CityCityBangBang Skrevet 7. november 2023 #90261 Del Skrevet 7. november 2023 (endret) 23 minutter siden, ~ Ada ~ said: Det kunstige oliventreet, altså... Sammen med «yoga», av alle ting. Let it shine! Fint at han ville være med på yoga da, siden han ikke ville være med på selfie tidligere i dag..... 👌 Og sånn går nu dagan.... Den ene begivenheten avløser den andre.. Endret 7. november 2023 av CityCityBangBang 27 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 7. november 2023 #90262 Del Skrevet 7. november 2023 CityCityBangBang skrev (34 minutter siden): Fint at han ville være med på yoga da, siden han ikke ville være med på selfie tidligere i dag..... 👌 Og sånn går nu dagan.... Den ene begivenheten avløser den andre.. 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 7. november 2023 #90263 Del Skrevet 7. november 2023 For en lystig og treningsmotiverende kar! Heldigvis er Ozo uvitende om galskapen han stadig medvirker i. Noen timer senere, etter trening, er den lystige karen pjusk i formen med artig sveis. Så festlig. Kontent-content? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg mammams Skrevet 7. november 2023 Populært innlegg #90264 Del Skrevet 7. november 2023 Er de syke hele tiden, evt støtt og stadig? Jeg er 49 år, lett overvektig og trener lite. Har ikke hatt en sykefraværsdag siden jeg hadde covid i januar 2022. Jobber 100% på barneskole. Følger de ikke annet enn her inne, men det slo meg at jeg stadig leser om syke, pjuske voksne veltrente mennesker… 58 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. november 2023 #90265 Del Skrevet 7. november 2023 Minthia skrev (6 timer siden): Det er synd debatten under kronikkene er borte, skulle gjerne sett CBE i realtime, offentlig akademisk debatt Som en fisk på land ville det vært 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. november 2023 #90266 Del Skrevet 7. november 2023 ~ Ada ~ skrev (14 minutter siden): For en lystig og treningsmotiverende kar! Heldigvis er Ozo uvitende om galskapen han stadig medvirker i. Noen timer senere, etter trening, er den lystige karen pjusk i formen med artig sveis. Så festlig. Kontent-content? Han ser mer og mer ut som et Troll 🥹 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 7. november 2023 #90267 Del Skrevet 7. november 2023 mammams skrev (9 minutter siden): Er de syke hele tiden, evt støtt og stadig? Jeg er 49 år, lett overvektig og trener lite. Har ikke hatt en sykefraværsdag siden jeg hadde covid i januar 2022. Jobber 100% på barneskole. Følger de ikke annet enn her inne, men det slo meg at jeg stadig leser om syke, pjuske voksne veltrente mennesker… Liknende situasjon og forhold her - frisk som en frisk og fornøyd med både livet generelt og meg selv (faktisk). 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 7. november 2023 #90268 Del Skrevet 7. november 2023 (endret) Jeg har begynt å følge Pelle K. Han ble syk etter han løp 47 km. Han var åpen på at nå trengte kroppen mat og hvile. Et godt forbilde i motsetning til «ekspertene» i CBE.no, som trener og spiser seg syke. Endret 7. november 2023 av Pippio 35 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 7. november 2023 #90269 Del Skrevet 7. november 2023 Å følge med ham på X (Twitter) er et skue. Oppfører seg superarrogant og som en besserwisser rundt trening. På engelsk. 36 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juhu25 Skrevet 7. november 2023 #90270 Del Skrevet 7. november 2023 mammams skrev (50 minutter siden): Er de syke hele tiden, evt støtt og stadig? Jeg er 49 år, lett overvektig og trener lite. Har ikke hatt en sykefraværsdag siden jeg hadde covid i januar 2022. Jobber 100% på barneskole. Følger de ikke annet enn her inne, men det slo meg at jeg stadig leser om syke, pjuske voksne veltrente mennesker… Det er ikke rart hvis de er syke hele tiden når de gir ikke kroppen hvile. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 7. november 2023 #90271 Del Skrevet 7. november 2023 Juhu25 skrev (1 minutt siden): Det er ikke rart hvis de er syke hele tiden når de gir ikke kroppen hvile. Der er jeg god! 😀 Hviler hver kveld etter jobb, middag og lekser med barna. Trenger ikke imponere noen med bilder og falske narrativer, deilig! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 7. november 2023 #90272 Del Skrevet 7. november 2023 (endret) ~ Ada ~ skrev (5 timer siden): Det kunstige oliventreet, altså... Sammen med «yoga», av alle ting. Let it shine! Stakkars, nå har de ikke råd til strømregningen sin lenger. Endret 7. november 2023 av Korsihalsen 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleenex Skrevet 8. november 2023 #90273 Del Skrevet 8. november 2023 mammams skrev (4 timer siden): Er de syke hele tiden, evt støtt og stadig? Jeg er 49 år, lett overvektig og trener lite. Har ikke hatt en sykefraværsdag siden jeg hadde covid i januar 2022. Jobber 100% på barneskole. Følger de ikke annet enn her inne, men det slo meg at jeg stadig leser om syke, pjuske voksne veltrente mennesker… Det er snart Valencia. Greit å ha sykdom å skylde på hvis det ikke går så bra der nede. 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 8. november 2023 #90274 Del Skrevet 8. november 2023 Pusern3 skrev (10 timer siden): Han ser mer og mer ut som et Troll 🥹 Han er et troll… 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minthia Skrevet 8. november 2023 #90275 Del Skrevet 8. november 2023 Revenge o'Cavatina skrev (13 timer siden): Jeg mener det eksisterer skjermdumper. Caroline debatterte sannsynligvis med påholden penn. Mulig det er å finne her? https://influencere.wordpress.com/cbe-no/ https://www.nettavisen.no/meninger/friskemeninger/caroline-berg-eriksen-vrovler-om-forskning/s/12-95-3423480650 Bloggen til Magni er slettet, så det er bare døde linker dessverre. Kommentarfeltene under kronikkene er også borte. Skjermdumper hadde vært gull. Om noen har må de gjerne dele 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanedis Skrevet 8. november 2023 #90276 Del Skrevet 8. november 2023 (endret) Minthia skrev (6 timer siden): Bloggen til Magni er slettet, så det er bare døde linker dessverre. Kommentarfeltene under kronikkene er også borte. Skjermdumper hadde vært gull. Om noen har må de gjerne dele Beklager feil. 😊 Endret 8. november 2023 av Vanedis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 8. november 2023 #90277 Del Skrevet 8. november 2023 Jeg er enig i omtrent alt av kritikk dem får, men å kommentere hvordan han ser ut på håret eller om oliventreet er falskt, blir for dumt. La nå kritikken komme dit den faktisk hører hjemme. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 8. november 2023 #90278 Del Skrevet 8. november 2023 Ishwanvile skrev (3 minutter siden): Jeg er enig i omtrent alt av kritikk dem får, men å kommentere hvordan han ser ut på håret eller om oliventreet er falskt, blir for dumt. La nå kritikken komme dit den faktisk hører hjemme. Enda bedre; overse eller rapportere. 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 8. november 2023 #90279 Del Skrevet 8. november 2023 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Enda bedre; overse eller rapportere. Jeg har rapportert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyacinth Skrevet 8. november 2023 #90280 Del Skrevet 8. november 2023 Ishwanvile skrev (1 time siden): Jeg er enig i omtrent alt av kritikk dem får, men å kommentere hvordan han ser ut på håret eller om oliventreet er falskt, blir for dumt. La nå kritikken komme dit den faktisk hører hjemme. Enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå