Hallepalle2 Skrevet 3. november 2023 #90121 Del Skrevet 3. november 2023 Minthia skrev (37 minutter siden): Hele poenget med denne posisjonen (savasana) er at hele kroppen og ansiktet skal være i full avspenning - ikke helspent som her. Hun bør bruke et bolster under knærne for å få korsryggen i bakken. I hennes tilfelle kanskje også beina i 90 grader på en stol så hofta også kommer i 90 grader slik at korsryggen får full avlastning. Og så må hun trene seriøst på avspenning. Stillingen heter altså oversatt "liket" eller "corpse pose". I dette tilfellet er det nok etter at rigor mortis har slått inn mens hun døde stående i en klassisk influencerposisjon med rumpa ut og magen inn. Dagens kommentar 😂😂😂 37 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Smågodt23 Skrevet 3. november 2023 Populært innlegg #90122 Del Skrevet 3. november 2023 ingo skrev (19 timer siden): På Netfit er det nok et innlegg med cbe som har vært så flink og løpt. I snø. Tenk det! Har ikke sett noen andre «treningsbedrifter» som bruker «se hva jeg meg og meg har klart i dag» som gjentakende content. Hva de enn har tenkt med Netfit, nytenkende er det ikke, heller ikke uptodate, og helt uten tanke for at det skal være motiverende for kunder. Da gjenstår kun at dette er nok en poseringskanal for cbe, hva nå enn som er vitsen med det kan en jo bare lure på. Men må jo tro at dette dekker behovet / avhengigheten for å bli sett og posere. Men gøy med litt vinterklær da 🤣 Jeg jobber ikke selv med innholdsproduksjon eller content, men slutter ikke å la meg fasinere av hvor dårlige de er på det etter så mange år. Ta dette med vinterløping f.eks.: Istedet for å vise en travende CBE på snø filmet bakfra kunne hun laget en reel om hvilke klær/lag som kan være fornuftige å ha på når man skal løpe ute i kulda nå som det går mot vinter og kaldere ute, tips på reflekser, hodelykter eller si noe om erfaringer rundt piggsko vs brodder. Hvordan man best forebygger skader når man løper mye på glatt underlag osv. Alt dette hadde vært nyttige tips fra en som løper tilsynelatende mye. 47 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 3. november 2023 #90123 Del Skrevet 3. november 2023 FruRosa skrev (8 timer siden): Stakkars rygg 🥺 Det er det verste jeg har sett!! Og dette skal hun selge til folk? Det er jo direkte helseskadelig. Kjenner jeg blir hissig. 28 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 3. november 2023 #90124 Del Skrevet 3. november 2023 Det er ikke ord. Man blir stum! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. november 2023 #90125 Del Skrevet 3. november 2023 😳 både til bildet over her og siste på story. Poseringen er helt vill på begge. Gådd, så lite voksent. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellie77 Skrevet 3. november 2023 #90126 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) Og nå; frua prøver seg med en humorpost som er en åpenbar kopi fra andre større instaprofiler og har versert i flere måneder - med det unntak at frua selvfølgelig skal være sexy…🙄#puteflaut Endret 3. november 2023 av Ellie77 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. november 2023 #90127 Del Skrevet 3. november 2023 Ellie77 skrev (11 minutter siden): Og nå; frua prøver seg med en humorpost som er en åpenbar kopi fra andre større instaprofiler og har versert i flere måneder - med det unntak at frua selvfølgelig skal være sexy…🙄#puteflaut Likte du ikke hofta vridd for å illustrere rumpa? Ser det ikke helt naturlig ut å stå sånn? ☺️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 3. november 2023 #90128 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno "Ps!... bare ikke våre egne barn, de må vi jo selge nesten daglig for å tjene nok penger til å opprettholde vår ønskede livsstil uten å jobbe selv. Pps!... ja, det er selvfølgelig helt greit å selge våre egne barns privatliv, barndom, oppvekst i 10+ år, frata dem rettigheten til å skape sin egen identitet på nett. Ppps... jada, ble mange p'er, ha-ha, men dette er jo så viktig å påpeke, slik at det ikke blir noen misforståelser! Det å sette egne barn i fare for å bli utnyttet på det mørke nettet, av stalkere (ja, vi kjenner jo godt til i familien det å stalke andre) og utsette dem for stor risiko for identitetstyveri i fremtiden, der er selvfølgelig også ok. For ALLE barn har rett på beskyttelse ❤️ - bare IKKE våre egne! Må skynde meg i kjelleren og posere mer, jeg nå, må jo posere litt mer proana før dagens arbeid er gjort - ha en fin kveld, da dere! Klem fra Caroline 🤩" Med praksisen til ekteparet ble akkurat denne fra Plan Norge bare helt malplassert. Det skorter tydeligvis stort på selvinnsikten, overhodet ingen evne til å reflektere over det de selv har hatt som innhold siden eldste barn ble unnfanget og fremdeles holder på med, og se dette i forhold til den faktiske verden. Det virker uendelig tomt, uendelig fattig. Endret 3. november 2023 av Frisk Frosk Link 32 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophia_08 Skrevet 3. november 2023 #90129 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) Best i klassen på både merking med "reklame" og ikke minst lage flotte annonser.. 🙄 Endret 3. november 2023 av Sophia_08 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 3. november 2023 #90130 Del Skrevet 3. november 2023 Og i mellomtiden er LKE i kjelleren og jobber som coach_eriksen og viser at han ikke har kontroll på de vektøvelsene han viser og skryter av å gjøre riktig (eller rettere, sier andre må gjøre riktig). Disse er farlige for andre! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 3. november 2023 #90131 Del Skrevet 3. november 2023 Ellie77 skrev (41 minutter siden): Og nå; frua prøver seg med en humorpost som er en åpenbar kopi fra andre større instaprofiler og har versert i flere måneder - med det unntak at frua selvfølgelig skal være sexy…🙄#puteflaut Har sikkert fått råd fra Kontent om å fornye seg litt (hun hadde jo møte med de denne uka). Følgertallet er nede på 299 850 i dag….. Ser ut som de mulig har veiledet henne til prøve noe nytt: reels. Og ja, da er det jo like greit å gjøre dette med å etterligne andre. Mangler bare at dette er skjult reklame for ett eller flere av plaggene hun bruker («hvor er kjolen fra?») ispedd ulovlig fremvisning av alkohol så blir det hele komplett. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 3. november 2023 #90132 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg synes ikke det er noe særlig å nærmest systematisk sende mail til samarbeidspartnere mens man later som man er en potensiell kunde, kun med mål for øye om å ramme cbe.no. Faktisk synes jeg det er ganske nedrig, og det kan dessuten tyde på at man har en usunn hobby/usunt oppheng. Det er også mange andre ting i denne tråden som er kritikkverdige. Blant annet det å henge seg opp i bittesmå ting, som for eksempel å påpeke at pavlova ikke har norsk opprinnelse. Hva i all verden er poenget med det? Hvorfor??? Er det egentlig kritikkverdig? Eller interessant? Og det er dessuten et faktum at det er en fast del av 17.-maifeiringen for veldig mange i Norge. Slike ting gjør at legitim kritikk drukner i skittkastingen, noe også Vera Vinge har påpekt. For det gjør jo at denne tråden, som egentlig var ment som en kanal for mediedebatt (det vil si, sosiale media-debatt), blir redusert til en slags bygdekjerring-sladder, hvor det er om å gjøre å "ta" alle dem som skiller seg ut, som er suksessfulle, misunnelsesverdige, eller whatnot. Jeg synes det er synd. I cbe-kanalene florerer det av pro ana, barneeksponering, ekstremt usunt kosthold (selv om altfor mye eksponering av alkohol heldigvis har opphørt), overforbruk, overfladisk livsstil, fast fashion, mangel på kontakt med følgere, mulig kjøp av følgere, osv., osv. Det er SÅ mye å kritisere, så derfor er det ekstremt synd at så mye av kritikken ikke er relevant. 26 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 3. november 2023 #90133 Del Skrevet 3. november 2023 For meg er i hvert fall det helt ekstremt ekstreme kroppsfokuset nummer én å kritisere. Jeg har ikke sett maken, tror jeg. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 3. november 2023 #90134 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) Henriktroy er på saken. Regner med at han får noen illsinte fakturaer i posten fra LKE for brudd på copyright, á la hva @FruJohansen fikk for "let them eat cake"-bildet 😂 Endret 3. november 2023 av Rastebenk 20 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 3. november 2023 #90135 Del Skrevet 3. november 2023 Lafamiglia skrev (51 minutter siden): Jeg synes ikke det er noe særlig å nærmest systematisk sende mail til samarbeidspartnere mens man later som man er en potensiell kunde, kun med mål for øye om å ramme cbe.no. Vel, samarbeidspartnere/sponsorer/annonsører bør vite hvem de egentlig har et samarbeid med, og om det rammer CBE, ja, so be it 18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten89 Skrevet 3. november 2023 #90136 Del Skrevet 3. november 2023 Lafamiglia skrev (1 time siden): Jeg synes ikke det er noe særlig å nærmest systematisk sende mail til samarbeidspartnere mens man later som man er en potensiell kunde, kun med mål for øye om å ramme cbe.no. Der er jeg helt uenig. Jeg mener at samarbeidspartnere trenger å få tilbakemelding på hvem de egentlig har brukt pengene sine på og at man med det benytter seg av forbrukermakt til å si ifra om ting som ikke er greit. Om CBe går med i dragsuget - so be it 19 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 3. november 2023 #90137 Del Skrevet 3. november 2023 Katten89 skrev (24 minutter siden): Der er jeg helt uenig. Jeg mener at samarbeidspartnere trenger å få tilbakemelding på hvem de egentlig har brukt pengene sine på og at man med det benytter seg av forbrukermakt til å si ifra om ting som ikke er greit. Om CBe går med i dragsuget - so be it Greit nok at de trenger å få tilbakemelding, men da synes jeg heller at det bør foregå på redelig vis, sånn at man heller sier at man har blitt oppildnet av en tråd på Kvinneguiden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3. november 2023 #90138 Del Skrevet 3. november 2023 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 3. november 2023 #90139 Del Skrevet 3. november 2023 (endret) 2 hours ago, Rastebenk said: Henriktroy er på saken. Regner med at han får noen illsinte fakturaer i posten fra LKE for brudd på copyright, á la hva @FruJohansen fikk for "let them eat cake"-bildet 😂 Virkelig. 😂 Må legge til denne også. Gøy at hun har kommentert da. 👍 Kilde Instanavigation.com henriktroy Endret 3. november 2023 av CityCityBangBang Glemte kildehenvisning - igjen! 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. november 2023 #90140 Del Skrevet 3. november 2023 Lafamiglia skrev (34 minutter siden): Greit nok at de trenger å få tilbakemelding, men da synes jeg heller at det bør foregå på redelig vis, sånn at man heller sier at man har blitt oppildnet av en tråd på Kvinneguiden. Nå tillegger du folk noen beveggrunner som du ikke har noen bevis for. Man må absolutt ikke være oppildnet av noe eller noen som helst for å si fra til annonsører hva man tenker om deres valgte annonseselger. Selv er det svært lenge siden jeg henvendte meg til noen angående Carolinebergeriksenno, all den tid det nesten uten unntak er reklame for firmaer jeg aldri kunne tenkt meg å handle hos. Jeg lurer også på hva «redelig vis» skal bety, det høres ut som du mener forbrukere driver med snusk og verre ting når de benytter forbrukermakten sin. 25 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå