Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

MacBeth skrev (2 timer siden):

HelloFresh lar hvemsomhelst reklamere for seg, og gir samme rabattkode til de som reklamerer som de har inne på sine egne sider, vel og merke kun til nye kunder, så dette er ikke en aktør som tar kunder seriøst. Jeg sitter med oppfatningen av at så lenge de får nye engangskunder så bryr de seg ikke om eksisterende kunder.

Det er fascinerende at CBE reklamerer for dem, med tanke på at dem har all verdens tid til å lage middag, og ikke minst det fokuset de har på "egne" oppskrifter, både gjennom netfit og hennes egen IG kanal. Hun mener selv hun er ganske stødig på kjøkkenet, har jo gitt ut kokebok i sin tid, og ønsker å fremstå som noen som har fokus på mat. Selv om det man ser kanskje ikke helt samsvarer med det narrativet. 

Igjen føler jeg litt dem sier en ting og gjør noe annet, lite gjennomført og troverdig nok en gang... 

De skulle jo også få sin egen ernæringsfysiolog til Netfit ila September (?). Har vi sett/hørt noe mer til dette og hvem denne personen er? (har ikke sett vedkommende presentert slik de har gjort med de tilknyttede PT’ene). Skulle ikke tro de trengte HelloFresh dersom de har egen ernæringsfysiolog og egne oppskrifter i Netfit….

Ref: diskusjonen tidligere i tråden om Netfit’s kopiering av meal planner fra et annet nettsted. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laia skrev (3 timer siden):

De skulle jo også få sin egen ernæringsfysiolog til Netfit ila September (?). Har vi sett/hørt noe mer til dette og hvem denne personen er? (har ikke sett vedkommende presentert slik de har gjort med de tilknyttede PT’ene). Skulle ikke tro de trengte HelloFresh dersom de har egen ernæringsfysiolog og egne oppskrifter i Netfit….

Ref: diskusjonen tidligere i tråden om Netfit’s kopiering av meal planner fra et annet nettsted. 

Firmaet trenger reklamepenger og da reklameres det for hva det måtte være. 

Et spm. Hvem er det egentlig hr Eriksen har som kunder? Seg selv og frua? Det ser jo ikke ut som han trener andre? Det vises jo ikke fram en eneste rygg på andre folk. 

Endret av Kleenex
  • Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (20 minutter siden):

De har jo smarte følgere🤩og da må de lage smarte spm som ingen andre skjønner. 

De må se å få signert de uttalelsene, altså. Er det Adrian Paul som svarer, ettersom han er avbildet, eller er det «noen» fra netfit, dvs. en av de helt ufaglærte?

• Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MacBeth skrev (3 timer siden):

HelloFresh lar hvemsomhelst reklamere for seg, og gir samme rabattkode til de som reklamerer som de har inne på sine egne sider, vel og merke kun til nye kunder, så dette er ikke en aktør som tar kunder seriøst. Jeg sitter med oppfatningen av at så lenge de får nye engangskunder så bryr de seg ikke om eksisterende kunder.

Det er fascinerende at CBE reklamerer for dem, med tanke på at dem har all verdens tid til å lage middag, og ikke minst det fokuset de har på "egne" oppskrifter, både gjennom netfit og hennes egen IG kanal. Hun mener selv hun er ganske stødig på kjøkkenet, har jo gitt ut kokebok i sin tid, og ønsker å fremstå som noen som har fokus på mat. Selv om det man ser kanskje ikke helt samsvarer med det narrativet. 

Igjen føler jeg litt dem sier en ting og gjør noe annet, lite gjennomført og troverdig nok en gang... 

HelloFresh er matkassenes TwistShake. 

Litt underlig at CBE ikke reklamerer for TwistShake. Masseprodusert plastræl passer rett inn i hva som vises fram forøvrig.

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, -Englefjes- said:

DET er jeg absolutt ikke uenig i. :knegg: Etter snart 20 år med tung styrketrening tror jeg aldri jeg har lagt meg ned på gulvet etter en økt….

Poenget mitt var at det blir så feil å sammenligne helkroppsøktene til folk her med en overkroppsøkt der det potensielt ikke brukes sælig med vekter. Det kan skyldes øvelsene hun tar, eller det kan skyldes noe helt annet. Det vet vi jo ikke. Men det blir uansett å sammenligne epler og pærer.

Men hun kaller programmet sitt sterk og atletisk, og bruker seg selv som frontfigur for Netfit. Jeg reagerer også på hvor lite hun løfter, uavhengig av måten hun organiserer disse øktene, for i følge mine beregninger er det vanskelig å løfte så lite på en såpass lang økt, med mindre hun bare kjører en eller to øvelser med vekter. Men da er det jo rart å skryte av vekten man har løftet. 

Hadde det vært en ren hobby hadde jeg ikke brydd meg, men hun fronter sterk og atletisk til en høy månedspris. 

Edit: altså, bare i promoen til sterk og atletisk løfter hun 555 kg fordelt på tre overkroppsøvelser (som er lite hvis det er et splittprogram for overkropp), hvis hun følger oppsettet hun reklamerer for (3 sett, 10-15 repetisjoner). Da har jeg kun regnet én manual per øvelse, ikke begge. Og hun løfter ikke mye i de øvelsene, det ser ikke akkurat tungt ut for henne. 

Sterk og atletisk meg en viss plass altså... 🙄

Endret av Albbas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (På 18.10.2023 den 12.02):

Men hun kaller programmet sitt sterk og atletisk, og bruker seg selv som frontfigur for Netfit. Jeg reagerer også på hvor lite hun løfter, uavhengig av måten hun organiserer disse øktene, for i følge mine beregninger er det vanskelig å løfte så lite på en såpass lang økt, med mindre hun bare kjører en eller to øvelser med vekter. Men da er det jo rart å skryte av vekten man har løftet. 

Hadde det vært en ren hobby hadde jeg ikke brydd meg, men hun fronter sterk og atletisk til en høy månedspris. 

Edit: altså, bare i promoen til sterk og atletisk løfter hun 555 kg fordelt på tre overkroppsøvelser (som er lite hvis det er et splittprogram for overkropp), hvis hun følger oppsettet hun reklamerer for (3 sett, 10-15 repetisjoner). Da har jeg kun regnet én manual per øvelse, ikke begge. Og hun løfter ikke mye i de øvelsene, det ser ikke akkurat tungt ut for henne. 

Sterk og atletisk meg en viss plass altså... 🙄

Enig. Og ikke glem ‘mitt program’ og ‘min app’🥴😂.

Endret av Mrs Bella
Endring forenkling
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes veldig synd på Carolinebergeriksenno som ikke har google el på mobil eller PC, for hvis jeg søker får jeg opp mange treff på henna i Oslo. Kan noen få gitt IT-opplæring? 

• Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (6 timer siden):

Et spm. Hvem er det egentlig hr Eriksen har som kunder? Seg selv og frua? Det ser jo ikke ut som han trener andre? Det vises jo ikke fram en eneste rygg på andre folk. 

Skal man tolke ut fra hvordan de har drevet sine bedrifter over flere år, og også hvordan de gir inntrykk av å ha organisert Netfit AS nå, så er eierne ikke interessert i å ha egne faktiske kunder. Men kun at Netfit.no skal være et middel for å tiltrekke seg annonsepenger. Ingenting som tyder på noe annet.

Men ser absolutt ikke bort fra at de som påstår å aldri lese her inne plutselig vil vise frem en eller annen tilsynelatende anonym rygg i nærmeste fremtid... 🙃

• Liker 19
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleenex skrev (7 timer siden):

Jeg hadde satt veldig pris på om ikke engang ryggen min ble lagt ut i some kanalene dems om jeg var kunde. Det jeg ikke helt forstår er hva opplegget dems er. Er det kun forhåndsproduserte økter som dem selger til kunder, gjennom appen og dermed sier at han "trener" andre, eller har han økter med kunder fysisk?

Er han PT ved siden av Netfit, eller er han PT gjennom Netfit? Kan man sende mail og be om support og veiledning kl 2330 på kvelden om man  liker best å trene på kvelden, er det dét dem mener med 24/7 support?

Eller er alt bare en ønsketenkning hvordan dem vil st det skal være men ikke er i praksis?

Endret av MacBeth
  • Liker 13
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PecanPie skrev (6 timer siden):

HelloFresh er matkassenes TwistShake. 

Litt underlig at CBE ikke reklamerer for TwistShake. Masseprodusert plastræl passer rett inn i hva som vises fram forøvrig.

Det har hun gjort i mange år 😅 litt for lenge egentlig, ble ganske lite troverdig når ungene ble eldre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn på samme alder som cbe og det er straks bursdag. Vi har alltid satt inn gratulasjon med bilde i lokalavisa med opplag på ca 1500, men i år ville hun ikke ha bilde. Det er flaut. Da tenker jeg på influenserbarn som har tusenvis av bilder som millioner av mennesker kan se. Hva når de ikke vil mer?

• Liker 23
  • Hjerte 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 minutt siden):

Hun ser veldig hoven ut i partiet rundt kinnbena….har hun sprøyta noe inn eller?

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

IMG_1743.jpeg

Ansiktet er hvert fall 100 % fritt for porer og linjer, og både strammere og blankere enn en nybadet badeand. Hun ser ut som om hun er nærmere 50 på slike bilder, for utseendet hun oppnår med slik teknisk etterbehandling gir det samme, speilblanke gummimaske-utseendet som vi ser på 50-åringene i Desperate Housewives .

• Liker 39
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NettoppJa skrev (16 minutter siden):

Sikkert sånn man blir av "mandelpeel" på TM-klinikken... 

God reklame for eier Ine, som CBE sa hun skulle til før i dag...

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På besøk skrev (1 time siden):

Det har hun gjort i mange år 😅 litt for lenge egentlig, ble ganske lite troverdig når ungene ble eldre. 

Ah, det har tydeligvis gått meg hus forbi!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frisk Frosk skrev (1 time siden):

Virker som ei skikkelig bakgårdsjappe.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (2 timer siden):

Hun ser veldig hoven ut i partiet rundt kinnbena….har hun sprøyta noe inn eller?

https://instagram.com/carolinebergeriksenno?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

IMG_1743.jpeg

Så akkurat det samme! Aldrende effekt, dessverre!! 
Begynner å ligne veldig på mange andre i kjendisverdenen med de injeksjonene (Jan Thomas, Dorte Skappel m.fl.)..

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (2 timer siden):

Uffda...

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...