Glufseguri Skrevet 31. august 2023 #87881 Del Skrevet 31. august 2023 (endret) Snødronninga skrev (45 minutter siden): Den tilgjorte fremtoningen og perfekte fasaden kunne godt vært byttet ut med en personlig og naturlig Caroline. Hun har jo prøvd dette før, da hun gikk over til Friendly (Camilla P og Peter Peters) Eneste som endret seg var noen flere hvite skjorter i skapet som en annen Wish-Camilla Pihl https://www.minmote.no/nyheter/a/0K30yo/berg-eriksen-gir-seg-som-fotballfrue Endret 31. august 2023 av Glufseguri 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 31. august 2023 #87882 Del Skrevet 31. august 2023 Havnefogden skrev (25 minutter siden): Hvis fraværet dreier seg om etablering av nytt management, forstår jeg ingen ting. Det er da ikke noe man holder på med i nær sagt ukesvis? Kanskje hun spretter opp av ei kake med masse glitter og fjas…tadaaa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 31. august 2023 #87883 Del Skrevet 31. august 2023 Nei det ble nok sviktende interesse og inntekter når bilder er på repeat med tredemølle, kaffekopp, ihjel filtrerte do selfier og innsugd mage. Dette er folk lei av. Vi vil ikke ha glatt, falsk og virkelighetsfjern hverdag. Vi er lei av polert fotballfrue og samtlige influencere. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frisk Frosk Skrevet 31. august 2023 #87884 Del Skrevet 31. august 2023 Snødronninga skrev (1 time siden): Det blir interessant å se om innholdet kommer til å være det samme, og om det blir like mye fokus på filterbruk og kropp. Ser ikke for meg at Caroline verken har lyst eller interesse av å forandre på så mye. Den tilgjorte fremtoningen og perfekte fasaden kunne godt vært byttet ut med en personlig og naturlig Caroline. Mindre seksualisering av seg selv, mindre barn, mindre av det som repeteres mest (mølleløping, oppstilte selfier, filter på alt, pulsklokke, kaffekopp...) På tide å tenke nytt! Så lurer jeg på hva er det hun briljerer i? Hun har vært i bransjen lenge, men vil ikke si hun mestrer jobben sin slik hun engang gjorde. Langt i fra. Det hun briljerer i, er ikke positive ting i alle fall. Problemet er vel at hun syntes å forsøke en mer "personlig" Caroline med den podkasten - men så ble det egentlig bare noen timer med pinligheter, lite annet. Ikke noe egentlig innhold fra hennes side, bare navlebeskuelse. Hva hun briljerer i? Det synes jeg er vanskelig. Det hun gjør er å fronte ortorektisk forhold til kropp/utseende, trening og mat, thinspo, proana, voldsom fordreiing av egen utseende med div. virkemidler, barneeksponering, seksualisering av seg selv, lovbrudd, lovbrudd, lovbrudd, løgner, juks. Det er veldig vanskelig å forestille seg at hun har noe mer fornuftig å publisere som også vil skape ekte engasjement. Hun og de har kjørt seg selv fast, hvor de synes å ikke mestre ærlig forretningsdrift, med etisk drift, uten lovbrudd og juks og barneeksponering og seksualisering av henne. Treningsforbilde er hun jo heller ikke, og hun har knapt utdannelse å snakke om i så måte (bortsett fra et såkalt kurs på tre måneder med yoga, som visstnok gjør henne til yogalærer, selv så godt som helt uten erfaring i å undervise andre i yoga). Mote og interiør og mat synes heller ikke å være noe for henne mer. Hva er da igjen? Hva annet har hun/de å komme med? At et firma som dette har gjort så elendig bakgrunnssjekk og ønsker å knytte til seg CBE, Treasures AS og Netfit AS, det sier ikke lite om deres heller manglende seriøsitet, etter min mening. De vil jo komme i en skvis allerede første gang CBE og co bryter norsk lov igjen, noe de har gjort nesten daglig over svært lang tid nå... Det stemmer liksom ikke med det å "briljere" - for meg har man gitt opp og erklært seg selv som ekstremt kynisk når man baserer så mye av egen forretningsvirksomhet på uetisk drift og lovbrudd og juks. 17 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Bella Skrevet 31. august 2023 #87885 Del Skrevet 31. august 2023 Snødronninga skrev (1 time siden): Det blir interessant å se om innholdet kommer til å være det samme, og om det blir like mye fokus på filterbruk og kropp. Ser ikke for meg at Caroline verken har lyst eller interesse av å forandre på så mye. Den tilgjorte fremtoningen og perfekte fasaden kunne godt vært byttet ut med en personlig og naturlig Caroline. Mindre seksualisering av seg selv, mindre barn, mindre av det som repeteres mest (mølleløping, oppstilte selfier, filter på alt, pulsklokke, kaffekopp...) På tide å tenke nytt! Så lurer jeg på hva er det hun briljerer i? Hun har vært i bransjen lenge, men vil ikke si hun mestrer jobben sin slik hun engang gjorde. Langt i fra. Det hun briljerer i, er ikke positive ting i alle fall. Kontent produserer innhold og design med fokus på mote, skjønnhet og interiør. Nå som hun har byttet markering byrå er jeg spent på hvilke oppdrag CBE får tildelt og hvordan hun som avsender løser markedsføringsoppgavene for å treffe ønskede målgrupper. Antakelig kommer hun til å eeeeelske kremer/ make-up/ hårprodukter, vitaminer, klær, inventar osv fra helt nye merker/leverandører. Ser også at influencerne deres deltar i tv-konsepter. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 31. august 2023 #87886 Del Skrevet 31. august 2023 Kollontaj skrev (5 timer siden): Nå lo jeg. Håper de har humor! Ja bare å håpe. Lurer på om folkene i Kontent har satt seg godt nok inn i hva CBE egentlig står for og hva hun faktisk har gjort og fått til siste 3-4 årene. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 31. august 2023 #87887 Del Skrevet 31. august 2023 Jeg tipper hun uansett er «ferdig» i form av «å leve godt en hel familie» på dette. Etter hva hun har vist fram og forfektet de siste årene, er hun nok helt uinteressant annet enn som en guilty pleasure. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Dark Star Skrevet 31. august 2023 Populært innlegg #87888 Del Skrevet 31. august 2023 Nudeldama skrev (1 time siden): CBE har vært offline i flere dager. Likevel fortsetter denne tråden å rulle og gå. Om man ikke har noe i dag man kan kritisere så kan man enten dra frem noe gammelt og kritisere det igjen eller spekulere i fremtiden og kritisere det. Jeg regner med dere som er aktive mens CBE ikke er det forstår hvordan dette støtter opp om tanken om at for noen så har dette blitt en usunn besettelse. Og det støtter om om at det ikke er "kritikk til bedriften for det beste for forbrukerne" som er hva som driver dere, men heller det å lete etter noe man kan kritisere slik at man kan føle seg bedre enn noen andre. For hadde alt jeg har skrevet over bare vært tull og overdrevent, så hadde tråden vært helt stille mens CBE var borte. Og jeg vet det er bare snakk om tid før apologeterne kommer løpende for å fortelle hvor samfunnskritisk viktig også denne kritikken er, når CBE er borte. Sa h*n og skrev i et innlegg i…. denne tråden. 😆 40 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 1. september 2023 #87889 Del Skrevet 1. september 2023 Tråden er ryddet for avsporing. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korsihalsen Skrevet 1. september 2023 #87890 Del Skrevet 1. september 2023 Dark Star skrev (17 timer siden): Sa h*n og skrev i et innlegg i…. denne tråden. 😆 Ser ut at makkeren er uten nett. De kommer jo som regel i følge 😄 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
texas1990 Skrevet 1. september 2023 #87891 Del Skrevet 1. september 2023 Synes dette var litt interessant… en dame med fulltidsjobb innen finans som samtidig skal representere Norge i VM i ultraløping. Bare sånn sett i forskjell til LKE som «jobber fulltid for Salomon eller noe sånt» 33 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 1. september 2023 #87892 Del Skrevet 1. september 2023 (endret) Donatello skrev (På 31.8.2023 den 16.47): Eller dette? https://www.kampanje.com/markedsforing/2023/08/caroline-berg-eriksen-gar-til-kontent---klarer-ikke-alt-selv/ Klarer ikke alt selv? At man med 14 års erfaring i bransjen må ha ekstern hjelp for å lage bedre content enn kaffekoppen og poseringer, er mildt sagt bekymringsfullt mht.ferdighetsnivå og arbeidskapasitet. Endret 1. september 2023 av ~ Ada ~ 36 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusern3 Skrevet 1. september 2023 #87893 Del Skrevet 1. september 2023 ~ Ada ~ skrev (23 minutter siden): Klarer ikke alt selv? At man med 14 års erfaring i bransjen må ha ekstern hjelp for å lage bedre content enn kaffekoppen og poseringer, er mildt sagt bekymringsfullt mht.ferdighetsnivå og arbeidskapasitet. Helt enig. Men det finnes jo haugevis med bevis på at hun ikke greier få til noe interessant. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 2. september 2023 #87894 Del Skrevet 2. september 2023 Tipper nedetiden har med dette samarbeidet å gjøre; at de skal nullstille, kick-starte med nye kampanjer og holde følgerne som ikke er boter i spenning. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~ Ada ~ Skrevet 2. september 2023 #87895 Del Skrevet 2. september 2023 AnnaCotta skrev (1 time siden): Tipper nedetiden har med dette samarbeidet å gjøre; at de skal nullstille, kick-starte med nye kampanjer og holde følgerne som ikke er boter i spenning. Høres logisk ut. Anrekket er det samme hun hadde da hun skulle på et «spennende møte» angående det nye året som har gitt «litt uventede, spennende muligheter». Jeg vet ikke hvor reality-sporet kommer fra. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 2. september 2023 #87896 Del Skrevet 2. september 2023 2 hours ago, ~ Ada ~ said: Høres logisk ut. Anrekket er det samme hun hadde da hun skulle på et «spennende møte» angående det nye året som har gitt «litt uventede, spennende muligheter». Jeg vet ikke hvor reality-sporet kommer fra. Mon tro om det er en rebranding? At den fordums rosablogg-dronninga nå skal reise seg igjen som en fugl føniks fra askene fra selv-forårsakede sosiale storbranner og lignende miserer. Det ble vel også ytret et ønske fra CBE for en tid tilbake om å returnere til blogging. Men! som skrevet i et tidligere innlegg - så lenge verken Treasures AS og nå Konkret ikke gjør noe med de stadige juridiske ulovlighetene, samt gjentagende brudd på samfunnskontrakten, så vil dette bli fint lite foruten "putting lipstick on a pig". (Reality-sporet er enn så lenge kun spekulasjon) 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spanky Skrevet 2. september 2023 #87897 Del Skrevet 2. september 2023 Angående rebranding, bildet jeg legger ved tok jeg screenshot av i juli. Det er fra kommentarfeltet til Carolines IG. Der kan det se ut som hun har en plan om å blogge igjen? 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 2. september 2023 #87898 Del Skrevet 2. september 2023 Tenker det blir massiv pushing på reklame og salg, salg, salg slik de andre influencere holder på med. Det blir happy flops, air fryere, barberhøvler, solkremer, sminke, såper, parfymer U name it. Eller så er hun på klinikk og fyller på her og der, og/eller med i et eller annet tv program. Uansett det er kjempefint at barna ikke er eksponert. Bare de ikke har blitt filmet mye mens moren har "pause". Krysser alt for at fruen legger ned og får seg en ordentlig jobb. 19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaCotta Skrevet 2. september 2023 #87899 Del Skrevet 2. september 2023 Spanky skrev (3 timer siden): Angående rebranding, bildet jeg legger ved tok jeg screenshot av i juli. Det er fra kommentarfeltet til Carolines IG. Der kan det se ut som hun har en plan om å blogge igjen? En spennende ide. Caroline på sitt beste var en morsom og underholdende blogger som prøvde ut et nytt medium, før det forfalt i bildemanipulering, juks og eksponering av barn. Har alltid ment at hun skriver godt. Da blogging var nytt, utmerket hun seg med godt språk der de andre rosabloggerne skrev umodent og fjollete. Håper hun kan finne tilbake til det som var bra og legge av seg uvanene når hun nå kanskje får mer proff innput. Mulig jeg er naiv nå. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rastebenk Skrevet 2. september 2023 #87900 Del Skrevet 2. september 2023 (endret) Sitat Caroline har lang fartstid og er en solid profil som vi er veldig stolte av. Hun briljerer i alt hun foretar seg og følgerene hennes har vært lojale over mange år, sier byråsjef Stian Johansen. Dette er jo dypt fascinerende å påstå, et par måneder etter avsløringen om at CBEs firma etter flere år med stupende inntekter nå går med dundrende underskudd 😬 Litt som når TV2 (?) omtalte Anne Brith Davidsen som en vellykket og driftig forretningsdame, kort tid før firmaene hennes ble slått konkurs. Ikke at CBE er på konkursen rand, men når du beviselig har engasjementrate på 0 % og bedriftens inntekter har sunket i årevis, så er det en svært villedende påstand han kommer med. Samtidig så forstår jeg jo behovet han har for å hype opp klientene sine. Saken har så lite nyhetsverdi at ingen journalister kommer til å arrestere ham på det uansett. Endret 2. september 2023 av Rastebenk 28 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå