Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

EmilieH skrev (26 minutter siden):

Og de uttaler seg ingenting om det som skjer ute i verden. Bare se hvor flink jeg er og skryt av meg innhold. Usjarmerende.

Akkurat det er jeg ganske glad for at de ikke gjør egentlig. Det hadde blitt så innmari påtatt, og om mulig mindre troverdig enn yogaen.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EmilieH skrev (1 time siden):

Og de uttaler seg ingenting om det som skjer ute i verden. Bare se hvor flink jeg er og skryt av meg innhold. Usjarmerende.

Hva mener du at de skal uttale seg om? Og hvorfor?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingo skrev (4 timer siden):

På Netfit er det nok et innlegg med cbe som har vært så flink og løpt. I snø. Tenk det! Har ikke sett noen andre «treningsbedrifter» som bruker «se hva jeg meg og meg har klart i dag» som gjentakende content. Hva de enn har tenkt med Netfit, nytenkende er det ikke, heller ikke uptodate, og helt uten tanke for at det skal være motiverende for kunder. Da gjenstår kun at dette er nok en poseringskanal for cbe, hva nå enn som er vitsen med det kan en jo bare lure på. Men må jo tro at dette dekker behovet / avhengigheten for å bli sett og posere. Men gøy med litt vinterklær da 🤣

Er det ikke litt rart å til de grader være så lite inspirert av andre treningsprofiler som selger tjenester, altså konkurrenter som Desiré Andersen blant flere? Totalt blottet for stimuli og input hva angår dagens tid og trender, så fullstendig uengasjerende og lite tilstedeværende med avkledd kropp i monitor og et blikk som sjeldent møter seeren som skal påvirkes?

Jeg er hellig overbevist om at paret bak et AS i Sarpsborg virkelig mener at alle blir inspirert av dem - bare fordi de er dem, og at de anser seg selv som sin egen største inspirasjon. Om de mot formodning skulle være ektefølt varme og sympatiske vesener på privaten så har de klart å skjule det godt og unngå avslørende drypp gjennom årene  via sine offentlige profiler at de fortjener diplom.

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (4 timer siden):

Er det ikke litt rart å til de grader være så lite inspirert av andre treningsprofiler som selger tjenester, altså konkurrenter som Desiré Andersen blant flere? Totalt blottet for stimuli og input hva angår dagens tid og trender, så fullstendig uengasjerende og lite tilstedeværende med avkledd kropp i monitor og et blikk som sjeldent møter seeren som skal påvirkes?

Jeg er hellig overbevist om at paret bak et AS i Sarpsborg virkelig mener at alle blir inspirert av dem - bare fordi de er dem, og at de anser seg selv som sin egen største inspirasjon. Om de mot formodning skulle være ektefølt varme og sympatiske vesener på privaten så har de klart å skjule det godt og unngå avslørende drypp gjennom årene  via sine offentlige profiler at de fortjener diplom.

Jeg mistenker etterhvert at de er smertelig klar over at de ikke har hverken reell følgerskare, kunder eller popularitet. Men jeg tror de er tungt stolt over at de på et vis klarer å fake at de har det. På en absurd måte så er det vel "imponerende"  - at de klarer å selge inn luftslott og bots-følgere hos annonsører. 

Best i bløffe-klassen! 

• Liker 36
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Isild said:

snip

Best i bløffe-klassen! 

Er det for sent å få inn en ny kategori i Vixen?
For hadde denne klassen eksistert, så hadde endelig CBE vunnet en pris på hederlig vis. Og ikke bare en trøstepremie for å være folkets guilty pleasure

• Liker 25
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter7 skrev (58 minutter siden):

Er det for sent å få inn en ny kategori i Vixen?
For hadde denne klassen eksistert, så hadde endelig CBE vunnet en pris på hederlig vis. Og ikke bare en trøstepremie for å være folkets guilty pleasure

Og farlig forbilde, men vixen handler om å hylle en gjennområtten bransje. Takk og pris for Gullbarbie, på tide CBE stikker av med den prisen. 

• Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, EmilieH said:

Ikke ofte det skjer nei, men i rettferdighetens navn så har i hvert fall denne ligget i story siden i går. 

image.png.d3723eedf0de8b21a406a2ebd44f2a44.png

Skjermdump fra Instanavigation.com CBE

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Snødronninga Ingen svar fra dem, nei. 

Derimot mange tilbakemeldinger på at dette ikke er representativt for Hello Fresh. Er ikke sikkert dette er mat fra dem i det hele tatt. Pussig at de vil sette merkevaren sin i en slik kontekst, historien rett før var jo at de nettopp fikk ny kasse og var så fornøyde. 

• Liker 30
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snødronninga skrev (9 timer siden):

Bra at du henvender deg til hellofreshnorge @FruJohansen , fikk du svar? 

kilde:instastory,kan ikke linke til

IMG_2736.jpeg

Retten på bilde er fra Netfit og reel fra Netfit ble delt på neste slide i story.  Uten å være merket som reklame. Så dette har ikke noe med Hello Fresh å gjøre. Men det gjør det jo egentlig ikke bedre. Bare mer forvirrende for følgerne og dårligere reklame for Hello Fresh…  @FruJohansen

Endret av Ikkenoledig
  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det så veldig ukomfortabelt ut å ligge sånn! Her presser hun korsryggen opp fra gulvet, sånn at det skal se ut som om hun har stor rompe. Magen suger hun inn så mye hun klarer. Det er ikke mye som minner om avslapning her. 

Screenshot_20231103_093733_Instagram.jpg

• Liker 33
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKatt skrev (36 minutter siden):

Uff, det så veldig ukomfortabelt ut å ligge sånn! Her presser hun korsryggen opp fra gulvet, sånn at det skal se ut som om hun har stor rompe. Magen suger hun inn så mye hun klarer. Det er ikke mye som minner om avslapning her. 

I himmelens navn 😳 Kroppen er jo i helspenn, er jo et hån mot alt som har med Yoga å gjøre. 

• Liker 34
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKatt skrev (1 time siden):

Ja dette er tragisk og veldig langt unna yoga 🥹

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (1 time siden):

Stakkars rygg 🥺

Screenshot_20231103-093440_Instagram.jpg

Siterer meg selv.

Tror hun selv at dette er yoga? 

Tror hun at følgerne tror at dette er yoga?

Eller er dette bare nok en måte å vise fram mest mulig (tynn) kropp?

• Liker 28
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissKatt skrev (2 timer siden):

Ikke engang i savasana greier hun å føkkings bare slappe av.. man avslutter ofte praksisen med denne asanaen, og ligger gjerne i 5-20 minutter. Hvis hun ligger sånn i 5 minutter skjønner jeg at hun kjenner det i kroppen jah, jeeez. 

• Liker 41
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
blåbærpai skrev (14 minutter siden):

Ikke engang i savasana greier hun å føkkings bare slappe av.. man avslutter ofte praksisen med denne asanaen, og ligger gjerne i 5-20 minutter. Hvis hun ligger sånn i 5 minutter skjønner jeg at hun kjenner det i kroppen jah, jeeez. 

Får nå håpe hun ligger der kun lenge nok til at bildet blir tatt. Regner med dette yogaprogrammet hennes koster noe? Er det noe oversikt over hvor mange betalende kunder/deltagere disse programmene hennes har? Synes virkelig synd på noen som eventuelt ikke kan så mye om trening og ikke ser hvor feil alle disse poseringene er, og betaler for å få vondt i rygg og nakke etter å ha hermet etter øvelsene hennes 🫤 

• Liker 23
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at de to der har betalende kunder de selv har ansvaret for før jeg får se det. Og da ikke med en gjeng bestående av mor, far, eget avkom, bestekompisen og IMA-yogainstruktørvennine fra the Shala eller den lokale neglesalongen.

• Liker 31
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...