på insta må man spisse innholdet sitt mer, og hun har falt totalt igjennom. Bare merkelig at ikke de selv eller en del annonsører skjønner det. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 17. november 2023 #90425 Del Skrevet 17. november 2023 Fikk henne opp på Snap stories nå. Vært veldig aktiv der siste døgnet. Synes det virker som at hun er litt mer "offentlig" ute av huset etter at hun kom tilbake fra Camp Kulinaris. Kanskje blir hun mer relevant også når det skal sendes etter nyttår. Så muligens er det litt mer luft i det slottet tross alt? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 17. november 2023 #90426 Del Skrevet 17. november 2023 Fredagsquiz: Sophie Elise eller Caroline Berg Eriksen? Eller er de rett og slett én og samme person?!? 32 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 17. november 2023 #90427 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) Revenge o'Cavatina skrev (På 16.11.2023 den 11.05): Joda, hvis det handler om hennes persona og dennes adferd ytrer hun relativt sterke meninger om følgeres hat og hets med søvnløse netter som ødelegger for bryllupsnatten og forretningsdriften hennes. At det brenner i bakgrunnen på feriebilder, at fattige på Nasjonalteateret stasjon er en kulisse for egne privilegier, at Unicef/Redd barna-kampanje akkompagneres med drømmende blikk inn i peiskos med sponset kakkelovn, at Omvendt Julenisse Sarpsborg assosieres med tigging av saks og hyssing, samt reklamemerkede sponsede biler fremfor privatbiler. For ikke å glemme at dansende barn i Mexico er en del av kulturen og ikke et fattigdomsproblem, og at barn må lære at det er forskjell på folk. Det er helt fint at dama som lar seg avbilde på ferie med en tiggermor og barnet sitt i armene sine helst ikke uttaler seg på noen måte om de viktigere ting utenfor Sarpsborgboblen. Nettopp, kritikk mot seg selv har hun et sterkt engasjement for. Såpass at hun brukte både Norges nye megahit og podcasten til å "slå tilbake" mot kritikken hun får. Hva bryr hun seg om ellers? Det er aldri noe engasjement rundt noe som ikke er overfladisk eller ikke handler om henne selv. Kristin Gjelsvik inviterer ensomme til julelunsj, hun samler også inn penger til vanskeligstilte familier. Caroline trenger ikke uttale seg om Gaza eller Ukraina, eller gjøre som Kristin men det finnes en mellomting. Endret 17. november 2023 av Snødronninga 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 17. november 2023 #90428 Del Skrevet 17. november 2023 2 hours ago, Bulsara said: Fikk henne opp på Snap stories nå. Vært veldig aktiv der siste døgnet. Synes det virker som at hun er litt mer "offentlig" ute av huset etter at hun kom tilbake fra Camp Kulinaris. Kanskje blir hun mer relevant også når det skal sendes etter nyttår. Så muligens er det litt mer luft i det slottet tross alt? 🤷♀️ Tja, det er jo ørtenvis av realityserier nå, alltid en haug man ikke vet hvem er, har inntrykk av at det kun er de virkelig store seriene, som Kompani Lauritzen og Farmen som virkelig hjelper karrierene til "kjendisene" i dem. Men hvis hun kommer langt og briljerer med sterk utstråling og vinnende vesen, kan det jo hende det hjelper, men jeg har mine tvil. Norges nye megahit hjalp henne ikke, akkurat... 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius04 Skrevet 17. november 2023 #90429 Del Skrevet 17. november 2023 Kollontaj skrev (På 16.11.2023 den 0.24): LKE har noen kommentarer på Twitter, feks her Uttaler seg som eksperten som vanlig. I følge Mads Gilbert som har dyptgående kunnskap om Gaza har de ikke sett noe som tyder på at Hamas bruker sykehus og annet offentlig til å gjemme seg. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 17. november 2023 #90430 Del Skrevet 17. november 2023 1 hour ago, Aquarius04 said: Uttaler seg som eksperten som vanlig. I følge Mads Gilbert som har dyptgående kunnskap om Gaza har de ikke sett noe som tyder på at Hamas bruker sykehus og annet offentlig til å gjemme seg. Ja, det er ikke viden kjent, det er israelsk militær som sier disse tingene, så får vi se om det stemmer eller ikke. (stoler ikke akkurat på Hamas heller) men LKE må uttale seg skråsikkert som alltid, ja. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K_mb Skrevet 17. november 2023 #90431 Del Skrevet 17. november 2023 Aquarius04 skrev (1 time siden): Uttaler seg som eksperten som vanlig. I følge Mads Gilbert som har dyptgående kunnskap om Gaza har de ikke sett noe som tyder på at Hamas bruker sykehus og annet offentlig til å gjemme seg. Selv stoler jeg ikke på noen av de, verken Hamas eller Israel. Begge parter dreper uskyldige sivile på begge sider, og drap på sivile er uakseptabelt uansett. At LKE leker besserwisser også her er ikke overraskende. Han bør da sådan dokumentere sine påstander og siden det ifølge han er veldokumentert så bør han da legge til en link som bekrefter hans påstander. Og la meg legge til det er mulig at det LKE skriver stemmer, men jeg foretrekker dokumentasjon fra sikre kilder før jeg tar noe for god fisk, og LKE er vel ikke den mest troverdige personen. 30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 17. november 2023 #90432 Del Skrevet 17. november 2023 K_mb skrev (52 minutter siden): Selv stoler jeg ikke på noen av de, verken Hamas eller Israel. Begge parter dreper uskyldige sivile på begge sider, og drap på sivile er uakseptabelt uansett. At LKE leker besserwisser også her er ikke overraskende. Han bør da sådan dokumentere sine påstander og siden det ifølge han er veldokumentert så bør han da legge til en link som bekrefter hans påstander. Og la meg legge til det er mulig at det LKE skriver stemmer, men jeg foretrekker dokumentasjon fra sikre kilder før jeg tar noe for god fisk, og LKE er vel ikke den mest troverdige personen. Det at LKE er enig med Vebjørn Selbekk sier vel det meste i denne saken her.... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg K_mb Skrevet 17. november 2023 Populært innlegg #90433 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) AnnaCotta skrev (8 timer siden): Som vi ser, briljerer hun i alt hun foretar seg. Hun oppdaterer sine følgere daglig med kommersielt og personlig innhold av høy kvalitet. Alt i følge Kontent. Det er så platt og overfladisk. Orker sjeldent å se på CBE sin instagram, men tidligere i dag tok jeg en titt på historiefunksjonen på instagramen til CBE de siste 24 t, og det minnet meg på hvorfor jeg ikke orker. Det startet med å vise frem en glitrende veske før avgang. I bilen gledes det til å vise frem kjole og hår senere, mens pelsjakke vises frem i bilen da mange har spurt om den, det kommer mer info senere, vær på vakt 🧐 Iskaffen er på plass, den er et must. Omvisning på suite, ut på byen, gledes over å ha sengen for seg selv og samtidig er hun litt crazy da hun tenker å spise hele to lakriskuler, og det selv om det ifølge CBE egentlig var ment til to personer 😱 Sliten i beina etter en hard kveld 🥵 Hårsveisen holdt seg perfekt gjennom kvelden og det måtte jo dokumenteres gjennom posering i speilet 🙏 Se min kjole den er....og hår, link til hår og outfit for kvelden. Såpereklame innimellom her før leggetid 😴 Dagen derpå er det Coffee in the making i fancy kaffemaskin 🤩 God morgen Norge med hele Norges Wenche som er fullt igang med matlaging, det tok såpass lang tid å følge med på at det var såvidt hun rakk frokosten, men hun rakk det med et nødskrik og kunne heldigvis dokumentere hva hun forsynte seg av 🥰 Fredagen ble sminkefri og tilbragt i joggedress (med filter). Puuuuuh det var døgnet sitt 🥵 Endret 17. november 2023 av K_mb 45 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 17. november 2023 #90434 Del Skrevet 17. november 2023 (endret) 59 minutter siden, K_mb said: Det er så platt og overfladisk. Orker sjeldent å se på CBE sin instagram, men tidligere i dag tok jeg en titt på historiefunksjonen på instagramen til CBE de siste 24 t, og det minnet meg på hvorfor jeg ikke orker. Det startet med å vise frem en glitrende veske før avgang. I bilen gledes det til å vise frem kjole og hår senere, mens pelsjakke vises frem i bilen da mange har spurt om den, det kommer mer info senere, vær på vakt 🧐 Iskaffen er på plass, den er et must. Omvisning på suite, ut på byen, gledes over å ha sengen for seg selv og samtidig er hun litt crazy da hun tenker å spise hele to lakriskuler, og det selv om det ifølge CBE egentlig var ment til to personer 😱 Sliten i beina etter en hard kveld 🥵 Hårsveisen holdt seg perfekt gjennom kvelden og det måtte jo dokumenteres gjennom posering i speilet 🙏 Se min kjole den er....og hår, link til hår og outfit for kvelden. Såpereklame innimellom her før leggetid 😴 Dagen derpå er det Coffee in the making i fancy kaffemaskin 🤩 God morgen Norge med hele Norges Wenche som er fullt igang med matlaging, det tok såpass lang tid å følge med på at det var såvidt hun rakk frokosten, men hun rakk det med et nødskrik og kunne heldigvis dokumentere hva hun forsynte seg av 🥰 Fredagen ble sminkefri og tilbragt i joggedress (med filter). Puuuuuh det var døgnet sitt 🥵 Og utesko (så det ut som) og boblevest og bøttehatt. Det er kanskje vanlig i Sarpsborg? 😏 Kilde: Skjermdump instanavigation.com cbe Endret 17. november 2023 av CityCityBangBang 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 17. november 2023 #90435 Del Skrevet 17. november 2023 Ellie77 skrev (6 timer siden): Fredagsquiz: Sophie Elise eller Caroline Berg Eriksen? Eller er de rett og slett én og samme person?!? Ingen av dem. Filteret Berg Eriksen til stadighet ynder å benytte forvrenger ansikt til et surrealistisk portrett signert Dali. 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 18. november 2023 #90436 Del Skrevet 18. november 2023 Ser hun rigger til 10 års feiring med småbord som skal brukes til maling. De bordene er ment til småbarn. Skal det sitte 10 åringer på småstoler rundt de små bordene der 😒 Har selv en datter i 5. klasse. Hun er riktignok høy for alderen, men ser ikke for meg bursdagen hennes med malesaker og miniatyrmøbler fra IKEA 😮💨 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bulsara Skrevet 18. november 2023 #90437 Del Skrevet 18. november 2023 Nå har hun vært på fest med mange andre influencer og forstått at pengene ligger i Snapchat. Nå loses følgerne dit. Og får å tjene der må hun vel først opparbeide seg nok følgere til å få reklame mellom snappene sine. Det har hun ikke enda. De som tjener penger der snapper evige lange intetsigende snapper for å få mange visninger på reklamen sin. Mye tomt Innhold hos mange. Som vanlig er hun «late to the party». Publikum begynner å bli bevisst og lei av de laaaange og mange snappene uten egentlig innhold. Blir interessant å se hvordan hun skal løse det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 18. november 2023 #90438 Del Skrevet 18. november 2023 Irja skrev (5 timer siden): Ser hun rigger til 10 års feiring med småbord som skal brukes til maling. De bordene er ment til småbarn. Skal det sitte 10 åringer på småstoler rundt de små bordene der 😒 Har selv en datter i 5. klasse. Hun er riktignok høy for alderen, men ser ikke for meg bursdagen hennes med malesaker og miniatyrmøbler fra IKEA 😮💨 Har ikke sett bildene, men seriøst? 10 år gamle jenter er i gjennomsnitt 140 cm lange og vil få knærne mot haken når de sitter på så små barnehagestoler, men dette finner jo CBE ut av snart 🙈 Slike barnemøbler er helt perfekte for barnehagebarn, og all ære til CBE for gjenbruk, virkelig, men de kan hun trygt selge videre nå altså 😅 Stolene vil jo også være for små til de fleste av vennene til hennes yngste. Ønsker dem en fin feiring og at alle bilder holdes langt unna SoMe. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jobbermedbarn Skrevet 18. november 2023 #90439 Del Skrevet 18. november 2023 Bulsara skrev (3 minutter siden): Nå har hun vært på fest med mange andre influencer og forstått at pengene ligger i Snapchat. Nå loses følgerne dit. Og får å tjene der må hun vel først opparbeide seg nok følgere til å få reklame mellom snappene sine. Det har hun ikke enda. De som tjener penger der snapper evige lange intetsigende snapper for å få mange visninger på reklamen sin. Mye tomt Innhold hos mange. Som vanlig er hun «late to the party». Publikum begynner å bli bevisst og lei av de laaaange og mange snappene uten egentlig innhold. Blir interessant å se hvordan hun skal løse det. Hun skulle vel starte med snap igjen for ca et år siden også? Var veldig kort tid hun orket da så vidt jeg erindrer? Klarer ikke å se for meg at det varer mye lengre nå; det må jo brukes litt tid på et x antall snapper og tviler på at en evt kundegruppe hun har er interessert i det. Som du sier det er litt «over the top» og skal være utrolig interessant for at man gidder å bla seg igjennom🙈 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 18. november 2023 #90440 Del Skrevet 18. november 2023 Rastebenk skrev (13 minutter siden): Har ikke sett bildene, men seriøst? 10 år gamle jenter er i gjennomsnitt 140 cm lange og vil få knærne mot haken når de sitter på så små barnehagestoler, men dette finner jo CBE ut av snart 🙈 Slike barnemøbler er helt perfekte for barnehagebarn, og all ære til CBE for gjenbruk, virkelig, men de kan hun trygt selge videre nå altså 😅 Stolene vil jo også være for små til de fleste av vennene til hennes yngste. Ønsker dem en fin feiring og at alle bilder holdes langt unna SoMe. De har brukt de stolene og bordene i åresvis og hatt bursdagsfeiringer i gangen (som sikkert er en del større i denne villaen deres enn i normale folks hus). 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå