Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (3 minutter siden):

Og der kom det jaggu meg en hestehale-tutorial 🤣

(Stillbilde fra video)

Screenshot_20231011-204825_Instagram.jpg

Jepp, den videoen var jo etterlyst av sååååååå mange!

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

allie skrev (2 minutter siden):

Jepp, den videoen var jo etterlyst av sååååååå mange!

Begynner å lure på om frua har stoppet opp mentalt. Er hun 14 år? Ingen har interesse av ei snart 40 år gammel dame sine hårfrisyrer. Vær så snill og kom deg ut av speilet. Dette er ikke sunt. 

• Liker 40
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (20 minutter siden):

Begynner å lure på om frua har stoppet opp mentalt. Er hun 14 år? Ingen har interesse av ei snart 40 år gammel dame sine hårfrisyrer. Vær så snill og kom deg ut av speilet. Dette er ikke sunt. 

Ja, jeg kommer ikke helt over at man mener at det finnes et marked for en opplæringsvideo om å lage en bølgete hestehale.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

allie skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg kommer ikke helt over at man mener at det finnes et marked for en opplæringsvideo om å lage en bølgete hestehale.

Samme som at de tror det finnes et marked for fruen poserer sexy på offentlig toalett.

Eller ved nærmere ettertanke det er muligvis et marked for akkurat det. Et snevert snevert marked i en mørk avkrok av nettet. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal innrømme at jeg (pga langt hår som jeg liker å ha i strikk) ofte stopper opp ved kontoer som viser ulike måter å lage fine knuter og hestehaler. Lagrer til senere bruk. Men dette? Er en vanlig hestehale, jo! 😳

Endret av Kollontaj
  • Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke redigert forrige innlegg; vil bare poengtere at INGEN av de videoene jeg lagrer er lengre enn godt under halvparten av denne. ☺️ Sååå god tid har jeg ikke når håret skal fikses. 
Greia er at skal hun lykkes med hårtutorials må de være mer effektive (min mening, selvsagt, men her det kanskje ikke hestehalen som er viktigst). 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (5 minutter siden):

Fikk ikke redigert forrige innlegg; vil bare poengtere at INGEN av de videoene jeg lagrer er lengre enn godt under halvparten av denne. ☺️ Sååå god tid har jeg ikke når håret skal fikses. 
Greia er at skal hun lykkes med hårtutorials må de være mer effektive (min mening, selvsagt, men her det kanskje ikke hestehalen som er viktigst). 

Hun lister opp produktene hun bruker, inkl hårbørstene. Kan det være (umerket) reklame?

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (10 timer siden):

(Stillbilde fra video)

Viktig å få med at det brukes en mason pearson hårbørste (til 1000 kroner.)

Endret av Hyacinth
  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er reklame for produktene. 

FruRosa skrev (45 minutter siden):

Hun lister opp produktene hun bruker, inkl hårbørstene. Kan det være (umerket) reklame?

Selvfølgelig er det reklame. Dårlig skjult spør du meg. 😁

• Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Og der kom det jaggu meg en hestehale-tutorial 🤣

(Stillbilde fra video)

Knegg.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (8 minutter siden):

Knegg.

Stort knegg herfra og. Klarer ikke slutte å flire denne gangen😂. Hestehale på verdensdagen for psykisk helse, og disse oppfølgerne i dag, etter gryntende intro på dagen. Det er rett og slett litt for utrolig mtp hennes alder og etter herrens år i bransjen.

• Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er dette seriøst? Tror hun selv at noen trenger å lære hvordan man lager en helt vanlig hestehale? 🤯

(Og jeg failer totalt på trening ser jeg, ingen produkter eller børste når jeg slenger opp håret der. 😳)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanky skrev (5 minutter siden):

Pun intended? 🐎

Jepp

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (2 timer siden):

Er hun seriøs, eller driver hun gjøn med følgerne??? Enda en story om hestehalen!

(Stillbilde fra video)

Screenshot_20231011-201604_Instagram.jpg

Fokus på hår i et forsøk på å kamuflere proanaen som er det egentlige budskapet i bildet. Filterutseende og proana - og dette er det hun vil at hennes små jenter skal vokse opp med. Å vokse opp med en mor som ikke bare selger egne barns oppvekst, en mor som ikke lenger ligner på seg selv, men må posere og redigere seg ugjenkjennelig...

Dette gir dessverre sterkere og sterkere inntrykk av sykelighet.

Dette har ingenting med forsvarlig forretningsdrift å gjøre. At hun liksom skal ta seg betalt for å trene andre er rett og slett helt uforsvarlig!

Er det virkelig dette som er standarden til Kontent? Det de mener er å briljere?

• Liker 27
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Rufs skrev (1 minutt siden):

Men er dette seriøst? Tror hun selv at noen trenger å lære hvordan man lager en helt vanlig hestehale? 🤯

(Og jeg failer totalt på trening ser jeg, ingen produkter eller børste når jeg slenger opp håret der. 😳)

Det er en god del tutorials på hestehale på Instagram, men de fleste har en eller annen flott vri og uten å liste opp unødvendige remedier. Og de aller fleste er gjort på ca. 10 sekunder.

Cbe.no bringer intet nytt eller inspirerende til bordet her heller.

• Liker 25
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenge o'Cavatina skrev (20 minutter siden):

Det er en god del tutorials på hestehale på Instagram, men de fleste har en eller annen flott vri og uten å liste opp unødvendige remedier. Og de aller fleste er gjort på ca. 10 sekunder.

Cbe.no bringer intet nytt eller inspirerende til bordet her heller.

Fin hestehale, for all del, men det må jo være reklame for enten børsten eller de andre remediene. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (11 minutter siden):

Fin hestehale, for all del, men det må jo være reklame for enten børsten eller de andre remediene. 

Skulle ikke forundre meg. Berg Eriksens er jo dronning med gemal over umerket og ulovlig reklame.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (11 timer siden):

Kom nok sikkert bare plutselig på at det jo står yogalærer i bioen…

Og så ble det hel nevnt her på IG i går …

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...