Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Det er ingen som har lagt merke til hvor nedlatende hun svarer potensielle kunder? På den siste treningsvideoen så virker hun nesten hånlig når en person spør om hvorfor hun løfter med lave vekter. Spesielt å svare kunder slik. Det er ikke god kundeservice.

• Liker 24
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Marihone skrev (10 minutter siden):

Det er ingen som har lagt merke til hvor nedlatende hun svarer potensielle kunder? På den siste treningsvideoen så virker hun nesten hånlig når en person spør om hvorfor hun løfter med lave vekter. Spesielt å svare kunder slik. Det er ikke god kundeservice.

Er kommentaren slettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (15 minutter siden):

Det har Treasures-folka alltid gjort, iallfall når de svarer på det som ikke er «fiiine du»-kommentarer. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (1 time siden):

Hvorfor har du netfit og følger henne om du ikke vil hun skal tjene penger på deg? Trykker ikke inn på profil eller noe de har, ikke verdt min tid 😎

(influensere HAH😂👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Auroraborealiset said:

Er kommentaren slettet?

Ja, hun har faktisk slettet kommentaren ser jeg nå. Er det mulig?! Dette er jo rett og slett useriøst. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Spade said:

Hvorfor har du netfit og følger henne om du ikke vil hun skal tjene penger på deg? Trykker ikke inn på profil eller noe de har, ikke verdt min tid 😎

(influensere HAH😂👎

Godt spørsmål, men føler jeg har et ansvar som forbruker og melde fra om kritikkverdige forhold. Jeg har rapportert flere bilder av henne. Jeg ønsker egentlig at de skal stoppe med det de gjør eller velge en mer etisk riktig strategi, for slik de holder på er ikke profesjonelt. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvalstad45 skrev (4 timer siden):

Hvem er den kvinnen på det nederste bildet...
Forstyrrende å se noen konstant legge ut så fordreide bilder av seg selv.

Men spennende da, vet jo aldri hva vi får se😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (17 minutter siden):

Virkelig beundrer disse folka. De gir og gir. 

IMG_4894.jpeg

Hva prøver han å formidle der? Se på seriemorder-brillene mine? 

• Liker 20
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (8 minutter siden):

Jeg er så kjekk at jeg nesten ikke holder ut, det nesten så jeg må gråte? 

• Liker 23
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (11 minutter siden):

Jeg er så kjekk at jeg nesten ikke holder ut, det nesten så jeg må gråte? 

Er det ikke litt mørkt for solbriller?

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

~ Ada ~ skrev (Akkurat nå):

Er det ikke litt mørkt for solbriller?

Fort gjort å bli blendet av sitt eget speilbilde🤭 

• Liker 19
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (4 timer siden):

Marihone skrev (2 timer siden):

Ja, hun har faktisk slettet kommentaren ser jeg nå. Er det mulig?! Dette er jo rett og slett useriøst. 

Hva er vitsen med å svare på spørsmålet for så og slette kommentaren. Bare det å velge å slette, som om dette skulle være hets, hat eller en usaklig kommentar, hva er greia?  De vil virkelig ikke ha annet enn hjerter, skryt og rumpeemoji i kommentarfeltet. Tenk å holde på sånn. 

Når det gjelder det at hun demonstrerer øvelsene og derfor ikke har noe motstand på vektene, det er kanskje greit nok men gir samtidig en følelse av posering. Passer det seg ikke å stå der i full make up og vise at man tar i litt, blir man ikke så "pen" i trynet av det kanskje? Skulle tatt seg ut om noe faktisk så ekte ut. 

Endret av Snødronninga
La til mer tekst
  • Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (6 timer siden):

Egentid. Ja, det er noe hun har lite av. Godt hun endelig fikk det til!

Og hun følte at hun egentlig ikke trenger det frisørbesøket (etter over 12 uker), "men alltid deilig etterpå"... 

I min verden går man til frisøren fordi frisyren trenger det. MÅ hun til frisør med jevne mellomrom selv om det ikke er nødvendig?

Screenshot_20231019-155915_Instagram.jpg

Screenshot_20231019-155903_Instagram.jpg

Hvem er dette?????? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Isola2 skrev (41 minutter siden):

"Jeg er en veldig kjent og kul eliteidrettskjendis med dyr stil som verden trenger flere stilige, profesjonelle selfier av, stirrende ettertenksomt ut i periferien med dyre solbriller på i det fine lyset som skinner på meg"?

Kanskje?:vetikke:

• Liker 21
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Kollontaj said:

Virkelig beundrer disse folka. De gir og gir. 

IMG_4894.jpeg

Det er jo nesten så man ikke tror det man ser..... 😳 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (4 timer siden):

DET tenkte jeg også,hadde løpt jækla fort med han der i helene for å si det sånn

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...