Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det noen her som faktisk holdt pusten?

Og har noen - som enn så lenge ikke har havnet på blokkeringslista - spurt i kommentarfeltet hvorfor den store treningsreisen nå er kansellert? Apollo skriver jo at de var nødt til å innstille reisa grunnet eksterne årsaker. 

• Liker 28
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Era Vulgaris skrev (1 time siden):

Det er minst tredje gang hun har postet et innlegg om at håret hennes vokser. News flash Carro: Det gjør det hos oss alle. Denne brønnen får virkelig ikke blitt mer tom!

Post om hår som vokser, men ikke et ord om at treningsreisen ikke blir noe av. Helt utrolig at en hel familie kan leve av dette innholdsløse opplegget. 

Ja det er helt utrolig, og sier jo litt om at det dessverre er mange nok mennesker som fremdeles lar seg påvirke av denne syke Barbie-verdenen med overforbruk og selvdigging. Jeg blir bare provosert, av at flotte damer ikke benytter muligheten til noe litt mer vettugt og mer voksent innhold enn dette. Hva som helst egentlig, smått eller stort; bare ikke dette fordummende dårlige forbildet som nå! 

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der trutmunnen og barnslige stemmen hun legger seg til på story…noe så pinlig. Får assosiasjoner til de mange tenårings-influenserne som popper opp i feeden. Ille nok med dem, men dette er altså en godt voksen kvinne som deler tanker om at hun «kanskje skal begynne å gå med briller igjen» med filter og påfølgende trutmunn.

🙈🙈🙈

• Liker 30
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice-91 skrev (11 minutter siden):

Utsette faktisk 

IMG_2799.jpeg

Utsatt faktisk. Ja det er jo og en måte å si det på. Høres unektelig bedre ut enn avlyst.

• Liker 28
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ice-91 skrev (17 minutter siden):

Utsette faktisk 

IMG_2799.jpeg

Hvis turen til Valencia er utsolgt lurer jeg veldig på hvorfor det fremdeles er mulig å melde seg på?

Hvis man skal juge, så ikke legg bevisene så innmari tilgjengelig, da😂

Uansett synes jeg det er innmari dårlig gjort overfor de som bestilte treningsreise med Apollo (hvis det var noen) å avlyse den, all den tid denne ble lansert først...

Skjermbilde 2023-09-20 kl. 19.32.26.png

Endret av Felis
  • Liker 30
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice-91 skrev (20 minutter siden):

Utsette faktisk 

IMG_2799.jpeg

Halvmaratonturen til Valencia ligger da fremdeles på Netfit.no, med "Klikk her for påmelding", og klikker man der kommer man rett til bestillingsskjema. https://netfit.no/treningsreise/valencia-halvmaraton/

image.png.4aa49446fbc28ae76d8a4cfd84eb39f6.png

Lurer på hvorfor CBE og Netfit AS har sånt behov for å lyve?

Hun vet jo bedre enn å anta at ingen gidder følge med...

Og at reisen til Fuerteventura er utsatt, det virker lite troverdig, ligger ikke i Apollos kalender på lang tid, ikke før neste sommer, i hvert fall. Med historien som har vært så er det lite som indikerer at Apollo skulle ønske å innlede nytt samarbeid med Netfit AS.

Tillegg Ser du kom meg i forkjøpet, @Felis Dobbeldokumentasjon på firmaets løgner ;)

Endret av Frisk Frosk
  • Liker 34
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om valencia faktisk er fullboket, så tipper jeg de hadde akkurat nok plasser for herr og fru fd fotballfrue og noen venner til. Muligens de nye vennene i th run som er de som egentlig arrangerer reisen, om man ser litt nærmere.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VELDIG mye eksponering av barn i det siste! Både i bilder og videoer (med lyd).

Noe skal man jo tjene penger på når det ikke blir noe av treningsreisen.

• Liker 30
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ice-91 skrev (1 time siden):

Utsette faktisk 

IMG_2799.jpeg

Ja, dette fortjente jo en bitteliten notis i kommentarfeltet. Litt som appen, etter 7 års venting: Nå kan appen lastes ned

Men pytt, er da bare å si til sjefen at den planlagte ferieuka er avlyst, men kommer plutselig poff tilbake.

• Liker 20
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vinterskog skrev (8 minutter siden):

Om valencia faktisk er fullboket, så tipper jeg de hadde akkurat nok plasser for herr og fru fd fotballfrue og noen venner til. Muligens de nye vennene i th run som er de som egentlig arrangerer reisen, om man ser litt nærmere.

Nok en tilsnikelse. Det er Maratón Valencia som er fullbooket, ikke turen deres.

• Liker 29
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnnaCotta skrev (3 minutter siden):

Nok en tilsnikelse. Det er Maratón Valencia som er fullbooket, ikke turen deres.

Går man inn på TH Run Travels, som Netfit AS samarbeider med ang. halvmaratonreisen til Valencia, så kommer man fremdeles inn på bestillingsskjemaet deres.

https://www.thruntravels.no/kopi-av-barcelona-5

(må le litt av den linkadressen, åpenbart at copy-paste av eget stoff brukes hyppig ;) )

Men kanskje man ikke får beskjed om at det er fullbooket noen av stedene før man har gitt fra seg alle personopplysninger? Kan jo være en snikete måte å få flere navn i sine register som de kan drive direktereklame mot?

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isild skrev (8 timer siden):

Der kom bekreftelse ja. 

Da er det bare å vente på unnskyldningene, de er drevne på å skylde på alt og alle. Hvis de ikke bare forbigår dette i stillhet. Det har vel vært så få påmeldte at de egentlig ikke er noen grunn til å nevne årsaker offentlig. De som evt spør blir blokkert.  

Adrian Paul har vel tapt endel omdømme ved å bli med på dette surret vil jeg tro. Selv om han har avslørt at han er samme ulla, så har han vel om ikke annet hatt en viss suksess. 

Godt hun hadde jobben i CK da så det ble litt inntekter nå 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

iNord skrev (7 timer siden):

er nok kanskje flaut at det de tar i ikke blir til gull men gråstein? så da bare lar de det gå, uendret, for så å bli "syke" rett før avreise?

Ikke helt usannsynlig 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Marihone skrev (55 minutter siden):

Jeg har sett på CBE sin story i dag. Nå begynner jeg å lure om hun spiller en rolle, eller bevisst viser denne barnslige atferd for å provosere. Som et barn i trassalderen. Det er ingen voksne i min krets som kommuniserer eller viser slik atferd som hun gjør offentlig, og det hun kommenterer og finner interessant er på nivå med en 8-åring.

Om sine nye negler: "I die!" 

Om sitt hår: "Små gleder."

Om epler: "MmmmmM. De er så gode. Er det mulig?"

Når barnet tenker på hvilken Barbie hun vil ha. "Du tenker ja!" sier hun arrogant.

Når hun prøver briller: "Look at that." Hun lurer på om hun skal ha briller. Hvem bryr seg?

Når hun viser frem bananer. "Dette!" 

For et liv!

Helt enig med deg. Dette er et helt nytt nivå av dumhet. aldri sett på maken...

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontoen er jo helt død. 388 likes på paraplyinnlegget, litt over 1000 på det to dager gamle innlegget fra fjellet. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnnaCotta said:

La oss legge dette på minnet og ta det frem når Netfit, CBE, LKE, Coach Eriksen fyller IG-feedene sine med klipp og bilder av alle (les: de to) folkene i Team Netfit 😉

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...