CityCityBangBang Skrevet 20. oktober 2023 #89721 Del Skrevet 20. oktober 2023 (endret) 10 hours ago, AnnaCotta said: Ja, det er halvmaraton i helgen og full distanse i des. OK. Så du tenker at helmaraton også blir avlyst for fruens del? Det tipper jeg du har rett i. 🏃♀️ Endret 21. oktober 2023 av CityCityBangBang 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 20. oktober 2023 #89722 Del Skrevet 20. oktober 2023 Felis skrev (4 timer siden): Podcasten heter altså bak fasaden og episoden heter Jentesnakk. Jeg er litt i tvil om hva som kan være bak fasaden i jentesnakk, så jeg leser episodebeskrivelsen og ser at det skal handle om "Vi skravler i vei om planlegging av 40 års bursdag + 10 års bryllupsfest. Om hvorfor dette er så viktig for meg å markere og hvordan festen er en brobygger mellom bunad og Bollywood, mellom rømmegrøt og Midtøsten mat❤️ " Jeg er imponert over at hun ikke skrev "rømme grøt", ellers må jeg si at dette høres ut som ei tynn suppe. Men episoden varer i 1 time og 5. minutter, så jeg tar det nesten for gitt at den inneholder litt mer substans også. https://podcasts.apple.com/no/podcast/bak-fasaden-en-reise-i-livet-med-sykepleier-ine/id1529507701?l=nb Caroline innleder med at Ine, Emilia og Caroline skal prate om 40 års lag, bryllupsfest og kattene til Emilia. Og så ler de hysterisk, som om dette var en vits. De innleder med 5 kjappe, muligens et fast innslag. Emilia starter, men rekker bare å svare på to kjappe før Caroline tar over. Caroline forteller at hun er tatt med keisersnitt, så derfor må hun være født før termin. Er jeg ikke det, da? Et par uker, er det ikke sånn? Jeg husker fra Carolines egen podcast hvor sjokkert jeg var over det lave kunnskapsnivået hennes, faktisk husker jeg det som så ille at jeg lurer på om underbevisstheten min overdriver. Men hun bekrefter det altså i podcastens første minutt... Ine, som er sykepleier, forklarer at hun ikke nødvendigvis er født to uker for tidlig, det kommer jo an på grunnen for keisersnittet. Og så minner hun på at Emilia ikke har svart ferdig. Carolines 5 kjappe går som følger: Hvis du kunne valgt en person å spise middag med, som er levende eller død, hvem hadde det vært? Caroline: Kan du gjenta spørsmålet? (det ble visst for innviklet) Det går ikke superraskt, men Caroline kommer frem til at hun ville spist med mormor. Det neste spørsmålet er om Caroline kunne væt en annen person for en dag, hvem ville hun valgt. Etter veldig mye nøling faller Caroline ned på at det måtte blitt en kjendis. Etter ytterligere nøling tenker hun at det må bli David eller Victoria Becham, for hun lurer på hva som foregår en dag i livet "dems". Hva er drømmejobben til Caroline? Caroline føler at hun har drømmejobben og kunne ikke tenke seg å gjøre noe annet enn det hun gjør akkurat nå. Kaffe eller te? Kaffe! Guuuud! Har Caroline et skjult talent. Nei, Caroline tror ikke det er noe skjult... Men hun spiller teater og har sunget på TV (ikke noe av dette er skjult og det går strengt tatt ikke under talent heller....) Ine lurer på hvordan det er for Caroline å være kjendis i Norge. Caroline tenker ikke over det Men hun er veldig bevisst på hvordan hun ser ut. Det er viktig for Caroline å føle seg ok før hun går ut døra. Men ikke fordi hun er kjendis, hun bare er sånn. Alle tre babler i munnen på hverandre om hva det egentlig vil si å være velstelt, og jeg begynner å tenke litt på hva jeg skal ha til middag, før bevisstheten min plukker opp at Caroline har vært avhengig av nesespray siden hun var 15, og i det siste har det tatt helt av. Nå bruker hun en Otrivin på tre dager og hun tor ikke det er så farlig. Vi er 14 minutter inn i podcasten og vi skal endelig over til dagens tema: Festen på lørdag Tenk at den har stått i kalenderen et helt år og så skjer det nå på lørdag!!! Festen kom i stand fordi Ine elsker fest, og nå blir hun 40 og har vært gift i 10 år. Det var en god anledning, syntes hun. Dessuten synes hun de skal feire at de har holdt sammen i 10 år, for de hadde alle odds imot seg både før og etter bryllupet. Dessuten var det første bryllupet er pakistansk bryllup, og det var ikke barndomsdrømmen til Ine. Folk lurer på om Ine har funnet seg en ny, siden hun skal gifte seg, for så uvanlig er det å fornye løftene i Norge... Men det er gode gamle Adil som dukker opp på lørdag. Caroline vurderte å fornye løftene i 2020, for da hadde de vært gift i ti år. Men så kom kårrånna, så da har det kokt litt bort. Hun lurer på å gjøre det etter 15 år i stedet, for hun heier på en sånn type fest. Hun føler at hun og Lars >Kristian er VELDIG lite kjærester i hverdagen, for de jobber på hver sin kant, selv om de jobber sammen. Man koser ikke på jobb, liksom, og så skal man lage middag og kjøre barn og på kvelden har de hver sine ting. Og når de legger seg er de så slitne at man bare kan glemme all kosing. Jeg orker ikke, sier hun. Dette har Caroline snakket om tidligere også, og jeg synes det høres utrolig trist ut. De er to friske mennesker i sin beste alder som lever som litt fremmede romkamerat. Og hva er det de blir så slitne av? Ine forteller at ikke alle i familien hennes kom i bryllupet første gangen, men at de kommer nå, og det har hun litt blandede følelser omkring. Mange av de viktige i livene til Ine og Adil støttet ikke forholdet og hun følte seg veldig alene den gangen. Denne delen av episoden er egentlig ganske interessant, men det tar dessverre ikke lang tid før Caroline avbryter og begynner å prate om seg selv. Caroline synes det er utrolig flaut når det kommer opp minner på Facebook fra 2007, for da hadde hun og Lars Kristian private samtaler med hverandre på veggen på Facebook. Hvorfor gjør man så mye rart, sier hun. Ina avbryter elegant og og vrir samtalen over på festen igjen. Festens tema er Bollywood møter bunad og både Caroline og Emilia har gått for Bollywood. Caroline har ikke fått kjolen enda, for hun bestilte den for sent. Dessuten har hun ikke fått frisørtime før 12, og festen starter klokka 16, så hun tror hun blir forsinket til festen. Ine er tydelig på at det ikke er greit. Dessverre lykkes ikke Ine å trekke samtalen tilbake til tema denne gangen og vi må høre på en lang monolog fra Caroline hvor hun debatterer om hun kommer for sent eller ikke, om hun skal ta på Bollywood-drakten før eller etter frisørtimen, og om hun kan kjøre bil i Bollywoodantrekk. Hun skal bare kjøre i 130 på motorveien, hun er veldig flink til å kjøre bil, men hun liker ikke så godt å kjøre i regnvær, for hun er redd for å vannplane, og så er hun veldig flink til å løpe i høye heler.... Jeg mister fokus igjen Det er lettere å høre på Ine, hun har en behagelig stemme og en søt dialekt. Hun forteller at de skal lage maten til festen selv. På fredag skal Caroline og Ine lage rømmegrøt til festen, for Ine hadde servert rømmegrøt til Adil på en av deres første dater. Adil sa det var godt, men så brakk han seg. Caroline mener at det er fordi Ine ikke lagde rømmegrøten fra bunnen. Hovedretten er buffet med maten til mammaen til Adil. Ine spiser mye nudler, men hun varmer dem bare i vannkoker. Caroline ser sitt snitt til å fortelle om seg selv igjen og forteller at da hun var liten spiste hun tørre Mr Lee-nudler med krydderblandingen på. Men så sa moren hennes at det var farlig fordi de sveller i magen, så hun sluttet med det. Selv om hun EGENTLIG ikke tror på det, for man har jo masse fuktighet i magen (som er grunnen til at nudlene sveller, men det ligger for høyt for Caroline) Ine er enig at det ikke koker i magen. Utter noe litt usammenhengende fjas dreier samtalen tilbake til Caroline og sangen hennes "Gjør Det Selv" Ine synes teksten er veldig bra. Det spilles en snutt av sangen og Carolines nasale vokal gnager i ørene. Caroline forteller at hun skrev tekst og melodi selv, sammen med Danke. Hun var veldig fornøyd. Ine har brukt masse penger på festen og gått 50-60 tusen over budsjett. Men hun har jo kjøpt brudekjole... Dessverre har hun ikke bestilt fotograf. Så synd coachen må løpe den helgen, da, ellers kunne hun fått bilder med Bunad møter Bollywood i skrekkfilm-tema. Mørkt, dystert og fargeløst... Ine skal ha brudekjole, men den ble dessverre sydd litt for trang fordi sydamen tok mål med kalde hender. Caroline synes det er veldig ubehagelig å gå med trange klær... Ine har veldig lyst til at Adil skal holde tale for henne, for det har han ikke gjort før. Caroline tenker tilbake på sitt bryllup, hvor hun bare holdt en liten tale for Lars Kristian, for hun var så redd for å gråte... Ine vipper samtalen tilbake til seg selv igjen og forteller at de ikke holdt taler for hverandre i bryllupet, for det er ikke vanlig i pakistansk bryllup. Ine har skaffet Adil bunad til festen, men Adil er skeptisk fordi han må skifte til en dans de har laget, og da kan sveisen bli ødelagt. Ine sier at Adil aldri kunne vært utro, for han er så redd for håret sitt. Dessuten liker han ikke å blande ting. Derfor vil han ikke skifte antrekk under festen heller. Jentene prøver å runde av og Caroline lurer på om Ine gleder seg. For det gjorde hun før sitt eget bryllup, men så ble hun så tom dagen etterpå. Syk ble hun også... Caroline giftet seg da hun var 23 og føler at det var veldig ungt. Det bare ble sånn. Hun tror det var fordi Lars Kristian var 4 år eldre og godt etablert. (eller hun trengte innhold til bloggen...) Ingen av damene tror at det finnes bare en rett person. Men Caroline og Lars Kristian traff hverandre så tidlig at de på en måte har vokst sammen. Dette er jeg enig i, rent bortsett fra at ingen av dem kan ha vokst, de må ha degenerert mentalt, i takt. Jentene avslutter med å si at "vi ses på lørdag", det oppsummerer vel egentlig hele podcasten. Det kunne vært en interessant episode om å gifte seg på tross av forventninger og å klare seg tross dårlige odds. I stedet ble det som å overhøre en privat samtale mellom tre venninner, hvor den ene venninna hele tiden kjemper for å være midtpunkt. Aj, podcast😂. Hørte rundt halvtimen, Jeg forstår ikke helt det vennskapet. Ine fremstår behagelig og fokusert, og med kunnskap og struktur, selv under dagens tema. Caroline som ekstremt umoden og uregulert. Jeg er sikker på at det kunne blitt en fin episode om krysskulturelle og relasjonelle aspekter, verdier, tro, håp og kjærlighet hadde det ikke vært for brautende Caroline som avbryter og sporer av. Og den siste stakkaren kom knapt til ordet. Jeg håper ikke dette ga Caroline mersmak. Susan og Caroline har på IG savnet hverandre❤ 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 21. oktober 2023 #89723 Del Skrevet 21. oktober 2023 CityCityBangBang skrev (3 timer siden): Er dette gjengen tro? Eller kom disse for sent til lagbildet? 😕 Uansett så har nok han her full kontroll. 😎 Instanavigation.com skjermdump fra netifit.no "Gjengen" er jo eierne av THRunTravels, og dermed med medarrangør siden det er th run travels som står for reisegarantien. Og dermed umerket reklame på følgende bedrifts-/bedriftseierkontoer på instagram - alle legger ut mer eller mindre samme bildene: coach_eriksen netfit.no trudehaland thruntravels 21 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 21. oktober 2023 #89724 Del Skrevet 21. oktober 2023 RachelGreen skrev (6 timer siden): FOR et bilde 🫣 Jeg fikk litt mug shot assosiasjon ved første øyekast 😳 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 21. oktober 2023 #89725 Del Skrevet 21. oktober 2023 Laia skrev (49 minutter siden): Jeg fikk litt mug shot assosiasjon ved første øyekast 😳 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 21. oktober 2023 #89726 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) CityCityBangBang skrev (8 timer siden): Er dette gjengen tro? Eller kom disse for sent til lagbildet? 😕 Uansett så har nok han her full kontroll. 😎 Instanavigation.com skjermdump fra netifit.no Jeg bare lurer på om det er kødd? At LKE tuller med oss? Snart Halloween altså... Bilde fra https://www.radiotimes.com/tv/drama/dahmer-monster-netflix-true-story/ Endret 21. oktober 2023 av NettoppJa 27 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. oktober 2023 #89727 Del Skrevet 21. oktober 2023 (endret) @NettoppJa Klart han tuller. Jeg mener bildet ikke kan leses som noe annet enn et svar direkte til kommentarene på bildene av ham i flyet på vei til Valencia (serial killer eller hva det var). Endret 21. oktober 2023 av Aricia 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 21. oktober 2023 #89728 Del Skrevet 21. oktober 2023 Isola2 skrev (På 19.10.2023 den 21.58): Hva prøver han å formidle der? Se på seriemorder-brillene mine? Velinda skrev (På 20.10.2023 den 2.16): DET tenkte jeg også,hadde løpt jækla fort med han der i helene for å si det sånn ... han responderer bare på dette. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NettoppJa Skrevet 21. oktober 2023 #89729 Del Skrevet 21. oktober 2023 Aricia skrev (38 minutter siden): @NettoppJa Klart han tuller. Jeg mener bildet ikke kan leses som noe annet enn et svar direkte til kommentarene på bildene av ham i flyet på vei til Valencia (serial killer eller hva det var). De kommentarene så jeg ikke 😁😁 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 21. oktober 2023 #89730 Del Skrevet 21. oktober 2023 Aricia skrev (1 time siden): ... han responderer bare på dette. Da har han i det minste humor 😂 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterskog Skrevet 21. oktober 2023 #89731 Del Skrevet 21. oktober 2023 ~ Ada ~ skrev (8 timer siden): Aj, podcast😂. Hørte rundt halvtimen, Jeg forstår ikke helt det vennskapet. Ine fremstår behagelig og fokusert, og med kunnskap og struktur, selv under dagens tema. Caroline som ekstremt umoden og uregulert. Jeg er sikker på at det kunne blitt en fin episode om krysskulturelle og relasjonelle aspekter, verdier, tro, håp og kjærlighet hadde det ikke vært for brautende Caroline som avbryter og sporer av. Og den siste stakkaren kom knapt til ordet. Jeg håper ikke dette ga Caroline mersmak. Susan og Caroline har på IG savnet hverandre❤ 😧 Var de tre damer som skulle prate?! Stakkars. Veldig merkelig valg av Ine å ta med cbe, som flere sier, hun forsøkte vinkle festen til refleksjon og med mer dybde. Men å ta med cbe er som å ta med en 6 åring. Men cbe kan vel ikke skille seg i personlighet så mye fra privat til podd, så Ine må jo visst hvem hun tok med? Eller kanskje trodde Ine at cbe skulle høre etter på den som styrer podden sier/gjør. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 21. oktober 2023 #89732 Del Skrevet 21. oktober 2023 vinterskog skrev (1 time siden): 😧 Var de tre damer som skulle prate?! Stakkars. Veldig merkelig valg av Ine å ta med cbe, som flere sier, hun forsøkte vinkle festen til refleksjon og med mer dybde. Men å ta med cbe er som å ta med en 6 åring. Men cbe kan vel ikke skille seg i personlighet så mye fra privat til podd, så Ine må jo visst hvem hun tok med? Eller kanskje trodde Ine at cbe skulle høre etter på den som styrer podden sier/gjør. Ine vil vel ha flere kunder til klinikken og håper vel et vennskap med frua gjør at det renner inn med nye kunder?? 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 21. oktober 2023 #89733 Del Skrevet 21. oktober 2023 Sen tacokveld med hele familien? Er ikke LKE i Valencia? Regnes han ikke som familie lenger? 🤔 Og treningsfri!!!!! Nå står ikke verden til påske.... 👌 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 21. oktober 2023 #89734 Del Skrevet 21. oktober 2023 Coachen er jo ikke hjemme, så mulig det ikke må trenes da. Var vel relativt korte økter CBE løp da hun var «borte» også. Ingen som peste henne. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvalstad45 Skrevet 21. oktober 2023 #89735 Del Skrevet 21. oktober 2023 Jeg klarer ikke å henge med: Skulle ikke Netfit arrangere treningstur til dette halvmaratonet? Hvorfor er CBE plutselig ikke med, hadde hun ikke en gang kjøpt flybilletter/hotell osv? Det skulle jo være en "gjeng" som heiet på hverandre, var ikke et av salgspunktene å ha CBE med? De er jo ikke til å stole på og totalt useriøse i hva de gjennomfører eller ikke, forstår meget godt at ingen ble fristet til å melde seg på. Er vel derfor CBE ikke drar, da? 24 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 21. oktober 2023 #89736 Del Skrevet 21. oktober 2023 Felis skrev (15 timer siden): Podcasten heter altså bak fasaden og episoden heter Jentesnakk. Jeg er litt i tvil om hva som kan være bak fasaden i jentesnakk, så jeg leser episodebeskrivelsen og ser at det skal handle om "Vi skravler i vei om planlegging av 40 års bursdag + 10 års bryllupsfest. Om hvorfor dette er så viktig for meg å markere og hvordan festen er en brobygger mellom bunad og Bollywood, mellom rømmegrøt og Midtøsten mat❤️ " Jeg er imponert over at hun ikke skrev "rømme grøt", ellers må jeg si at dette høres ut som ei tynn suppe. Men episoden varer i 1 time og 5. minutter, så jeg tar det nesten for gitt at den inneholder litt mer substans også. https://podcasts.apple.com/no/podcast/bak-fasaden-en-reise-i-livet-med-sykepleier-ine/id1529507701?l=nb Caroline innleder med at Ine, Emilia og Caroline skal prate om 40 års lag, bryllupsfest og kattene til Emilia. Og så ler de hysterisk, som om dette var en vits. De innleder med 5 kjappe, muligens et fast innslag. Emilia starter, men rekker bare å svare på to kjappe før Caroline tar over. Caroline forteller at hun er tatt med keisersnitt, så derfor må hun være født før termin. Er jeg ikke det, da? Et par uker, er det ikke sånn? Jeg husker fra Carolines egen podcast hvor sjokkert jeg var over det lave kunnskapsnivået hennes, faktisk husker jeg det som så ille at jeg lurer på om underbevisstheten min overdriver. Men hun bekrefter det altså i podcastens første minutt... Ine, som er sykepleier, forklarer at hun ikke nødvendigvis er født to uker for tidlig, det kommer jo an på grunnen for keisersnittet. Og så minner hun på at Emilia ikke har svart ferdig. Carolines 5 kjappe går som følger: Hvis du kunne valgt en person å spise middag med, som er levende eller død, hvem hadde det vært? Caroline: Kan du gjenta spørsmålet? (det ble visst for innviklet) Det går ikke superraskt, men Caroline kommer frem til at hun ville spist med mormor. Det neste spørsmålet er om Caroline kunne væt en annen person for en dag, hvem ville hun valgt. Etter veldig mye nøling faller Caroline ned på at det måtte blitt en kjendis. Etter ytterligere nøling tenker hun at det må bli David eller Victoria Becham, for hun lurer på hva som foregår en dag i livet "dems". Hva er drømmejobben til Caroline? Caroline føler at hun har drømmejobben og kunne ikke tenke seg å gjøre noe annet enn det hun gjør akkurat nå. Kaffe eller te? Kaffe! Guuuud! Har Caroline et skjult talent. Nei, Caroline tror ikke det er noe skjult... Men hun spiller teater og har sunget på TV (ikke noe av dette er skjult og det går strengt tatt ikke under talent heller....) Ine lurer på hvordan det er for Caroline å være kjendis i Norge. Caroline tenker ikke over det Men hun er veldig bevisst på hvordan hun ser ut. Det er viktig for Caroline å føle seg ok før hun går ut døra. Men ikke fordi hun er kjendis, hun bare er sånn. Alle tre babler i munnen på hverandre om hva det egentlig vil si å være velstelt, og jeg begynner å tenke litt på hva jeg skal ha til middag, før bevisstheten min plukker opp at Caroline har vært avhengig av nesespray siden hun var 15, og i det siste har det tatt helt av. Nå bruker hun en Otrivin på tre dager og hun tor ikke det er så farlig. Vi er 14 minutter inn i podcasten og vi skal endelig over til dagens tema: Festen på lørdag Tenk at den har stått i kalenderen et helt år og så skjer det nå på lørdag!!! Festen kom i stand fordi Ine elsker fest, og nå blir hun 40 og har vært gift i 10 år. Det var en god anledning, syntes hun. Dessuten synes hun de skal feire at de har holdt sammen i 10 år, for de hadde alle odds imot seg både før og etter bryllupet. Dessuten var det første bryllupet er pakistansk bryllup, og det var ikke barndomsdrømmen til Ine. Folk lurer på om Ine har funnet seg en ny, siden hun skal gifte seg, for så uvanlig er det å fornye løftene i Norge... Men det er gode gamle Adil som dukker opp på lørdag. Caroline vurderte å fornye løftene i 2020, for da hadde de vært gift i ti år. Men så kom kårrånna, så da har det kokt litt bort. Hun lurer på å gjøre det etter 15 år i stedet, for hun heier på en sånn type fest. Hun føler at hun og Lars >Kristian er VELDIG lite kjærester i hverdagen, for de jobber på hver sin kant, selv om de jobber sammen. Man koser ikke på jobb, liksom, og så skal man lage middag og kjøre barn og på kvelden har de hver sine ting. Og når de legger seg er de så slitne at man bare kan glemme all kosing. Jeg orker ikke, sier hun. Dette har Caroline snakket om tidligere også, og jeg synes det høres utrolig trist ut. De er to friske mennesker i sin beste alder som lever som litt fremmede romkamerat. Og hva er det de blir så slitne av? Ine forteller at ikke alle i familien hennes kom i bryllupet første gangen, men at de kommer nå, og det har hun litt blandede følelser omkring. Mange av de viktige i livene til Ine og Adil støttet ikke forholdet og hun følte seg veldig alene den gangen. Denne delen av episoden er egentlig ganske interessant, men det tar dessverre ikke lang tid før Caroline avbryter og begynner å prate om seg selv. Caroline synes det er utrolig flaut når det kommer opp minner på Facebook fra 2007, for da hadde hun og Lars Kristian private samtaler med hverandre på veggen på Facebook. Hvorfor gjør man så mye rart, sier hun. Ina avbryter elegant og og vrir samtalen over på festen igjen. Festens tema er Bollywood møter bunad og både Caroline og Emilia har gått for Bollywood. Caroline har ikke fått kjolen enda, for hun bestilte den for sent. Dessuten har hun ikke fått frisørtime før 12, og festen starter klokka 16, så hun tror hun blir forsinket til festen. Ine er tydelig på at det ikke er greit. Dessverre lykkes ikke Ine å trekke samtalen tilbake til tema denne gangen og vi må høre på en lang monolog fra Caroline hvor hun debatterer om hun kommer for sent eller ikke, om hun skal ta på Bollywood-drakten før eller etter frisørtimen, og om hun kan kjøre bil i Bollywoodantrekk. Hun skal bare kjøre i 130 på motorveien, hun er veldig flink til å kjøre bil, men hun liker ikke så godt å kjøre i regnvær, for hun er redd for å vannplane, og så er hun veldig flink til å løpe i høye heler.... Jeg mister fokus igjen Det er lettere å høre på Ine, hun har en behagelig stemme og en søt dialekt. Hun forteller at de skal lage maten til festen selv. På fredag skal Caroline og Ine lage rømmegrøt til festen, for Ine hadde servert rømmegrøt til Adil på en av deres første dater. Adil sa det var godt, men så brakk han seg. Caroline mener at det er fordi Ine ikke lagde rømmegrøten fra bunnen. Hovedretten er buffet med maten til mammaen til Adil. Ine spiser mye nudler, men hun varmer dem bare i vannkoker. Caroline ser sitt snitt til å fortelle om seg selv igjen og forteller at da hun var liten spiste hun tørre Mr Lee-nudler med krydderblandingen på. Men så sa moren hennes at det var farlig fordi de sveller i magen, så hun sluttet med det. Selv om hun EGENTLIG ikke tror på det, for man har jo masse fuktighet i magen (som er grunnen til at nudlene sveller, men det ligger for høyt for Caroline) Ine er enig at det ikke koker i magen. Utter noe litt usammenhengende fjas dreier samtalen tilbake til Caroline og sangen hennes "Gjør Det Selv" Ine synes teksten er veldig bra. Det spilles en snutt av sangen og Carolines nasale vokal gnager i ørene. Caroline forteller at hun skrev tekst og melodi selv, sammen med Danke. Hun var veldig fornøyd. Ine har brukt masse penger på festen og gått 50-60 tusen over budsjett. Men hun har jo kjøpt brudekjole... Dessverre har hun ikke bestilt fotograf. Så synd coachen må løpe den helgen, da, ellers kunne hun fått bilder med Bunad møter Bollywood i skrekkfilm-tema. Mørkt, dystert og fargeløst... Ine skal ha brudekjole, men den ble dessverre sydd litt for trang fordi sydamen tok mål med kalde hender. Caroline synes det er veldig ubehagelig å gå med trange klær... Ine har veldig lyst til at Adil skal holde tale for henne, for det har han ikke gjort før. Caroline tenker tilbake på sitt bryllup, hvor hun bare holdt en liten tale for Lars Kristian, for hun var så redd for å gråte... Ine vipper samtalen tilbake til seg selv igjen og forteller at de ikke holdt taler for hverandre i bryllupet, for det er ikke vanlig i pakistansk bryllup. Ine har skaffet Adil bunad til festen, men Adil er skeptisk fordi han må skifte til en dans de har laget, og da kan sveisen bli ødelagt. Ine sier at Adil aldri kunne vært utro, for han er så redd for håret sitt. Dessuten liker han ikke å blande ting. Derfor vil han ikke skifte antrekk under festen heller. Jentene prøver å runde av og Caroline lurer på om Ine gleder seg. For det gjorde hun før sitt eget bryllup, men så ble hun så tom dagen etterpå. Syk ble hun også... Caroline giftet seg da hun var 23 og føler at det var veldig ungt. Det bare ble sånn. Hun tror det var fordi Lars Kristian var 4 år eldre og godt etablert. (eller hun trengte innhold til bloggen...) Ingen av damene tror at det finnes bare en rett person. Men Caroline og Lars Kristian traff hverandre så tidlig at de på en måte har vokst sammen. Dette er jeg enig i, rent bortsett fra at ingen av dem kan ha vokst, de må ha degenerert mentalt, i takt. Jentene avslutter med å si at "vi ses på lørdag", det oppsummerer vel egentlig hele podcasten. Det kunne vært en interessant episode om å gifte seg på tross av forventninger og å klare seg tross dårlige odds. I stedet ble det som å overhøre en privat samtale mellom tre venninner, hvor den ene venninna hele tiden kjemper for å være midtpunkt. En helt vanlig podcast-episode med andre ord ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 21. oktober 2023 #89737 Del Skrevet 21. oktober 2023 hvalstad45 skrev (32 minutter siden): Jeg klarer ikke å henge med: Skulle ikke Netfit arrangere treningstur til dette halvmaratonet? Hvorfor er CBE plutselig ikke med, hadde hun ikke en gang kjøpt flybilletter/hotell osv? Det skulle jo være en "gjeng" som heiet på hverandre, var ikke et av salgspunktene å ha CBE med? De er jo ikke til å stole på og totalt useriøse i hva de gjennomfører eller ikke, forstår meget godt at ingen ble fristet til å melde seg på. Er vel derfor CBE ikke drar, da? Festen hun skal på har vært planlagt et helt år, og slik det ble fremstilt var det viktig for Ine å ha henne der, så jeg synes det er rart hvis planen noen gang var å delta i Valencia. Samtidig virker det som om hun var sent ute med det meste av planleggingen til festen (kjole og frisør), noe som kan tyde på at planene er gjort om i siste øyeblikk. Det virker uansett som om det er veldig lite "heiing" mellom CBE og mannen, og jeg blir fryktelig overrasket om de fornyer noen ekteskapsløfter om to år. Det virker som om hun er drittlei hele fyren og fjerner han mer og mer fra livet sitt. 24 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 21. oktober 2023 #89738 Del Skrevet 21. oktober 2023 CityCityBangBang skrev (52 minutter siden): Sen tacokveld med hele familien? Er ikke LKE i Valencia? Regnes han ikke som familie lenger? 🤔 Og treningsfri!!!!! Nå står ikke verden til påske.... 👌 Bra at hun iallfall sto over kakao da, og gikk for kaffe. Orker vel ikke å være «mett» i den mye omtalte kjolen (ref: hennes egen uttalelse om det å være mett i tettsittende kjole på Bloggerne). Er spent på om hun lar hovedpersonen (bruden) får skinne i kveld, eller om hun på sedvanlig vis kler seg for å forsøke å stjele showet og være midtpunktet selv. 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 21. oktober 2023 #89739 Del Skrevet 21. oktober 2023 Følgertallet nede på 300 062 i dag ( 82 nye avfulgte fra i går). Nå spørs det om ikke kontoen stenges igjen snart. Kilde: socialblade.com 27 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 21. oktober 2023 #89740 Del Skrevet 21. oktober 2023 33 minutter siden, Laia said: Bra at hun iallfall sto over kakao da, og gikk for kaffe. Orker vel ikke å være «mett» i den mye omtalte kjolen (ref: hennes egen uttalelse om det å være mett i tettsittende kjole på Bloggerne). Er spent på om hun lar hovedpersonen (bruden) får skinne i kveld, eller om hun på sedvanlig vis kler seg for å forsøke å stjele showet og være midtpunktet selv. Føler ikke at det er så mye å være spent på... 🙄 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå