Marihone Skrevet 19. oktober 2023 #89661 Del Skrevet 19. oktober 2023 Det er ingen som har lagt merke til hvor nedlatende hun svarer potensielle kunder? På den siste treningsvideoen så virker hun nesten hånlig når en person spør om hvorfor hun løfter med lave vekter. Spesielt å svare kunder slik. Det er ikke god kundeservice. 24 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auroraborealiset Skrevet 19. oktober 2023 #89662 Del Skrevet 19. oktober 2023 Marihone skrev (10 minutter siden): Det er ingen som har lagt merke til hvor nedlatende hun svarer potensielle kunder? På den siste treningsvideoen så virker hun nesten hånlig når en person spør om hvorfor hun løfter med lave vekter. Spesielt å svare kunder slik. Det er ikke god kundeservice. Er kommentaren slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. oktober 2023 #89663 Del Skrevet 19. oktober 2023 Marihone skrev (15 minutter siden): Det er ingen som har lagt merke til hvor nedlatende hun svarer potensielle kunder? På den siste treningsvideoen så virker hun nesten hånlig når en person spør om hvorfor hun løfter med lave vekter. Spesielt å svare kunder slik. Det er ikke god kundeservice. Det har Treasures-folka alltid gjort, iallfall når de svarer på det som ikke er «fiiine du»-kommentarer. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spade Skrevet 19. oktober 2023 #89664 Del Skrevet 19. oktober 2023 Marihone skrev (1 time siden): Det er ingen som har lagt merke til hvor nedlatende hun svarer potensielle kunder? På den siste treningsvideoen så virker hun nesten hånlig når en person spør om hvorfor hun løfter med lave vekter. Spesielt å svare kunder slik. Det er ikke god kundeservice. Hvorfor har du netfit og følger henne om du ikke vil hun skal tjene penger på deg? Trykker ikke inn på profil eller noe de har, ikke verdt min tid 😎 (influensere HAH😂👎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 19. oktober 2023 #89665 Del Skrevet 19. oktober 2023 2 hours ago, Auroraborealiset said: Er kommentaren slettet? Ja, hun har faktisk slettet kommentaren ser jeg nå. Er det mulig?! Dette er jo rett og slett useriøst. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 19. oktober 2023 #89666 Del Skrevet 19. oktober 2023 1 hour ago, Spade said: Hvorfor har du netfit og følger henne om du ikke vil hun skal tjene penger på deg? Trykker ikke inn på profil eller noe de har, ikke verdt min tid 😎 (influensere HAH😂👎 Godt spørsmål, men føler jeg har et ansvar som forbruker og melde fra om kritikkverdige forhold. Jeg har rapportert flere bilder av henne. Jeg ønsker egentlig at de skal stoppe med det de gjør eller velge en mer etisk riktig strategi, for slik de holder på er ikke profesjonelt. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 19. oktober 2023 #89667 Del Skrevet 19. oktober 2023 hvalstad45 skrev (4 timer siden): Hvem er den kvinnen på det nederste bildet... Forstyrrende å se noen konstant legge ut så fordreide bilder av seg selv. Men spennende da, vet jo aldri hva vi får se😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stargaze Skrevet 19. oktober 2023 #89668 Del Skrevet 19. oktober 2023 Skal hun ikke løpe i Valencia? Bare coachen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. oktober 2023 #89669 Del Skrevet 19. oktober 2023 Virkelig beundrer disse folka. De gir og gir. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 19. oktober 2023 #89670 Del Skrevet 19. oktober 2023 Kollontaj skrev (17 minutter siden): Virkelig beundrer disse folka. De gir og gir. Hva prøver han å formidle der? Se på seriemorder-brillene mine? 20 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. oktober 2023 #89671 Del Skrevet 19. oktober 2023 Isola2 skrev (8 minutter siden): Hva prøver han å formidle der? Se på seriemorder-brillene mine? Jeg er så kjekk at jeg nesten ikke holder ut, det nesten så jeg må gråte? 23 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg ingo Skrevet 19. oktober 2023 Populært innlegg #89672 Del Skrevet 19. oktober 2023 hvalstad45 skrev (5 timer siden): Hvem er den kvinnen på det nederste bildet... Forstyrrende å se noen konstant legge ut så fordreide bilder av seg selv. For meg er det i tillegg forstyrrende å se voksne mennesker legge ut bilder av seg selv - der de stirrer henført på seg selv - inn i mobilen. Det er så kleint at jeg fatter ikke at de syns at dette er kvalitets-content, det er jo bare puteflaut! 42 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 19. oktober 2023 #89673 Del Skrevet 19. oktober 2023 Kollontaj skrev (11 minutter siden): Jeg er så kjekk at jeg nesten ikke holder ut, det nesten så jeg må gråte? Er det ikke litt mørkt for solbriller? 15 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 19. oktober 2023 #89674 Del Skrevet 19. oktober 2023 ~ Ada ~ skrev (Akkurat nå): Er det ikke litt mørkt for solbriller? Fort gjort å bli blendet av sitt eget speilbilde🤭 19 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snødronninga Skrevet 19. oktober 2023 #89675 Del Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Marihone skrev (4 timer siden): Det er ingen som har lagt merke til hvor nedlatende hun svarer potensielle kunder? På den siste treningsvideoen så virker hun nesten hånlig når en person spør om hvorfor hun løfter med lave vekter. Spesielt å svare kunder slik. Det er ikke god kundeservice. Marihone skrev (2 timer siden): Ja, hun har faktisk slettet kommentaren ser jeg nå. Er det mulig?! Dette er jo rett og slett useriøst. Hva er vitsen med å svare på spørsmålet for så og slette kommentaren. Bare det å velge å slette, som om dette skulle være hets, hat eller en usaklig kommentar, hva er greia? De vil virkelig ikke ha annet enn hjerter, skryt og rumpeemoji i kommentarfeltet. Tenk å holde på sånn. Når det gjelder det at hun demonstrerer øvelsene og derfor ikke har noe motstand på vektene, det er kanskje greit nok men gir samtidig en følelse av posering. Passer det seg ikke å stå der i full make up og vise at man tar i litt, blir man ikke så "pen" i trynet av det kanskje? Skulle tatt seg ut om noe faktisk så ekte ut. Endret 19. oktober 2023 av Snødronninga La til mer tekst 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 19. oktober 2023 #89676 Del Skrevet 19. oktober 2023 FruRosa skrev (6 timer siden): Egentid. Ja, det er noe hun har lite av. Godt hun endelig fikk det til! Og hun følte at hun egentlig ikke trenger det frisørbesøket (etter over 12 uker), "men alltid deilig etterpå"... I min verden går man til frisøren fordi frisyren trenger det. MÅ hun til frisør med jevne mellomrom selv om det ikke er nødvendig? Hvem er dette?????? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 19. oktober 2023 #89677 Del Skrevet 19. oktober 2023 Frisk Frosk skrev (5 timer siden): Som ikke ligner denne kvinnen... https://instanavigation.com/user-profile/carolinebergeriksenno Og hvem er dette????????? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 19. oktober 2023 #89678 Del Skrevet 19. oktober 2023 Isola2 skrev (41 minutter siden): Hva prøver han å formidle der? Se på seriemorder-brillene mine? "Jeg er en veldig kjent og kul eliteidrettskjendis med dyr stil som verden trenger flere stilige, profesjonelle selfier av, stirrende ettertenksomt ut i periferien med dyre solbriller på i det fine lyset som skinner på meg"? Kanskje? 21 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 19. oktober 2023 #89679 Del Skrevet 19. oktober 2023 1 hour ago, Kollontaj said: Virkelig beundrer disse folka. De gir og gir. Det er jo nesten så man ikke tror det man ser..... 😳 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 20. oktober 2023 #89680 Del Skrevet 20. oktober 2023 Isola2 skrev (4 timer siden): Hva prøver han å formidle der? Se på seriemorder-brillene mine? DET tenkte jeg også,hadde løpt jækla fort med han der i helene for å si det sånn 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå