Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Snødronninga skrev (På 31.10.2023 den 14.53):

I dag var det flere storier der man knapt nok ser noe. Kaffestund uten så mye som en lampe på, er det strømsparing eller mener hun dette ser hyggelig ut? Dystert, mener jeg.

Selv om man løper på mølle, er det vel på tide å skifte fra kort shorts og bh til litt mer klær? Det er tross alt straks november. Tror neppe det er veldig varmt i kjelleren i et gammelt hus. Samme om man er frossen av seg så lenge man får vist seg frem, si.

Forbrenner mere kalorier når det er kaldt eller? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (16 timer siden):

Og brilliant pynting med bilde fra i fjor (siden Carolinebergeriksenno skrev nylig at den hvite figuren var knust) Det nederste bildet er fra siste innlegg. 

IMG_4939.jpeg

IMG_4938.jpeg

Jeg dauer av latter og gjenbruket

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Della skrev (1 time siden):

Da er det aksjon på gang, blir spennende å se på hvordan merkingen blir hos influensere fremover 😅

https://www.vg.no/forbruker/i/0Q8dMJ/storkontroll-av-influencere-leter-etter-skjult-reklame

Jeg håper dere alle klikker dere inn på denne artikkelen på VG og er med på avstemningen der! 

• Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smugleseren skrev (26 minutter siden):

Jeg håper dere alle klikker dere inn på denne artikkelen på VG og er med på avstemningen der! 

ser mange som vanligvis ikke er så nøye på merking er mer nøye på det nå,de burde ikke annonsert at de hadde denne kontrollen,er en skikkelig skurke bransje

• Liker 21
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snødronninga skrev (På 31.10.2023 den 14.53):

I dag var det flere storier der man knapt nok ser noe. Kaffestund uten så mye som en lampe på, er det strømsparing eller mener hun dette ser hyggelig ut? Dystert, mener jeg.

Selv om man løper på mølle, er det vel på tide å skifte fra kort shorts og bh til litt mer klær? Det er tross alt straks november. Tror neppe det er veldig varmt i kjelleren i et gammelt hus. Samme om man er frossen av seg så lenge man får vist seg frem, si.

Jeg er kritisk til treningsbildene på og ved Mølla som CBE legger ut pga de er veldig poserte og med fokus på å virke tynnest mulig, men akkurat antrekket i seg selv synes jeg det blir for dumt å kritisere henne for. Kritiser gjerne poseringen og bildebruken, men jeg ser ikke problemet med antrekket. På trening er det viktigste at man har på seg det man føler seg komfortabel med og gjør at man får fokusert best på treningen man skal gjøre. Jeg har også mølle hjemme, og løper året rundt i shorts og sportsbh med vinduet på vidt gap og vifta på pga det blir utrolig varmt etter bare noen minutter, og det er mest behagelig å ha på seg. Utenom trening fryser jeg hele tiden og går med ullundertøy fra september til mai. Ventilasjon kan ikke sammenliknes med et treningssenter. Folk er forskjellige. Jeg for min del begriper ikke hvordan noen klarer å løpe innendørs med lang tights og langermet overdel, men noen fryser vel mer, andre fryser mindre, ville ikke falt meg inn å kritisere dem for det. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (20 timer siden):

Triste bilder av mindreårige. Kommuniserer noe vi helst ikke vil at barn skal kommunisere. Sminke for å forskjønne, ikke fremstå skumle. Skjørt som fremstår «voksent» (person til venstre). Barna er selvsagt ikke ansvarlige for dette, her er det foreldrene som velger uttrykk. Greit nok (selv om ingen av de jeg har sett i dag på samme alder har hatt noe i nærheten av slik makeup) hvis du skal gå i nabolaget, men her er de content for nær 300 000 følgere. Skjønner ikke at foreldrene tør. Og dette er ikke kritikk eller negativ omtale av barn, det er foreldrenes handlinger på en annonsedrevet influencerkonto som kritiseres. 

Har ingen problemer med å se for meg at dette bildet får en del likes fra demografien "menn 30-50". Og ikke fordi de er så utrolig interessert i kostymer og interiør..

Her har altså fotografen (mor eller far), som jobber med å ta bilder for å formidle, valgt å ta bilder av to sminkede småjenter med korte skjørt med kameravinkel nedenfra og opp. 

Har de beveget seg fra strategien med å provosere med lettkledde bilder av mor til å prøve å lage blest om bilder av barn?

• Liker 8
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velinda skrev (3 timer siden):

ser mange som vanligvis ikke er så nøye på merking er mer nøye på det nå,de burde ikke annonsert at de hadde denne kontrollen,er en skikkelig skurke bransje

Ja, de mister jo effekten når de varsler i forkant 🤷🏻‍♀️

• Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokoknit skrev (2 timer siden):

Jeg er kritisk til treningsbildene på og ved Mølla som CBE legger ut pga de er veldig poserte og med fokus på å virke tynnest mulig, men akkurat antrekket i seg selv synes jeg det blir for dumt å kritisere henne for. Kritiser gjerne poseringen og bildebruken, men jeg ser ikke problemet med antrekket. På trening er det viktigste at man har på seg det man føler seg komfortabel med og gjør at man får fokusert best på treningen man skal gjøre. Jeg har også mølle hjemme, og løper året rundt i shorts og sportsbh med vinduet på vidt gap og vifta på pga det blir utrolig varmt etter bare noen minutter, og det er mest behagelig å ha på seg. Utenom trening fryser jeg hele tiden og går med ullundertøy fra september til mai. Ventilasjon kan ikke sammenliknes med et treningssenter. Folk er forskjellige. Jeg for min del begriper ikke hvordan noen klarer å løpe innendørs med lang tights og langermet overdel, men noen fryser vel mer, andre fryser mindre, ville ikke falt meg inn å kritisere dem for det. 

Jeg ville nok ikke tenkt så mye over det, hadde det ikke vært for at Caroline så og si alltid går med lite klær. Magetopper er en gjenganger (også på vinteren) og man kan ikke la være å tenke på at lite klær brukes for å få vist frem kroppen mest mulig. For eks. fokus på bar mage ved bilde av is, eller matlaging. Det virker litt underlig at man tar bilde av isen i hånden, der man vinkler det slik at sixpacken tilfeldigvis blir med på bildet. Dette er bare ett av utallige eksempler. Det kroppsfokuset hun har, er ikke av det sunne slaget. Jeg kan være enig med deg i at dette ikke er noe av det mest kritikkverdige, siden det tross alt er trening innendørs. Likevel er det summen av alt man har sett opp i gjennom årene, som gir grunnlaget for at i alle fall jeg, også tenker mitt når ser valg av treningsklær. Samme gjelder jo yoga, som utføres bare i bh selv om hun umulig kan bli så svett som når hun løper. 

• Liker 29
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokoknit skrev (3 timer siden):

men noen fryser vel mer, andre fryser mindre, ville ikke falt meg inn å kritisere dem for det. 

CBE har sagt flere ganger at hun er en skikkelig frossenpinne. I fjor vinter tror jeg hun sa på podden at hun sov med to dyner + pysj. Så ja, folk er forskjellige, og hun har gitt tydelig uttrykk for at hun fryser hele tiden. Derfor blir ofte CBEs klesvalg litt komisk, det er ikke komfort som er fokuset i alle fall. 

Endret av Snødronninga
  • Liker 34
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Snødronninga said:

CBE har sagt flere ganger at hun er en skikkelig frossenpinne. I fjor vinter tror jeg hun sa på podden at hun sov med to dyner + pysj. Så ja, folk er forskjellige, og hun har gitt tydelig uttrykk for at hun fryser hele tiden. Derfor blir ofte CBEs klesvalg litt komisk, det er ikke komfort som er fokuset i alle fall. 

Det er jo ofte slik med denne bedriften, at det som blir sagt/skrevet sjelden stemmer med det som blir vist. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kokoknit skrev (3 timer siden):

Enig i dette. Jeg er også en notorisk frossenpinn og går gjerne rundt inntullet i et pledd, men når jeg løper på tredemølla i min egen kjeller er antrekket shorts og bh. Men jeg ligger sjelden og deiger meg på gulvet etterpå da, det skal sies 😅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kokoknit skrev (5 timer siden):

Treningsklærne er i seg selv ikke problemet. Mange som trener hjemme i shorts og topp. Det er intensjonen som blir feil. Kamera opp i rumpa etter hver økt på mølla, is og mage er nevnt, yogaen. Det er bare kroppsposeringer. Du kan kle deg nærmest naken og formidle trening, funksjon og helse. Men om du kler av deg for å vise hvordan du kan se «bra» ut ved å spenne kroppen mest mulig, få pusteproblemer og muskelsmerter,  så er det shitty helse du fronter. 

• Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, ¤flicka¤ said:

Enig i dette. Jeg er også en notorisk frossenpinn og går gjerne rundt inntullet i et pledd, men når jeg løper på tredemølla i min egen kjeller er antrekket shorts og bh. Men jeg ligger sjelden og deiger meg på gulvet etterpå da, det skal sies 😅

What, er du seriøs nå? Du kan ikke glemme det viktigste! 😳

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Della skrev (15 timer siden):

Da er det aksjon på gang, blir spennende å se på hvordan merkingen blir hos influensere fremover 😅

https://www.vg.no/forbruker/i/0Q8dMJ/storkontroll-av-influencere-leter-etter-skjult-reklame

Får håpe og tro FT går igjennom noen av de sikkert MANGE tipsene de har fått til å sjekke umerket reklame - slik at verstingene faktisk får en reaksjon fra de. 

Også kan vi videre håpe at den reaksjonen denne gangen vil være mer enn et intetsigende brev som bare minner om at det er viktig å merke. 

• Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man er frysepinn kan det ha noe med stoffskiftet å gjøre. Muligens stoffskiftet er en utfordring om det ikke er skikkelig næring som går inn?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Netfit er det nok et innlegg med cbe som har vært så flink og løpt. I snø. Tenk det! Har ikke sett noen andre «treningsbedrifter» som bruker «se hva jeg meg og meg har klart i dag» som gjentakende content. Hva de enn har tenkt med Netfit, nytenkende er det ikke, heller ikke uptodate, og helt uten tanke for at det skal være motiverende for kunder. Da gjenstår kun at dette er nok en poseringskanal for cbe, hva nå enn som er vitsen med det kan en jo bare lure på. Men må jo tro at dette dekker behovet / avhengigheten for å bli sett og posere. Men gøy med litt vinterklær da 🤣

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...