Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

EmilieH skrev (11 timer siden):

4 kommentarer og de har skjult antall likes på siste innlegg på netfit, ikke akkurat vokdsom oppslutning om dagen. 

Hvorfor skal noen betale for instruksjon fra en hobbymosjonist? Du få bedre veiledning av å surfe på YouTube-videoer om styrketrening. 

• Liker 27
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnnaCotta skrev (24 minutter siden):

🌸🌿Tipper hun har fått ordre av Kontent om å legge ut mer. Så finner hun gammelt innhold hun ikke har giddet å bruke. 

Antageligvis. 

Jeg kjenner ikke til Kontent,  de har kanskje den gamle læreboken ift influenceryrket: "Legg ut masse hele tiden"

Men de burde kanskje gjøre en jobb ift hva som legges ut. CBE.no er så akterutseilt at det er så vidt det rører seg, og da virker det jo helt talentløst å legge ut MER av det som ikke fungerer. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er merkelig at hun ikke satser mer på Snapchat hvor det angivelig finnes mye penger å hente..for jeg tror det begynner å bli tomt i kassa..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (46 minutter siden):

Hvorfor skal noen betale for instruksjon fra en hobbymosjonist? Du få bedre veiledning av å surfe på YouTube-videoer om styrketrening. 

Jeg får ikke helt inntrykk av at hun er en hobbymosjonist, hun fremstår som sterk og veltrent, og trener i tillegg mye. Det jeg reagerer mest på er hvor slitsomt det hele virker, det er også mørkt og uinspirerende. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (19 minutter siden):

Synes det er merkelig at hun ikke satser mer på Snapchat hvor det angivelig finnes mye penger å hente..for jeg tror det begynner å bli tomt i kassa..

Hun er snart 40 år. Tror ikke hun akkurat har målgruppen sin (hva nå enn det er) på snapchat. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammy! skrev (5 minutter siden):

Jeg får ikke helt inntrykk av at hun er en hobbymosjonist, hun fremstår som sterk og veltrent, og trener i tillegg mye. Det jeg reagerer mest på er hvor slitsomt det hele virker, det er også mørkt og uinspirerende. 

Det er i hvertfall ingenting profesjonelt over det hun driver. At alt virker slitsomt er jo ikke rart. Når målet er å være så tynn som mulig, og samtidig trene mye så sier det seg selv at det blir slitsomt.

Skal man lykkes som idrettutøver er restitusjon, søvn og mat helt avgjørende brikker. Og akkurat det virker hun å ha lite kunnskap om. Trener kjempesent. Opp før han galer i 5-6.tiden for å trene på nytt. 

Hun er absolutt ikke en som man burde ta treningsråd fra…

Og det vises vel på resultater også, og hun løper vel bare 1-2 løp i året. Så usikker på hva treningsmålet egentlig er. Og det er jo også litt rart.

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og nå har de bursdagsfeiring (frokost)for barnet  ca 2 uker etter bursdagen hennes 

(at jeg vet dette er jo egentlig sykt)

• Liker 29
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, fikk ikke barnet gaver på dagen, men 14 d etterpå fordi moren ikke var hjemme? Eller er det for kontent det feires nå? Antakelig det siste.

• Liker 33
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Har tenkt på det samme. Men kom frem til at det antagelig blir for krevende. Da hadde de måttet levere et helt annet/hyppigere innhold.  Tror ikke i interessen er så stor for henne at folk hadde giddet å trykke seg gjennom stillbilder av kaffe,hår og «svettefest», og attpåtil fått reklame mellom dem. 
Stina Bakken sier at hun velger bevisst og ikke reklamere/bli sponset, fordi reklame som Snapchat viser i seg selv gir henne mer enn nok inntekt. Så tydelig at det er der pengene er.  En kan mene hva en vil OM innholdet hennes, men at hun legger ned tid i det, det gjør hun. Veldig flink til å tekste snappene, bl.a. 
CBE snappet plutselig litt igjen da de var på vei til bryllup på Vestlandet, så stoppet det. For krevende tror jeg som sagt å levere innhold, og å bygge opp en følgerskare som faktisk «klikker» seg inn  på det også. Der hjelper det vel ikke å ha ørten tusen inaktive følgere som på IG. 

• Liker 15
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollontaj skrev (26 minutter siden):

Jøsses, fikk ikke barnet gaver på dagen, men 14 d etterpå fordi moren ikke var hjemme? Eller er det for kontent det feires nå? Antakelig det siste.

Tragisk og egoistisk! Klarte ikke far å fikse feiring? Og ja, tragisk at vi vet. Er ungene det eneste de tjener penger på nå kanskje. At hun ikke er redd for konsekvensene. Eller er det så lite skarpt at hun tror det ikke kan ramme dem?

• Liker 22
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (3 minutter siden):

Har tenkt på det samme. Men kom frem til at det antagelig blir for krevende. Da hadde de måttet levere et helt annet/hyppigere innhold.  Tror ikke i interessen er så stor for henne at folk hadde giddet å trykke seg gjennom stillbilder av kaffe,hår og «svettefest», og attpåtil fått reklame mellom dem. 
Stina Bakken sier at hun velger bevisst og ikke reklamere/bli sponset, fordi reklame som Snapchat viser i seg selv gir henne mer enn nok inntekt. Så tydelig at det er der pengene er.  En kan mene hva en vil OM innholdet hennes, men at hun legger ned tid i det, det gjør hun. Veldig flink til å tekste snappene, bl.a. 
CBE snappet plutselig litt igjen da de var på vei til bryllup på Vestlandet, så stoppet det. For krevende tror jeg som sagt å levere innhold, og å bygge opp en følgerskare som faktisk «klikker» seg inn  på det også. Der hjelper det vel ikke å ha ørten tusen inaktive følgere som på IG. 

Jo færre kanaler, dess bedre. Innholdet har ingenting hos allmennheten å gjøre, ei heller den skamløse delingen av mindreårige.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 minutt siden):

Tragisk og egoistisk! Klarte ikke far å fikse feiring? Og ja, tragisk at vi vet. Er ungene det eneste de tjener penger på nå kanskje. At hun ikke er redd for konsekvensene. Eller er det så lite skarpt at hun tror det ikke kan ramme dem?

Helt innafor å ha en feiring når mamma er tilbake, men uten publikum.

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stargaze skrev (1 time siden):

Hun er snart 40 år. Tror ikke hun akkurat har målgruppen sin (hva nå enn det er) på snapchat. 

Men hun er da på TikTok, som vel har en enda yngre målgruppe 🤷‍♀️

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

~ Ada ~ skrev (21 minutter siden):

Helt innafor å ha en feiring når mamma er tilbake, men uten publikum.

Enig i det! Men også helt innafor å ha en feiring på selve dagen selv om mamma er borte. 2 uker er leeenge for en 9-åring å vente. At vi i tillegg vet at hun får Barbie-badedrakt og sko er bare trist. 
Når hun ikke lenger tjener penger på seg selv så selger hun barna. På alle mulige måter😥

Endret av Stargaze
  • Liker 19
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (2 minutter siden):

Men hun er da på TikTok, som vel har en enda yngre målgruppe 🤷‍♀️

Har vel ikke akkurat kjempesuksess der. Har i under kant av 9000 følgere. Mens Frida Leonore (også i stallen til Kontent) har i underkant av 115000. Hun treffer målgruppen sin der. Og produserer kontinuerlig. Med innhold som treffer dem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
25 minutter siden, Zenhouse said:

... snip ...

Men er ikke dette gjennomgående for Treasures AS ved CBE?!? 
Hvor mange ganger har ikke bedriften gått ut med store ord og store vyer og "noe kjempespennende på gang" og nå! skal det jaggu bli vei i vellinga, men så kommer det bare ingen verdens ting av det hele?!?  Prosjektene - hvis de overhodet realiseres - bærer utstrakt preg av venstrehåndsarbeid, harelabb-mentalitet og simpelthen slurv. Med andre ord, munnhellet "Opp som ei løve, ned som en skinnfell" gjengir ganske akkurat Treasures AS' bedriftsstrategi. 

Og akkurat dette er ett av firmaets større problemer: Manglende gjennomføringsevne og -vilje kan CBE faktisk ikke tilskrive de "dumme, feite, navende psychobitch kjerringene på KG". Hva som skjer i kulissene, hvilke eventuelle prosjekter som står på trappene er det bare Treasures AS som vet. Når disse prosjektene så til stadighet renner ut i sanden, så er skyldlasten ene og alene tilhørende Treasures AS.  

For å trekke en parallel: Hvis jeg stryker på en eksamen, så kan jeg ikke automatisk legge skylda på læreren når faktum er at jeg ikke har giddet å studere pensum og forberede meg til eksamen. 

• Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marihone skrev (22 timer siden):

Etter trening, så viser hu kun en boks med cottage cheese og syltetøy. Det er ikke sikkert hun bare spiser det, men det er det hun viser offentlig. Jeg synes det er uheldig. Og er det bare meg, eller føler man seg dummere etter at man har sett på hennes stories? 

Hvorfor? Cottage cheese er sunt og mettende. Og godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BuffyTheVampire skrev (11 minutter siden):

Hvorfor? Cottage cheese er sunt og mettende. Og godt!

Men ikke nok næring til en som trener så mye som hun sier hun gjør. Og det gjør henne til et dårlig forbilde. Når man trener så mye er nok og riktig næring avgjørende. Ingen toppidrettsutøvere hadde spist bare cottage cheese og syltetøy mellom øktene. Spiser hun mer bør hun vise det.

Hvus man føger et landslag, feks langrenn på trening så vil man bli overrasket over hvor mye de spiser. Men de har gode folk rundt seg, som vet hva kroppen trenger. De bruker ikke en som coach Eriksen for å si det sånn.

• Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...