Kollontaj Skrevet 29. september 2023 #88741 Del Skrevet 29. september 2023 Klink skrev (1 minutt siden): De øverste nei. Ser jeg har bomma litt da brukeren skriver at det er det som er gjort. Jeg skjønte det. Jeg skrev om gulvbildet. Du skrev om grimasen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. september 2023 #88742 Del Skrevet 29. september 2023 Kollontaj skrev (2 minutter siden): Tror fortsatt det har vært «kursing». Se og lær: Skavlan, Voe osv. De som får mye likes. Ikke mulig å se at CBE har lært noe positiv på et ev. kurs av det innholdet hun velger å presentere nå, i hvert fall. Begynner å bli veldig mange år siden hun var relevant. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CityCityBangBang Skrevet 29. september 2023 #88743 Del Skrevet 29. september 2023 1 minutt siden, Frisk Frosk said: Ikke mulig å se at CBE har lært noe positiv på et ev. kurs av det innholdet hun velger å presentere nå, i hvert fall. Begynner å bli veldig mange år siden hun var relevant. Hvis det har vært kurs har det i så fall ikke vært noe fem-stjerners-opplegg. Mer som Yoga-kurset kanskje? 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. september 2023 #88744 Del Skrevet 29. september 2023 Frisk Frosk skrev (1 minutt siden): Ikke mulig å se at CBE har lært noe positiv på et ev. kurs av det innholdet hun velger å presentere nå, i hvert fall. Begynner å bli veldig mange år siden hun var relevant. Jo, den reelen i går med tilhørende småprat var i Skavlan-stil, bare at Skavlan er morsom. Litt mer «løs og ledig» på kjøkkenet er også nytt (grimasen). Kan jo hende CBE lykkes med dette, men funnet opp kruttet har hun ikke. 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordy Skrevet 29. september 2023 #88745 Del Skrevet 29. september 2023 Klink skrev (6 minutter siden): Du tar stillbilder fra story da, så ser jo enda mer merkelig ut enn det er. Litt merkelig var det jo, men.. Det er ikke bare "litt" merkelig, det er komplett idiotisk å stille seg opp på den måten og i tillegg poste det til all verden. Hva skal en voksen dame og mor oppnå med det? Det er over min forstand... Uansett det er henne og det er bilder av henne, verken mer eller mindre og det er alt annet enn inspirerende. Det er fullstendig meningsløst. 25 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. september 2023 #88746 Del Skrevet 29. september 2023 Kollontaj skrev (1 minutt siden): Jo, den reelen i går med tilhørende småprat var i Skavlan-stil, bare at Skavlan er morsom. Litt mer «løs og ledig» på kjøkkenet er også nytt (grimasen). Kan jo hende CBE lykkes med dette, men funnet opp kruttet har hun ikke. Mulig hun forsøker å kopiere andre, men da vil hun jo også bare forbli en copycat, og det selger sjelden så lenge man ikke har noe reelt innhold selv. Jeg tenkte på at hun egentlig ikke gjør noe nytt, trening, barneeksponering, thinspo/proana, bilder hvor utseendet er redigert og brukt filter på, kaffe, hund, hår, brukk på markedsføringsloven, repeat... litt småprat med anstrengt stemme og grimaser endrer ingenting. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 29. september 2023 #88747 Del Skrevet 29. september 2023 Frisk Frosk skrev (5 minutter siden): Mulig hun forsøker å kopiere andre, men da vil hun jo også bare forbli en copycat, og det selger sjelden så lenge man ikke har noe reelt innhold selv. Jeg tenkte på at hun egentlig ikke gjør noe nytt, trening, barneeksponering, thinspo/proana, bilder hvor utseendet er redigert og brukt filter på, kaffe, hund, hår, brukk på markedsføringsloven, repeat... litt småprat med anstrengt stemme og grimaser endrer ingenting. Enig, men kanskje de som følger og vanligvis bare 🥱 kan synes at det er litt forfriskende. ☺️ (jeg tviler). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. september 2023 #88748 Del Skrevet 29. september 2023 Kollontaj skrev (Akkurat nå): Enig, men kanskje de som følger og vanligvis bare 🥱 kan synes at det er litt forfriskende. ☺️ (jeg tviler). Åh, sånn, ja... svært forbigående, i så fall, antar jeg. Jeg har ikke sett noe jeg synes er nytt fra hennes side. Småprat har hun også forsøkt seg på uten hell før, grimaser også. Det hun driver med nå er jo nesten bare nedspamming av egen IG-konto. Propp fullt av umerket reklame er det også. Dårlig reklame også. "Lyst å trene hjemme uten vekter og utstyr" - og bilde av CBE som riktignok ser ut til å gjøre en øvelse uten vekt, men med masse manualvekter og løpemølle i bakgrunn... Denne nedspammingen av egen konto tror jeg har motsatt effekt, jeg tror mange flere vil avfølge. Hvem gidder å få så mye dårlig opp så mange ganger hver dag? Det blir jo bare spam av andres kontoer også. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 29. september 2023 #88749 Del Skrevet 29. september 2023 Sminkevideo med trutmunn. Nei, bare nei. Ser de ikke selv hvor teit det ser ut? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. september 2023 #88750 Del Skrevet 29. september 2023 Xstrella skrev (26 minutter siden): Sminkevideo med trutmunn. Nei, bare nei. Ser de ikke selv hvor teit det ser ut? For ikke å snakke om å bruke filter på eget utseende på en video hvor hun liksom skal vise at hun sminker seg. Fokuset er hennes unaturlige og filtrerte utseende. Dette blir bare pinligere og pinligere. Helt tomt, ingenting. 34 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 29. september 2023 #88751 Del Skrevet 29. september 2023 Så....i dag har arbeidsdagen bestått av trening i kjelleren, noen videoer eller bilder av løping fra netfit - som er tidligere postet, trening i kjelleren på nytt, smoothie, hår og varsling om spennende nyheter i vente på netfit, henting på SFO og tacofredag? 19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 29. september 2023 #88752 Del Skrevet 29. september 2023 ~ Ada ~ skrev (Akkurat nå): Så....i dag har arbeidsdagen bestått av trening i kjelleren, noen videoer eller bilder av løping fra netfit - som er tidligere postet, trening i kjelleren på nytt, smoothie, hår og varsling om spennende nyheter i vente på netfit, henting på SFO og tacofredag? Ja, ser slik ut... Hardt å være fulltidsarbeidende kvinne... 😂 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 29. september 2023 #88753 Del Skrevet 29. september 2023 (endret) Frisk Frosk skrev (11 minutter siden): Ja, ser slik ut... Hardt å være fulltidsarbeidende kvinne... 😂 Det var vel også et poeng under treningen i kjelleren. Hun tok en lettvariant, fordi tiden ikke alltid strekker til. Som et slags hjelpemiddel til kvinner i tidsklemma. Tusen hjertelig. Endret 29. september 2023 av ~ Ada ~ 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 30. september 2023 #88754 Del Skrevet 30. september 2023 ~ Ada ~ skrev (1 time siden): Det var vel også et poeng under treningen i kjelleren. Hun tok en lettvariant, fordi tiden ikke alltid strekker til. Som et slags hjelpemiddel til kvinner i tidsklemma. Tusen hjertelig. Pinlig er vel egentlig ikke dekkende på måten hun presenterer seg selv og bedriftene lenger... 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 30. september 2023 #88755 Del Skrevet 30. september 2023 Gjetter at det kommer reklame for piller som skal hjelpe til med hårvekst (på magisk vis kun på hodet???) i løpet av helgen. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsh Skrevet 30. september 2023 #88756 Del Skrevet 30. september 2023 jordy skrev (11 timer siden): Så inspirerende, fikk også lyst til å...litt usikker på hva hun inspirerer til faktisk, 🤔 men går for "se åndsfraværende ut på kjøkkenet med tunga ute". Kjenner samtidig på en enorm takknemlighet for å ha vokst opp i en tid da mødre gjorde fornuftige saker og ikke dummet seg ut på internett, stakkars barn... Hun skal vel vise at hun ikke er så prektig... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Rastebenk Skrevet 30. september 2023 Populært innlegg #88757 Del Skrevet 30. september 2023 (endret) Sugar&Spice skrev (59 minutter siden): Gjetter at det kommer reklame for piller som skal hjelpe til med hårvekst (på magisk vis kun på hodet???) i løpet av helgen. Det er spesielt at en jentemamma som nærmer seg 40 fremstår så fullstendig oppslukt av eget utseende, inkludert fronting av silikonpupper, rumpe, kraftig bilderetusjering og hovent, klinikkblankt ansikt. Og i podcast avslører skremmende mangelfull kunnskap om samfunnet rundt seg (f eks "Haha, skulle jeg kansche ha schjent litt på at jeg ikke flagra på arbeidernes frihetsdag"). Og at hun godtar en ektemann som har forfulgt og ripet opp en annen kvinnes bil, som oppfører seg som en klovn på internett og som åpenbart bruker all sin arbeidstid på hobbyer. Men med tanke på å reklamere for noe humbug som liksom gir økt hårvekst, alle forstår vel at CBE i likhet med mange andre kvinner fjerner hår på resten av kroppen og ikke er spesielt opptatt av å promotere kraftigere hårvekst akkurat dér. Men at hovedfokuset hennes består mer og mer av ribbein, silikon og pinefullt stramt og speilblankt ansikt er bare trist. Og det er skremmende å være så totalt blåst i forhold til samfunnet rundt seg. Selv den ansatte podcast-venninna endte vel opp med å bryte med CBE? Hva skjedde egentlig der? Jeg tror jeg har tittet innom IG-kontoen hennes 2 ganger de siste 3-4 månedene. Det er åpenbart at de kjøper følgere hver gang de stenger kontoen for å holde følgertallet på 300 000, for de lekker akkurat like mange følgere hver eneste dag som de alltid har gjort. Veldig synd at det ikke finnes noe kontrollorgan for å holde øye med slike svindlerkontoer, men samtidig så må jo eventuelle annonsører evne å sjekke disse tingene selv. Det at CBE faller fullstendig gjennom på tv-skjermen er jeg faktisk usikker på om disse realityprogrammene bryr seg om, så lenge de får fylt opp "kjendis"-plassene. Reality er latterlig billig å produsere i fht produksjoner med skuespillere, manus og kulisser/spesialeffekter. Reality kan like gjerne filmes i et vanlig hus og de bruker alt som mer eller mindre kan minne om en kjendis. Endret 30. september 2023 av Rastebenk 48 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marihone Skrevet 30. september 2023 #88758 Del Skrevet 30. september 2023 Ja, til og med ei venninne som driver med fitness og er mer fit enn Caroline driver ikke og legger opp slike umodne bilder som Caroline. Hun viser at hun trener, men gjør seg ikke til og viser heller ikke kroppen sin på den måten. Fordi når man nærmer seg 40 år og er mor, så har man blitt voksen og er et forbilde. Det CBE holder på med, er rett og slett flaut og inspirerer ikke i det hele tatt. Når CBE først prøver å være litt jovial og morsom, så blir det så rart fordi hun sjeldent viser den siden. Hvem er hun egentlig? Jeg har et tydeligere bilde av søsteren hennes, enn jeg har et CBE. Har CBE tenkt til å være influencer til hun går av med pensjon? Hva er egentlig planen? Allerede i barnehagen spør barna hva mammaen eller pappaen din jobber med. "Mamma tar bilder av seg selv på tredemølla og pappa løper i skogen." Her hos oss fokuserer vi på utdannelse og selvutvikling. Hva lærer man barna at primær omsorgsperson driver og tar selfies på do? Jo, selvopptatthet og fokus på det ytre. I et samfunn som er beintøft for barn og unge i dag, så bør fokuset ligge på helt andre områder. Men meg om det... 28 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
texas1990 Skrevet 30. september 2023 #88759 Del Skrevet 30. september 2023 ~ Ada ~ skrev (10 timer siden): Så....i dag har arbeidsdagen bestått av trening i kjelleren, noen videoer eller bilder av løping fra netfit - som er tidligere postet, trening i kjelleren på nytt, smoothie, hår og varsling om spennende nyheter i vente på netfit, henting på SFO og tacofredag? CBE er jo i en alvorlig tidsklemme i følge henne selv. Her har vi en som FAKTISK har lov å snakke om tidsklemme i hverdagen: https://www.nrk.no/innlandet/lege-ida-marie-ringerud-_42_-fra-gjovik-star-i-spissen-for-legenes-oppror-_legermaleve-1.16500005 "Som turnuslege opplevde Ida Marie Ringerud å sovne stående på vakt. I hånda holdt hun fortsatt en pose som langsomt fylte seg med væske fra en pasient. Ringerud forteller at da dette skjedde hadde hun vært hjemme med små barn mellom to 18 timers vakter, og hadde ikke sovet på 56 timer." I følge LKE burde sikkert denne legen ha også ha tid til å trene hver dag. "You have time!" som han fint skrev for noen uker siden på insta ang folk som sier de er for travle for å trene. 32 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 30. september 2023 #88760 Del Skrevet 30. september 2023 Og idag legger hun ut et bilde av henne og Ozo på netfit, hvor hun skriver at det er sol og de skal løpe 14 km. Hvem bryr seg, virkelig? Det er SÅ tomt! 19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå