Gå til innhold

carolinebergeriksen.no

MissLucy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenker det som vanlig er rette ræva som feis tatt Treasures og Netfit og det de har levert i betraktning.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 38
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (4 timer siden):

Ikke bare ett firma... to!

Både Netfit.no og CBE (Treasures AS).

Nå er jo det at Netfit.no aldri greier å komme med en beskrivelse av hva CBE har å bidra med til kunder, at de på måneder ikke har greid å produsere en beskrivelse av hva hun tilbyr.... bare komisk.

"Kommer snart" står det både på CBEs "cv", og på "Strong & Athletic med Caroline".

"Kommer snart", men bare når vi selv vil, kunder bryr vi oss egentlig ikke så veldig mye om, kan det virke som om de ønsker å vise.

At disse skal tilby tjenester 24/7, som kunder skal betale for, det er bare latterlig! ... og villedende reklame!

Og er det ikke en mildt sagt underlig strategi å stenge netfit IG, akkurat etter den lenge ventede lanseringen? Her tenker jeg at kontoen ikke er avhengig av CBE sin tilstedeværelse for å administrere kontoen? Er det ikke minst 2-3 stk utenom henne som driver denne geskjeften og kan steppe inn?

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snickerss skrev (12 timer siden):

Hvis du scroller oppover i tråden så ser du at hun blir diskutert mange, mange ganger som privatperson ikke bare som bedrift.

Du misforstår, det er ingen her som diskuterer cbe privat. Alt som diskuteres er hva cbe viser på sine bedriftskanaler i some. 
Og når man bruker ordet slant. For meg blir det helt spesielt og be folk kommer gi en slant til et minnefond (for 50kr går for meg under en slant når det kommer til å gi til gode formål) når hensikten er å dra folk dit for å selge sine egne klær og tjene penger på det. Synes faktisk til å tendere til å være kvalmende grisk. Gir meg samme kvalmende bismak som da de forsøkte seg på omvendtjulenisse, og skrev tåre dryppende innlegg om hvor rørende det var å gi gaver de hadde fått til de fattige. (Mener å huske at man måtte søke for å få hjelp fra de og da måtte oppgi inntekt ol, og at LKE satt og søkte de opp på Facebook for å sjekke, og at han fant noen som hadde vært på ferie på sommeren og derfor ikke kunne være fattige allikevel, eller husker jeg helt feil?) 

• Liker 32
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felis skrev (2 timer siden):

Lars Kristian Eriksen elsker å kritisere andre. Denne gangen er det Haaland som får kritikk for å gjøre akkurat det samme som kona hans. Altså reklamere for ting som er crap. Haaland er vel ikke annerledes enn influencere flest, tenker jeg, han tar imot pengene og svelger stoltheten.

Jeg lurer på om LKE føler at han har en viss integritet, siden han lever på kona? I så fall kan jeg opplyse om at det ikke fremstår så veldig troverdig å reklamere for Salomon, etter å ha sverget til Hoka i alle år. Men når Hoka ikke vil inngå samarbeid, så tar han det han får. Akkurat som influencere flest...

Jeg er ganske sikker på om LKE ble tilbudt samme sum som Haaland for å reklamere for Prime, så hadde han gladelig stilt opp. Sannsynligvis anlagt hestehale også, hvis det var det som skulle til....

Kilde: Story coach Eriksen, kan ikke lenkes til.

Skjermbilde2023-08-26kl_18.02_18.thumb.png.a308ea97364cc7319197feae7b224274.png

Lars Kristian Eriksen er bare misunnelig på Haaland 😂

• Liker 27
  • Hjerte 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laia skrev (55 minutter siden):

Og er det ikke en mildt sagt underlig strategi å stenge netfit IG, akkurat etter den lenge ventede lanseringen? Her tenker jeg at kontoen ikke er avhengig av CBE sin tilstedeværelse for å administrere kontoen? Er det ikke minst 2-3 stk utenom henne som driver denne geskjeften og kan steppe inn?

Det er tydeligvis altfor mye forlangt av daglig leder Adrian Paul å passe på firmaets IG-konto. Tydelig for mye for langt av styremedlem LKE også.

Eierne Caroline Berg Eriksen, Lars Kristian Eriksen og Adrian Paul viser gang på gang at dette ikke er et ordinært firma hvor hovedfokuset er å tilby treningstjenester. Hovedfokuset er tilsynelatende å ha enda en poseringskanal for CBE, for slik å dra inn penger på reklamer og sponset utstyr m.m., noe også noen av reglene Netfit AS har tidligere også har vist.

Da de registrerte firmaet i Brønnøysundregisteret kom dette egentlig ganske tydelig frem:

"Vedtektfestet formål: 

Selskapets virksomhet er salg og utvikling av livsstils  produkter/tjenester og andre produkter/tjenester som naturlig hører  sammen med dette, herunder å delta i andre selskap med lignende  virksomhet, og kjøp og salg av aksjer eller på annen måte gjøre seg  interessert i andre foretak. 

Aktivitet/bransje:

Trenings- og livsstils applikasjon. Vi skal selge medlemskap og utstyr  mm. 

Næringskode(r):

86.904  Annen forebyggende helsetjeneste"

https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=824925712

De sier det egentlig ganske tydelig, Netfit AS er bare et firma hvis hovedformål er å tjene penger på helt andre ting enn å tilby trening til kunder. Det er produkter, utstyr, samarbeid med annonsører, gjøre seg interessant på andre plattformer som er hovedmål, og så skal de drive med kjøp og salg av aksjer.

At de har fått lov å registrere dette som "forebyggende helsetjeneste" er en vits, slik Netfit AS i dag fremstiller seg.

Dette har med u-helse å gjøre!

• Liker 12
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisk Frosk skrev (7 timer siden):

Det er tydeligvis altfor mye forlangt av daglig leder Adrian Paul å passe på firmaets IG-konto. Tydelig for mye for langt av styremedlem LKE også.

Eierne Caroline Berg Eriksen, Lars Kristian Eriksen og Adrian Paul viser gang på gang at dette ikke er et ordinært firma hvor hovedfokuset er å tilby treningstjenester. Hovedfokuset er tilsynelatende å ha enda en poseringskanal for CBE, for slik å dra inn penger på reklamer og sponset utstyr m.m., noe også noen av reglene Netfit AS har tidligere også har vist.

Da de registrerte firmaet i Brønnøysundregisteret kom dette egentlig ganske tydelig frem:

"Vedtektfestet formål: 

Selskapets virksomhet er salg og utvikling av livsstils  produkter/tjenester og andre produkter/tjenester som naturlig hører  sammen med dette, herunder å delta i andre selskap med lignende  virksomhet, og kjøp og salg av aksjer eller på annen måte gjøre seg  interessert i andre foretak. 

Aktivitet/bransje:

Trenings- og livsstils applikasjon. Vi skal selge medlemskap og utstyr  mm. 

Næringskode(r):

86.904  Annen forebyggende helsetjeneste"

https://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=824925712

De sier det egentlig ganske tydelig, Netfit AS er bare et firma hvis hovedformål er å tjene penger på helt andre ting enn å tilby trening til kunder. Det er produkter, utstyr, samarbeid med annonsører, gjøre seg interessant på andre plattformer som er hovedmål, og så skal de drive med kjøp og salg av aksjer.

At de har fått lov å registrere dette som "forebyggende helsetjeneste" er en vits, slik Netfit AS i dag fremstiller seg.

Dette har med u-helse å gjøre!

Men tror du ikke de har mer enn nok med å være tilgjengelig 24/7 for betalende kunder, spesielt nå når CBE ikke er hjemme og kan ta sin del av jobben der? 

*ironi

• Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere med stengt konto, stengt for alle eller bare lukket for de som ikkke følger kontot? At cbe sin er stengt er jo forklarlig, men netfit er jo bare merkelig. De har jo lke, adrian og den nyansatte pt’en. Hva med 24/7 oppfølgning? 

lurer på hva de som vant medlemskap i netfit synes, om de er fornøyd med appen. Men mistenker de deltok mest for å få gratis startnummer til løpet, ikke netfit som lokket. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silisium skrev (15 timer siden):

Ja, selvsagt, to firma.. det er så drøyt. Og hvor er forbrukertilsynet i dette her? Å la kommersielle aktører profittere på pro-ana bilder og bruke egne barn. På tide at myndighetsorgan våkner opp og tar ansvar. Jeg og flere andre har sendt klage på dem. Ingen svar.

De har ikke ressurser til å ta alle mulige småbloggere og IG-kontoer med bot-er og falske brukere blant følgerne. Det er et skattefinansiert organ som må prioritere i hverdagen. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man nettopp har lansert treningsreise og "nettbutikken" sin (Netfit) og håper på omsetning, stenger man ikke butikken og drar på ferie (logger av).

Har man mulighet til dette, må det nesten være så lite aktivitet der i utgangspunktet at det ikke utgjør noen betydning fordi den tilsynelatende tapte inntekten av å stenge butikken kommer annet steds fra.

• Liker 35
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laia skrev (10 timer siden):

Veldig merkelig at de ikke ønsker kunder, ikke vil tjene penger, ikke selge sydentur og ikke markedsføre plattformen sin. Men det er vel mest deres eget problem. I jungelen av treningsapper, coacher og plattformer med høy kvalitet, teknologiske ressurser og kvalifiserte trenere, vil den som ikke er synlig, drukne og forsvinne. 

• Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (28 minutter siden):

Når man nettopp har lansert treningsreise og "nettbutikken" sin (Netfit) og håper på omsetning, stenger man ikke butikken og drar på ferie (logger av).

Har man mulighet til dette, må det nesten være så lite aktivitet der i utgangspunktet at det ikke utgjør noen betydning fordi den tilsynelatende tapte inntekten av å stenge butikken kommer annet steds fra.

Tja. Sophie Elise har også privat IG-konto 🤷‍♀️ Det fremstår som en særdeles dårlig gjennomtenkt strategi å ha privat IG-konto samtidig som man lever av å være synlig og å få oppmerksomhet. Men i motsetning til CBE så har jo SE multiple inntektskilder utenom IG-kanalen sin (alt fra tv-serie til Glöd-linjen og ikke minst en velfungerende podcast), så SE tjener jo penger som gress uansett? Det må jo uansett strupe synligheten med privat konto, som dermed aldri dukker opp hos andre enn de mest engasjerte følgerne.

Endret av Rastebenk
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med frue fri uke. Håper det varer lenge. Og at barna nyter ro og fred uten kamera opp i ansiktet hele dagen. Vi får håpe the wife ikke sliter med store likes/du er så fantastisk/deilig/fin/sterk/sporty/sexy/perfekt abstinenser. 

• Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Felis skrev (16 timer siden):

Lars Kristian Eriksen elsker å kritisere andre. Denne gangen er det Haaland som får kritikk for å gjøre akkurat det samme som kona hans. Altså reklamere for ting som er crap. Haaland er vel ikke annerledes enn influencere flest, tenker jeg, han tar imot pengene og svelger stoltheten.

Jeg lurer på om LKE føler at han har en viss integritet, siden han lever på kona? I så fall kan jeg opplyse om at det ikke fremstår så veldig troverdig å reklamere for Salomon, etter å ha sverget til Hoka i alle år. Men når Hoka ikke vil inngå samarbeid, så tar han det han får. Akkurat som influencere flest...

Jeg er ganske sikker på om LKE ble tilbudt samme sum som Haaland for å reklamere for Prime, så hadde han gladelig stilt opp. Sannsynligvis anlagt hestehale også, hvis det var det som skulle til....

Kilde: Story coach Eriksen, kan ikke lenkes til.

Skjermbilde2023-08-26kl_18.02_18.thumb.png.a308ea97364cc7319197feae7b224274.png

Er det bedre å reklamere for dåsespray?

• Liker 39
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsh skrev (1 time siden):

Er det bedre å reklamere for dåsespray?

Og svisker! Ikke glem svisker 😂

LKE følte seg nok veldig viktig når han fikk avlevert den kommentaren der. Han kjenner seg nok stolt, han som heller kan leve på ei kone som reklamerer for "kvalitetsprodukter" som superfast fashion chiquelle og... og... det går så lenge mellom hvert reklameoppdrag de klarer å hanke inn at jeg husker faktisk ikke flere annonsører på stående fot 🤷‍♀️

• Liker 38
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil slå et slag for svisker, jeg... Det er tross alt et sunt naturprodukt i sin naturlige form (med unntak av muligens litt nitritt). Jeg tør påstå at svisker trolig er et av de aller beste produktene CBE noensinne har hatt reklame for :D

Men eierne av Treasures AS burde virkelig ikke kritisere andre for å reklamere for dårlige produkter! Eller dårlige reklamer, eller umerkede reklamer, eller villedende reklamer m.m.

CBE har jo en eviglang historie med å reklame for ikke særlig gode produkter, og også gjøre det på en svært lite tillitsvekkende måte. Dåsesprayen er nevn, vitaminer som hun lyver om og bytter ut så fort et annet merke var villige til å betale henne for det, plastklær, osv. osv. osv.

Det blir noe veldig patetisk med en bedriftseier som holder på slik de/han nå holder på.

De bryter lover, jukser, villeder og kritiserer andre... men gjøre en god jobb selv, nei, det er visst ikke mulig og altfor mye forlangt av to voksne på 40 år og nærmere 40 år...

• Liker 31
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stangselleri skrev (15 minutter siden):

En titt på innlegget via instanavigation, viser at de faktisk har svart også. Men jeg får selvsagt ikke mulighet til å gi et motsvar, det har de sørget for. 

Forøvrig temmelig polert redigering på CBE, sammenlignet med andres bilder fra samme dag. 

(innlegg med bilder fra pop up yogaen)

https://www.instagram.com/p/CwVGqtFMMPm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...