FrkGordon Skrevet 31. oktober 2023 #90081 Del Skrevet 31. oktober 2023 reiseglad skrev (7 timer siden): Mener jeg så hun reklamerte for Hello Fresh eller tilsvarende matleveranse her i forgårs. Er dette representativt for det de leverer? Ikke mye å bli mett av, i alle fall. Her ville jeg styrt unna… Dette er absolutt ikke Hello Fresh, vi fikk hvertfall MASSE grønnsaker i alle former og farger, alt for store porsjoner (dvs alltid rester 😍👌🏻), og masse digge smaker! Lite beige, selv når middagen var en pastarett. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 31. oktober 2023 #90082 Del Skrevet 31. oktober 2023 Kollontaj skrev (På 30.10.2023 den 19.04): Men det er jo holistisk! 🤯 Jah, og hun brenner palo santo - klart det er ekte da! 6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 31. oktober 2023 #90083 Del Skrevet 31. oktober 2023 Er det bare meg eller er barna redigert på the Halloween bildet? Er det lov i såfall? Eller er det kun sminke? Litt vanskelig å se, men synes huden og øynene er annerledes. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 31. oktober 2023 #90084 Del Skrevet 31. oktober 2023 3 minutter siden, Marihone said: Er det bare meg eller er barna redigert på the Halloween bildet? Er det lov i såfall? Eller er det kun sminke? Litt vanskelig å se, men synes huden og øynene er annerledes. Uff... La oss ikke diskutere det da. 🥴 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 31. oktober 2023 #90085 Del Skrevet 31. oktober 2023 Snødronninga skrev (1 time siden): Vond rygg forteller han, kan ikke være feil (over) trening vel? Nei det er sikkert en annen grunn. De bildene han legger ut avslører jo noe av årsaken, men det ser han/de tydeligvis ikke selv. De legger stadig vekk ut bilder som gjør at ingen bør ta dem seriøst som trenere. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 31. oktober 2023 #90086 Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) 14 minutter siden, CityCityBangBang said: Uff... La oss ikke diskutere det da. 🥴 Jo, det anser jeg som viktig siden de står som modeller på en bedriftskonto. Flere og flere influencere ønsker å skjerme bara sine fra nett, men CBE går motsatt vei og kjører på med mer. Om hun både redigerer seg selv og barna sine, så er det alvorlig. Jeg har ikke sett de i virkeligheten, men usikker på om de er så «polerte» og «sminket». Mulig det er Snapchat filter på bildene, men det blir bare spekulasjoner. Då bør det merkes i såfall. Stakkars barn som vokser opp med dette. Endret 31. oktober 2023 av Marihone Rettskriving 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. oktober 2023 #90087 Del Skrevet 31. oktober 2023 Triste bilder av mindreårige. Kommuniserer noe vi helst ikke vil at barn skal kommunisere. Sminke for å forskjønne, ikke fremstå skumle. Skjørt som fremstår «voksent» (person til venstre). Barna er selvsagt ikke ansvarlige for dette, her er det foreldrene som velger uttrykk. Greit nok (selv om ingen av de jeg har sett i dag på samme alder har hatt noe i nærheten av slik makeup) hvis du skal gå i nabolaget, men her er de content for nær 300 000 følgere. Skjønner ikke at foreldrene tør. Og dette er ikke kritikk eller negativ omtale av barn, det er foreldrenes handlinger på en annonsedrevet influencerkonto som kritiseres. 29 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 31. oktober 2023 #90088 Del Skrevet 31. oktober 2023 Hun sier hun skulle i møte hos Kontent i dag. Siden Kontent mente CBE har briljert i alt hun har gjort tidligere, og hun nå har gjort myyye mer av akkurat det samme som før, så antar jeg Kontent mener hun nå briljerer enda mer enn før... Og tallene på antall følgere viser det motsatte, færre og færre følgere. Iflg. tallene på instanavigation har CBE mistet vel 600 følgere siste tre uker. Skal man ta Kontent på ordet, at de mener hun/de briljerer i alt hun gjør, så antar jeg ny stenging av kontoen er rett rundt hjørnet, og plutselig nye følgere vil brilliant plutselig dukke opp på kort tid. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 31. oktober 2023 #90089 Del Skrevet 31. oktober 2023 (endret) Og brilliant pynting med bilde fra i fjor (siden Carolinebergeriksenno skrev nylig at den hvite figuren var knust) Det nederste bildet er fra siste innlegg. Endret 31. oktober 2023 av Kollontaj 30 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 31. oktober 2023 #90090 Del Skrevet 31. oktober 2023 32 minutter siden, Kollontaj said: Triste bilder av mindreårige. Kommuniserer noe vi helst ikke vil at barn skal kommunisere. Sminke for å forskjønne, ikke fremstå skumle. Skjørt som fremstår «voksent» (person til venstre). Barna er selvsagt ikke ansvarlige for dette, her er det foreldrene som velger uttrykk. Greit nok (selv om ingen av de jeg har sett i dag på samme alder har hatt noe i nærheten av slik makeup) hvis du skal gå i nabolaget, men her er de content for nær 300 000 følgere. Skjønner ikke at foreldrene tør. Og dette er ikke kritikk eller negativ omtale av barn, det er foreldrenes handlinger på en annonsedrevet influencerkonto som kritiseres. Ingen av de som var på døra her - og det var over 20 i tallet - var i nærheten av slike kostymer. 😠 Heldigvis. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 31. oktober 2023 #90091 Del Skrevet 31. oktober 2023 «Jeg liker det bare ikke», er eneste rapporteringsmulighet på IG ift. eksponering av mindreårige, og det er ikke rom for utdyping. Du får da bare opp at du kan rapportere hvis du mener innlegget bryter med regelverket eller du kan velge å ikke se på kontoen. Det kommer opp et blokkeringsalternativ du kan trykke på hvis du vil blokkere kontoen. Like tonedøvt som kontoen, med andre ord. Ettersom influensere får lov til å bedrive cowboyvirksomhet og selge mindreårige for egen vinning uten større lovregulering, er det bare uendelig trist å se at ikke følgere og øvrig nettverk (tilsynelatende) slår hardere ned på dette. Innlegget med mindreårige på utstilling for 299k følgere +resten av det åpne nettet har kvalmende mange likes og støtteerklæringer. 18 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufs Skrevet 31. oktober 2023 #90092 Del Skrevet 31. oktober 2023 Jeg hadde altså vært så sykt flau hvis mora mi svinsa rundt sånn på Halloween fest. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. november 2023 #90093 Del Skrevet 1. november 2023 Kollontaj skrev (6 timer siden): Og brilliant pynting med bilde fra i fjor (siden Carolinebergeriksenno skrev nylig at den hvite figuren var knust) Det nederste bildet er fra siste innlegg. Briljant innhold, Kontent? Nei. Bare flaut. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 1. november 2023 #90094 Del Skrevet 1. november 2023 At kontent har uttrykt at de er så over seg av begeistring for det `briljante innholdet` avslører jo at de ikke har greie på dette i hele tatt - så da er det jo bare for andre seriøse influencere å holde seg unna dem tenker jeg. 20 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Breakeven Skrevet 1. november 2023 Populært innlegg #90095 Del Skrevet 1. november 2023 Doktorgraden skrev (12 timer siden): Fotballfruemannen med shorts og lue, hopper opp i kjellertaket med vond rygg. Underholdning på et plan som er vanskelig å forklare 😂 Også filmet han seg selv mens han skulle sette seg inn i bilen med vond rygg, med mobilen stående på bakken utenfor bilen. Endelig satt seg inn, men så må han vel ut igjen for å hente mobilen igjen? 😂 65 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 1. november 2023 #90096 Del Skrevet 1. november 2023 Breakeven skrev (16 minutter siden): Også filmet han seg selv mens han skulle sette seg inn i bilen med vond rygg, med mobilen stående på bakken utenfor bilen. Endelig satt seg inn, men så må han vel ut igjen for å hente mobilen igjen? 😂 HAHAHA! 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minthia Skrevet 1. november 2023 Populært innlegg #90097 Del Skrevet 1. november 2023 Det redigerte/filtrerte kostymebildet er langt over toppen drøy bruk av barn for klikk. Og det må sies høyt og tydelig. Svinsk måte å tjene penger på for virksomheten. Om de på død og liv vil barna skal bli modeller - send dem heller til et modellbyrå som driver etter norsk lov. Selv mener jeg de bare skal få ha barndommen sin i fred. Internett er et mindre regulert og beskyttet offentlig sted enn bakgatene i Bogota på 90-tallet. 38 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 1. november 2023 #90098 Del Skrevet 1. november 2023 Minthia skrev (2 timer siden): Det redigerte/filtrerte kostymebildet er langt over toppen drøy bruk av barn for klikk. Og det må sies høyt og tydelig. Svinsk måte å tjene penger på for virksomheten. Om de på død og liv vil barna skal bli modeller - send dem heller til et modellbyrå som driver etter norsk lov. Selv mener jeg de bare skal få ha barndommen sin i fred. Internett er et mindre regulert og beskyttet offentlig sted enn bakgatene i Bogota på 90-tallet. Tragisk på så mange plan. Også at vi er der- i 2023- at når små jenter vil være sjørøver på Halloween, så er dette resultatet. (Håper det også vandret små jentepirater rundt i gårkveld med lapp over øyet og papegøye på skulderen.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diosa Skrevet 1. november 2023 #90099 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Rufs skrev (På 1.11.2023 den 0.09): Jeg hadde altså vært så sykt flau hvis mora mi svinsa rundt sånn på Halloween fest. . Endret 8. februar 2024 av Diosa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rev. Revenge Skrevet 1. november 2023 Populært innlegg #90100 Del Skrevet 1. november 2023 (endret) Hvor mange bilder ble tatt før innholdsprodusentene ble fornøyd med posering og ikke minst synkront stivnede ansiktsuttrykk på de mindreårige? Er det vanlig med sminkede barn med voksne, kontrollerte uttrykk? Det er helt vanlige, mindreårige barn, for svingende. Bare fordi mor og far drifter et AS sammen gjennom pro-ana, klein seksuell objektivisering, meningsløse do-selfier, krampeposering, latterlig iscenesatte hverdagsglimt og stadige brudd på alle mulige lover, betyr det ikke at de fritt og fullstendig uetisk kan glæmme opp og utnytte egne barn for profitt på salgskanalene sine slik de velger å gjøre mot bedre vitende gang etter gang etter gang. De to der må være blant de dumkyniske foreldrene sammen med resten av influensa-gjengen som aktivt bruker barn som virkemiddel i salgskanalene sine. Endret 1. november 2023 av Revenge o'Cavatina 45 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå