Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

CityCityBangBang skrev (2 minutter siden):

Føler ikke at det er så mye å være spent på... 🙄

Fra det hun har vist så langt tipper jeg kort topp med bar mage, og muligens skjørt med splitt eller lignende. Og med nøye stylet frisyre/makeup. 

Hun får nok desverre  de ikke mørke og dystre bilder denne gangen da fotografen er med «gjengen» i Valencia for øyeblikket. Mulig fotograf er innleid for anledningen. Det må jo dokumenteres, og da helst med de riktige vinklene osv.. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laia skrev (1 time siden):

Følgertallet nede på 300 062 i dag ( 82 nye avfulgte fra i går). Nå spørs det om ikke kontoen stenges igjen snart.

Kilde: socialblade.com

Jepp, nå stenges IG-kontoen hvert øyeblikk, slik at 2-3000 følgere på 🪄magisk vis 🪄 kan legges til. Dette har vært modus operandi i snart et år, for å klare å holde IG-kontoen på 300 k følgere. At bildene i snitt får 500 likes og 10-15 kommentarer, noe som tilsier kanskje 10 000 faktiske følgere, er tydeligvis noe annonsørene ikke evner å få med seg. Flaks for CBE og LKE.

Endret av Rastebenk
  • Liker 32
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aricia skrev (6 timer siden):

... han responderer bare på dette.

Enig med deg i at det nok er en respons på slike kommentarer.

Men det er unektelig litt snodig å respondere når de blånekter for å lese her inne ;)

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandie skrev (2 timer siden):

En helt vanlig podcast-episode med andre ord ☺️

Nei. "Bak fasaden" podcast har vanligvis en helt annen tematikk enn denne episoden. Det er langt i fra "venninneprat". Tror du kanskje forveksler "Bak fasaden" med podcasten CBE hadde sammen med manageren sin?

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Aricia said:

... han responderer bare på dette.

Og det er jo faktisk litt morsomt. 😀 Han har litt humor kanskje da?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (28 minutter siden):

Og det er jo faktisk litt morsomt. 😀 Han har litt humor kanskje da?

Det har han helt sikkert!

Blir forresten spennende å se "netfit-gjengen" han har reist sammen med til Valencia, foreløpig har vi jo kun sett folk fra th runtravels som takker netfit for bilde 🙂 

https://instagram.com/stories/thruntravels/3217878154537347469?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

Screenshot_20231021_161423_Instagram.jpg

Endret av Rastebenk
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rastebenk skrev (1 time siden):

Det har han helt sikkert!

Blir forresten spennende å se "netfit-gjengen" han har reist sammen med til Valencia, foreløpig har vi jo kun sett folk fra th runtravels som takker netfit for bilde 🙂 

https://instagram.com/stories/thruntravels/3217878154537347469?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==

Screenshot_20231021_161423_Instagram.jpg

Takk for foto?

Damen på bildet ser ut som hun har tisset seg ut. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukjente og lille runtravels har mye mer spennende instagram enn frua og mannentilfrua. Men åpenbart at begge håper på at den ene skal gi troverdighet mens den andre skal gi eksponering i form av flere følgere/omtale. (Vi på kg gir jo også gratis reklame nå).

Og hvem er «gjengen» til netfit? Den ene ser mistenkelig lik adrian paul ut…bakfra. Så er det herr og fru adrian og thrun som er reg som netfit? For å late som om det er betalende kunder?

• Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Felis som orker å høre på 🌺

Jeg lurer seriøst på om cbe ikke skjønte at samtalen skulle dreie seg om «bryllupet»? Hun kan jo ikke ha reflektert et sekund over at hennes rolle var å stille hyggelige spørsmål, være støttende og rosende. Det må jo være et hav av problemstillinger man kan ta opp uten å bli for personlig eller å henge ut familiemedlemmer. 

Endret av Pust
  • Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pust skrev (1 minutt siden):

Takk @Felis som orker å høre på 🌺

Jeg lurer seriøst på om cbe ikke skjønte at samtalen skulle dreie seg om «bryllupet»? Hun kan jo ikke ha reflektert et sekund over at hennes rolle var å stille hyggelige spørsmål, være støttende og rosende. 

Er ikke hun mest opptatt av seg selv, prate om seg selv og sitt eget speilbilde? 

• Liker 25
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerKommerMummi skrev (58 minutter siden):

Jeg tror gjengen til Netfit består av følgende: Lars Kristian Eriksen, Lasse og coach Eriken. Mulig tante Vivi er med også, men tviler på dette. 

Jeg tipper at PT-Åge også er med i gjengen.

• Liker 17
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (På 5.10.2023 den 17.34):

Prisen er ganske sammenlignbar med lignende tilbud på markedet (Hjertesterk, Pia Seeberg, Desiree Andersen). 

Mens Naardic får du til under 400kr…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haloman skrev (3 timer siden):

Jeg tipper at PT-Åge også er med i gjengen.

Ja, og ernæringsfysiologen, og legen…

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, -venter- said:

Mens Naardic får du til under 400kr…

Men det er jo et helt annet konsept? Helt uinteressant for min del, det er jo bare et online treningssenter?🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.png.8841e91231c4854da26a312487243bc9.png

Har hun glemt hva de snakket om i Podcasten? Om hvorfor det skulle serveres rømmegrøt? Det hadde vel for så vidt ingenting med bunad å gjøre (selv om man kan ane en kobling.).

image.thumb.png.07c9ea5678daeaf2c6d2ee30d597bc5a.png

Skjermdump fra @Felis sitt innlegg på side 4486.

• Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, Felis said:

E det bare jeg som synes det er bittelita pussig å ha Bollywood-tema fordi mannen er pakistansk? Pakistan og India er to vidt forskjellige land med forskjellige religioner og kulturer, og relasjonen mellom de to landene har til tider vært anspent. Det finnes jo sikkert nok av pakistanske temaer, selv om de ikke er like kjent?

Noe sier meg at Bollywood er valgt fordi det gir gjestene mulighet til å kle seg ut litt mer instavennlig (dvs lettkledd). Hadde kleskoden vært tildekket mage og hår, så tipper jeg CBE hadde vært i Valencia...

Veldig godt poeng! 😄

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CityCityBangBang skrev (15 minutter siden):

image.png.8841e91231c4854da26a312487243bc9.png

Har hun glemt hva de snakket om i Podcasten? Om hvorfor det skulle serveres rømmegrøt? Det hadde vel for så vidt ingenting med bunad å gjøre (selv om man kan ane en kobling.).

image.thumb.png.07c9ea5678daeaf2c6d2ee30d597bc5a.png

Skjermdump fra @Felis sitt innlegg på side 4486.

Kan ikke forvente at hun husket dette, det handler jo ikke om henne...

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...